Haaveissa vauva 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias pahalainen

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v/26v Y 09/07
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 26v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36 v, Etelä-Suomi, vielä haaveilija
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07

Jee, uusi ketju ja uusia plussia toivottavasti tiedossa =)

Joka kuussa kuitenkin jo yks plussa tullut, mutta voisi kyllä tulla enemmänkin, muuten joudutaan odottamaan pirun pitkään että kaikki saa plussan =O

Joku minulle jo vastasi että ei ole mahdollista edes olla vielä raskaana kp päivien laskun mukaan mutta kävinpä malttamattomana ostamassa testin jonka teen viikonloppuna.
Oireisto on pitkä joten joko on tosiaan kunnon häiriö päällä tai sitten olen raskaana.
Nyt on nännit tummentuneet kipuilun lisäksi ja toista viikkoa oksettaa. Vatsaa turvottaa, pissa haisee tosi vahvalle jne. Oireita mitä minulla on ollut nimenomaan raskausaikona.
Tähän saakka ovulaatio on tuntunut pelkkänä kipuna pari päivää, koskaan ei ole rinnat kipeytyneet menkoista saati nännien väri tummunut.
Eli testaamallahan se selviää. : )

Eli ei muuta kuin plussia lisää tähänkin ketjuun!!

Heipä hei!

Emeliinalle hurjasti onnea "joululahjan" johdosta!!Oli varmaan paras mahdollinen!!!:)

En ole jaksanut korjoitella mitäänkun ei ole mitään uutta ollut...Menkat tuli ja meni ja vaikka siis pupuiltiin viime oviksen tienoilla ei natsannut. Tässä kierrossa oviksen pitäisi olla ensi pe, jolloin olen Barcelonassa matkalla, äidin kanssa, joten aika hiljaiselta näyttää. Tää ilta on vika mahis kun huomenna on lähtö...taitaa kuitenkin olla liian aikaista. No en jaksa stressata kun ei sitä "virallista" yritystä vielä ole.

Jotain uutta on kuitenkin: nimittäin ollaan pistetty kummankin omat kämpät myyntiin (ja mun on itseasiassa jo myyty eilen!! ) ja ostettu uusi ihana tooosi iso 4h+k!!!
Ei ollut tarkoitus ostaa ihan näin isoa, mutta sijainti, näköala ja hyvä pohja vakuuttivat ja ajateltiin sitä tulevaisuuttakin vähän...Mies (joka siis ei "virallisesti" ole näyttänyt vihreää valoa) sanoi itse kaverilleen puhelimessa: "sinne mahtuu sitten vaikka 3 lasta!" APUA!!!!Jos nyt osaan olla hiljaa oikeina hetkinä, ehkä jotain alkaa tapahtumaan???Aion olla jankuttamatta vauvoista ainakin maaliskuuhun asti kun muutetaan...Sitten olis ne puitteet valmiina!!!Eikäs tää oo edistystä??

Töissä kyseli jo yksi, et ootko raskaana vai miksi niin iso kämppä??Olin ihan vaikeena ja änkytin jotain eli varmaan nyt luulee et olen...heheh...

Toivottavasti täällä päässä siis tapahtuisi jotain ensi kierrossa (olis hyvä tapa aloittaa uusi vuosi) jos ei nyt ehditä. Aloitetaanhan vuosi 2008 isolla kasalla ++plussia++???!!

Tsemppiä/onnea teille muille!!Mä lähen shoppailemaan ja koetan kerrankin elää 1 kierron miettimättä niitä vauvoja. Pakkohan sen haikaran meillekin semmoinen nyytti on joskus lähettää kun kerran kohta niin ihana pesäkin on valmiina??

todella positiivisin terkuin harmauden ja loskan keskeltä,
Wilma kp12/28-29 --->Huomenna nokka kohti Barcelonaa jossa +18!!!

