Minäkin ymmärrän närkästyksesi, ja siskosi on myös minun mielestäni vähän toope, kun ei tajua keitellä kahvia tai tarjota ruokaa mainitsemissasi tilanteissa. Minulla on kyllä ihan ok välit siskoon, mutta en minäkään menisi heidän kaapilleen tai keittelisi ilman lupaa kahvia. En silti ymmärrä, että miksi et tosiaan voinut kysyä, että milloin ajattelitte syödä sun muuta, tai että voisitko itse keittää kahvia...? Jotkut ehkä on vaan niin moukkia, että ei tajua tarjota, ja kuvittelee muiden olevan myös niin moukkia (tai heidän omasta mielestään tuttavallisia), että keittäisivät itse kahvinsa... He eivät ymmärrä tässä olevan mitään outoa, vaikka on se minustakin outoa... Jotkut on vaan tuollaisia... Valitettavasti...
Olen kyllä myös ehdottomasti samaa mieltä, että ne lapsesi kuvat heti pois netistä.
Luulen kyllä, että se siskosi ei tosiaan vaan tajua sinun näkökulmaasi tilanteeseen ollenkaan, koska hän on varmaan niin eri maasta... Jos kykenet, niin ehkä kannattaa jatkaa vain ihan neutraalia suhdetta häneen, eikä tehdä asiasta sen suurempaa numeroa...