Haaveissa vauva 5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tähti*

Vieras
Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Yonni 31v, yrityksen aloittaminen vasta haaveissa
Lorete, 27v, pkseutu, "haaveilija"
Mi-iu, vm85/ vm81, Y 08/07
Tähti*, 22v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v, yritys alkaa syksyllä (?)
Johkuliini, 24 v. "On/off haaveilija" :)
Villa
Lumikukka80, 26v./29v.
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 34v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?

Jännäyslista

Mi-iu 30.8-1.9 (luulisin näin)
Tähti* 10.9. (??)
minisun 25.9
hippu81 15.-17.9. (???)

Multa on menny ihan ohi - pakko kysyä kuka on seksiaddikti BB:ssä?

Voikun osaiskin sanoa milloin täällä päin jännätään, mutta mä joudun nyt ensin jännäämään tuleeko sitä ovista edes ja koska, sitten tietää tarkemmin. Mä kun oon syöny pillereitä jotain 12 vuotta, ihan kauhee ajatus näin jälkikäteen =O Joku muistikuva on että ennen niitä menkat tuli vähän miten sattuu, senkin takia mietityttää miten tää kierto tästä asettuu.

Tänään kyllä vähän nipisteli alavatsassa, että jotain kai jossain tapahtuu...

Ja eilen tuli postissa ne ovistikut. Oli kyllä nopee toimitus mammaksi-sivujen kautta.

BB:n seksiaddikti on tää Tiina. Vaalea hiuksinen muija. Näin ainakin itse olen todennut ;). Tyyppi vielä seurustelee...

Helmi, mulla on vähän sama homma. Pillereitä olen syönyt n. 8 vuotta eikä oikein tietoa luomukierrosta; tapahtuu ovis tai miten pitkä kierto on jne. Myös vähän sellainen muistikuva myös, et ei ollut mitenkään kovin säännölliset menkat... Saapi nähdä.

Kotitestit.com oli myös nopea lähetys, kun tilasin raskaustestejä. Täytyy katsoa otanko ovistestit ens kierrossa käyttöön ihan sillä, et tietäis tapahtuuko ovista ollenkaan. Niin siis jos ei ole sattunut tärppäämään tästä kierrosta :). Olin kyllä tuntevinani jtn nippailua oikealla puolella munasarjojen kohdalla joskus kp 11,12,13.

Nyt se mies lähti... Heti tuli ikävä, vähän naurettavaakin. Mutta hyväähän se tekee :)

Aika ällöttävä oli BB:ssä myös se tummahiuksinen seinäjokinen poitsu. Ärsyttää hirveästi tuommoiset poitsut baarissakin.

Jahas, Big brother on sitten ilmeisesti alkanut... Itse en ole seurannut sarjaa, yhdyn siis mi-iun mielipiteeseen :) Me ei olla ostettu digiboksia, niin en edes tiedä, näkyykö koko kanavaan kohta. Eipä kyllä haittaisi, vaikka ei näkyisi. Olisi kivaa vieroittua tv:sta kokonaan, mutta en varmaan pysty, heti kun alkaa seuraava addiktoiva sarja, niin ryntään kuitenkin kauppaan epätoivoisena digiboksia etsien ;) Mutta olen siis auttamattomasti ulkona BB-keskusteluista, pitää aktivoitua jotenkin muuten, ettei tulisi vaikutelmaa, että asuisin jossain tynnyrissä, kun en seuraa aikaani ;)

Lukemisesta; eniten luen tosiaan tenttikirjoja ;) Mutta vapaa-aikana pyrin lukemaan kaunokirjallisuutta, joskus ihan hömppääkin, ja usein vieraalla kielellä. Minäkin tykkään Torey Haydenin kirjoista, sitten joistakin ruotsalaisista kirjailijoista.

Viikonloppusuunnitelmia alkaa vähitellen kehittyä, onhan perjantai. Joskus on tosiaan mukavaa olla yksin kotona, lueskella lehtiä ja vain olla. Mutta se vaatii, että koti on siisti, joten ensin siis siivoaminen (en usko, että miehet ajattelisivat näin!)

