Kauris: Minun äidiltäni ja äitipuoleltani otettiin kummaltakin lapsivesinäyte, kun he odottivat iltatähteään ja kumpikin syntyi onnellisesti ajallaan. En tiedä ketään, kenellä olisi mennyt kesken lapsivesinäytteen ottamisen takia, mutta tiedän kaksi, jotka ovat selvinneet siitä. Kyllä minäkin sinun tilanteessa menisin lapsivesinäytteeseen, tosin nythän se ei taida oikein kannattaa.
Kumma kun ne eivät siellä neuvolassa osanneet tuota kertoa. Jos sinun poikaystäväsi kävisi viranomaisille sanomassa, että haluaa isyystestin, niin onnistuisiko se sitten? Hyvä, että psykologin tapaamisesta on apua. Jatka vain ihmeessä tapaamista. Koita ottaa vaan ihan rauhallisesti, vaikka eihän se mitään helppoa ole.
Joo, seuraavalla neuvolakerralla en ole enää niin uuno, etten saa suutani auki

Puolustuksekseni voi kai sanoa, että kun se oli ensimmäinen kerta ja enkä tajunnut seuraavan venähtävän niin pitkän ajan päähän, niin en tajunnut kysyä mitään niistä asioista. Ihmettelin vaan, että mikä lääkäri, kun siitä oli ohimennen puhetta

Tästä palstasta on sikäli ollut hurjasti apua, kun saa kuulla, miten muualla Suomessa odottajia hoidetaan.
Tulevat isovanhemmat rupeaa olemaan ihan tärähtäneitä. Äiti soitteli just ja kysyi, että oonko mä hankkinut vaunut tai mahdollisesti jotain muuta vauvakamaa (juu, en oo) ja sitten sanoi itse katselleensa jo vauvanvaatteita. Mies totesi, että hyvä, kun ajatteli, että meidän ei tarvi ostaa sitten mitään.
Hyvää mökkireissua Maarialle ja viikonloppua muutenkin. Minä varmaan täällä netissä pyörin joka päivä.