Haaveissa vauva, huhtikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva, kun ootte huolissanne! *halaa* Mä en kestä juosta lääkärillä, kun ne ei ikinä ota mua tosissaan, mä en osaa tarpeeks hyvin valittaa. Olen huippu vähättelemään mun oireita... Paineet on varmaan ihan persiillään, ja stressi tulee tällä hetkellä työstä..ja ihan pikkasen tästä vauvajutusta.

Ja Ninna, sä kuule tunnut sopivan joukkoon, kun "mikä se oli" mummoon!! :D Joo-o...että silleen...taas näitä..

Mä myönnän, että nyt on puhe mistä puute..:). Mie en ny lämpiä miehelle...tosin ei kyllä hirveästi edes yritä. Ei "vahinko-vauvaa" ei tähän perheeseen pääse tulemaan. No, me miehen kanssa vitsailtiin, että kesän reissulla sitten siitetään se vauva, eikös se niin mene..

Ja kiva, kun Ramonakin pääsi ilmottautumaan...siis yritätsä vihjailla, että olisit jotenkin ylipainoinen..en usko, olet korkeintaan muodokas. Ja tunnin lenkki on jo hyvä saavutus...;) (voi ei, antakaa anteeks, nyt on perjantai ja mä en ole saanut..lenkkiä) :D

Myy80, 28/28, Y 03/08 (km 12/08)
Puhina,
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 20/41 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Ninna80, 28/30 Y 03/09

...jottei totuus unohtuisi...:)

Myy

Onnittelut Vilukisulle lenkistä ja majoneeseista! :) Pieni yöpala piristää aina.

Mullakin taitaa olla metkuilevan muniksen kk, lämmöt oli vieläkin alhaallaa eli niiden perustella en sitten vissiin ole ovuiloinut ollenkaan :( Mä aina jotenkin ajattelin, että jos on säännöllinen kierto, niin kyllä se oviskin siellä on. Mutta ei sit ilmeisesti olekaan. Ehkä vongaan vielä yhdet nakit tänään, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Ja Ninnahan kuulostaa jo ihan vanhalta tekijältä näissä touhuissa, vaikka tosiaan vasta aloitettu yritys? Tosin mäkin olin aika hyvin heti kärryillä, ehkä siksi että sain suostutella miestäni niin pitkään ja sinä aikana ehdin jo hyvin lueskelemaan kaikenlaista. Nyt jälkikäteen ajateltuna ehkä vähän liikaakin.

Ihanaa, tulihan sen perjantai sieltä!!! Ja mikä keli! Toivottavasti pääsisi tänään livistämään ajoissa töistä, jotta ehtisi nauttimaan tuosta lämmöstä ja auringosta. Ajattelin mennä keräilemään pajukissoja pääsiäisen kunniaksi.

Mutta mä lähden nyt hörppäisemään kaffet.
Sinis

*vilkutus Myylle*

Ai niin, pakko kertoa yhdestä keskustelusta, jota kuuntelin eilen töissä. Työkaverit puhuivat koiran astutuksesta ja millaisia raskausoireita se on jo saanut kehiteltyä itselleen. Siis se koira (aamupahoinvointia, herkkyyttä voimakkaille hajuille yms.). Sitten toinen totesi siihen, että heidän kissallaan on ollut kanssa kaikkea tuota ja ei sen mahassa ole kuitenkaan ollut kuin ilmaa.. Arvatkaa vaan meinasinko kommentoida jotain.. Tutulta kuulostaa, oireet ja ilma. ;D Eli osasin oikein hyvin eläytyä näiden koirien ja kissojen fiiliksiin.

Tääkin palailee just kahvitauolta :)
Juu, täytän pyöreitä tänä vuonna, tosin vasta loppuvuodesta, mutta kutsu Papa-seulaan vaan jo kolahti.

