Ex-kermit 15 vko 42

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuli!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
=D Anna mun kaikki kestää! Hitto kun en voi ääneen nauraa, kun työpari on seläntakana! Hauska iltapäiväepisodi teillä Tehis! Varsinkin tuo miestyökaveri... :)

Voih, toivottavasti Jazz tuntee nämä kaikki hengessä mukana olemiset, joita yritän täältä sädettää!!

Jazzilta terkkuja! Ei vielä hirveästi ollut edistystä tapahtunut, mutta tsemppailin, että alkujunnausten jälkeen uudelleensynnyttäjällä saattaa hyvinkin nopsasti nuo loput sentit mennä. Toivotaan, että siellä kuitenkin edistyy homma, eikä tarvitse enää kotiin lähteä kärvistelemään.
Se kotiinlähtö nimittäin ei ole kovin mieltä ylentävää. Kokemusta on siitäkin, ekassa synnytyksessä...
Jospa me Kirpun kanssakin saataisiin nyt kunnon suppareita, kun oikein hengessä ollaan ;-) Vai joko Kirppu katosi?

Ihmettelin, että mikä siinä mun jutussa Ompun mielestä nyt niin hauskaa oli... Piti palata lukemaan uudelleen. Joo, olihan tuo oikein taas asiatekstiä :-D

Tehis

Ja olenkohan omanapaisuuteni ja kiukunpuuskieni keskellä vielä edes Antzille ultrakuulumisista onnitteluja laittanut. Jos en, niin nyt tulee! Hienoja kuulumisia <3

Niinhän siinä tietty kävi että passittivat vielä kotiin kärvistelemään kun olen aivan liian hymyileväinen... ai että ottaa kupoliin. Kättärillä on kova ruuhka ja siellä oli jonossa jo kuusi pariskuntaa ja kun meidän käyrät oli niin hyvät eikä supparit vielä irvistyttäneet niin hirvittävästi niin jouduttiin sitten kotiin odottamaan. Höh ja PÖH sanon minä.

No, täällä kaurapussin kanssa yritän hengitellä. Suppareita tulee edelleen aika harvakseltaan, viiden minuutin välein mutta ne on kyllä jo aika infernaalisen kipeitä. Kauankohan tässä pitää vielä kärsiä ja mahdutaankohan me enää sitten Kättärille? Joudutaan vielä hyvässä lykyssä ajelemaan Hyvinkäälle asti... syvä huokaus.

Suuret kiitokset teille kun elätte niin hengessä mukana! Mieskin tuumasi että kyllä kaiken täytyy tällä kertaa mennä hyvin kun on niin monta peukuttajaa matkassa mukana. =) Ihanaa että olette olemassa!!

Nyt pitäkää peukkuja ettei tässä enää montaa vuorokautta menisi. Laitan teille raporttia miten homma etenee.

T. Jazz

Antzille onnittelut onnistuneesta ultrasta!!

Mikähän tilanne Jazzilla?
En huomannu, et Kirppu ois käynyt tänään? jospa hänkin päässyt hommiin..

Viime yön supisteli aika kivasti, ja tänäänkin hieman..tuntuu vain turhalta. Olo on kamalan alakuloinen, mieskin kokoajan kyselee mikä on ja jännittääkö torstai.. Esikoinenkin sai sopivasti flunssan, toivottavasti menis pian ohi.

Mun kuulumisia saattekin sitten odotella..meidän sairaalan sisätiloissa kun on matkapuhelimen käyttö kokonaan kielletty. Mutta koitan ilmoitella sitten mahdollisimman pian, kun kotiudutaan.

Miten onkin näin masentunut olo?

Mutta jaksamisia kaikille! Taidan mennä saunaan, jos mieli vähän kohentuis..