Iso onnitteluhali Emeliinalle! Teillä tuli plussa sitten hurjan nopeeta! Sulla jää nyt jouluna sitten graavilohet ja tuorejuustot syömättä ;*)

Voi vitsit, me miehen kanssa vähän innostuttiin viikonloppuna, ja oltiin sit pari kertaa aluksi ilman kortsua, ja laitettiin se vasta lopussa. On se niin paljon parempaa ilman ;) Nyt tuossa mies just kyseli että joko olen raskaana, heh =)

Ihanaa lomaa sulle Wilma, on se niin ihana päästä aina välillä täältä katselemaan ulkomaille. Ja onnea myös uudesta kodista! Kyllä se kuulostaa siltä että sinulla on miehelläkin jo ajatukset perheen perustamisessa, eli varmaan kannattaa hänen nyt antaa sulatella rauhassa kun on noin hyvällä mallilla ajatukset =) Uskoisin, että jos kaverilleen jo noin sanoo, niin se on miehelle paljon kun tulee oikein ääneen se asia. Joulukin on tulossa, sopivan romanttiset tunnelmat ja vielä jos teillä on tapana viettää joulua perheiden kesken niin kyllä se siitä lähtee :))

Mä luin jotensakin nopeesti taas teidän kaikkien jutut läpi, harmi kun en ehdi päivittäin käydä katsomassa kirjoituksia. Olisi niin kiva muistaa kunkin tarina. Mutta enköhän mä pikku hiljaa opi muistamaan ja tuntemaan teidät :) Ja mikä parasta, täällä voi kertoilla jo jotain omia juttuja, kun välilä tuntuu että NIIN tekis mieli jutella jonkun kanssa näistä suunnitelmista, mutta me ollaan miehen kanssa sovittu, että suunnitelmista ei kerrota, vaan sitten vasta kun plussa tulee. Säästytään sitten uteluilta ja ehkä tietynlaiselta painostukseltakin, toiset isovanhemmat kun kovasti odottelevat ensimmäistä lapsenlasta kuuluvaksi... Oletteko te muut jutelleet vauvasuunnitelmista etukäteen?

Mukavaa viikonjatkoa, ja piparintuoksuisia plussatuulia kaikille yrittäjille!

Kiitos Wilma ja Miisa, kyllä oli paras mahdollinen joululahja. Silloin kun yritys aloitettiin, niin olimme varautuneet siihen ettei heti tärpää, joten olihan se todellakin kaikilla tavoin positiivinen tulos:) Mieheni oli jopa hieman yllättynyt kun sanoin että vain tiettyinä päivinä on hyvä mahdollisuus raskautumiseen:) Graavilohi on kyllä suurta herkkuani, joten jouluna voi olla tiukat paikat. Ja vielä kun kaikki tietää, että pidän siitä niin voihan siinä olla vähän ihmettelyä... :/ Jostain keskustelusta kyllä luin, että esim. itse valmistettua graavilohta on turvallista syödä mut kaupan paketit pitäis jättää pois. Tiedä sitten.. Pitää varmaan neuvolassa kysässä siitäkin.

Hempsukka, noi sun oireet on kyllä niin lupaavia et ei muutaku testaileen viikonloppuna. Jännittää jo nyt...

Ja onnea Wilma uudesta asunnosta, siellä sit tosiaan on tilaa lapsosille. Kivaa että miehesikin ajattelee jo samoin. Hyvältä vaikuttaa:) Niin ja hauskaa Barcelonan matkaa myös!!

Miisa, en mä ole jutellut vauvasuunnitelmista tai haaveista vanhemmilleni mitään.Isä asuu ulkomailla ja äiti on kyllä tosi läheinen, mutta se painosti ja jankkas yhdessä vaiheessa niin paljon et ihan hermostuin. En viitsinyt sille sanoa, että ei ole kyllä musta kiinni ettei ole vauvaa vaan sanoin vaan,että nyt saa loppua, ja loppui. Kaipa se itse tajusi tilanteen...itse sai mut 32.v, olisi halunnut jo aiemmin (mä olen vasta 27.v)ja olen hänen ainoa lapsensa, olisi toivonut lisää, mutta sitten erosivat. Mä ajattelin kyllä ehkä puhua tästä vauva asiasta matkalla, jos hyvä tilanne tulee...Äiti on kuitenkin mun kaa samalla alalla ja ymmärtää miltä tuntuu katsella muiden lapsia päivät pitkät kun omaa niin kovasti haluaisi.