Yölenkin jälkeen kipitin kyllä kiltisti pesulle, että en tiiä huuhtasinko meidän tulevan jälkeläisemme viemäriin. :) Yritn kyllä vähän huolimattomasti pesasta... :) Ja oli sitä tavaraa vielä aamullakin sisällä... Joo, ootte oottaneet tätä tietoa koko kuluvan viikon, siitäs saitte, heh...
Tilanne tosin vähän sama kuin Siniksellä, siis en tiedä ovulaatiosta. Viime kierross oli kp 19 lämmöt 36,6. Nyt olen kerrankin muistanut seurata myös alkukierron lämpöjä, satunnaisesti mutta kuitenkin. Ne on olleet 36,2-36,3. Tänä aamuna 36,4, eli liekö sit nousemaan päin? Mitenkähän rysäyksellä ne yleensä nousee? Ja ennen muinoin mun mielestä mun normaalilämpö ollut alempi, jopa 35,8-36,1. Et tiiä näistä sitten, ei oo kovin varmaa kartoitusta tää lämpöjen kyttäily, mutta ehkä se aina jotain kertoo kierrosta?

Ja valeraskausoireet on kyllä tullut tutuksi, höh. Ja jos tosiaan ei olis kierto vasta tässä vaiheessa niin taas olis herkulliset oireet, sitä huimausta, huonovointisuuttakin ohimennen välillä, on ollut päänsärkyjä, haluttomuutta (kaikkeen) jne. Mä en kans osaa lääkärille mennä näistä kitisemään, saan vielä luulosairaan paperit. Kai se on vaan ostettava iso pussi salmiakkia ja ryypättävä ankarasti viikonloppu niin saa paineet kohoamaan???? ;) -No juu ei kiitos.

Kuulumisiin!

Joo, kiitti Vilukisu, tuota odotinkin jo kovasti kuulevani! :)

Mä en kyllä enää usko mihinkään noihin sängyssä makoiluihin vs. suihkussa käyntiin.. eikös ne pikkukaverit sujahda suoraan sisuksiin? Siis ne, jotka sinne ylipäätään pääsevät ja muut raukat kuolee lähes samantien? Mun mieskin ilmoitti tän mulle tällä viikolla, kun sanoin etten jaksa jäädä makoilemaan, koska siitä ei ole ollut aikaisemminkaan mitään hyötyä. Kyllähän mä ton tiesin, mutta olin aivan äimistynyt, että mistä se sille nyt tuli mieleen! Selitti vakavana, että mä luin jostain, että ei sillä ole väliä ja että kyllä ne perille löytää jos ovat löytääkseen. Siis mun mies! Lukenut jostain jotain aiheeseen liittyvää??? ;)

Mä oon jonkun verran seuraillut noita lämpöjä (siis vain ovisviikolla) ja ne ovat kyllä säännöllisesti aina nousseet sen n. puoli astetta heti oviksen jälkeen. Yleensä kerralla ja pari kertaa vähitellen (tää on myös mennyt yksiin tikkujen ja limojen kanssa). Muutaman kerran ne jopa oppikirjamaisesti tipahtivat juuri ennen ovista vähäsen (35.8) ja sitten nousivat suoraan ylös. Mutta nyt ei siis mitään. Alkukierrosta ovat 36.1-36.2 ja sitten pomppaavat yli 36.6:een. Ja sitten romahtavat takaisin just ennen menkkoja. Mutta kun munikset metkuilevat, minkäs teet.

Plääh.. lisää kahvia?

Ihanaa, Mr Sinis on kertonut Rouvalle miten asia oikein on..:)

Tiedättekö, yks asiakas sai mun verenpaineen nousemaan niin, että lukemat varmaan huitelee jossain kattopalkeissa asti...Siis voi helvetti, että voi olla itseään täynnä oleva paskiainen! Ja kyseessä ei ole mikään tavan asikasa vaan henkilö joka on "tuttu" ja olettaa, että hänelle tarjoillaan kuin Manulle illallinen ja olettaa olevansa ainoo asiakas koko maailmassa. Kun mikään ei riitä ja kaikki halutaan mahdollisimman halvalla... AAAARGH....

