Ai että, on tämä hienoa tämä oma rauha!
Toisaalta poden tietysti huonoa omaatuntoa siitä, että olin niin kypsä. Eihän he usein käy, mutta kyllä 11vrk appivanhemmat kylässä on aika kauan. Puolensa ja puolensa tuossa, että asuvat kaukana. Mutta kyllä meillä alkoivat lapsetkin olla jo väsyneitä tuohon tilanteeseen. Eilen illalla ja tänään aamulla olivat niin seesteisiä ja totesivatkin, että hyvä kun lähtivät. Valitettavasti näin se vaan on!
Jazz ja Kirppu linjoille, mars mars!!!
Senora ja Tuuli kaukalopohdinnoissa...
Minä edelleen liputtelen kaukaloissa sen telakkamallin puolesta. Tuo Autobaby siis. Ööö, ja merkki oli kai Graco. Se on huippukätevä!
Yhdistelmävaunuissa päädyin sitten tosiaan siihen Brion Kombiin. Nuo eivät ole mitkään pienimmästä päästä. Riippuu niin, mitä hakee. Jos haluaa näppärät, pieneen tilaan mahtuvat, niin joku muu on parempi. Itse halusin hyvät, tukevat, helposti myytävät ja kovalla kopalla.
Tuulin Tiitiäinen sitten polskutellut oikein tosissaan

Nautihan nyt seesteisestä ajasta! Kyllä se siitä vielä muuttuu ;-) Heh, niinku ehkä olet huomannut meidän loppumetriläistä teksteistä. Vaikkakaan tässä omassa olossa ei kyllä ole mitään valittamista!
Ai Niksulla onkin vapaapäivää tiedossa. Ne on ihania irtiottoja aina välillä. Eikä se kovin kummoista tarvitse olla. Kunhan ei kukaan häiritse ja kysele
Juu, Omppu, apinoista pääsin eroon :-D Repesin täällä yksikseni nauruun!
Onkos tänään Ompulla kovat rv 30 juhlat? Sohvan kanssa vai ilman?
Neuvolassa tosiaan taas pyörähdetty. Nyt aletaan olla siinä vaiheessa, että nuo käynnit vähän kyllästyttää... Kaikki ok. Verenpaineet on tässä nyt olleet jo jonkin aikaa korkeammat, mikä on tyypillistä viime metreillä mulla. Nytkin oli jopa 90/70. Tuo alapaine on tosiaan ollut nyt noilla tienoilla, kun koko alkuajan oli 50.
Painoa ei ole tullut enää pitkiin aikoihin, ei sitä nytkään ollut tullut. Yhteensä omien kirjanpitojen mukaan 11kg. Se vakio!
Vauva edelleenkin todella korkealla, sf-mitta 34cm. Jos tuo laskeutuisi, niin mulla tipahtaisi varmasti mitta pois käyriltä. Ei se tämäkään varmaan ennen synnytystä laskeudu.
Ihan teidän iloksi(?) taitaa tällä kertaa olla tällainen jännitysnäytelmä tämä synnytys. Mullahan nuo kakkonen ja kolmonen on lähteneet ihan yhtäkkiä kertarytinällä, ilman mitään ennakkosupisteluja tai muita varotuksia. Kun supparit on alkaneet, niin se on ollut pässinlihaa sitten. Ensimmäinen nyt on ihan oma tarinansa

Tämä nyt tuntuu vekslaavan edestakaisin

Tänään on taas aivan käsittämättömän oireeton päivä!
Tehis rv 38+3