Haaveissa vauva 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumikukka''
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu eli kaikilla, joilla yritys on käynnissä on menkat alkanut. Melko samoissa kp:ssäkin mennään. Voitais jossain vaiheessa tehdä taas jännäyslista :). Jotenkin tuntuu nyt vaan niin kaukaiselle ne jännäyspäivät. Minä varmaan jännäilen sitten lokakuun puolen välin jälkeen - lokakuun lopussa.

Wilma, käy vain täällä purkamassa tuntoja, vaikka nyt vauvahaaveet muuten olisikin taka-alalla (niin jos pystyt ne taka-alalle laittamaan ;)). Ja eihän sitä kyllä tiedä, vaikka iloinen vahinko kävisikin ;). Onhan se kuitenkin hyvä saada parisuhde ensin balansiin.

Helmi, vitsi pistä sää elämä risaiseksi ja osta se ovissylkitesti ;)! Kerro sitten kokemuksia. Mä hetken ajan sitä mietin, että kehtaisinko sellaisen testin tilata perinteisten sijaan. Olisi kuitenkin pitänyt sellainen tilata. Mulla kanssa sama ongelma, että pitää miettiä milloin voi pissiä ja juoda ja milloin tekisi testin, että saisi luotettavimman tuloksen. Jotenkin turhaa säätämistä niiden testien kanssa. Niin, eihän niitä pakko olisi tehdä, mutta kun tätä intoa riittää tähän hommaan :)). Minkähän verran se sylkitesti maksoikaan? voikohan sillä testata useastikin?

Viihteellä käynti kysymykseen, että viihteellä käyn, mutta mielestäni kohtuudella. Toisinaan tulee käytyä useammin ja toisinaan on vähän pitempi paussi, ettei käy missään. Kotona tulee viikonloppuisin juotua muutama sidukka tai viiniä. En aio tän vauva-projektin takia kuitenkaan ruveta kotihiireksi tai absolutistiksi. Kyllähän sitä sitten ehtii, kun/jos on raskaana ;)...

Koittakaahan piristyä, kyllä tää tästä taas! Mitäs 'yrityksestä vielä haaveileville' kuuluu? onko edistynyt miesten pehmitys?

No joopa joo ei ole miehen pehmitys ottanut lopullista askelta ainakaan. Tosin kyllä vkl kun kerroin, että myöhässä ollaan, niin mies oli ihan ok. Että jos onkin raskaana niin sitten on, ei siinä mitään. Todella tyynesti. Että ehkä se siitä vielä. Mutta onneksi oma kuume ei ole ollut niin pakottava viime aikoina. Ikäkriisikin on helpottanut. Tosin sunnuntaina kyllä vähän itketti.

Johtuukohan kierron vaiheesta, että jututkin on palstalla vähän ankean henkisiä :)

Mulla on ollut ihan huippupäivä, vaikka oonkin saikulla... Flunssa iski loppuviikosta muhunkin ja viikonloppu meni ihan harakoille. Eilen oli vielä vähän lämpöä, mutta tänään on jo paljon parempi olo.

Kävin sitten vielä kampaajallakin, kun rupes pää ärsyttämään suunnattomasti, ja sain sopivasti ajan aamupäiväksi. Muuten olisin joutunu odottamaan vaikka kuinka kauan ennenku olisin saanu ilta-ajan... Pitkästä aikaa tosi ihana tukka, olen oikein tyytyväinen =)

Tilasin äsken apteekkituotteet.fi -sivulta sen syljestä tehtävän ovistestin. Toimituskuluineen 46,80 e, sinänsä kallis mutta tota voi käyttää kaks vuotta vaikka joka päivä. Eikä tarvi miettiä juomisia ja pissallakäymisiä. Lisäksi tilasin ilmaisnäytteinä kaks raskaustestiä ja yhden puikko-ovistestin. Eli ei se sitten niin kallis juttu ollutkaan =)

Täytyy varmaan pistää loput mammaksin liuskaovistestit myyntiin. Sopuhintaan lähtee, löytyykö ostajaehdokkaita? ;)

Nyt koiruksen kanssa ulos, aurinkokin paistaa!

