Haaveissa vauva 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännäyslista
Emeliina* 26-30.11. (??)
Grapen 30.11. - 3.12.
Lumikukka 29.11. ->

Jaahas, ei tarvi tätäkään enää jännätä, menkat alko eilen ennenku olin edes ehtiny niitä odottaa. Tuli sitten kierron pituudeksi 31 pv tällä kertaa, muutaman päivän lyhyempi ku pari viimestä on ollu...

Ja yllättävän runsaasti onkin sitte tullu, ja eilen oli taas kipujakin, mitä en muista että olis koskaan ennen viime kiertoa ollut. Toivottavasti eivät tästä enää pahene niinku kaverille kävi kun lopetti pillerit.

On kyllä duunissa ollu tää viikko täyttä helvettiä, eikä loppua näkyvissä =/ Meille tuli uus järjestelmä, joka ei sitten yllätys yllätys toimi ollenkaan niinku pitäis, ja kaikki on kauheeta taistelua ja vänkkäämistä, että saadaan hommia eteenpäin. No, onneks tää viikko on nyt ohi ja viikonloppu edessä! Huomenna kaason kanssa sovittamaan hääpukuja =O

Ihanaa viikonloppua kaikille! Niin ja tervetulotoivotukset Viirulaiselle =)

Jokos Emeliina on tehnyt testin? Grapen..?
Mä pääsen päivisin vilkasemaan teidän viestejä mutta meillä työpaikalla kulkee huhu että netin käyttöä seurataan joten en uskalla kirjotella.

Mun oireet vaan lisääntyy: viluttaa, väsyttää, alavatsaa nipistelee, nännit on tosi arat, ruoka ei maistu ja sitten ne iltaiset pahoinvoinnit..
Nyt sitten odottelen kieli keskellä suuta 10.-12. joulukuuta saakka että alkaako menkat vai ei. Tietysti mulla on vaan joku flunssa tulossa mutta pienen pieni toivon kipinä on olemassa. Voi kunpa..

No mutta hittolainen sentään kun Hempsukka latelee lupaavan kuuloisia oireita.Täytyy nyt vaan pitää varpaatkin ristissä teidän puolestanne....toivottavasti mulla on plussauutisia täällä odottamassa kun tullaan reissuista (siis lähdetään viikon päästä ja ollaan viikko reissussa).
Mulla tuli uutena oireena tänään närästys kuvioihin ja paleltaa niin hemmetisti. Kuumetta ei kuitenkaan ole (flunssaa hiukan) joten aikas kummallinen tauti on päällä kun tällaisia oireiluja aiheuttaa =( Ja raskaushan on tieteellisesti mahdotonta kun olen väkertänyt uskollisesti yli 10 vuotta pilsuja.

Äsken oli niin pirun paha olo että istuskelin jo pöntöllä odottamassa että milloin lentää.. huh.. Nää oireet kuulostaisi oikein lupaavilta mutta kun me oltiin ilman ehkäisyä menkkojen aikana joten jos on tärppi käynyt niin sitten on ovis täytynyt olla normaalia aikasemmin tässä kierrossa. Eli en tiedä onko sitten kuinka mahdollista raskautua näin. Oviskipujen kaltaista kipua kyllä oli normaalia poikkeavaan aikaan että siinä mielessä..

Miten muuten ihan kuin olisin ollut lukevinani että ovistikut näyttää plussaa jos on jo raskaana? Voisiko sillä saada testattua jo ennen raskaustestiä vai olenko mä taas kerran ihan pihalla..??

Vaikka nämä raskautumisjutut on mulle ihan hepreaa vielä niin samaa muistan lukeneeni, että ovistikut näyttäisivät raskauden kierron loppuvaiheessa. Oikaskaa viisaammat jos olen hakoteillä.
Et sitten Hempsukka viitis testata niillä ja päästää mut jännäämästä =)

Mites Lumikukka, Grapen ja Emeliina jokos olette testailleet??? Ja Hempsukka nyt kehiin sitä ovistestiä, oireet kuulostavat liiankin lupaavilta. Kamalaa jos te kaikki plussaatte ryminällä ja mä jään tänne ihan yksin....tai no ihanaahan se toki olis. Kaikille teille soisin plussia tikkuun sekä oviksen aikaan että muutenkin. Saa nähdä kuin meitin käy, kun olis enää kuukausi pillereiden poisjättöön. Mitäs mies mahtaa tuumata, heltiääkö lupaa =)

Utelias pahalainen, älä huoli, jos kaikki saa plussan, niin mä jään kyllä sun kanssa pitämään paikkaa pystyssä! ;) Ihanaahan se tosiaan olis, jos hyviä uutisia olisi kuultavana.