Ninni rv39+4, 3 yötä jäljellä

Täällähän nyt hiljainen ilta on ollut! Kaikki taitaa vain jännäillä ja taustailla Jazzia :-) Toivottavasti aamulla kuullaan vauvauutisia <3

Alkaa olla vähän mittari täynnä noita kyseleviä tekstareita... :-/
Siis vastahan se laskettu aika oli eilen ja niitä on jo pitkän aikaa tullut. Tahti tietysti kiihtyy koko ajan.

Käytiin illan ratoksi pienellä shoppailureissulla koko perhe. Jotenkin on sellainen olo, että ohjelmaa pitää olla, jotta nämä päivät menee lepposammin. Harmi vaan, ettei yksikseen hirveästi enää viitsi lasten kanssa minnekään kauemmas lähteä... Isäntä sitten kärsii illat, kun olen päivän aikana ehtinyt suunnitella illan ohjelma valmiiksi :-)

Vieläkö Kirppu on linjoilla? Hmm...

Huomenaamuksi tilasin isännältä aamunorsuilua. Ajattelin kokeilla, jos kroppa kestäisi tuota hommaa aamulla paremmin. Jospa siis ei kuitenkaan vielä selibaatille heittäydytä ;-) Ihan vaan lääkitykseksi kohdunsuulle :-D

Tehis rv 40+1

No voi hitsi! Nyt ei kyllä ollut kiva lukea Jazzin kuulumisia ihan tällä palstalla. Voi HÖH ja PÖH tosiaan! Toivottavasti nyt supparit voimistuisi kunnolla. Taitaa tulla uneton yö sinne. Voimia kovasti taas lähettelen!

Kirppu on käynyt aamulla/aamupäivällä muistaakseni...

Ninnille vilkutuksia! Onko tuntumaa, että käännöstä olisi tapahtunut?

Vai vielä meinasit aamunorsuilua harrastaa..meillä eilinen norsuilu tais jäädä viimiseksi tälle odotukselle. Mies jo mietti, et varmaan parin vuoden päästä saa seuraavan kerran.. Miten ihmeessä teillä onnistuu aamullakin? Meillä ei mitenkään, jollei tyttö sit ole hoidossa. Mut eiliset supistukset olivat varmasti tuon norsuilun vika.

Kyllä toi sauna mieltä paransi..ja oli hieman hassua, kun olohuoneen sohvalle oli silläaikaa eksynyt pieni toipilas nukkumaan..ihme, ettei tullut meitä saunasta hakemaan..

Niin kääntymisestä ei merkkiä, potkut suoraan alas ja pää tuntuu kovana tuossa ylhäällä.

No mutta..Tehokkaita supistuksia niitä tarvitseville!

TÄÄLLÄ ollaan ja ei mitään ihmeitä. Illalla kävelylenkki ja sauna ja vähän supistelee, ei mitenkään runsaasti. Vauva melskaa ihan älyttömästi supparien välissä ja tuntuu että vihloo hulluna tonne alas. Mutta sellaista se on ollut ennenkin eikä taida muuksi muuttua.
Vai laittoivat ne Jazzin takaisin kotiin. VOi harmitus. Minä kun jo ajattelin että täällä olisi vauvauutisia.
Tehis meinaa norsuilla. Mäkin olisin vielä tässä iltamassa voinut mutta mies katsoo elokuvaa, enkä taida jaksaa odotella. Olen aika väsynyt ja ajattelin mennä nukkumaan, vaikka sehän taitaa olla perusvirhe näiden supparien kanssa. Nyt muuten taas tulee -uuuuh, vihloo hyvin tonne alaselkään.
Ninnillä muutama yö enää. Toivottavasti vauva olisi kääntynyt.
Ai kauhia, nyt on mentävä istuu vessanpöntölle hetkeksi kun tuntuu koko ajan että pissattaisi kun vauva tunkee itseään tuolla alhaalla. Vihloo ihan älyttömästi noi sen liikkeet. Aina supparin jälkeen tulee joku supermöyrintä vaihde. Kääk!