Ei ole täällä vielä menkat alkanu :( Eka luomukierto tosiaan venyy ja venyy.. Harmittaa kyllä tosissaan kun joutuu tätiä odottelemaan. Negan testasin viikonloppuna ja nyt jo kp 45.

Mä en oo mikään ahkera viihteellä kävijä, mutta aika ajoin tulee fiilis, että pitää päästä vähän bilettämään:) Harvemmin kuitenkin nykyään. Mun pitäis kans päästä kampaajalle ja ennen kaikkea haluaisin taas pitkästä aikaa vähän shoppailemaan! Jospa sitä ensi viikonlopun ohjelmaan saisi sovitettua! Ilmeisesti olis hyväkin saada ajatuksia vähän muualla, jotta se täti sieltä löytäisi perille. On nimittäin varmaan osittain pienen stressinkin vaikutusta tuo tädin myöhästyminen.
Taidan minäkin hommata nuo ovistestit heti kun uusi kierto alkaa! Tuo sylkitesti olis ihan loistava!

Just kun luulin et menkkojen alkmisen syytä rauhoittuisin aloin taas haaveilla omiani....Mulla on nyt menossa siis toka luomukierto, menkat alkoi pe pienen pienellä tuhrulla ja la-su oli paljon vuotoa joka ma ip loppui kuin seinään. Ei tullut enää tipan tippaa....Voiko olla näin lyhyet menkat????Vai onko tässä nyt sittenkin jotain....Lämmöt oli viime viikolla 36,8-37,1(max.) ja sitten laski ja nyt taas max. sen 36,8...Oonkohan liikaa niitä mittaillut.

Ei mitään kummallista oloa ole...Tosi energinen olen.Vitutusta tietty, mutta nyt kun päätin haudata vauva-ajatukset hetkeksi tuli ihan ok olo. Kunnes rupesin ihmettelemään olematonta "tätiäni"...Äsken tuli niinkuin ihan haaleata valkovuotoa, mutta ei enää verta. Mitä tää on? Mullahan oli oviksen jälk. hiivatulehdus ja silloin jo jotain vuotoa (jota luulin kiinnitymisvuodoksi).

Jos olisin raskaana vaikka oli nää 2pv menkat niin olisko mun lämmöt sit varmasti koholla?????Kuvittelenko taas....

Wilma kp5 (tai kp34)

Wilma,ehkä kivempi olla kun ei kuvittele koko ajan turhia. Eli mulla kanssa oli tuollaiset ekat luomumenkat. Kestivät kokonaiset kaksi päivää ja sit loppuivat seinään ja sitten parin päivän päästä tuli vähän tuhrua. Missään vaiheessa vuoto ei edes ollut runsaampaa. Suuntaa vain ajatukset Wilma uuteen kiertoon ;). Voihan sitä tietty tehdä varmuuden vuoksi testin, jos oikein vaivaa mieltä :).

Hipulla kyllä alkaa olemaan jo megaluokan kierto. Todella ärsyttävää kyllä nuo kierron venymiset... Helmi, mun mielestä kyllä teit loistavat kaupat, kun sait vielä kaupan päälle noin hyvät testit. Ja ihan kohtuullinen käyttöikä sillä sylkitestillä. Harmittaa, kun itse en eksynyt noille apteekkituotteet sivuille. En ole koskaan kuullutkaan noista sivuista... Pitää nyt pistää mieleen :).

Munkin pitäisi päästä kampaajalle! Ei viitsis käydä liian usein, mutta yleensä reilun neljän viikon päästä jo tuntuu siltä, että olis kiva päästä kampaajalle. Mulla on niin vaaleat hiukset, että värit aina liukenee melko pian hiuksista. Mulla siis alaosa sillei tummemmalla ja muuten yleisilme vaalea. Miten usein te käytte kampaajalla?

