EX-Kermit 34 - joulukuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikku2: ja paskan marjat mitä se sun ns. miehes taas latelee, ihan päivänselvää on se ettei ilman seksiä olisi suhde jatkunu noin kauaa. Elä nyt enää usko sen lunttahousun stooreja!

Kyllä ottaa aivoon tollaset äijät, sori vaan suorasukaisuuteni

Oi ihanaa, Safiiri! Tuo ei ole kyllä enää mikään haamu vaan ihka oikea plussa! Onnittelut siitä! Ja tietenkin tädille toivotukset pysyä kaukana sieltä teidän residenssistä =)

Pikku2:lle jaksuja tuohon raskaaseen tilanteeseen! Ihanaa kuitenkin, että olet päässyt itsekin vähän viihteelle ;)

Antzille myöskin tsemppiä kontrollin odottamiseen. Uskoisin ja toivoisin, että siellä masuvauvalla on kaikki kuitenkin kunnossa...

Sitten gallupin tynkää: kuinka moni kermittäristä kestoilee? Millaisia kokemuksia teillä on tuosta? Meillä olis aikomus ainakin osakestoilla ja kaikki kokemus ruusuine ja risuineen olisi tervetullutta! Tänään tein ensimmäiset hahtuvahankinnat tuolla huutonetissä =)

Pari työaamua vielä ja sitten... loma!

Tiuhti ja Hippunen 21+0

Kiitoksia Tiuhti. Kyllä määki sen tulkkaan plussaksi ku paljaalla silmällä erottuu vielä paremmin. Ja tuli sallitussa ajassa. Ny vaan alkaa se mietintä ja panikointi, onko massussa oikeasti ketään vai ei... Siihen taas ei auta ku vaan yrittää ottaa rauhallisesti.

Ny kerkesin silmätä Pikku2:n myöhemmän selostuksen. Kiinnitty huomio niihin perhosiin ;)

Mutta ny pois koneelta ja sohvalle glögiä juomaan.

Voi ihanuus, Safiiri! Mä olen niin iloinen sun puolesta! Ja toivon, että pystyt ottamaan rauhallisesti tän alkuajan jännityksen... Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän =)

Mä oon yrittänyt tässä raskaudessa noudattaa sellaista periaatetta, että en panikoi etukäteen asioita, joita ei voi tietää/joille ei voi mitään. Se on auttanut hiukan tässä odotuksessa ja jännittämisessä. Suosittelen =)

siis kääks vääks!! Plussahan se on =)
Onnea =)))))))) voi ihanuus!

pikku2:lle kovin tsemppiä edelleen tilanteeseen.
tosi reippaasti olet kyllä siellä (itse varmaan joko raivoisin tai itkisin tai niitä vuoronperään..)
Varmaan on kyllä tosi vaikeaa huomata kuinka poika ottaa eron raskaasti =(
voimia siihenkin "urakkaan" koska sinä varmaankin tosiaan saat ne raivarit päällesi.

muille hellurei ja hyvät yöt!

ai niksua piti kiittää pilsu-infosta! mulla kyl ihan normaalit pillerit (siis resepti ;D ) että täytyy varmaan kysyä vielä neuvolasta sitä syömispuolta....

Kiitoksia kiitoksia :) Nii'i, ny se hermoilu sitte alko...

Olin eilen ykkösen kuusijuhlassa. Tällä viikolla on käyny ilmi että hänen koulurakennuksensa on erittäin vakavasti kosteusvaurioinen. Homeessa siis. Siellä kasvaa kaikenmaailman sieniä ja muita juttuja, jotka esim. aiheuttavat syöpää!!!!! Koulussa oireilevat opettajat ja oppilaat. Voihan venäjä! Koulurakennusta kuulema aiotaan korjata vähän niin että tukitaan lattianrajasta joitain reikiä ettei homeitiöt pääse huoneilmaan. Perkules. Kuulema koulu on niin huonossa kunnossa että pitäisi rakentaa uusi. Äh, selostettavaa ois vaikka kuin mutta alan kihistä kiukusta ku tässä naputtelen. Joten sanon vaan että tilanne on täällä tosi vakava lasten terveyden kannalta!

Ny muualle. Terkkuja joka taloon.

Safiirille onnittelut vahvistuneesta viivasta... Tosi p*s*a homma toi koulurakennuksen tila... Ja millää reikien tukkimisella tuskin saadaan hometta kuriin... luulis että ne reiät on jätetty tahallaan rakennukseen ihan tuuletuksen vuoksi. Toivottavasti saatte sen uuden koulurakennuksen. ja pian.

