Gallup:kuinka moni on käynyt uimassa alasti iltahämärässä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuinka moni on käynyt nyt iltasella kuusijärvellä uimassa? itse olen ja mieheni myös muttei alasti. pitäisiköhän kokeilla?:)

Meinaan alasti uintiin. Kun olin ensimmäisiä kertoja appivanhempieni mökillä niin pidin visusti uimapukua päällä jopa saunasta uimaan mennessä kun mökin terassilla oli muita vilvoittelemassa. Kaikki muut kävivät uimassa saunasta alsti ja usein päivälläkin.Kun olin päivällä uimassa niin sinne saattoi tulla muitta mutkitta alston anoppi ja appiukko lainkaan ujostelematta. Ja jäivät vielä kuivattelemaan auringossa kelteisillään. Se oli kuulema aina ollut tapana heillä.
Kokeilin alasti uintia aikaisin aamusella ja ainahan aamuuinti virkistää. Ja rupesi tuntumaan vähän erilaiselta olla ainoa uimapuvun käyttäjä. Ninnpä kerran ennen iltapäiväkahvia menin rantaan ja pulahdin veteen ihan nakuna keskellä päivää ja sekin tuntui ihan kivalta.
Sattui sitten iltauinnilla että appi tuli myös iltauinnille ja ei ollut huomaavinaan että uin alsti. Vaikka näytti kyllä siltä että appi tappi vähän meinasi seisoa. Hän vain sanoi että on se mukavaa kun nyt ei tarvitse varoa ketään uimaan mennessä vaan saa olla luonnollisesti alsti. Sitä se on lähtenyt ja meidän lapsemmekin ovat siihen kasvaneet. Mökillä on parinsadan metri päässä naapuri mutta ei se haittaa vaan olemme nykyisin aina uimassa alsti ja usein saunan jälkeen lämpimänä iltana vielä grillaammekin alsti. Alastomuus oli alussa minulle hieman outoa mutta kannatti kokeilla, suosittelen!
 
En ole, enkä muutenkaan harrasta nakuna uimista. Ehkä joskus pikkuvauvana olen uinut alasti, mutta enpä tiedä tuostakaan, kun ei ole ollut puhetta ja miksi olisikaan...
 
Miehen vanhempien mökillä joskus saunan jälkeen ja nuorenpana tuli useemin käytyä ilta-yöuinilla nakuna järvellä.:D
 
Hiljaisemmalla kaupungin yleisellä käyny joskus työpäivän päätteeksi vetäsemässä nakut ihan extemporena. Ei vaikuttanut aiheuttaneen suuria pahennuksia. Laiturin nokassa kuteet veks ja pulahdus.. Kuivattelu laiturin reunassa istuskellen rappusista syrjässä kun ei sattunu olemaa sitä pyyhettäkään.. Rannalla oli about parikytä ihmistä ja niistä ehkä 3-5 nyt saattoi nähdä jotain kriittistä ruumiinosaa.. Toki jos ois tarkotuksella oikein esitelly mutta eihän se ole soveliasta.
Meillä saunotaan kimpassa kaveriporukan kesken ja kotona ja mökillä ollaan kaikki alasti kokoajan. Että ei itselleni mikään ongelma :)
 
Eilen tuli 23 aikaan pulahdettua ekaa kertaa naku-uinnille aikuisiässä. Aamulla 10 tein uusinnan. Tosin kun olin vedessä, huomasin jonkun naapurimöksäläisen äijän katselevan liiankin tiuhaan suuntaani, joten se uinti reissu jäi lyhyeksi.
 

Similar threads

Yhteistyössä