Niin, ja se meittin reissu on siellä missä AC/DC esiintyy pääsiäisma.. ja missä Obama on hengaillu pari viimestä päivää..varmaan arvasitte...

Myy.

Moiksista Kaunokaiset!!

Puhiskin täältä rymyää ilmoittautumaan huhtikuun lenkkijahtiin, JIIHAA!!
Kp 6 menossa ja putket vuotaa edelleen.. et ei ainakaan niukaks jääny tämän kuun vuodot, kun näitä se viis kuukautta ooteltiin :) Tulee nyt sit kuppikaupalla..

Tervetuloa munkin ja donitsin puolesta myös Ninnalle ja olikos tuolla etusivulla joku muukin uusi jo kirjoitellut!! (Palaan sinne kohta, nyt ei taas pysty jottei jutut häviä.) Meidän joukkoon mahtuu kyllä, kun omistaa kaks levotonta päätä :D

Oi elämän kevät;
toiset siel saa pitkin öitä pitkiä lenkkejä... ELÄMÄ ON EPÄOIKEUDENMUKAISTA!! Eipä sillä, minä olen toki iloinen Vilukisun puolesta ja vieläpä toimintakertomuksesta tapahtumien osalta :D Tottakai me pikku uteliaiset halutaan kuulla kuinka teillä toimitaan :D :D Mä vaan niin jo ehdin tottua tähän tätittömyyteen ja nyt tää viikko 'lähes' seksittömänä tuntuu karmeelta piinalta.. Yhdelle iltaa sain sentään miehenkin innostumaan, KUN lupasin pestä lakanoista tappojäljet seuraavana aamuna :D Mut onhan tää nyt jotenkin semmosta värkkäilyä.

Leluista..
mun paketti odottaa postissa :(( Ja pääsen töistä vasta kuudelta eli menee maanantaihin ennen kuin sen sieltä ulos saan... PUUUUH! No, ehkä mä sen sieltä jollain konstilla.. täytyy varmaan laittaa mies noutamaan.

Pääsiäissuunnitelmista:
mies ja pojat pääsee etelään lomalle viikoks, Onnelliset! Ja mä ahkeroin töissä! Ainoo ilo tässä munattomassa pääsiäisessä on nyt sit tuo joy-stick.. mut eiköhän tässä niin käy et ovulointi menee just somasti ohi kun mies on matkoilla.. ja sit taas odottelemaan ens kuuta. *Huokaus*

Voi Myy, minäkin huolestuin kun viestiäsi luin. Onneks oli ritarisi rinnallasi keräämässä sua kasaan. Ei ole kiva tilanne tuommonen et taju lähtee. Toivottavasti ei toistu usein.

Tää lähtee nyt syömään..

niin.. pistinpä tuonne listaan meidänkin perheen tiedot.. tjottina edelleen mennään kun ei kai sitä viel(kään) niin vakavasti koiteta.. Katsellaan kuinka meidän käy..

Lenkkiä himoitsevin huokailuin,
Puhiksenne

Ihana Perjantai!!
Myy80, 28/28, Y 03/08 (km 12/08)
Puhina,26/47, Y 10/08 (tjot)
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona, 20/41 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Vilukisu, 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)
Ninna80, 28/30 Y 03/09

"Meidän joukkoon mahtuu kyllä, kun omistaa kaks levotonta päätä :D " Voi, sua Puhina...mä repesin ihan täysin...:D Et olis osuvammin osannut sanoa...

Niin, se on perjantai!!! Mä laitoin äsken viestiä miehelle, että haluaisko se vaikka juottaa vaimonsa illalla hupeliskiin... nim. loman ja munan tarpeessa... Kuulemma onnistuu...;)

Myy.