Onnellinen olen myös Pikku2:n selkiytyneestä tilanteesta. Vaikka tilanne itsessään on kurjimmista kurjin... ja vielä näin Joulun alla. Lapset tulee varmaan oireilemaan, mutta rakkauttahan sinulla riittää lapsille jakaa. En sit tiiä onko hyvä juttu tuo että liikutte perheenä... Mua ei miehen sukulaisiin saisi tuossa tilanteessa. Laittaisin miehen viettämään lasten kanssa laatuaikaa... ja lepäisin ja hemmottelisin itteäni sillä aikaa... :) Mutta itse tunnet miehesi ja perheesi parhaiten.. Mua kans jäi vaivaamaan ne perhoset vatsanpohjassa... ...

Toivottavasti Anzin vauvelilla on kaikki hyvin kuitenkin... Peukutukset sinne.

Tiuhti kyseli kestoilusta... No thanks.. Sämpy tais olla meistä se kestoilija. Jossain vaiheessa harkitsin kestoilua, mutta sitten rupes hirvittämään.. Muistelisin että WAB-ketjussa oli useampiki kestoilija... Tässä taas tulee ilmi meikäläisen peruslaiskuus.

Mutta ette kyl ikinä arvaa mitä oon tehny... Kirjotettiin joulukortit hyvissä ajoin.. Ja kiikutin punaisen kuoren postiin... Eilen aloin katella niitä kortteja, jotka piti käydä naapureiden postilaatikoihin pudottelemassa tai laittaa joululahjojen mukana menemään taloihin... Eikä niitä kortteja löytyny mistään. Ainoa selitys on että ne kortit on postin lajittelukeskuksessa :) Ne nimittäin kirjotettiin samalla kertaa... auts... PItää vaan toivoa etteivät ala selvitellä nimien perusteella osoitteita.. Lienee mahdoton tehtävä, kun muistelisin että osoitekentässä on vaan etunimiä... Mutta tää postilaitos on kyl aika hyvä nykyään... Tuli nimittäin yks joulukortti jossa oli vain mun, miehen ja tytön etunimet ja sit tien nimi ja postinumero ja -paikka... Siis ilman sukunimeä.. Eikä muuten oo ekakerta... Keväällä tuli miehen nimellä samantyylinen lähetys.. Lienee siis vain jakeluosoite ja postinumero tärkeitä...

Hitsi että me on naurettu tolle tytölle.. tai sen nukkumiselle.. hän kaivaa päänsä tyynyn sisään ja nukkuu sitte ihan tyytyväisenä... Meillä on siis sängyn pää päässä pitkä rivi tyynyjä ja tyttö nukkuu meijän keskessä. tyynyt ihan sitä varten kun tyttö liikkuu unissaan mua kohti, niin ei mee ihan päätyyn asti, jotta on helpompi imettää yöllä, eikä tarvi paljoo liikutella neitoa. moni tyyny on sellainen luttana ja tyynyliinat roikkuu tyynyn päällä ja sen tyynyliinan käärii päänsä ympäri. Kai tukattoman on lämpimämpi nukkua kun on tyyny päässä...

Pistäkääs ovia lukkoon, täti lähti täältä ajeleen tänä aamuna. ;) Tai jos vierailu on toivottu, niin ovet auki ja juhlavalaistus pihalle.

Tänään olis seurakunnalla lasten joulukirkko... Viimeks pidettiin pikkujoulua kerhossa. Taitaa jäädä kirkko käymättä, kun neito nukahti... Ollaan oltu kuudesta asti jalkeilla.

Ihana kyllä Senoran N :)

Meillä on harsoriepu naamalla,välillä oikein puuskuttaa sen alta. Monesti hieman nostan sitä pois.

Saas nähdä missä ne Senoran kortit seikkailee :)

Antzille ja pikkuiselle peukkuja minultakin. Eiköhän kaikki oleihan hyvin.

Safiirille: todellakaan oleilua siellä koulurakennuksessa ei saisi jatkaa, jos on todettu tuollaiset ongelmat. Ehdottomasti välitön siirto johonkin väliaikaisiin tiloihin.

Me käytiin M:n kanssa moikkaamassa aamupäivällä entistä työkaveria. Nyt neiti onkin vaunuissa nukkumassa.

Jaahas pitäisköhän mennä kahvinkeittoon.

Safiirille onnittelut vahvistuneesta plussasta.

Senoran pikkuneidillä vähän samanlaiset nukkumatavat kun meidän pikkumiehellä. Omassa sängyssä laitta unirievun pään- naaman päälle ja meidän sängyssä nenän tyynyn alle. Onkohan niillä jotenkin turvallisempaa kun on jotain pään päällä.