Mun miehen vanhemmat saa nyt ekan lapsenlapsensa keväällä kun siis miehen nuorempi sisko saa lapsen ja ne on taas just kadehdittavan normaaleja:iloitsevat toki, mutta eivät hössötä. Ovat luonteeltaankin ihan erilaisia kun mun äiti...Tiedän kuitenkin, että äitini tarkoittaa vaan hyvää ja hän olisi loistava tuki sitten, koska itse jää eläkkeelle jo n. vuoden päästä. Eli päivähoitoasioita ei tarvitse ihan heti miettiä kun äiti on ammattilainen...:)

Parille lähimmälle kaverille olen ajatuksia purkanut enemmänkin, ettei tarvis miehelle niistä ihan koko aikaa itkeä. Ja tänne tietty...Vaikka ei tännekään ihan kaikkia pikku juttuja jaksa kirjoittaa, kun tuntuu ettei tiettyyn aikaan kierrosta (tädin tultua) ole mitään uutta kerrottavaa...On kuitenkin ihanaa lukea muiden juttuja!:)

Sitte kun vauva on tulollaan kuitenkin varmaan kerron omalle äidilleni ainakin ihan heti, sillä tahdon kyllä jakaa hänen kanssaan kokemuksen miten vain meneekin...
Ilot ja surut!

Hyvää viikonloppua kaikille!

-wilma

Ihania uutisia Wilmaltakin =) Hienoa kun saatte yhteisen asunnon ja noin paljon lisää tilaa, ja mieskin rupeaa selvästi pehmenemään vauva-asiassakin. Iiiisot onnittelut ja rutistus täältä! Ja ihanaa Barcelonan reissua!

Kiva kuulla Wilmastakin pitkästä aikaa. Ja tosi hyvältä kuulosti tuo miehen asenne perheenlisäykseen. Isomman asunnon ostokin on hyvin lupaava merkki; sinnehän mahtuu isolauma lapsukaisia ;). Rentouttavaa lomaa Barcelonassa!!! Sulla on kyllä tosi hyvät ja läheiset välit äitisi kanssa. Ihan kateeksi käy.

Nyt sitten jännäillääkin Hempsukkaa viikonloppuna. Sinulla on kuitenkin kokemusta useasta raskaudesta, joten ei minusta ole yhtään tyhmää testailla.

Huvittavaa kyllä, että meillä tässä ketjussa menee jännäyspäivät niin samoihin aikoihin. Nyt taas ei ole Hempsukan lisäksi ketään muita jännättäviä. Vai onko? Villallako kierto vaan venyy edelleen??

Omaan napaan ei mitään uutta... Tylsää odottamista. Tuntuu, että vastahan sitä ovista odotteli ja taas sitä pitää odotella.

Moneen päivään en ole ehtinyt koneelle, mutta nyt sitten.. :)

Wilmalle onnea uuden asunnon johdosta! :) Ihana kuulla, että teillä on nyt se pesäkin valmiina, jos perheenlisäystä tulee jossain vaiheessa.

Joku kyseli, että mites ne mun e-pillerit ja jätinkö ne jo pois. Nyt täällä suunnilla on ollut vähän muita päänmenoja, mutta suunnitelmana on jättää pillerit pois kyllä. Liuskasta olis jäljellä vähän yli viikko, joten viim. silloin pillerit lähtee. Mä en kyllä mitään oviksia pohdiskele, vaan lapsi saapi tulla sitten kun on tuloillansa. Muuten tulee paineita.. mähän olen meinaan se superhyvä panikoija! ;) Välillä mieheltäkin kysellyt, että vieläkö on samaa mieltä lapsen hankkimisesta, mutta kovinpa tuo lasta haluaa. Ei mieli muutu niin kuin mulla.. hih.. ;)

Miisa kyselit ollaanko kerrottu vauvasuunnitelmista etukäteen muille. Mä olen jutellut asiasta oikeestaan vaan yhden läheisimmän kaverin kanssa, johon todella luotan. Töissä lipsautin yhdelle työkaverille, että lapsia olisi suunnitelmissa, kun juteltiin ensi kevään tilanteesta meillä töissä. Mä kun olen miettinyt hakevani nyt vakkaripaikkaa jostakin, mutta haluaisivat pitää vielä kesään asti tuolla vanhassa paikassa minut. Ja kai sinne jäänkin. Muuten en paljoakaa asiasta muille hiisku, koska eihän mikään ole varmaa ja tulee vaan juuri niitä paineita.

Mä en ole ajatuksella jaksanut lukea teidän tarinoita tuosta matkan varrelta, mutta minkälaisessa elämäntilanteessa elelette yleensäkin? Vakituiseen töissä, määräaikaisesti, oma asunto, naimisissa, opiskelijoita jne? Olis mukava saada teistä vähän parempaa mielikuvaa itselle, jos jaksatte kirjoitella.

