P
"pikkusisko"
Vieras
Hän on pyytämällä pyytänyt mua 5 v lapseni kanssa kylään. Olen yh. Sovittiin että nyt käydään ja ollaan 1 yö.
Heillä jo teini-ikäiset lapset. Ovat lomalla kuten mekin. Siskon mies oli jossain. He asuvat noin 25 km lähimmästä kaupungista.
Mentiin sinne noin 13 aikaan. Koko iltapäivänä tai iltana ei tarjottu mitään ruokaa. Ei kysytty haluanko jotain. Onneksi olin suostunut tytön ehdotukseen, niin käytiin tullessa puolen päivän aikaan syömässä huoltiksella (sinne on noin 200 km matkaa). Ei tarjottu kahviakaan. Teinit kävivät välillä kaapilla, kulkivat limut kädessä ja sipsipussi toisessa.
Välillä isot serkut halusivat leikittää pientä. Leikit oli sellaiset että meikkasivat tytön ihan täysin siis ripsiväriä myöten. Näytti pahemmalta kuin lapsimissit. Laittoivat tytöstä sellaisena kuvia nettiin. Otatin meikit pois, ripsari lähti vasta kotona kun oli vedenkestävää eikä ollut poistoainetta. Sanoin että ne kuvat pois samantien netistä. Siskoni mielestä ylireagoin. Muutenkin haukkui kun oon eronnut jne.
Olin ottanut tytölle puuhakirjoja, tussit ja leluja, hän leikki sitten keittiössä mun vieressä.
17 aikaan tyttöni alkoi puhua että hänellä on nälkä. Ei mitään reaktiota, vaikka sisko oli vieressä ja kuuli. Odottelin hetken, sitten sanoin että me taidetaan nyt lähteä kotiin kumminkin yöksi. Sisko ihmetteli, että miksi. Sanoin että on varmaan parempi niin.
Lähdettiin. Mentiin ekaan ruokapaikkaan syömään ja ajoin kotiin.
Mitä ihmettä toi sisko ajatteli? Että keitän itse kahvit tai haen kysymättä ruokaa jääkaapista?
Meillä ei oo mitkään läheiset välit, mutta miksi pyytää kylään jos ei halua?
Heillä jo teini-ikäiset lapset. Ovat lomalla kuten mekin. Siskon mies oli jossain. He asuvat noin 25 km lähimmästä kaupungista.
Mentiin sinne noin 13 aikaan. Koko iltapäivänä tai iltana ei tarjottu mitään ruokaa. Ei kysytty haluanko jotain. Onneksi olin suostunut tytön ehdotukseen, niin käytiin tullessa puolen päivän aikaan syömässä huoltiksella (sinne on noin 200 km matkaa). Ei tarjottu kahviakaan. Teinit kävivät välillä kaapilla, kulkivat limut kädessä ja sipsipussi toisessa.
Välillä isot serkut halusivat leikittää pientä. Leikit oli sellaiset että meikkasivat tytön ihan täysin siis ripsiväriä myöten. Näytti pahemmalta kuin lapsimissit. Laittoivat tytöstä sellaisena kuvia nettiin. Otatin meikit pois, ripsari lähti vasta kotona kun oli vedenkestävää eikä ollut poistoainetta. Sanoin että ne kuvat pois samantien netistä. Siskoni mielestä ylireagoin. Muutenkin haukkui kun oon eronnut jne.
Olin ottanut tytölle puuhakirjoja, tussit ja leluja, hän leikki sitten keittiössä mun vieressä.
17 aikaan tyttöni alkoi puhua että hänellä on nälkä. Ei mitään reaktiota, vaikka sisko oli vieressä ja kuuli. Odottelin hetken, sitten sanoin että me taidetaan nyt lähteä kotiin kumminkin yöksi. Sisko ihmetteli, että miksi. Sanoin että on varmaan parempi niin.
Lähdettiin. Mentiin ekaan ruokapaikkaan syömään ja ajoin kotiin.
Mitä ihmettä toi sisko ajatteli? Että keitän itse kahvit tai haen kysymättä ruokaa jääkaapista?
Meillä ei oo mitkään läheiset välit, mutta miksi pyytää kylään jos ei halua?