Nyt en muista muuta kommentoitavaa, kun juttuja jäi ed. ketjuun, mutta hyvää viikonloppua muistan sentään toivottaa :)

Naapurintytön näköinen Tiina, seksiaddikti? Mielenkiintoista. Ehkä se on vaan keksiny itelleen seksiaddiktion että varmemmin pääsis BB:iin. Viime kaudellakin joku tyttö selitti hakuvideollaan että alastomuus on mulle ihan luonnollinen juttu, ja voisin harrastaa seksiä talossa. Ei kyllä siltikään päässy taloon...

Tähti*, aika lyhyt kierto tulee jos noilla päivillä on jo ollu ovis. Mutta kun asiasta sanoit niin rupesin uudestaan miettimään aamuista vatsan nipistelyä, siinähän se oli vähän vasemmalla sopivasti. Pitää varmuuden vuoksi pöllytellä lakanoita ennen ku päästää miehen viikonloppurientoihinsa ;)

).( Ei oo todellista!!!

Just kun tähden kommentista sain päähäni että olisko aamuinen nipistely voinu liittyä ovikseen... Sit kävin vessassa ja huomasin että oli tullu just sellasta kirkasta sitkeetä vuotoa, josta ovulaation kuulemma tunnistaa!

Nyt oon ihan täpinöissä ja odotan vaan että pääsen kotiin ja miehen kimppuun =) Ja heti tietty laskin että edellinen puuhastelu toissapäivänä, hyvä hyvä...

Pieni pessimisti nostaa päätään ja mietin että voihan tää olla jotain muutakin, mutta joka tapauksessa tänään pöksötetään ja kunnolla ;)

Viikonloppuja =)

Helmi! oliko sulla ennen tota sitkeetä limaa niin kosteusvoidemaista vuotoa?! sen jälkeen yleensä tulee tuo kirkas lima... ;) ihanaa heti oikein limajuttuja höpöttää, heh!

Mä oon ihan kipee, tänää lisää menkkaoloa, joten eiköhän ne huomenna ala... tai ylihuomenna...
Mieheltä kysyin kun oltiin autossa menossa johonkin, että no eikö sua yhtään harmittais jos mul alkaa menkat... vastas että no harmittais tietenkin, mutta tiiä sit onko hirveen hyvä ku sul on toi flunssa.. olin selittäny silleki koko vt:n käynnin...

No aika näyttää kuinka käy... täytyy toivoa että jos menkat alkaa niin ens kuussa ovulois myös.. ja että tunnistaisin sen...

Mikäs Mi-iun tilanne on? pidän peukkuja pystyssä db ja yritän harhauttaa tätiä.

*Helmi, en usko että mulla oli ovis jo silloin, vaikka silloin vähän nippailikin. En ole bongaillut mitään limojakaan. No, mutta nyt jo kovasti odottelen, että tulis se 10.9. niin tietäis et testaileeko vai alkaisko ne menkat. Eikä kyl haittais, vaikka kierto jäisikin lyhyeksi. Tärkeintä olis kuitenkin, ettei kierto rupeis venymään megapitkäksi.

Miehelle eilen puhuin, etten tuskin tapahtui/tapahtuu enää ovulaatiota tässä kierrossa. Toinen oli niin suloinen, kun kysyi, että eikö sulla ole niitä ovulaatiopuikkoja ;)). Hih hih. Oli vielä niinkin innokas, että seksin jälkeen nosti varuilta mun jalat kattoon, että varmasti siemenet pääsee oikeille apajille. Heh heh...

Hyvät viikonloput Elleille! Mullakin olis tänään tyttöjen ilta, mutta saa nähdä lähdenkö baariin. Ei huvittais huomenna maata koomassa...

Kaverin vauva oli mennyt kesken eilen. Tai siis se oli kuollut sinne mahaan. Se oli kuudennella kuulla. Voi helvetti kun tuntuu niin pahalle ja mitenkään ei voi toista auttaa. Kuunnella vain. Nyt mies viimein ymmärsi, ettei se ihan noin vain käy, mutta millaisella hinnalla! Taas hautajaisiin. MIksi tällaista tapahtuu?? Ja miksi aina samoille ihmisille?? Ei mitään oikeudenmukaisuutta ole tässä elämässä.

