[QUOTE="vieras";23594106]Paitsi, että joillakin alkaa ne hankalat raskausvaivat jo tosi aikaisin. Mulla oli koko raskaus jo melkein tuosta viikosta 8 lähtien hankalaa. Tosi hauskaa, kun vielä leimataan samalla lintsariksi sen lisäksi, että on muutenkin hankalaa ja henkisestikin raskasta.[/QUOTE]
Mulla oli seisomatyö, jossa raskasta nostelua. rv 8 meinasin tasaiseen tahtiin pyörtyä. Ei en hakenut sairaslomaa. Minut siirrettiin istumatyöhön. ( olisin päässyt aiemminkin, kun esimies oli huolissaan mun nosteluista

joskus näinkin päin, mutta toistaiseksi kieltäydyin.) Seisoin sielläkin aika ajoin, mutta työ oli kevyempää. Monesti rupesi silmissä sumenemaan, mutta jatkoin töissä ja söin salmiakkia.
rv26 olin edelleen töissä, kävely oli jo hankalaa, mutta taapersin tauolle huohottaen. Tein edelleen istumatyötä, mutta se oli edellistä kevyempää. Työkaverit ei antaneet edes tehdä mitään, vaikka itse olisin sisulla siitäkin selvinnyt. Sitten menin lääkäriin, ihan normaalitarkistukseen. lääkäri sanoi, et heti saat saikkua kun et enää tunne jaksavasi. Minä sanoin et kyllä mä jaksan. Sisätutkimuksen jälkeen tuli ehdoton työkielto..uhkaava ennenaikainen synnytys. Joka vain paheni raskauden edetessä.
Ei kaikki jää vain ilkeyttään ja laiskuuttaan tai psyykkisen ongelman takia saikulle! Kaikkeni yritin et oisin saanu töissä olla loppuunasti, mutta tasan ei mee nallekarkit.