Haaveissa vauva 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa-a Hempsukka, en osaa kyllä tuohon vastata.... Täällä oli aamulla oksettava olo taas ja vasenta munasarjaa vihloi ja vielä vasenta rintaakin. Saas nähdä onko mitään merkkejä nuo.

Moikka!

Mahtuisiko tänne vielä yksi haaveilija? Puolen vuoden sisällä olen aina satunnaisesti täällä palstalla taustaillut ja välillä kommentoinutkin, mutta nyt oisi kiva liittyä todella remmiin. :)

Luin tän ketjun läpi ja kiva kun olitte kaikki hieman esitelleet itseänne. Mä oon 26v. ja mies 25v, mutta tammikuussa täytän jo 27v. Yhdessä ollaan oltu vajaa viis vuotta, josta n.4,5 vuotta asuttu yhessä. Mulla vauvakuume iski ensimmäisen kerran viime keväänä valmistumisen jälkeen. Sitten tässä puolen vuoden aikana oon miettinyt asiaa, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mies on näyttänyt vihreää valoa, mutta mun on täytynyt vielä vähän "kypsytellä" asiaa. Tai oikeastaan mies on ollu sillee kaikki käy -asenteella, mikä on myös vähän ärsyttävää, koska toivoisin että sekin ois enemmän innoissaan..

Eli yritystä meillä ei vielä ole, mutta mulla on enää pillereitä kaks levyä jäljellä, jonka jälkeen ne ois tarkotus jättää pois. Maaliskuussa siis tän haaveilun ois tarkotus vaihtua tosi toimiin..

Tervetuloa Aurora81 joukkoon =). Täällä on toinenkin pahoinvointiaalto päässyt yllättämään tänään. En siltikään uskalla toivoa isompia, ettei pety, kun saattaahan nuo olla kuviteltujakin kipuja....kai?! Vielä pitäisi malttaa odottaa hetkinen.

Heippa!
Minä kans liittyisin joukkoon sankkaan :) Olen 26v. ja mieheni 28v. Yhdessä ollaan oltu reilut 6 vuotta. Haaveet on minulla ollu jo parisen vuotta, mutta nyt ne vasta tosissaan iski!Olen aiemminkin kysellyt asiaa mieheltäni, että milloinkas ne pillerit voitas viskata mappi-ööhön, mutta myöntävää vastausta en ole saanut tähän asti. Ihan hyvä vain, koska nyt se aika tuntuu niin paljon paremmalta/oikealta kuin mitä se olisi ollut pari vuotta sitten. Nyt sitten yksissä tuumin päätimme 8 päivää sitten, että pillerit heitetään pois :) Maltti ei ole suurimpia hyveitäni, joten on kuin tulisilla hiilillä/löysässä hirressä tässä olisi, mutta täytyy vaan purra hammasta ja yrittää olla rauhallisin mielin... Plussan näkeminen olisi kyllä toiveittemme täyttymys! Tänneppä sitten ilmoittelen, kun tärppää... Jännittää ajatuskin *hih*, positiivista jännitystä tietenkin :)