Haaveissa vauva 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias pahalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli tuossa mieleen, että pitäskö pillereitten lopettamisen jälkeen melko piankin tulla jonkun sortin tyhjennysvuoto? Vai voiko ekojen luomumenkkojen tuloon mennä kauankin?

Halitukset Hipulle, kun se täti pirulainen löysi sut =(

Mie vuan, mulla tuli pillerien lopettamisen jälkeen muutaman päivän päästä menkat, niinku normaalistikin oli levyn loppumisen jälkeen tullut. Mutta jos sulla ei oo pillerien aikana ollut menkkoja, niin ei niitä varmaan sitten olis pitänyt tulla lopettamisen jälkeenkäään?

Noalle onnittelut vakipaikasta! Olipa mukava yllätys reissusta töihin palatessa... Missä päin olitte muuten reissaamassa? Oliko lämmintä? *kade*

Ja Tähdelle onnea uuteen kotiin ja Pilpattajalle onnittelut yrityksen alkamisesta =)

Täällä mennään jo kp 37. Eilen ja tänäänkin ravattu kohtuullisen ahkerasti vessassa, ja koko ajan on ollu sellanen olo että nyt vuotaa. Mutta ei. Alkais nyt jos on alkaakseen...

Kiitos vaan kaikille onnitteluista! Me oltiin balilla ja Hongkongissa reissussa, mahtava kaksiviikkoinen kyllä oli :) Lämmintä riitti, mutta myös sadetta, sadekausi kun on siellä parhaillaan.

Niin, ei mulla tullu ollenkaan menkkoja pillereitten aikana varmaan viimeseen puoleen vuoteen..Olisin vaan kuvitellu, et jonkinlainen tyhjennysvuoto alkas varmaan parin viikon sisällä pillereiden lopettamisesta, mut pitää nyt sit vain odotella...

Kirosanakirosanakirosanakirosanakirosana.

Eli siis täti tuli. Nyt ottaa päähän ja paljon. Eka kerta kun jo rupesin uskomaan plussan mahdollisuuteen...

Marssin sitte samantien tonne neukkariin ja varasin ajan gynelle tarkastukseen. Valitettavasti mieslääkäri, mutta se oli ainoo jolle oli sopivasti aika niin että menkat ehtii loppua ennen sitä. Ja kp 7, jos silloin pystyis jo jotain niitä kokeita ottamaan. Ettei tarvis odottaa seuraavaa kiertoa...

Taidan sitten tänään juoda viinaa ja syödä mätiä ja graavilohta ja vaikka mitä. Lohdutukseksi ;)

Niin siis ei se gyne oo siellä neukkarissa, vaan kävin sieltä soittamassa ettei oo uteliaita korvia kuuntelemassa ympärillä... Gyne neukkarissa olis kyllä ihan kätevä ;)

Voihan itku, löysi sitten täti meidät :( Olin niin Helmi varma jo sun plussaamisesta. Ei kai täs auta ku alkaa odottelemaan uutta ovista. Taidan mäkin varata ajan gynelle perustarkastukseen.

Täällähän ollaan eletty jänniä aikoja ja myös pettymyksiä on näköjään tullut. Pikaisesti lukaisin ketjun läpi ja pahoittelut Hipulle ja Helmille tädin tulosta =(
Noalle jätti-isot onnentoivotukset vakipaikan saannista!!!
Meillä elellään myös sinällään jänniä aikoja, että pillereitä olis jäljellä enää tämä kuukausi.Kyllä varmaan varaan ajan gynelle tarkastukseen (tietää "värkin kunnon" jos yritys alkaa) ja ehkä myös pyydän reseptin varmuudenvuoksi, mutta eihän niitä pillereitä ole pakko käydä ostamassa =) Täytyy sitten katsoa mitäs se avokki oikein tuumaa asian suhteen. Onpa kuitenkin resepti olemassa jos on tyrmäyslinjalla.
Töissä on viime päivinä ollut niin pirskatin kiire, etten ole ehtinyt linjoille laisinkaan....VIIKONLOPPUJA!!!!

Kiito Helmi! Ja sypatiahalit sinullekin :( Otetaan ensi kierrossa tuplaplussat, eikö vain? Vitsit että odottavan aika on pitkä. Mutta tässä kierrossa en ottanut niin vakavasti, ei tarvinnut edes itkeä. On ollut niin paljon hässäkkää, etten ole juuri edes ehtinyt ajattelemaan asiaa. Parempaa onnea toivotaan...

Hei!
Mahtuuko mukaan vielä yksi uusi tapaus? Olen lueskellut jonkin aikaa eri ketjuja ja jostain syystä tämä tuntui parhaalta. Luin myös teidän vanhoja juttuja elokuulta lähtien ja siellä oli tarinoita, jotka voisivat olla minun kirjoittamiani.