Kohta vois tästä lähtee testailee ovista... Join vaan just kahvia, että se varmaan laimentaa.

Mites vieläkö Pirpana jännäilee? oletko Mi-iu bongannut nyt ovista?

Lämpöihin ei varmaan oikein voi luottaa.. luulisin niin. Mulla on ollut kohta kolme viikkoa lämmöt koholla normaalista, mutta menkkoja ei kuulu. Tosin ekassa luomukierrossa olen kuullut, että lämmöt voivat heitellä. Sulla tietty olis jo ehkä toinen luomukierto...

Juu,oikeassa olette siskot...Nyt turhat kuvittelut unohtuu ja luotan siihen, että tällä kertaa täti oli vain piakvisiitillä. Ei kyllä haittaa mua yhtään...:) Kuitenkin hyvä, että tuli ajallaan. Nyt koetan bongailla ovista sitä seuraavana viikonloppuna, jotta oppisin tuntemaan oman kiertoni entistä paremmin. :) Ja koetan olla stressaamatta...itseni ja mieheni takia!

Toiv. Hippu plussaat!!!!!Mites muut?? Tähti kiitti kun kerroit omasta ekast luomukierrostasi ja rauhoitit mun villin mielikuvituksen...

Mukavaa viikkoa kaikille!

Wilma

Täällä on vyöhyketerapia saanut kierron lähemmäs normaalia, eli tänään alkoikin menkat.. odotin kyllä vasta viikon päästä..

Olin muka varautunut menkkoihin, yritin olla "ihan sama" meiningillä, mutta ei onnistunut.. paha mieli, kun ajattelin että en ole nyt edes stressannut jne niin melkeinhän se olis tärpättävä... mutta ei.. ei voi mitn. :P

Muutama päivä sitten kuulin että kaverillani oli tärpännyt heti toisesta kierrosta :) en tiennyt että niin voi tapahtua, yleensä niitä kuulee vain että on joutunut vähintään puolvuotta tai vuosia yrittämään ennenkuin on tärpännyt..

Katsotaan!
Palataan paremmalla mielellä..

Hellurei. Ei täälläkään ole tätiä kuulunut ja kp 37. Eilen alko taas turvotus, joten eiköhän se täti sieltä kohta astu kuvioihin. Toivottavasti ei. Miksi vaan ei voisi yksinkertaisesti olla raskaana. Tilasin kotitesti.fi-sivuilta puikkotestejä 5 kpl ja testailen sitten kun ne tulevat, jos täti ei ole vielä kylässä.

Koska kaikkilla taitaa olla vähän myrtsi-fiilis, niin otetaanko joku piristys gallup? Esim. Mitä ihanaa teille on kumppaninne kanssa viimeksi tapahtunut?

Meillä oli just hääpäivä ja juhlimme laivalla sviitissä kuoharin kera. Pitkästä aikaa ei kinasteltu, eikä möksitty toisiamme, vaan meillä oli todella hauskaa yhdessä. Ihana reissu. :)

Parempia tuulia, plussatuulia! Toivottelee Grapen

Säälittävää... Grapenin gallupin luin jo eilen ja se jäi kummittelemaan mieleen. Mutta kun ei tule mieleen mitään! :( Ainoa mitä tulee mieleen, oli aika mukava viikonloppu tuolla sänkykamarin puolella pari viikkoa sitten... Vastaan siis sillä tavalla ;)

Kuulostaa ihanalle tuo juhlinta... Meillä olisi kihlauksen vuosipäivä parin viikon päästä, voisi vaikka käydä ulkona syömässä tai jotain.

Todella nopeaa toimintaa, tilasin eilen sen sylkitestin ja se tuli jo tänään!
Piti tietty heti kokeilla, vaikka en ovista odotakaan vielä hetkeen... Todella helppo käyttää ainakin, ihan tossa työpöydän ääressä kokeilin. Siinä oli ohje että kun syljen koostumus rupeaa muuttumaan eli ovis on tuloillaan, niin pitää testata kaks kertaa päivässä. Mielenkiintoista...

