Kerkesinpäs vielä uudelleen, kun tässä hiuksia kuivattelen

Poitsu on tuossa niin rauhaisasti omissa oloissaan. Kohta pitää lähteä kyllä vähän tuulettumaan, jos tuo keli pysyisi hyvänä.
Niin Antzille tuohon seksihommeliin... Täällä tosiaan niitäkin voi purkaa, koska kohtalotovereita taatusti löytyy. Se on aivan normaalia, että se seksi ei vain kertakaikkiaan kiinnosta. Erityisesti tuo alkuraskaus on kyllä itselläkin ollut sellainen. Ja kyllä se mieskin ymmärtää, kun vähän perustelee ;-)
Jos tuo oikein paineissaan on, niin aina on oma käsi :-D Tai jollei se kelpaa, niin emännän käsi tai vaikka tissien väli, heh ;-)
Mulla on tässä raskaudessa ollu himot aikasmoiset... Yks päiväkin ehdotin, että eikö isäntä voisi poiketa kotokautta, kun oli päivällä menossa tästä kotikylän ohi työpaikalleen reissusta ;-) Vaan eipä tuo kerinny, kun töitä on niiiiin paljon. Minä olisin hyvin joutanu päiväkaffet keittelemään opintojen ohessa. Mutta alkuraskaus oli täälläkin tosiaan aikamoista hermoilua just tuon sekstailun suhteen, kun ne vuodot sillon km:ssa alkoi seksin jälkeen.
Voi Kirpun pientä kiukkupussia! Sanoisin, että kyllä se lapsi sitten syö, kun sillä kunnon nälkä on. Meillä kans kakkonen ollu aina huono syömään ja sen kanssa on äitin hermot ollu kovilla. Hyvinpä tuo on kasvanu jo isoksi koululaiseksi. Välillä syö sitten isoja määriä, kun vauhtiin pääsee.
Mutta välipaloja ei pahemmin kannata antaa, vaan odotuttaa aina siihen kunnon sapuskaan, niin kyllä se sitten alkaa maistua.
Täälläkin muuten pikkumiehellä ollu pitkään tuo puurolakko. Nyt on alkanu taas vähän syömään, kun isovelikin syö aamuisin. Laitan ihan pikkusen puuroa ja päälle paljon marjoja/soppaa. Sillä se puurokin siitä lähes kaikki katoaa.
Sairaalakassin loput kamppeet hommasin eilen. Itse kassi on parhaillaan just pesussa, mutta roinat jo valmiina. Nyt on lakut, mehut, suklaat, yogurttirusinat, luumut ym. hommattu. Moneenkohan kertaan sitä kerkiää nuo herkut syödä ennen synnärille pääsyä???

Noita vauvan hommeleitakin vielä laitoin eilen valmiimmaksi. Makkarin järjestyskin on nyt kunnossa. Ihan outoa, kun pikkumies siirrettiin iskän puolelle oman sänkynsä kanssa. Mulla nyt vaan tyhjä pinnis vieressä :-/
Pikkumies sanoi muka aamulla: " Mää en oikein pystyny nukkumaan." Hah!
Hänkin on nyt kovasti noissa vauvahommissa mukana. Eilen tuumasi: "Saanko mää ottaa sen vauvan sylkkyyn? Ku se on niin ihana." Puhelee usein, että meille tulee kohta vauva. Mahtaakohan oikeasti ymmärtää, mitä tuo käytännössä merkkaa?
Isot on kyllä ihan sekaisin. Nyt heilläkin vasta oikein tää homma taas konkretisoituu, kun noita kamppeita on esillä.
Eilen oli muuten muutama vähän mojovampi harjotussuppari. Tuosta kolmosesta ei supistellu yhtään ennen synnytystä. Nyt on ihan erilainen meininki ollu noitten suppareitten kanssa jo pitkään. Vaan eipä ne vielä merkkaa yhtikäs mitään!
Nyt täytyy mennä taas.
Mukavat päivän jatkot kaikille!
Tehis