Olen itse 30vuotias, minulla on ollut pitkään lievää vauvakuumetta, mutta nyt viimeisen vuoden aikana se on täysin riistäytynyt käsistä. Kevät vielä meni ihan mukavasti, mutta syksy on ollut ihan kamalaa. Lähipiirissä ystävät ovat jo jonkin aikaa lisääntyneet oikein urakalla ja ehkä lopullisen niitin omalle vauvakuumeelle antoi läheisimmän ystävän raskaaksi tuleminen ja nyt vauvan syntymä. Mies pitää kovasti lapsista, mutta ei syksyllä vielä ollut yhtään valmis itse niitä hankkimaan. Olen ollut ihan kamala ja hämmentynyt itsekin siitä, miten voimakkaita tunnereaktioita (itkua ja lähes raivoa) asia on minussa herättänyt. Ja miksi en ole saanut sitä ollenkaan tungettua pois mielestä.. No, nyt olen yrittänyt olla vähän aikaa koko ajan valittamasta ja kinuamasta vauvaa (ei helppoa..), mutta se selvästi alkaa tuottaa jo hieman tulosta. Nyt uuden vuoden kunniaksi sain epämääräisen lupauksen yrittämisen aloittamisesta lähiaikoina eli toivoa vielä on! :) Nyt jo huomaan suunnittelevani mm. töissä tämän vuoden kuvioita sillä ajatuksella, että jään kohta kotiin.. katsotaan miten käy.

Mutta täytyy sanoa, että teidän ajatusten lukeminen on helpottanut kovasti, en siis olekaan ainoa täysi kahjo tässä maailmassa, joka haluaa vauvan eikä saa ajatuksiaan irti asiasta ;) Kiitos siitä!

Halitukset niille,joille itse täti pirulainen on löytänyt perille :( Onnea seuraavaan kiertoon!

SiniLiljalle tervetulotoivotus!!Joukkoomme mahtuu aina uusia mukaan!!Nuo tunteidenkirjot ovat kyllä niin mahtavia välillä,että sitä tosiaan itsekkin ihan hämmentyy :)

Aurinkoista vloppua kaikille!!Mä lähden nyt työmaata kohden :(

tervetuloa joukkoon SiniLilja!

Täällä ei voi enää "löysiä" farkkuja pitää, muuten kuin ylimmäinen nappi auki ja vyötä kiristämällä... kertakaikkiaan tämä maha ei niihin housuihin mahdu... :o ja mä aina kuvittelin et kukaan ei voi turvota niin että raskaudesta olis hajuakaan viikolla 12-13.. mutta nähtävästi kaikki on mahdollista :)
Olen aina ollut farkkuihminen, mulla on kotonakin yleensä farkut päällä, tosin nyt verkkarit ku ei jaksa säätää noiden farkkujen kanssa.. eli maanantaina kaverin kanssa shoppaa mama-vaatteita :)

En jaksanut tänään herätä melkein ollenkaan, univelkaa oli kertynyt ja hyvin nukutti taas yli 12h... äh! :)

Mä näin unta et lääkäri kerto et meille tulee ihan varmasti poika (ja siis sisko nähnyt jo viime kesänä enneunta että meille syntyy kesällä tyttö...) ja oon luottanu koko ajan että joo tyttö tulee, mut sit mies jotenki kummasti on alkanu kuvittelee että se on poika... ilmeisesti tämä hämmennys on sitten tullut jo uniinkin :D
no tulee kumpi tahansa, en sitä poiskaan anna!! :) <3

Tervetuloa SiniLilja joukkoomme. On hyvä saada välillä täydennystä sillä koko ajan porukkaa liukenee (ja toivottavasti me myöhemmin perässä) odotuspuolelle.
Nyt laittamaan miehelle ruokaa, kotiutuu kohta töistä.

Tervetuloa SiniLilja =). Täällä on ollut melko hiljaista petipuuhissa viime aikona, joten paljon ei jännäiltävää tässä kierrossa ole. Oviskin meni menojaan ilman pupuilua, blääh.

Taitaa tuota miestä pelottaa se vauva-asia niin paljon, että se vaikuttaa jo halukkuuteenkin =(. Meillä tosin minä olen aina ollut se aktiivisempi puoli noissa petipuuhissa muutenkin. Erikoinen mies...

No, eipä tässä hengenhätää tuon asian kanssa kuitenkaan ole, vauva tulee, jos on tullakseen.