Ja Puhis, don't worry...taju ei lähtenyt kokonaan...mitä nyt vähän huippas...:) Niin ja mähän en vähättele... Ei mut oikeesti, ei ollu ihan hirrrveen vakava kohtaus... nousin liian nopeesti...

Myy.

Tää lähtis nyt kotiin! Levotonta täällä on tosiaan. Mutta olette usein päiväni piristys! Kiitos siitä Ihanaiset!

Mäkin laitoin jo viestiä miehelle, että olisko pääsiäismunaa tarjolla.. Vastaus oli, että "ai taasko?" :) KYLLÄ!!! Ja ei hassummalle kuulosta toi Myynkään suunnitelma. Jos ei siis muuten irtoa, niin kokeilen tuota.

Mukavaa viikonloppua!

Sinis.

Onkos myy viel töissä?
Entäs Ramona, missä lymyät tänään?
Ja uudet Naiset, huhuu!

Mie joudun viel kärvistelemään 2,5 tuntia töissä.. Sit pääsee saunan lämmitykseen.. ja meinasinpa käydä kaivelemas tänään töiden jälkeen polkupyöränkin esille.. Jos vähän putsailis viikonlopulla. Mulla on kyl huomennakin työpäivä edessä, mut onneks vaan neljä tuntia, senhän seisoo vaikka päällään! Tosin nyt näyttäis siltä et kevät tekee tuloaan ja ihmisetkin on sen huomanneet eli taidan vaan lämmitellä aamulla lihakset et olen valmis juoksentelemaan tätien ja setien toiveiden mukaan huomisen :)

hmm... pojat tulee viikonlopuks.. mut ehkä vois taas ottaa kikka-kolmosen käyttöön ja päräyttää kuivausrummun hetkeks kodinhoitohuoneessa päälle... ja miehen sen päälle ;P Pakkohan täs on viikonlopun kunniaks jotain virettä saada taas..

Vinkki.
mulle seura kelpais viel eli juttuja tulemaan ken kerkiää :)

Hei vaan, en eilen kerennytkään mitään kirjoittamaan, kun piti kyläilemään lähteä... Anteeksi vaan... ;o)

Hmm... Meillä on itse asiassa aina työpaikalla hervoton meno, etenkin perjantaisin. Mutta en kyllä muista oikeasti yhtään päivää, ettei jutut olisi livenneet alaspäin ja ei olisi rätkätetty kaikki vedet silmissä. Jostain syystä on pelkkää pervoa porukkaa meidän toimistolla. Mutta nyt onneksi viikonloppu... Ja voin ihan itse pervoilla. Tai oishan se kiva, jos sais miehen mukaan... Hmm... Saunan voisi kohta napsauttaa päälle ja avata siiderin, no, ei ehkä ihan vielä, mutta jokusen tunnin päästä... Kyllä tästä vielä hyvä ilta tulee, eiks joo?

Ovista olen yrittänyt bongaillu, mut en kyl tiiä... Tikuttaa en ajatellut, ei ole mun juttu (ainakaan vielä), stressaisin ihan varmasti liikaa... Huoh...

Callie, kp 15

Ja Myylle vielä, mene nyt ihmeessä lääkäriin ja valitat oikein kunnolla, jotta saat asiat kuntoon! Jos vähättelet, niin vähättelevät lääkäritkin. Anna palaa tyttöseni!

Callie

Tulee viikonloppu tarpeeseen... laskin meinaan kiertopäivänkin väärin, nythän mennään jo kp 16... Piru vieköön, ei kai tässä auta muu kin alkaa tätiä odottamaan. No, onneksi odotellessa voi kuiteskin lenkkeillä...

Callie

Täällähän minä, täällähän minä!!! Joko se Puhis karkasi viikonlopun viettoon?
Mä taidan antaa ukolle rauhan tänä iltana, palkinnoksi viimeyön yllätysmunasta ;D On taas rassu raatanut itsensä kipeeks, ja hoidellu vielä naisensakin siinä sivussa. Taidan käydä kaupan kautta ja vien sen lempi lonkkua ja lempiruokaa kotiin että sais vähän relattua. Enkös olekin ihanainen 50-luvun kotiäidin moderni versio??? Pitäisköhän vielä tohvelit ja piippu kiikuttaa eteiseen vastaan, heh...