Nyt suuntaan kuntosalille ja toivottavasti olokin virkistyy vähän samalla.. :)

Hyvää itsenäisyyspäivän aattoa!
Wilma taitaakin olla jo matkoilla, mutta onnea uuteen kotiin! Koska muutatte? Barcelona on muuten kiva kaupunki, raportoihan sitten matkastasi, kun olet koti-Suomessa :)

Niin, mulla kierto venyy ja venyy. Ensi vuoden puolella kuulemma asialle voi tehdä jotakin... No, kohtahan tammikuu jo onkin, ja tietenkin toivon, että menkat tulisivat itsestään. Ja tästä pääsenkin seuraavaan asiaan, eli en edelleenkään ole kertonut kenellekään tästä projektista (joskus tekisi mieli, mutta haluan välttyä uteluilta ;), ja toisaalta eipä tässä ole paljoa kerrottavakaan: "lopetin pillerit, ei tule menkat, en ole raskaana, katsotaan sitten ensi vuonna..." Juu, en olettanutkaan, että heti voisi onnistua, mutta toivoin kuitenkin, että kuukautiset tulisivat. Nyt siis kp:t jotakin 50+.

Viirulaiselle vielä lyhyt esittely: opiskelija, 23 v., avoliitossa, vuokra-asunto, ei lemmikkejä :) (mun tiedot on tainnu tippua listasta, mut lisäilen sitten joskus. En kyllä tiedä, voiko tätä sanoa yritykseksi, kun oma hormonitoiminta vaikuttaa tällä hetkellä aika kehnolta...)

Rauhallista itsenäisyyspäivää huomiselle! Linnan juhlia pitää telkkarista ainakin katsoa, niin tietää, mistä puhutaan... :)

Rauhallista Itsenäisyyspäivää kaikille!

Mulla on testi ostettuna ja ehkä teen sen viikonloppuna. Alan kohta jänistämään ; ) Toisaalta ei malttais olla testaamatta mutta toisaalta toivossa on kiva elää eikä haluaisi nähdä todennäköistä negatiivista tulosta.
Vielä kyllä oireet vaan jatkuu.. hmm.. Mutta varminta on laskea edellisistä menkoista se 26 päivää ainakin eikä miettiä oireiden alkamis päivää. Mut se testi minkä ostin on sellanen että voi testata 10 päivää mahd. hedelmöittymisen jälkeen. Joka on???

Wilman Barcelonan matka kuulostaa kyllä aivan ihanalta!
Itse olen kyllä onnellinen jo näistä tulevasta neljästä vapaapäivästä!

Tosiaan kohteliaasti voisin vähän kertoa itsestänikin, kun sitä muilta utelin. :)

Eli tosiaan olen itse 25v. ja mies 27v. Itse olen määräaikaisissa hommissa, teen töitä erityislasten kanssa. Töiden ohella opiskelen kokoajan lisää. Asutaan vuokralla ja tosiaan avoliitossa. Mies tekee graduaan ja viimosia opintojaan ja valmistuu ensi kesänä. Tällainen tarina meillä.. :0)

Rauhallista ja levollista itsenäisyyspäivää kaikille! :D Nautitaan vapaista, kenellä niitä on. Itse suuntaan töihin perjantaiksi, mutta yksikin lomapäivä tulee tarpeeseen..

Mistä sitä tietää että milloin on valmis hankkimaan lapsen? Mulla on tavallaan ihan hirveästi haaveissa vauvan saaminen, äitiys ja perhe. Olen ihan hirveästi sitä mieltä että haluan vauvan heti kohta... Mutta sitten, mulla on opinnot kesken, valmistun varmaan parinvuoden päästä - mutta toisaalta olen nyt 28 vuotias. Jotenkin on iskostunut ajatus, että haluaisin lapsen ennen kuin täytän 30. Mitä mun pitää tehdä? Mulla on mies joka on valmis hankkimaan lapsia, ihana ihana mieheni ja olen onnellinen hänen kanssaan. Kuitenkin aina kun ajattelin tätä asiaa vakavasti, tulee pelko että olenko nyt elänyt omaa elämää jo tarpeeksi, pärjäänkö nyt vauvan kanssa niin, etten kuole stressiin ja väsymykseen (olen stressaavaa sorttia) ja mitä tapahtuu opinnoille jotka ovat nyt jo venyneet huimasti. Haluan elää täysillä (en tarkoita mitään bilettämistä vaan lähinnä itseni toteuttamista), opiskella loppuun, kenties asua vielä ulkomaillakin mutta haluan myös pian vaavin. Voiko nämä asiat yhdistää? Kenties toteutankin itseäni hienosti äitinä? En osaa sitten kuvitella mitä tapahtuu kun mulla on lapsi.. Voih, auttakaa, minkälaisia ajatuksia teillä on ollut? Olenkohan edes oikeassa keskusteluryhmässä? Teillä on tietysti konkreettisesti jo vauvansaanti melekin käsillä.