Lumikukka, olen pahoillani kaverisi vauvan puolesta!! :( elämä ei tosiaan ole oikeudenmukaista... ei tässä oikein voi mitään sanoa, olla vain tukena..
*halaa*

Tähti, saat kyllä hyvin harhauttaa sitä tätiä.... se on koko ajan lähestymässä.. :/ äsken olin jo varma että alkaa kun oli samat kivut mitä aina, mutta ei.. nyt taas hiljaista.. mutta kyllä ne siitä alkaa :/

Ikävä kuulla aina tuollaisia uutisia, Lumikukka. Jaksamista myös sinullekin ja kaverillesi!

Nyt sitten oli odotus -puolelle perustettu Toukokuisten ketju, nyyh. Näinköhän sitä itse siihen pääsee.

Mi-iu, voihan ne menkkamaiset oireet olla raskaus oireitakin :). Mutta pianhan sen pitäisi selvitä. Milloinka testaat? jännitän täällä sun puolesta.

Kaikki muutkin maannut yöpaidassa eilisen, kun kukaan ole mitään kirjoitellut? :) Nämä työviikonloput on niin rankkoja, että oli pää kipeä ja huono olo koko sunnuntain. Sokeritkin ihan sekasin (sairastan siis diabetestä), että en tiedä uskaltaisiko tässä enää edes yrittää vai siirtyisikö suosiolla ehkäisyyn odottamaan taas lääkärin lupaa. Veemäinen tauti. Parin viikon päästä taas lääkäri, niin kyselempä häneltä.

Mi-iu, harmi negasta. :( Vaikka eikös ne testit voi vielä tuossa vaiheessa negaakin näyttää...?
Lisäksi sympatiat Lumikukan kaverille. Ehkä kaikkein kauhein tapa menettää lapsensa, ainakin musta. Joku joskus käytti hyvin kuvaavaa termiä "Lapsensa hautakumpu" vatsastaan, jossa kuollut lapsi vielä oli. Tapaus oli vielä niin pitkällä, että nainen joutui odottamaan muutaman viikon, että kuollkut sikiö syntyisi luonnollisesti pois. Ihan kamalaa... :(

BB-uutisia näihin meidän aiheisiin liittyen. Seksiaddikti-Tiina pyysi raskaustestiä eilen. Menkat 34 pvä myöhässä. Tässä vaiheessa mä ihmettelen, että ettei sitten aikaisemmin tullut mieleen tehdä testiä??

Mukavaa viikkoa kaikille!

Voi itku Mi-iu! *Halaus* Mulle kävi kyllä kanssa mielessä, että voihan olla, että testi vielä näyttää negaa... Olen kyllä todella pahoillani negasta. Tosi kurjaa.

BB:sta: siis joo, jos menkat myöhässä 34 pv niin luulis, että olis pikkaisen aikaisemmin halunnut testata!Jännityksellä kyllä odotan tulosta ;).

).( Sunnuntai todella meni yöpaidassa lepäillen. Oli se tyttöjen ilta niin vähän meinas huiluuttaa eilen ja vielä tänäänkin. Malttamattomana jo nyt odotten milloin pääsis testaa tai sitten aloittelee uutta kiertoa. Tänään jotai kp 21. Ei mitään tuntemuksia minnekään suuntaan.

Se olis taas aloiteltava opinahjossa käyminen ja ahkera opiskelu. Tänään eka koulupäivä.

Kylläpäs oli ikäviä uutisia viikonlopulta =( Lumikukka, iso hali ja jaksamista sulle ja varsinkin kaverillesi. Ihan kamalaa että tollasta tapahtuu.

Ja Mi-iun nega, harmillista. Hassua miten korkealta sitä aina tippuu vaikka ei muka olisi oikein uskaltanu vielä edes haaveilla...

).( Mä kovasti ainakin kuvittelin ovulaation oireet perjantaina, ja viikonloppuna sitten pupuiltiin oikein kunnolla ennen miehen reissuun lähtöä ja eilen kun se taas kotiutui. Nyt tuntuu, että oon varmaan kuvitellu koko ovulaation...