Tervetuloa minunkin puolestani. Ja harmitukset Hipullekin! Eilen luin taas niin kiireissäni palstaa, että en huomannut sinunkin menkanneen :(

Sama homma Sanibel, meilläkin mä olen aktiivisempi ;) Viime kierrossa oli mennä hermot, kun sovittiin jtp ja se ei sitten toteutunutkaan... Nyt en aio sellaisia diilejä tehdä enkä tarkkaile ovistakaan. Ottaa niin psyyken päälle ressaaminen.

Tervetuloa SiniLilja joukkoon! Ihan kuin olisin omasta elämästäni lukenut, kun tuota sinun kirjoitusta katselin... Meillä oli ihan sama tilanne, minä halusin mutta mies ei. Mutta voin lohduttaa, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!! Ja tuohan kuulostaa jo hyvältä, että mies on jo vähän myöntyväisempi :) Omalle kullalleni on iskenyt suorastaan vauvakuume, kun asiasta vihdoin päätettiin ja odotetaan vaan, että yritys pääsisi alkamaan.

Nyt vähän parempi fiilis jo täällä. Kiitokset kaikille halituksista ja pahoitteluista. Jotenkin oli ekaa kertaa niin mieli maassa tädin tulon vuoksi ettei oikeen uskoakaan. Tuli ihan kyynel silmään. No, mutta elämä jatkuu ja ehkä se vauvaonni meillekin vielä joskus suodaan! Ensi kierrossa sitten plussataan joukolla ja unohdetaan turha stressaaminen.

Tervetuloa SiniLilja joukkoon! Aina mahtuu uusia haaveilijoita tähän ketjuun!

Meillä on muuten ihan sama juttu sen suhteen, että mä olen se aktiivisempi osapuoli petipuuhissa siis aloitteen tekijänä. Ei siis ole mun mies ihan kummajainen kun muillakin samoja kokemuksia ;)

On se hassua kuinka taas kauppareissuilla kiinnitin huomiota vauvaa odottaviin naisiin ja pikkulapsiin. Mulla on oikeesti ensimmäistä kertaa elämässä ihan kunnon vauvakuume!

Onnistuneita mammavaateostoksia sulle Mi-iu! On niin kiva kun käyt meitä muistamassa ja kertomassa kuulumisia :) Vähän säkin oot jo pitkällä!

Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30 v.

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Päivitin hieman tätä listaa ja lisäsin SiniLiljankin listaan. Korjatkaa jos virheitä.

Joo täällä kans vauvakuume taas kasvaa, kun paras ystäväni on viimeisllään raskaana ja hänen kanssaan tulee vietettyä paljon aikaa. Voi kun mullakin olisi sellainen maha :) Toivottavasti ensi kesänä. Itse katselen kanssa jatkuvasti pieniä lapsia ja raskaana olevia naisia, ehkä niihin vaan nykyään kiinnittää aiempaa enemmän huomiota.

Huomenta! Tervetuloa joukkoon SiniLilja. Mulla viikonloppu meni rauhallisissa merkeissä..pyykkiä pesten, koiria ulkoiluttaen jne. Edelleenkään ei mitään kuulu, nyt siis tasan 4 viikkoa ilman pillereitä... Tympii tää odottaminen, kun mitään ei tapahdu! Tulis ees sit se täti, jos ei muuta...

Missäs kaikki on vai eikö mulla vaan jostain syystä päivity tää palsta? Enää tunti ja sit kotiin, illalla jumppaan... Onks tässä lähipäivinä jännäyspäiviä kellään?

Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Villa
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
Hempsukka, 36v/38v, Kaakkois-Suomi, y 11/07
~Miisa 26/26, aloitus haaveissa (kevät 08)
Viirulainen 25/27
Noa 26/38 v. Y 12/07
Sanibel 31/35,
Aurora81 26/25, Y 03/08
Mie Vuan 26/28 Y 12/07
Minerva
SiniLilja 30 v.

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussannut 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plusss 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07

Mies alkaa ilmiselvästi lämmetä sillä viikonloppuna tokaisi itse ensimmäistä kertaa (ainakin selvinpäin), että tehdäänkös kulta lapsi.....mä siihen hämmästyneenä että ihanko tosissasi olet =) Kuulemma ei tartte hakea uutta reseptiä joten ensi kuussa pääsen sitten minäkin aloittamaan yrittämisen todenteolla =)=)=)

Mie vuan: Mulla kesti eka luomukierto 50 päivää. Toivottavasti et joudu odotteleen yhtä kauaa. Kierto voi tosiaan pillereiden jälkeen heitellä aika lailla. Välillä mulla oli tosi lyhyttäkin kiertoa, mutta nyt näyttäis, että on vähän ainakin normalisoitunut. Alkoi nyt kuudes kierto ilman.
Mites Villa sulla on tilanne? Eikö sullakin venynyt eka kierto, joko on täti tullut?

Onneksi olkoon Utelias pahalaiselle, hienoja uutisia kerrassaan :)