Moi moi! Hyvää reissua Wilmalle! Miehen elkeet kuulostavat lupaavalle. Ja kuulostaa myös siltä, että teillä on äitisi kanssa hyvä suhde - hieno juttu. Mun äiti-tytär suhteeni on lievästi sanottuna ongelmallinen ja toivoisin olevani parempi äiti omalle lapselleni ja lapsen myöskin olevan kiitollisempi kuin minä... *huoh*

Ja lyhyt esittely kertauksen vuoksi: pillerit jätin toukokuussa, miestä taivuttelin aktiivisesti siitä asti ja lokakuussa sitten alettiin yrittämään/tjottailemaan. Vauvasta haaveillut väliin enemmän ja väliin vähemmän aktiivisesti parisen vuotta. Avoliitossa ja syksystä asti vakityö. Tradenomi/yritysten taloushallintoa hoitelen. Omakotitalo. 2 koiraa, 3 kissaa ja akvoja. Yhdessä ollaan oltu kolmisen vuotta.

Samoja kysymyksiä on tullut pohdittua kuin Pohdiskelijakin :) Mutta kun aikaa on vierinyt, vauvakuume on aina vain vahvistunut ja epäilykset ovat pikkuhiljaa haihtuneet.

Täällä on myös yksi yrityksestä haaveileva nainen. Mies ei vielä ole antanut myöntävää vastausta yritykseen, mutta toiveessa eletään, että pian =). Minä olen 31- vuotias ja mies jo 35. Joten meillä olisi ainakin minun mielestäni jo korkea aika alkaa yrittämään, jos pikkuisia meinataan meidän taloon saada.

Molemmat työskennellään sosiaalialalla ja vakituiset työpaikat on. Asuntokin on oma ja kaikki ihan mallillaan, joten ei ainakaan mitään syytä olisi enää toppuutellakaan. Kihloihin menimme viime toukokuussa ja naimisiin on tarkoitus mennä ensi kesänä.

Miestä pelottaa oman itsenäisyyden menettäminen, muista peloista en sitten edes tiedä...=) Itse olisin ollut valmis vauvaan jo kauan aikaa. Mutta kiva, jos pääsen porukkaan tuntoja purkamaan, niin ei ole niin yksinäistä haaveilua.

heipä hei!
Tämä tuli kannustamaan teitä siirtymään plussapuolelle piakkoin :) oikein paljon plussatuulia, niin että useampi siirtyy samaan aikaan +++++++++

Tämä kävi tiistaina varhaisultrassa ja kaikki oli siellä hyvin, pieni oli vajaa 2cm pitkä ja sydän hakkas :) tuntui kuin pienokainen olisi tapittanut yhtä ihmeissään mua mitä mä sitä, vaikkei sillä silmiä vielä edes ole.. oli kyllä kaunis näky, ja toivon todella että te näkisitte myös omanne pian uä:ssä <3

Meidän perheestä sen verran että mies on 26, minä 22 ja naimisiin menimme kesällä...vuokralla asutaan ja omaa etsitään koko ajan..
tjottailua meillä tais olla keväästä lähtien mut kavereiden kysyessä yritys alkoi virallisesti vasta elokuussa.. eli periaatteessa puolisen vuotta meni ennenkuin pienokaista kuului...
Eli jaksamisia teille ja toivotaan että teidän "puolisen vuotta" olisi lyhyempi!! :) bd

Mi-iu

Kiva kuulla, että Mi-iulla oli kaikki hyvin! Toivottavasti ollaan kaikki kohta tuossa vaiheessa :) Onnea Emeliinalle, upeaa saada taas plussa ketjuun. Ja tervetuloa joukkoon haaveilemaan Sanibel! Niin ja onnea Wilmalle asunnosta!