Minä myös mietiskelin pikku2:n perhosia... hmm!

Neuvolassa käyty. Arvot kaikki ok. Neuvolantäti sanoi että kun olenkin käynyt yksityisellä niin ei tarvitsekaan sitten mennä lääkärineuvolaan ensi viikolla. Ja minä kun pistin metelin. Ei millään olis antanut mulle aikaa mutta kun oikein vinguin ja melkein tirautin kyyneleenkin niin sitten antoi maanantaille ajan. Sanoi että tästä ei lääkäri tykkää. Paskat sanon minä. Jos olen käynyt yksityisellä omalla rahalla niin sen ei pitäisi kunnan palveluja koskea. Mitä se niille kuuluu vaikka kävisin joka hiton päivä ultrassa. Rupesi oikein kiukuttamaan!ARGH!

Vilkutuksia kaikille taas tasapuolisesti. Me lähdetään lasten kanssa vielä "pismakauppaan" (niinkuin tytsy sanoo) tekemään viimoiset joululahjahankinnat. Eilen leivottiin jouluherkkuja ja kyllä tuoksui hyvälle. Nam!

Kirppu 8+6

Perjantaita =)

Safiirille toivotan hyviä hermoja ;) Ja voi kääks, mikä tilanne siellä koulussa. Tuo on ilmeisen yleinen ongelma useissa vähän vanhemmissa Suomen kouluissa. Eikä kunnilla ole varaa reagoida noihin niin kuin pitäisi.. Tosi tyhmää!

Senoran tytöllä hassu nukkumistapa.. Aika söpöltä kuulostaa =)

Katzulle vilkutuksia 0//

Kirppu, ihme toimintaa meinas olla sun neuvolassa =( Ilman muuta sun kuuluu päästä lääkärineuvolaan, yksityisellä käyntien ei pitäisi merkata yhtään mitään! Hyvä, että pidit puolesi! Ja ihanaa, että kaikki oli kunnossa <3

Mukavaa viikonloppua kaikille! Tämä herää vielä huomenaamulla kouluun ja sitten se alkaa... LOMA, wuhuu!

Tiuhti ja Hippunen 21+1

Pikku2:lle: olen aina lueskellut ketjuanne ja olen iloinen,että olet paremmalla mielellä. Pisti silmään tuo sinun perhosia vatsassa juttu. Oletkohan tavannut jonkun uuden miehen??? Yritä ensin selvittää itsellesi, että sinä oikeasti eroat miehestäsi, ole vähän aikaa yksin ja nauti siitä. Sen jälkeen kannattaa vasta miettiä uutta suhdetta. Minulla on tästä henk.kohtaista kokemusta ja uuteen suhteeseen ai kannata hypätä ennen kuin vanha on käsitelty omassa mielessä.

Mukavaa joulun aikaa teille kaikille

Hyvää yötä ja huomenta..

Safiirille onnea PLUSSASTA!!!

Tämä tilanne on nyt mikä on.. ja tänne yleiseen keskusteluun en viitsi ruveta raapustamaan kaikkia olotilojani.. Katsotaan josko pääsen vielä suljetulle..

Tänään käytiin isännän kanssa hoitelemassa erilaisia asioita. Saatiin yli viisi tuntia kulumaan.. Ei oltu toistemme kurkuissa kiinni, mutta henkisesti kävin monta kertaa maan alla.. Kyllä tuli jos jonkinlaista tunnetta. Mies kävi hakemassa postista osoitteenmuutospaperit ja jouluhommeleita osteltiin..

Joulu on kuitenkin lasten juhla ja anoppilassa on oltu jo kymmenen vuotta. Nyt kun noita pieniä on kolme niin joulu tehdään ihan heitä varten ja heidän ehdoillaan.. Onhan se henkisesti kamala paikka, mutta olen päättänyt selvitä siitä. Minun mielestäni lapsille on tärkeää, että ollaan molemmat heidän kanssaan.. Itse en pysty kuvittelemaan joulua ilman lapsia..

Isäntä vei lapset tänään illansuussa ja tuo sitten sunnuntaina.. Huomisen olen pyhittänyt ompeluhommille ja askarteluun.. Esikoinen menee sunnuntaina joulumyyjäisiin myymään vastoja ja omia askartelujaan.. Ajattelin sitten ommella muutaman patalapun ja vaikka kuusen koristeita.. Ollaan kipsistä askarreltu jo pitkin viikkoa sydämen muotoisia joulukuusenkoristeita..

Jaahas, alkaa haukottaa ja vielä pitäs mennä maalaamaan sydämiä..