Mitenkäs pitkä kiertp sulla Callie normisti on? Kun tasan ei käy onnen lahjat, mulla, tän palstan virallisella pitkäkiertolaisellahan koopeet 16 kieppeillä on vasta ovis aikaa. Ja siitä sit saa vielä sen pariviikkoo ootella ja lenkkeillä ihan vaan harrastusmielessä. ;)

On se kiva että Siniksen mies pitää minutkin tyytyväisenä.... No niin, ei aihetta kolmiodraamaan, tarkoitin vaan tuota hänen kommenttiaan suihkuttelun vaikutuksista. Ja tietty pitää olla tyytyväinen sun puolesta kun oot napannut tuollaisen "saaliin", oikein kultaisen oloisen miehen! :)

Viikonloppuja murut, xoxoxo
Viluski

No niiiiiin, pääsinpäs tänne vihdoin lukemaan ja vastailemaan! Hyvää perjantaita kaikille!

En nimittäin kehtaa töissä näitä lueskella, koneita kun käyttävät muutkin ja selän takaakin pystyy yllättämään... siitähän riemu nousis kun jäisin kiinni! Työkaverit nimittäin, jotka on vieläpä pääosin miehiä, on siitä aika ajoin vihjailleet että "joko on pullat uunissa". Sen sitä saa kun on "sopivanikäinen" nainen.

Kaikki muut taitaakin olla päiväkirjottelijoita?

En ole siis käyttänyt hormonaalista ehkäisyä enää kahteen vuoteen. Meni halut ja en tuntenut olevani "oma itseni" joten päätin lopettaa.

Ehkäisynä on ollut keskeytetty tai ei mitään, koska mahdollinen raskautuminen ei olisi haitannut. Eipäs ole mitään kuulunut. Tosin meidän seksielämäkin on ollut paikoin todella jäässä, johtuen kiireistä ja väsymyksestä. Mulla kesti yli vuosi että kierto asettui mutta sen jälkeen olenkin osannut bongata kaikki kierron eri vaiheet hyvin. Eli Sinis: Kyllä mä oon aika vanha tekijä vaikka nyt onkin eka virallinen yrityskierto! Mä oon muutenkin sellanen hullu itsetarkkailija, ja varmasti monen lääkärin kauhu; olen yleensä itse googlettanut jo itselleni diagnoosin kun olen lääkäriin menossa...

Pari kertaa oon ollu aivan satavarma että paksuna ollaan, molemmilla kerroilla googlasin kuin hullu oireita kun oli "majot" tulleet sisään oviksen lähellä. Ensimmäinen kerta oli viime kesänä, ja sillon tajusin että olisin itse asiassa ekaa kertaa todella onnellinen jos niin olisi käynyt.

Viime kierto oli sitten toinen kun olin varma että tärppäs. Ajattelin että ovis oli jo mennyt ohi, mutta tasan 6 päivää hommailun jälkeen alkoi outo tiputtelu (=kiinnittymisvuoto) ja olin muutenkin ihan turvoksissa, joten olin taas varma että se on nyt menoa! Sitten yhtäkkiä kp24 alkoi menkat. Mulla ei k o s k a a n ole kierto alle 28pvää, joten epäilen että ehkä tosiaan tärppäs mutta ei sitten onnistunut kiinnittymään.

Eli tämä kierto on siis ensimmäinen varsinainen oikea yrityskierto. Edelleenkään ei minkäänlaisia oireita, ja nyt mietityttääkin että voisko sitä juoda parit bisset lauantaina bileissä vai ei... eikös sitä sanota että ennen kuin on menkat myöhässä niin ei ole varsinaista vaaraa? En mä mitään kännejä aio kuitenkaan vetää, on paljon hommaa sunnuntaiksi.