Itse täällä edelleenkin pähkäilen, että syönkö pilleriliuskan loppuun vai lopetanko samantien. Mies on ihan tohkeissaan, että vaikka lopettas samantien. Suunnilleen valitsee jo perheautoa meille.. ;0) Mutta ihana, että on noin innokas.

Nyt lähdenkin jouluostoksille (jos kerrankin sais lahjat hommattua ajoissa). :)

No niin, täällä jälleen päivän hiljaiselon jälkeen! Eilen en kerennyt apteekkiin kiireiden takia mutta tänään kerkesin... Testi on nyt tehty, ja, tuota, kuinka tämän nyt teille kertoisin...PLUSSAA NÄYTTÄÄ!!!! Aaaapuva!!! Kyllä on aika uskomaton olotila, huh huh. Hirmu onnellinen, itkettää ja naurattaa yhtä aikaa:) En osaa näin äkkiseltään juuri muuta nyt sanoa...:)

Voi Emeliina, joululahjan sait jo etukäteen!! Onnea!!

Mulla aina vaan jatkuu epämääräiset oireet, nyt on nänneihin tullut jotain "nypyköitä".
Ehkäpä olen vaan valeraskaana mutta oireissa löytyy ; )
Jos olen raskaanana niin sitten tää on täydellinen sattumien summa: ilman ehkäisyä kp 2, ovis viikkoa aikaisemmin kuin normaalisti ja simpat super pitkäikäisiä.. En kyllä usko että voin olla raskaana, varmaan joku hormoonihäiriö meneillään.

Mikäs on jännäyslista tällä hetkellä?

Onnittelut myös naapuriketjusta! Puhallelkaapas vähän plussatuulia meillekin tuonne hieman pidempään yrittäneille kun ootte niin hedelmällistä sakkia :)

"Kosketti hiljaa enkelin siipi,
lasta pientä nukkuvaa.

Kimmelsi öisen taivaan tähdet,
tuuli kuiskasi neuvojaan;

Älä pelkää lapsonen pieni,
vaikka suuri maailma odottaa.

Enkelin siipien alla
on turvallista vaeltaa"

ONNEA Emeliinalle!!!

Voiih,ihanaa...emeliina on raskaana!!ONNEA HIRMUISESTI!!Nyt on varmasti jännät fiilikset!Koskas teillä alko yritys?Muistanko ihan väärin,et tärppäs aika pian?Jokatapauksessa,onnea hirmuisesti!! :)

Heh,elkää huoliko,että kaikki plussaa...minä täälä ainakin hillun vielä reilusti ensi vuoden puolelle.Sillä meillähän on varattuna etelänmatka ensi keväälle,joten sitä ennen ei ehkäsystä luovuta.
Kova vauvakuume kyllä vaivaa,onneksi mies kuumeilee myös ;)

Mitäs mi-iulle kuuluu?Jokos olit varannu ekan neuvolan?Onko ollu huonovointisuutta...montakos viikkoa sulla on nyt kasassa?

Utelias pahalainen; Hauskaa ja rentouttavaa lomamatkaa!!Itse en edes vielä uskalla ajatella omaa reissua,kun siihen on vielä 4kk aikaa...

Eipä muuta,lämmintä joulukuuta kaikille :)

Kiitos tuhannesti kaikille onnittelijoille! Minnin runosta ihan tippa tuli linssiin:) Kyllä tämä todellakin on aivan ihana joululahja meille molemmille, aikalailla onnesta sekasin täällä ollaan. Ja se, että oikein kenellekkään et vielä uskalla asiasta sanoa, tahtoisi kertoa niin monelle mutta täytyy kuitenkin tämä kriittisin vaihe odotella. Onneksi täällä saa "vapaasti" kertoa missä mennään:) Näin jälkikäteen voi kai jo myöntää (itsellekkin) että kyllä sitä plussaa osasi aavistella, oli oireita kyllä kaikenlaisia. Nyt on rintoja aristellu jo noin viikon ja vähän tuntuu että muutenkin on aika arka ja herkkä, on tullut vetisteltyä kaiken maailman asioille:)

Tulipas nyt jauhettua minäminä-asiaa.. Mitenkäs muilla jännääjillä? Lumikukka ja Grapen, oletteko testailleet? Kyllä teillekkin kovasti toivon plussaamista, kuten myös muillekkin ketjulaisille, tottakai:) Peukutuksia!!! db db db Mites Viirulainen, joko olet saanut pähkäiltyä mitä teet pilereiden suhteen?