Ja saas katsoa mitä täällä tuo tullessaan nämä uudet tuntemukset...
Jänniä sisäreisiin vihlovia aaltoja. Tuli tuossa muutamia peräkkäin. Taas ainakin jotain uutta :-)
Ajattelin tässä hetken vielä valvoskella ja touhuta jotakin, jotta näkee mitä tästä kehittyy. Jotenkin oudon pirteä olo, vaikka aamukuudelta herätty. Päivällä vain lepäilin, en oikeastaan nukkunut.

Ei tuo Kirpunkaan jakautuminen voi kaukana olla! Eiköhän nyt ponnistella yhtaikaa kaikki ;-)

Ninnille vielä tsemppiä hormonimyrskyjen kourissa!
Itkuisuutta on täälläkin vähän ollut ilmassa herkästi. Kuuluu asiaan :-)

Huomenta! Piti heti rynnätä koneelle katsomaan, mitä on tapahtunut ... Mä kävin illalla kattomassa täällä, mutta silloin ei ollut vielä kenenkään kirjoituksia. Ja sit mä hyydyin eli nukahdin makkarin telkkarin eteen ;) Eli musta ei ainakaan yöpäivystäjäksi ole näissä asioissa. Mitenköhän siellä on Jazzilla yö sujunut? Ovatkohan joutuneet yöllä lähtemään takaisin sairaalaan? Entä mikä on Tehiksen ja Kirpun tilalle tänä aamuna?

Joka tapauksessa mukavaa päivää kaikille ja odotellaan niitä uutisia!!!!

Tuuli

Huomenta!

Tuuli laitteli Jazzista eilen viestiä ja mitä sitten lopulta luinkaan... Jazz onki kotona... pöh...
Ninnillä masuasukkaan live-tapaaminen lähenee... inhaa kun ei sairaalasta saa viestiä lähettää... Sun pitää kirjoittaa viesti lähetysvalmiiksi ja pyytää, että joku kävis sen ulko-ovelta lähettämässä :)
Antzilla on ollu rankka viikonloppu... Mutta ihanat ultrauutiset... Toivottavasti talo menee kaupaksi pian... Noi kiinteistövälittäjät ovat aika hyviä lupailemaan.
Menee kyllä aika jännäksi kuka teistä lokakuisista jakautuu seuraavaksi...

Katzulla turvotusta... höh... Sun pitää varmaan käydä ostamassa venyvämmät housut.. Ja pyytää isommat työhousut... (vai pitääkö tilata isommat työkamppeet, jos varastosta ei löydy?)

Safiirilla saikku jatkuu...

Tosiaan eilinen päivä meni koulutuksessa... Kun Tuulilta tuli viesti, niin piti pitää puhelin esillä koko iltapäivä, jos tulis tarkempia uutisia. Viikonloppuna kävin kirpparilta ekat vaateostokset ihimeelle, parit potkarit ja fleece-puvun... ja mammajumppakirjan... ihan 1,90 e tuli investoitua, kirja maksoi tuon euron... Oon mä ny sen kirjan lukenu... missähän vaiheessa kuvien katselu muuttuu liikkeiden tekemiseksi.
senora ja ihime rv 13+0 !

JEE!!!!!!!!UUTISIA JAZZILTA!!!!!! Just kun lähetin ton niin piippas puhelin eli Jazz kirjoitti: Vihdoinkin! Palattiin laitokselle klo 1 ja klo 4.57 syntyi ihan isänsä näköinen 9 pisteen poika. Komiat oli mitat, 4210 ja 54 cm!!!! Kaikki hyvin! Terkkuja!