Viluskille onnittelut yllättävästä yölenkistä! :)

Myy: lääkäriin vaan, me kyllä autetaan valitusaiheiden keksimisessä!

Sinis: Hesarissa oli pari viikkoa sitten juttu, jossa selitettiin juurikin tuosta simppa-asiasta. Että ne "parhaat" ui heti sinne munanjohtimiin odottelemaan ja muut jää rannalle ruikuttaan ja kuolee sitten happamuuteen. Että ei kuulemma tyynyt peffan alla auta mitään. Tässä valossa heti-pesulla ei pitäisi olla väliä. Olisiko miekkonen voinut lukea saman artikkelin?

Huh, tulipas taas sepostettua. Kirjotetelkaahan viikonloppuna ja nauttikaa lämpenevistä säistä!

Vilkutukset Ninnalle!
No kyllähän sä sitten oot jo ihan konkari tuon itsetuntemuksen suhteen! Mulle oli kaikki ihan uutta kun kesällä -07 jätin hormoonihuurut yli kymmenen vuoden napsimisen jälkeen. Ja kierto oli tosiaan sekaisin kuin seinäkello liki vuoden, sitten vähän tasoittui seotakseen km:n jälkeen taas uudestaan näemmä...

Ja kyllä mä ainakin otin ja oon joka kierrossa ottanut ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Tää nyt on niitä ikuisuuskysymyksiä mihin kukaan ei varmaan voi antaa täysin yksiselitteistä vastausta. Melkein 2 vuotta yrittäneenä olisin jo menettänyt hermoni (-ja mieheni) moneen otteeseen jos joka kuukausi olisin oviksesta menkkoihin elänyt kuin olisin raskaana... Eli myös tänä vuonna aioin pääsiäistä juhlistaa parilla lasillisella(kin). Ellei sit ala tulla megaselkeitä The oireita... Tosin niihinkin oon jo melko karaistunut, mutta aina sitä toiveikkaana jotain bongailee.. :)

Ja mä en kyllä yleensä iltaisin taas pääse kirjoittelemaan. En voisi kuvitellakaan mieheni silmien alla avoimesti tänne naputtelevani kotona. Tää on mun paineidenpurkuventtiili näissä vauvakuumeasioissa. Etten kaada kaikkea hänen niskaansa kert oon luvannut hänelle vauvakuumeetonta aikaa..

Viluski

Hei, pakko oli vielä poiketa... ;o)

Mäkään en ole töistä uskaltanut tänne tulla. Mä istun selkä ovellepäin, joten useampikin pääsee meidän huoneeseen ennen kuin edes tajuan... Joten vauvakuumeilut on kyllä out-of-the-question töissä. Ja tilanne on kotona taas päinvastoin kuin Viluskilla, kotona mää naputtelen, ja ukko kyllä tietää. Ja näin mä kyllä tein silloin viimekskin, kun yritettiin. Sen mielestä on vaan parempi kun tänne puran enkä sille. Se ei oikein ymmärää tätä mun kuumeilua, tai siis ei ymmärrä tässä määrin...

Mä en ole syönyt pillereitä sen jälkeen, kun alettiin ekaa lasta yrittämään. Enkä kuulemma saakaan enää... Tuli meinaan mieheltä kielto enkä kyllä itsekään vastaan laittanut. :o) Ukon mielestä mä olen huomattavasti rauhallisempi yksilö, kun en niitä hormooneita popsi. Tosin en minä vieläkään kovin rauhallinen ole, ei sen puoleen... Ekan jälkeen me ollaan käytetty kortsuja, jotka nyt siis jokunen viikko sitten jätettiin pois. Ja jos olen unohtanut mainita, niin eka yk menossa vasta.