Gallupit; Viihteellä käyn nykyään tosi harvoin, siis ihan baarissa. Ja silloinkin juon tosi vähän, yleensä max kolme siideriä illan aikana. Iän myötä kun on tullu ihan omituisia ajatuksia, en enää tykkää olla pää sekaisin... Viikonloppuisin monesti käydään istumassa iltaa jossain kavereilla, saunotaan ja syödään hyvin ja vähän juodaan. Tai sitten käydään ulkona syömässä ja ehkä yksillä, mutta mihinkään yökerhoon tai discoon ei kovin usein nykyään eksytä.

Ja Grapenin galluppi... Meillä ei oo mitään mullistavan ihmeellistä tapahtunu ihanan kesälomareissun jälkeen, mutta pieniä onnenläikähdyksiä kyllä aika usein. Vaikka siitä, kun käperrytään peiton alle sohvalle miehen ja koiran kanssa ja kynttilät palaa ikkunalaudalla. (Ja sit telkaari päälle, tosi romanttista...) Tai kun tehdään yhdessä ruokaa itse remontoidussa keittiössä. Tai juostaan koiran kanssa pupujen perässä metsässä =)

Aika arkiseksi suhde on muuttunut, mutta sillee hyvällä tavalla kuitenkin. Ei mun mies oo ikinä kauheen romanttinen kyllä ollutkaan... Joskus kyllä kaipaisin vähän sitä romantiikkaakin, ja sitten joudun itse sitä järjestämään =O

Ajattelin ilmottautua itsekin vihdoin tähän ketjuun kun olen jo muutaman viikon teidän juttuja seuraillut ja sormet syyhyää että pääsisi itsekin kirjottamaan. Syy miksi en ole heti kirjoittantu on se että olen ajatellut että jos alan kirjoittamaan, tulee yrittämisestä vaan stressiä ja sehän ei tunnetusti ole hyvästä vauva-puuhissa.

Esikoinen on haaveissa. Ikää minulla on 23 vuotta (piakkoin 24 v) miehellä 25 ja ehkäisy on jätetty pois 9/06 alkaen. Tässä välissä oli kyllä yksi 3 kk tauko, silloin käytettiin kondomia. Pillerit siis lopetin tulloin 2006 elokuun lopussa ja sierto on sen jälkeen heitellyt melkoisesti: ollut välilä 30-52 pvää. Joskus vuosia sitten kun lopetin pillerit ei menkkoja kuulunut puoleen vuoteen ja tuolloin gyne totesi polykystiset ovariot. No siitä lähtien söin e-pillereitä sen kummemmin stressaamatta, mutta nyt kun on tuo kierto heitellyt niin olen miettinyt olisiko taas niistä kyse. Toisaalta iho ei ole ollenkaan niin huonossa kunnossa kuin silloin, joten olen optimisti ja ajattelen että PCO on voitettu. Painoa on suurinpiirtein samanverran kun silloin, painohan käsitykseni mukaan PCO:ta voi pahentaa.

Ei olla miehen kanssa testailtu ovista ja raskaustestitkin on tehty vasta n. kp 35-40 jälkeen, joten kauheaa stressiä ei mielesäni olla otettu.

Tällä hetkellä on menossa kp 23. Pari viimeisintä kiertoa oli 30 ja 35 pvää. Toivottavasti pysyisi jatkossa noissa rajoissa.

Niin, ja jos joku osaa (anteeksi avuttomuuteni) minut voi lisätä tuohon ketjuun osallistuvien listaan.

Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Yonni 31v, yrityksen aloittaminen vasta haaveissa
Lorete, 27v, pkseutu, "haaveilija"
Mi-iu, vm85/ vm81, Y 08/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v/26v Y 09/07
Johkuliini, 24 v. "On/off haaveilija" :)
Villa
Lumikukka, 26v./29v. missio: miehen käännytys lapsimyönteiseksi
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 34v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu
-Ama-, 24v./25v., y 09/06

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?

