Haaveissa vauva 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tehän meinaatte oikein urakoida =)

Kai sitä pitäis itekin, mutta jotenkin se tuntuu kovalta hommalta niin usein ;) Toisaalta, nyt kun BB loppu niin vois tsäkällä päästä aikasemmin nukkumaan iltaisin, ja sitte todennäköisyys muuhunkin touhuiluun kasvaa aikalailla...

Jtp:stä tulee olemaan tuplahyöty... Ajoitus on varmasti kohdillaan ja toisekseen kerrankin tarpeeksi seksiä, jee! Meidän suhteessa kun puntit eivät mene ihan tasan - haluaisin useammin kuin mieheni :P

Voi kunpa moni saisi ihanan joululahjan plussan muodossa!!

Mä olen miettinyt raskaustestin tekoa mutta en oikein tiedä kannattaako tehdä vielä vähään aikaan koska:
edelliset menkat su 18.11, sekstailua ilman kumia ainoastaan ma 19.11, selkeät oviskivut lima muutoksineen la 25.11. Tuosta lauantaista saakka oviskipua (?), nännit ihan sairaan kipeät, pahoinvointia, ruokahaluttomuutta. Normi kierto heittelee siinä 26-30 päivän välillä. Oviskipua aina kierron puolessa välissä pari päivää, ei muita oireita ennen hirveetä v***tusta paria päivää ennen menkkoja ; )
Nyt siis lyö ihan tyhjää kun mietin että milloin menkkojen pitäisi alkaa? Noita mainitsemiani päivämääriä kun vertaa tilastotietoihin milloin voi tulla raskaaksi niin eipä ne ihan käy yksiin..
Arg!! Pakko viikonloppuna jo testata, muutenhan tässä menee mielenterveys.

Minä olen käynyt vähän urkkimassa Heinäkuisissa Mi-iun kuulumisia :). Pahoinvoinnista Mi-iu on kärsinyt ja ekassa neuvolassa oli vasta ollut. Mutta ilmeisesti muuten on ihan kivasti mennyt raskaus. Tulehan Mi-iu kertomaan tänne vähän tarkemmin meille kuulumisia! Kohtahan me päästään perustamaan odotus -puolelle meidän oma ketju plussanneille.

).( Täällä odotellaan vielä varmaan pitkään ovista. Muistaakseni helistimen laskuri antoi 12.12. mahdollisen oviksen ajankohdan. Eli siihen on vielä toooosi pitkä aika. Varmaan sit meikäläistä saa jännätä uuden vuoden aikoihin tai vähän ennen sitä :).

Hempsukka sun kyllä täytyy testata! Saadaanpahan selvyys outoihin oireisiin. Kerrohan sitten heti milloin testaat ja mitä testi näyttää. Pahoittelut Grapenille ja Lumikukalle menkoista. Häntä pystyyn! Kyllä me vielä perästä tullaan :). Odottavan aika on kyllä pitkä! Tuntuu, että niistä pillereiden jättämisestä on jo tosi pitkä aika...

Kävin tuolla Alkumetreillä ketjussa eilen lueskelee keskustelua, niin siellä oli (joku) Miisa plussannut. Eli onko hän sama Miisa, joka on kirjoitellut meidän ketjuun??

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!! Ihanan jouluista jo <3.

Onnea emeliina! Mukava ylläri joulukuun alkuun :)

Pahoittelut Lumikukalle ja Grapenille, toivottavasti mieli on jo parempi.
Omaan napaan ei mitään uutta, ja tässä tilanteessa olisin todellakin jo iloinen menkoista...

Nyt ei ehdi muuta, seuraavaan kertaan!

mä tuun kertomaa jahka ehdin :)
Olin tosiaa reissussa ja samalla ihan kunnon oksutaudissa josta porukat sitten arvas kaiken..
Tänään neuvolassa ja oli ihan mukavaa, huomenna lääkäriin ja se vähän jännittää.. ilmeisesti alkuraskauden ultra.. tai niin mä sen käsitin..

Päätä on särkeny paljon ja otsalohkoa varsinkin..
On kyllä jännää käydä neuvolas ku kaikilla muilla oli vauvat sylissä siel ja sit mä vaan istuin siel miehekkeen kans kahestaa :D heh!

Mutta tulen taas paremmalla ajalla.. :)

Mietit tuota raskaustestin tekemistä. En usko, että sun ihan vielä kuitenkaan kannattaa mitään testejä tehdä. Jos sulla on viimeksi kuukautiset alkanut 18.11. niin sullahan on nyt vasta kp16, mikä siis tuolla sinun kiertosi pituudella (26-30 päivää), tarkoittaa sitä, että olet kierron puolivälissä vasta ja ovuloit joko viikonloppuna tai sit vasta parhaillaan. Odotahan nyt ainakin siis vielä se pari viikkoa ennen kun testaat. Muuten menee kyllä testit hukkaan...