Noniin, jos nyt ehdin hetkeksi paremmin...
Kipaisin tuossa hakemassa kaupasta lisää jauhelihaa, jotta anopilla riittää puuhaa

Tulikin muuten kauppaan astuessa sellainen suppari, että säteili jalkapohjiin asti. Meinasin jo kääntyä takaisin, kun pelkäsin, että menee jalat alta. Onneksi helpotti nopsasti. Muita supistuksia ei pahemmin ole nyt sitten ollutkaan, joten lepo taas. Tämä nyt tosissaan kokeilee mun hermoja :-D Ihan oikeesti tekisi mieli käydä tyrkkäämässä junaan ja heti. He ovat kovasti vedonneet, että ovat nyt täällä, kun mun äiti oli siellä reissussa. Ovat sitten päivystämässä... Olen yrittänyt selittää, että meillä on paljon eri vaihtoehtoja, on siskot, mun isä, naapurit, hyviä ystäviä tässä kylällä jne jne. Mutta ei mene perille! Just aamulla isännälle tuumasin, että onko multa kysytty, mikä mun mielestä olisi sopiva aika viipyä, ARGH!
Toisaalta ymmärrän heitäkin, mutta ei tässä tilassa ymmärrys täysin riitä! Mun erakkopuoli kaipaa ihan oikeasti jo sitä omaa rauhaa. Yölläkin olisi halunnut käydä vähän käppäilemässä suppareideni kanssa ja jääkaapilla, kun oli kauhea nälkäkin. En vaan voinut mennä alakertaan kolistelemaan, kun siellä olisi ollut heti uteliaita ja olisi mennyt junaliput vaihtoon samantien. Todella, jos nyt tästä tämän päivän aikana vielä jotain tapahtuu, niin minä otan jonkun kieron pelin käyttöön!
Anteeksi vauhkoamiseni :-( Olen vaan niin täynnä tätä!
Tuo yö muuten ei tullut täysin yllätyksenä. Eilen oli enemmän sellasta menkkakipuilua, mutta supistusvapaa päivä. Illalla olin jotenkin kauhean levoton, enkä meinannut millään malttaa mennä nukkumaan. Aavistelin, että jotain voi yöllä tapahtua...
ÄssÄn arki kuulostaa sujuvan kivasti. Hienosti pikkutypy kasvaa! Ihanaa vauva-arkea sinne <3
Niksulla kuulostaa kyllä ärsyttävältä tuo työhommeli. Kivoja työkavereita :-/
Voi, Kaprikselle pissatulehdus tullut, ilmeisesti... Ei varmasti ole kiva, kun alakerta näillä viikoilla sitä sun tätä muutenkin

Mites ne munalukot?
Toivotaan tosiaan, että Ninnin vauveli tekisi vielä yllärin! Kyllähän se ihan mahdollista on. Eikä ole kovin isokaan tuo vauveli, niin hyvin saattaa päästä kääntymään. Peukut pystyssä!
Jazz, en minä pahalla tuota vitsiä...

Eipä tässä vielä mitään sijoja ole jaettu, joten yhtään ei tiedä kuka kiilaa seuraavaksi. Eikä meillä tainnut varsinaisesti mitään kisaa olla? :-D En yhtään ihmettelisi Jazz, vaikka sinä jonkun yllärin tekisit, kun sulla kuitenkin niin kypsää jo...
Tosiaan vaikka paikat olisi kuinka epäkypsät, niin synnytys voi alkaa millon vaan...
Mulla tuosta kolmannesta tsekattiin kohdunsuu rv 40+3. Silloin oli aivan täysin epäkypsää, ei siis kertakaikkiaan mitään! Eikä ollut laskeutunutkaan. Kuitenkin tuo 40+6 omilla suppareilla syntyi.
Safiirillekin kovasti terkkuja, jos taas käypi pyörähtämässä!
Nyt täytyy lähteä pihamaalle. Meinaan iskeä vähän taimia maahan, kun ystävä toi eilen raparperin ja Patjarikon alkuja. Jos tästä kuitenkin joutuu lähtemään, niin eivät jää tuohon venymään...
Tehis rv 38+2