Palailemisiin! Pikku2

siis multa mennyt ihan ohi toi Antzin viimeisin ultra.. kovasti sinne haleja ja jaksamista.
vaikka uskonkin ihan täysin, ettei pikkuisella ole mitään häikkää siellä masussa kasvun kanssa, mutta kyllä noi on niin inhottavia juttuja kun laittaa huolestuttamaan.
onneksi tässä on kaikkea hässäkkää (tai varmaan teilläkin on, kun on vauva-joulu =D ) ettei ehdi ihan koko aika miettiä sitä masuasukkia.
tulehan sitten heti kertomaan seuraavan ultran jälkeen, mitä sanoivat.

Ja tosi ikävä juttu toi safiirin lasten koulu!! siis en voi käsittää että mikä on tärkeempää kuin lasten terveys...?!?!?!? Tarkoitan, että miten voidaan käyttää rahaa johonkin muuhun kuin esim koulujen /päiväkotien kunnossapitoon.
Enkä tarkota mitään reikien tukkimista (ihan uskomaton "korjaussuunnitelma") vaan pitäis kyllä välittömästi poistaa lapset sieltä koulusta ja repiä vaikka väkisin jostain uusi koulurakennus.
menkööt vaikka kunnanhallitus yms päättäjät sinne koulurakennukseen ja koululaiset kunnantalolle niin mitenköhän pitkään olis homeinen koulu "ihan hyvä paikka"
pistää niiiiiiin vihaksi.

ihana tyyli senoran ännällä nukkua <3
meillä vähän samanlainen kun poitsu vetää yleensä peiton päänsä päälle. on siis yläkroppa peiton alla ja jalat sit viuhtoo ilman peittoa.
mua tosin aina pelottaa se tukehtumisvaara, joten vetelen sitä peittoa pois pään päältä aina kun vain huomaan sen olevan siinä.... peitto kuitenkin jo niin paljon painvampi kuin vaikka harso tai tyyny.
toivonkin, että poika jättäis ton nukkumistavan pois pian, jottei äidin tartte joka yö pelätä =)

meillä muuten herättiin tänään 5.40.... ?!?!?!?! SIIS meinasin pyörtyä kun katoin kelloa aamulla. Siis aivan järkkyä ja taas lähtee kaikki sympatiat aikaisin heräävien lasten vanhemmille.
nyt menikin sit koko päivä ihan plörinäks, kun rytmit ihan sekasin... tai varmaan nukahtaa päikkäreille kun tyttö herää ja sit ei päästä mihkään hommiin joita oltiin tälle päivälle suunniteltu.
taidan antaa nukkua vaan hetken ja sit revin ylös. saapahan maistaa miten mukavaa se on kun herätetään kesken unien ;)

nyt kahvia jotten sammu tähän koneelle.

ihanaa lauantaita kaikille!!!!

ja hyvä kirppu kun pidit puolesi neuvolassa. tosiaankin ihan ihme, että yksityisellä käynti muka vaikuttaisi kunnallisessa käyntiin.

Meillä herättiin vasta vartin yli 7... tai mä heräsin, enpä tiiä olikos tyttö jo aikaisemmin hereillä... Yöllä oli tunnin hereillä ja kalkatti... Mulla ei oo näitä aikaisia heräämisiä vastaan mitää... Ihana olla hereillä tyhjässä talossa... Ja saapa sit tytön iltaunille ajoissa myös...

Pikaiset halit kaikille... Tää menee tutkimaan maileja..

Tiuhti ja Safiiri - laitoin teille viestiä naamakirjaan...

A:n neuvolakuulumisia: Saatiin lähete lastenpolille maitoaltistukseen. Lääkärin mukaan siellä testataan myös muitakin herkästi allergisoivia ruoka-aineita prick-testillä esim. muna ja kala. Pituutta oli A:lle tullut sentti, eli 71cm on nyt pojalla pituutta. Paino oli 10,680kg. Hieman siis hidastunut tuo painonnousu.

Yöt on normalisoituneet ja nyt nukutaan 10-12 tunnin yöunia 1-2 heräämisellä. Senoralle tsemppiä kalkattajan kanssa:) Ihana nukkumistyyli teillä!

Katzun M:kin harjoittelee liikkeelle lähtöä. Joo, eipä meilläkään kovin pitkiä matkoja ryömitä, muutamia senttejä menee etiäppäin.

Hienoa Kirppu, kun pidit puolesi neuvolassa!! Minusta ultria pitäisi muutenkin olla enemmän. Meilläpäin normaalissa raskaudessa ultrataan vain kerran.

Karmea tilanne Safiirin lasten koulussa.. Huh huh.. Tänäpäivänä kun vielä on tiedossa homeen vaikutukset terveyteen!

gia