Eihän tähän muuta voi sanoa, kuin että IHANAA ;)

Odottajat

Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 12/05
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 32 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen
Niksu, 28v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05
Safiiri, 35v, LA 24.2.2008, neljäs, lapset -00,-03 ja -05
Antzi, 24v, LA 4.3.2008, toinen (yksi enkelilapsi)
senora, 41v, la 26.4.08 , ensimmäinen
sanna, 33v, la 10.6.08, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 11/2006

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm (LA 15.9.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 29v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Jazz (vm77 , poika 16.10.07 4210g ja 54 cm toinen, tyttö 8.8.2005 (LA 8.10.07 )

Jazzille ja koko perheelle hurjan paljon onnea!!!!!!!!!!!!!!

Myös Antzille hyvistä ultrakuulumisista onnittelut :)

Senorakin päässyt ostelun makuun..... siitä se lähtee :)

Toi työhousujen hankkiminen on tilaushommaa, joten taitaa jäädä tekemättä.
Lauantaina pikainen kierros kaupassa ei tuottanut tulosta eli silmiin ei löytynyt sopivan näköisiä/oloisia housuja. Taitaa olla kaikki tosi pinkee nyt HOT!!!!

Ihana muuten saada sit teidän vaaveista kuvat tuonne yhteisön sivulle :) Jahkas te muutkin seuraatte Jazzia ja pääsette tositoimiin.

Kauhea minä, mutta olen jotenkin tyytyväinen, että on se hiivalääke. :) Minulla ei meinaan seksi ole ollut nyt ihan suosikki listan kärjessä. Jospa sekin olotila muuttuu jossakin vaiheessa. Parilla kaverilla on ainakin ollut ihan järkyt himot jossakin vaiheessa raskautta.....

Eilen illalla menin sänkyyn katsomaan Meduusan verkkoa ja ehkä 15 minuuttia pysyin hereillä :) Jäi sit sekin leffa näkemättä.

Nyt täytyy aloitella työnteko

Joo Senora viime aikoina on taas ollut tuo energinen kausi vähän niinku hukassa ;) Imuriakin kattelin eilen, mut päätin sit siirtää siivouksen johonkin parempaan päivään...

Kiireellä tulin avaamaan konetta ja tuomaan Jazzin viestiä.. Tuuli olikin jo ehtinyt, hyvä hyvä!
Aivan ihania uutisia näin aamutuimaan :-)

Se on Kirpun vuoro sitten seuraavaksi. Nyt se olisi se meidän tiistai. Jazz se korkkasi tämän päivän, joten pitäiskös sitä sitten samaan syssyyn meidänkin?
Täällä ei mitään niiden eileniltaisten reisivihlontojen jälkeen. Yö tuli taas nukuttua, siis se 12-06. Aamu aloitettu "lääkeruiskeella", vaan eipä taida olla vaikutusta noilla aineilla ;-)

Senoralla tainnut mennä eilen koulutukset sivu suun, kun on jännäillyt näitä nettikamujen hommia kännykkä kädessä ;-)

Mukavaa päivää kaikille! Nyt menen vielä poitsun viereen tuohon soffalle rötköttämään. On aikas väsy olo, kun tuo yö jäi vähän lyhyeksi.

Tehis rv 40+2

Katzulle piti sanoa, että mullakaan ei alkuraskaudessa tehnyt yhtään mieli, varsinkin kun oli sitä vuotoa ja tuhruakin. Jotenkin sitä vaan jännitti ja eipä tosiaan kauheesti haluttanutkaan. Mut sit se muuttui ja välillä oli tosiaan kovatkin himot ;) Nyt mun mielestä on jotenkin tasaantunut; tekee mieli, mutta ei niin paljon kuin yhdessä vaiheessa. Ja tosiaan ton mahan kanssa sattuu aina välillä kommelluksia ja sit se mitä moni on täällä sanonutkin; iltasin vähän häiritsee se, että tiitäinen on tosi aktiivinen tuolla vatsassa. Alkaa vaan naurattaa kesken "herkän" hetken, kun toinen mesoo ja pyörii viimeistä päivää...