Jännäyslista

Tähti* lokakuun puolen välin jälkeen - kuun lopussa (??)

Tervetuloa Ama joukkoomme! Lisäsin tietosi listaan, mutta en ollut ihan varma tuosta teidän yrityksen aloituksesta niin laitoin tuon ehkäisyn pois jättämisajan. Jännäyslistaan voi lisäillä muutkin jännäyspäiviänne, jos huvittaa :). Mä niin tykkään noista listoista!

Galluppiin: Mitä ihanaa teille on kumppaninne kanssa viimeksi tapahtunut? Minä nautin pienistäkin asioista. Meidän sellainen tapa on ollut, että aina kun ollaan yhtä aika viikonloppu vapaalla, tehdään meidän bravuuriruokaa ja juodaan viiniä. Se on aina ihanaa ja sitä laatuaikaa. Viimeksi ihanaa oli ainakin lomareissulla Kreikassa.

Eipä tänne sen kummempaa. Edelleen ovista odotellaan, jos sellainen tässä kierrossa sattuisi tapahtumaan. Kp 15. Vielä on aikaa... Toivossa on hyvä elää!

Harmi Mi-iu, että täti tuli vierailulle. Mutta kyllä se teidän aika vielä koittaa :)!

Hola!
Mä yritän pitää hirmu positiivista virettä päällä. :) Täti tuli yöllä, että taas ollaan alussa. Aloin kovasti haaveilemaan isänpäivästä ja plussauksesta...

Nähtiin äsken reilu vuoden vanha sukulaispoika ja voi kun se oli taas suloinen. Oli kuulema huutanut ja kiukunnut koko päivän, mutta kun me tultiin ja alettiin pitää seuraa, poika hiljeni ja oli kovin nauravainen. Hih. Nauroinkin, että meillä on homma hanskassa. :)

Amalle tervetuloa joukkioon.

Gallupiini vielä itse lisään, että musta on hienoa, että vaikka arki tulee väkisin mukaan suhteeseen, on ihanaa, että niistäkin hetkistä osaa nauttia. :)

Jännäyslista

Tähti* lokakuun puolen välin jälkeen - kuun lopussa (??)
Mi-iu Marraskussa 7.11 tai jotain sinnepäin..
Grapen 1.-8.11

Galluppia galluppia :) ... Meilläkin ne onnenhetket on oikeastaan sellaisia normaalin arjen juttuja, ei oikeastaan mitään yltiöromanttisia hetkiä. Mun miehellä on se ihana puoli, että saa aikaan normaalin arjen keskelle sellaisia pieniä hassutuksia ja mun mielen aina huononkin päivänä nostettua aurinkoiseksi. Tietenkin sellaiset kahden keskiset juttutuokiot sängyssä ennen nukahtamista tai kotisohvalla on niitä ihania hetkiä kans.. sellaiset lepertelytuokiot lähekkäin ;)

Tervetuloa Ama mukaan meidän ketjuun! Kiva kun tulee uusia!

Gallup: Meillä onnen tunteita saa aikaa pienet teot arjen keskellä. Kyllä mies jotenkin vaistoaa kun olen surullisella/masentuneella tuulella ja yleensä silloin osaa sanoa jotain, joka saa fiilikset heti nousemaan. Yleensähän on ainakin kerran kuussa täysi törppö joka päästää suustaan epäsopivaa mölinää saaden mut pahalle tuulelle =)
Kerran vuodessa meillä on ollut tapana käydä ulkona syömässä ihna kahdestaan jolloin nautitaan hyvästä ruuasta ja viinistä kynttilän äärellä. AAAHHHH, miten romnanttista. Muuten ei tosiaan ole romanttisimmasta päästä kyllä........
Täällä pohdiskelin, että jättäisin pillerit jo nyt pois, mutta mies ei oikein vielä innostunut ajatuksesta. Vetosi taasen taloprojektiin ja joulukuussa ehkä tapahtuvaan ulkomaan reissuun. Ei kuulemma halua, että voin sitten siellä huonosti enkä voi nauttia lomastani täysin rinnoin. Aika kultaiset perustelut, eikös?
Katselin, että taas ketju lähenee saturaista, joten joku innokas voisi perustaa uuden.

