Eli kaikilla piinaviikkolaisilla on siis alkanut menkat...voi buu

Mulla on hirvee v****s nyt kun ne alkoi, vaikka tyytyväinen olenkin, että tää eka luomukierto oli se norm.30pv. Ärsyttää vaan sikana, kun kuiteskin salaa toivoin...niinhän se aina on.
Nyt mun paras kaverini kertoi, että se unohti pari pilleriä eikä menkkoja kuulu, muttei kuitenkaan usko olevansa raskaana, eikä ole tehnyt testiäkään. Musta aika ironista, kun täällä päässä tuommoinen ylläri ei oliskaan niin katastrofi ja hänelle olis melkoinen järkytys vaikka kaikki perheasiat kunnosa onkin. Kaveri ei vaan usko, nettä voisi olla raskaana eikä aio tehä testiä...no ehkäpä ne menkat tulee tai kierto on mennyt sekaisin unohdettujen pillereiden vuoksi. Tai sitten on raskaana ja mulle tulee taas kriisi....:/ En jaksaisi taas käydä läpi moista järkytystä...Kaveri aivan varmasti lapsen pitäisi, mutta silti aika hassua kun hän on mua tässä vauvakuumeessa tukenu, mutta itse ei aivan veilä lapsia halua ja nyt olis sit EHKÄ raskaana.
Mä riitelin mieheni kanssa taas rajusti viikonloppuna (alkoholilla oli osuutta asiaan) ja itkujakaan ei säästelty...Kuitenkin päätettiin sit su, että nyt lopetetaan tää draamailu ja mäkin koetan keskittyä muuhun kuin vauvoista haaveiluun. Pitää saada tämä suhde tasapainoon ennen vauvaa. Ja pitäisi antaa miehelle aikaa tottua vauva-ajatukseen...Haluan kuitenkin ennen kaikkea, että hänkin sen lapsen haluaa ja, että voidaan yhdessä odottaa ja intoilla.
Aion jatkaa kirjoittelua tänne, sillä tänne on parempi purkaa kuin miehelle, joka taas vaan ahdistuu liikaa. Koetan kuitenkin olla liikaa ajattelematta oviksia ja lapsia tms...Katotaan miten se onnistuu. Tietty matkan varrella saattaa "iloinen yllätys" tapahtua (ilman ehkäisyä kun mennään), mutta sehän ei mua haittaisi...
Toivotan kuitenkin teille "oikeesti" yrittäville hirveesti onnea ja tsemppiä ja voimia taas niille, jotka vasta koettavat saada miestänsä mukaan touhuihin!!!Eikös niin sanota, että hyvää kannattaa odottaa!??
Voimahaleja ja plussatuulia, Wilma kp4/30