Täällä kp 2. Kierto oli nyt 22 päivää eli ensimmäinen normaali kierto pillereiden jälkeen! Ja huomaa heti, että menkatkin on vähän runsaammat :) Menkkakivutkin on aika normaalit. Tottakai tuo menkkojen alkaminen aina harmittaa, mutta jotenkin antaa toivoa kun tulee tällainen normaalimpi kierto. Ehkä se plussaaminen voisi olla mahdollista tulevissa kierroissa. Aikaisemmat kun on olleet niin outoja.

Jos seuraava kierto on samanpituinen, olisi mulla mahdollisuudet saada vielä ennen vuoden vaihtumista plussa! Muutoin menee sitten ens vuoden puolelle mahdollisuudet. Ovis olisi sitten jo ens viikolla mahdollisesti.

Oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Moikka kaikille!

Olen käynyt täällä lueskelemassa muiden haaveilijoiden viestejä ja kokemuksia ja nyt ajattelin itsekin kirjautua mukaan. Eli meillä olisi tarkoitus aloittaa vauvan yrittäminen loppukuusta häämatkalla. Vauvakuume on ollut jo monta kuukautta ja vasta nyt olisi tilanne ensimmäistä kertaa elämässämme sellainen, että mitään esteitä pikkuisen tulemiselle ei ole. Jännittää ja olen innoissani! Ovulaatiokin sattuu juuri matkan aikaan eli joka päivä vaan yritystä :) Mukavaa joulun odotusta kaikille!

Haaveissa vauva 10
Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v/26v Y 09/07
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 26v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27
Noa

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07

Tervetuloa Noa meidän kanssa viestittelemään ja jännäilemään!! Lisäsin sinut listaan, voit sitten itse lisätä tietojasi miten haluat.

Minä tässä jännäilen totaalisen epänormaalin kierron lopputulosta ja sunnuntaina ehkä uskallan tehdä testin.. Oikeastaan ei ollut tarkoitus edes raskautua vielä tämän vuoden puolella, mutta nyt alkaa oireisto olemaan sitä luokkaa että jos vaikka olisi pieni ihme tapahtunut..

Tervetuloa mukaan Noa jännäilemään ja jutustelemaan meidän kanssa! :)

Pohdiskelijalle voin kertoa, että et ole ainoa, joka jännäilee. Se on varmaan ihan normaalia ja kertoo tosiaan siitä, että asioita todella ajattelee. Minä oon oikein superstressaaja ja panikoija ja sitä kautta päädyinkin tänne panikoimaan. Ja täältä olenkin saanut paljon kannustusta, kiitos siitä! Myös joskus mietin, että olis niin kiva vielä matkustaa, opiskella ja tehdä erilaisia töitä. Kuitenkin lapsethan ei mitenkään katkase elämää, se ehkä on vaan vähän erilaista. Mutta varmasti niin antoisaa, että näin perheettömän sitä ei voi edes kuvitella.

Me sovittiin tänään miehen kanssa kihlajaispäivä tammikuulle, jee! Jotta hyvään suuntaanhan tässä mennään.. :0)

Voi hevon kökkö. Niinku mä pyhästi päätin että mä en sitte hötkyile testaamisen kanssa niin jo mä tänään aamulla testasin ja negahan sieltä tuli.
Yöllä koski tisseihin niin, että heräsin ihan siihen. Eihän mikään ovulaatiokaan voi kipeyttää rintoja loputtomasti, eihän? Lämmöt on koholla ollu jo sen pari viikkoa mitä tissit on oireillu, alavatsassa illalla ja aamulla pientä menkkamaista kipuilua joka nyt on taas loppunut. Paino laskenut pari kiloa koska ruokahalu on kadonnut. Viikon verran ollut pahoinvointia, nyt toisella viikolla hieman vähemmän. Ei tajuu.. tai ehkä mulla vanhalla kurpalla vaan alkaa vaihdevuodet : /

Mites teillä muilla?

Ettet vaan ois Hempsukka sitten testannutkin liian aikaisin? Eli jos ei vielä testissä näy. Lupaaviltahan nuo sun oireet kuulostaa, mutta olihan se sun kierto aika eriskummallinen, jos ovis olis poikkeuksellisesti ollutkin niin aikaisin. En nyt muista, mutta onko sulla ollu muuten säännöllinen kierto?