Ama, tervetuloa joukkoon =)

Vähän hiljaista viime aikoina ollu tässä ketjussa, vai kuvittelenko vain?!

Täällä on vähän uutta ajateltavaa, olen nimittäin ruvennut suunnittelemaan meidän tulevia häitä =) Ja mies ei siis vielä oo edes kosinu mua, mutta pikkulinnut laulo että aikoo kosia pian... Mä rupesin jo miettimään minkälaiset häät haluaisin, ja siinähän sitä onkin pohtimista ;)

Lisäks osallistun innolla kaverin kylpyhuoneremontin suunnitteluun. Hyvä että on välillä muutakin mielessä kun vaan nää vauva-asiat =)

Ihanaa, perjantai!

Avasin just iltapäivän piristykseksi mun perinteisen perjantaipullon eli Pepsi Maxin =)

Niin me oltiin miehen suvun pienimuotoisessa sukujuhlassa, kun joku kysyi multa koska me mennään naimisiin. Sanoin että ei mua ole vielä edes kosittu, jolloin miehen setä kysyi puolitosissaan, että haluatko että puhun sille kuin mies miehelle? Siihen sedän vaimo sitten totesi että ei tarvitse, asiasta on jo keskusteltu ja tuleva sulhanen lupasi kosia lähiaikoina.

Ja ollaan me siis naimisiinmenosta puhuttu, ja oon sanonu että odotan kosintaa. Nytkin sitten vielä kysyin mieheltä missä mennään, ja se sanoi odottavansa sopivaa hetkeä...

Huomenna lähden jo kaason kanssa alustavasti katsomaan sormuksia ja pukuja =) =) =)

En taida olla linjoilla taas ennen maanantaita, joten viikonloppuja kaikille!

Tervetuloa joukkooon, Ama! Olenpas itsekin tulut pysytelleeksi poissa täältä viime aikoina, siis en mitenkään tarkoituksella, vaan kun töissä on ollut ihan pirunmoinen kiire. Vastaanpa heti tuohon gallupiin: ikimuistoinen ilta oli tässä pari päivää sitten: Sain - anteeksi suorasanaisuuteni - niin hyvää seksiä, etten muista, koska viimeksi... :)

Voi kunpa meilläkin mentäisiin naimisiin... Että sitä päivää odotellessa.

Ja myös sitä yritystä odotellessa. Tuntuu tosi tylsältä, kun helmikuussa vasta päästään aloittamaan - nyt jo ostelen vauvalehtiä ja jatkuvasti sekä minun että miehen puheissa vilahtelee, että "jos meillä sitten joskus on lapsia"... Toivottavasti nämä muutamat kuukaudet kuluu tästä nopeasti!

Utelias pahalainen 29v/30v Y aloitus haaveissa, Varsinais-Suomi
Yonni 31v, yrityksen aloittaminen vasta haaveissa
Lorete, 27v, pkseutu, "haaveilija"
Mi-iu, vm85/ vm81, Y 08/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07
minisun, 24v/26v Y 09/07
Johkuliini, 24 v. "On/off haaveilija" :)
Villa
Lumikukka, 26v./29v. TJOT 10/07
Grapen, 24v./28v. (tjot) y 07/07
hippu81, y 08/07
*Helmi, 34v/29v, pk-seudulta, Y 08/07
pilpattaja 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08
Wilma80, 27v/27v, pk-seutu

Plussanneet:
Rainbow-wow, 30v./29v., Pohjanmaa, y3/07, plussannut?

Jännäyslista

Mi-iu
Tähti* 10.9. (??)
minisun 25.9
hippu81 15.-17.9. (???)
Grapen 25. -28.9.

Ai hitto kun olen niin onnellinen tänään :) Tulen myöhemmin, ehkä huomenna kertomaan lisää :)