Aikasemmin mulla oli sellanen kauhee hätä että äkkiä nyt se ovulaatio ja että vähänkö ottaa päähän jos ei heti nappaa. Mutta nyt on jotenki sellanen tosi seesteinen olo, sellanen että tuskinpa se nyt ekasta kierrosta onnistuu, ja eihän tässä nyt mitään hätää ole, rauhassa voidaan odotella koska tärppää. Hyvä näin =)

tänne saapui tänään vasta täti.. mutta voi hemmetti millä kivuilla...
makasin pk:n lattialla (olin siis ekaa päivää siellä sijaistamassa) (lapset onneks oli nukkumas) jalat sohvalla kärsien kivusta.. pari tablettia sain työkavereilta ja pari tuntia siinä meni niissä kivuissa... tunnin kovien kipujen jälkeen se lieventyi ja pystyin menemään nukkariin..
Huh sanon minä!!
Tämä lähtee kyllä yksityisen gynen kautta ihmettelemään mitä tämä on...

Itse en ole koskaan kärsinyt menkkakivuista, mutta voin vain kuvitella miten kauhealta susta Mi-iu on tuntunut. Toivottavasti siellä gynellä osataan auttaa. Mutta onneksi kuitenkin täti tuli sitten negan jälkeen eikä jäänyt viivyttelemään kiertoa. Itse pelkään sitä, että kierrot venyy...

Täällä on ollut tänään hiljaista, missäs kaikki luuraa? tulkaahan kertoo kuulumisia!

Pelkään kans, että nuo menkkakivut kovenee nyt kun pillerit lopetin. Lievenivät nimittäin jonkun verran pillereiden vaikutuksesta. Koskaan eivät kuitenkaan mitkään kauhean kovat ole olleet. Muistan tosin yhden tapauksen kun siirsin menkkoja pillereillä jonkun verran. Seuraavat menkat tulivat silloin kyllä tosi kovilla kivuilla. Muistan että makasin kippuralla sängyssä enkä pystynyt yhtään mihinkään ennen kuin kipulääke alkoi lievittämään kramppeja. Mistä lie johtui, mutta onneksi jäi ainoaksi kerraksi.

Selkeitä ovisoireita en oo havainnu, nyt kp 16 ja tuntuu, että tämä kierto saattaa venähtää pidemmäksi kuin se normi pillerikierto. Jotenkin sitä nyt liikaa seuraa oman kehon käyttäytymistä, pitäisi vain ottaa rennosti.

mulla toi kierto nyt muuttu kp38sta kp1:ksi.. eli kuhan pysyis tossa korkeintaan 37ssa ettei sentää sen yli mee... ennen pillereitä mul oli 33-34 kierto.. saattaa olla et oon työstressil jne saanu muutaman päivän aina "yli"aikaa, mut kyl nää menkatki oli nyt jo niin kipeet et pakko saada jotain tietoa... siis mulla ei oo joka kk näin hirveit menkkojen alkua.. ja muutaman kerran vuodes jos on niin sillon tosiaan se pari tuntia sängyn pohjal kärsimäs eikä burana 400 set auta vaikka ottais kaks... mut burana 600sia oon joskus koittanu ja ne oli paremmat... täytyy pyytää siltä gyneltä sit niitäki..

Nyt seuraa tyhmä kysymys, eiks gynelle kannata mennä vasta menkkojen jälkeen? vai voiko mennä menkkojenkin aikaan, "näkeekö" se sillon edes mitään? voi olla että meen kyl menkkojen jälkeen, on meinaa noloa tiputella sit joka paikkaan..

hypin nyt vähän tännekin palstalle, mulle sanottiin pari vuotta sitten kun olin menossa gynelle ja menkat alkoivat aamulla ja soitin sinne, niin jos ei ole ihan jotain akuuttia niin ehdottomasti vasta menkkojen jälkeen kun ei voi menkkojen aikana tutkia, eikä saa kai papaakaan otettua eikä tosiaan "näe" yhtä hyvin kuin menkkojen jälkeen.