Kiitos sinullekkin Johkuliini. Taisin tuossa juuri silloin kirjotella kun olit laittanut viestin. OIkein muistelit et tärppäs aika pian.. Asiaa perusteellisesti mietittyämme päätimme aloittaa yrityksen viime menkkojen jälkeen, eli eka kierrosta onnistui :) Kävin tuossa jo innoissani helistimen laskurilla vierailemassa ja laskettu-aika olisi 6.8. Kunpa vain kaikki menisi hyvin..

Olisi tosiaan mielenkiintoista kuulla mitä mi-iulle kuuluu? Tiovottavasti olet jaksellut ja voinut hyvin:)

Ihania uutisia täällä! Vielä kerran oikein paljon onnea Emeliina! Aika kiva joululahja.

Mikäs on muiden tilanne?

Päivitin listaa. Korjailkaa/lisäilkää tietoja tietoja, jos jotain puuttuu :).

Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v/26v Y 09/07
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 26v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36 v, Etelä-Suomi, vielä haaveilija
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07

Jännäyslista
Grapen 30.11. - 3.12.
Lumikukka 29.11. ->

Onnea Emeliinalle!! Ihanaa, että plussia tulee.

Eilen oli ystäväni häät ja kesken kaiken piti viettää pieni halaustuokio mieheni kanssa menkkojen alkamisen vuoksi. Morsiankin tuli siihen äkkiä kyselemään, että mikäs nyt. Rutistivat mua hetken molemmat lujasti. Onneksi häähumu vei mennessään, niin ei sitten enää ehtinyt harmitella.
Mutta ei toteutunut jouluraskaushaave. Taitaa olla ensimmäine kerta, kun oikeasti harmittaa paljon.

Mutta mites Lumikukka?

Jännäyslista
Lumikukka 29.11. ->

Ja samaan hengenvetoon myöskin pahoittelut Gapenille menkoista. Uskon kyllä että surettaa, mutta nyt vain pää pystyssä kohti uutta kiertoa. Emeliina antoi ketjulle (ja tietty miehelleen+suvulleen) loistavan joululahjan. Jospa s Grapen huolehtisi sitten siitä ketjun uudenvuoden-lahjasta =) Ja toivottavasti niitä lahjoja tippuu meille vielä monelta suunnalta. Varsinkin kun Lumikukasta ei ole vielä kuulunut mitään....

Pahoittelut tädin tulosta Grapenille ja Lumikukalle! Ei muuta kun tohinalla joulujuttuihin, ehkä sitten tärppää kun on ajatukset jossain muualla... vaikka ei se kyllä mulla ainakaan viime kierrossa toiminu niin. Höh.

Onko kukaan käyny lukemassa odotuspuolella Mi-iun kuulumisia? Mä en oo kauheesti ehtiny mitään viime aikoina, hyvä kun täällä välillä käy lukasemassa kuulumiset.

Viirulainen, mä lopetin pillerit kesken levyn. Kysyin asiaan lääkärikaveriltani ja ei sillä pitäisi kuulemma olla merkitystä.

Löysin muuten niiiiiiin unelman hääpuvun lauantaina että huh huh. Pari pientä ongelmaa matkassa vaan - hinta on aika paljon enemmän kun olin ajatellu pukuun sijoittaa, ja toimitusaika on vaatimattomat neljä kuukautta. Tosin ei sitä hääpäivää oo vieläkään päätetty, mutta en kyllä haluis odottaa huhtikuulle asti sitten niin millään. Sitäkään. Heti mulle kaikki tänne =O

Kiitos vielä onnitteluista ja pahoittelut täältäkin Grapenille ja Lumikukalle! Olisi teillekkin plussaamisen kyllä niin suonut. Nyt on tässä ketjussa plussat tulleet loka, marras ja joulukuussa, joten aivan varmasti joku ( ja toivottavasti useampikin) sitten plussaa heti tammikuussa:) db db db

Täällä päin ihanan talvinen ilma, suuria lumihitaleita pyryttää taivaalta. Ja kun vielä on vapaa-päivä töistä niin voisi melkein lähteä vähän ulkoileen, kunhan tästä koneelta pääsisi irti:)

Jep jep vähän kävin tuossa jouluvaloja ostelemassa. Nyt pitäis vain vähän siivoilla ja sitten ripustelemaan! Sovittiin miehen kanssa, että yritetään jtp-systeemiä tässä kierrossa eli odotukset on kuukauden päästä kovat!