Viluski, mulla kierto on yleensä n. 28pv. Ei ihan vakio, mutta aika tarkkaan kuiteskin. Joten ei taida enää tässä kierrossa onnistua. Tosin ihmehän se olisi ollutkin, jos olisi ekasta kierrosta tärpännyt... Viimekskin tais tärpätä, kun klassisesti lopetettiin yrittämästä.

Tuosta juomisesta. Mä olen sitä mieltä, että ennen kuin tietää olevansa raskaana, ei voi vauvaa vahingoittaa. Enkä siis tarkoita mitään kieltämistä, vaan niitä muutamia viikkoja ennen kuin tietää olevansa. Viimeks meillä tosiaan meni melkein se vuosi ennen kuin tärppäsi ja kyllä mä olisin siinä ajassa tullut hulluksi, jos olisin koko ajan vaan elänyt ilman alkoholia. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan en siis ole mikään alkoholisti. :o)

Oikeasti, kiva kirjoitella teille, kun voi kirjoittaa muutkin jotain lima-analyyseja. Siihen musta ei ole. Siis voin toki niistä puhua, mutta en ihan välttämättä halua teiltä jokaiselta kymmenen sivun romaania asiasta joka päivä...

Sulla oli viluski kyllä aika mhtava yöyllätys, en tähän hätään kyllä keksi parempaa *kateudesta vihreänä*

Ja tottahan se tosiaan, on ettei ne takapuolen tyynyllä nostelut ja pesemättömyydet suinkaan auta. Kyllä ne siittiöt löytää tiensä perille ilman niitä, jos vain ovat löytääkseen (toivottavasti löytävät). Mutta aika hauska sinänsä, että mr Sinis oli oikein valistanut Sinistä... Musta tuntuu toisinaan, että meidän perheessä on joku nukkunut bioloian tunneilla.

Mutta nyt taidan korkata ekan siiderin ja pohdin, että mennäkö saunaan vai eikö mennä, kas, siinä pulma. Hmm...

No mä oon sitten varmaan 24h-kirjoittelija.. hävettää. Mutta jonkun verran käyn koneella hoitelemassa asioita kotonakin ja yllättävän usein eksyn myös tänne. Kuten nytkin.

Joo, sanotaan nyt vaikka näin, että mun saaliista on löytynyt viime aikoina ihan uusia puolia tän projektin suhteen.. ei siinä sitten kuin vuosi mennyt.. :) Mutta ilmeisesti noi tutkimukset yms. ovat herättäneet sitä, kun lääkäritkin ovat asiasta puhuneet. Pitkään se lähinnä naureskeli mun touhutuksille ja piti mua puolihulluna (ei tosin kovin kaukaa haettu väite..). Ja onneksi myös se loppusyksyn seksiahdistus on nyt mennyttä ja lenkkiä piisaa.. :D ainakin toistaiseksi. Ja tosiaan, seon varmaan ollut se hesarin juttu, minkä mies on lukenut. Ja ilmeisesti jotain on myös jäänyt mieleen.

Mutta päivän lenkit on lenkkeilty, ihan vaan varmuuden vuoksi ;D

Tuntuu välillä tosi typerältä kuukaudesta toiseen vaan raportoida tänne näitä kaikenlaisia luultavasti vain kuviteltuja oireita, mutta minkä teet.. Mulla oli myös viime kuussa ekan kerran viikko oviksesta ruskeaa vuotoa, sitten se loppui ja menkat alkoi muutaman päivän päästä. En tiedä mistä se johtui, haluaisin uskoa sen olleen jotain "suurempaa", mutta tuskinpa. Mielenkiinnolla jo odotan mitä tämä kuukausi tuo tullessaan.. :) Mun miehen työmatka varmistui ensi kuulle juuri THE viikolle, joten todennäköisesti saan sen ansiosta taas kehiteltyä toiveet (ja oireet) taas pilviin tässä kierrossa.

Mutta taidanpa lähteä kauppaan. Oih, pitikö mainita ne lonkerot?? Se on mulle kesäjuoma ja koska tänäKIN kesänä olen taatusti raskaana, niin munhan on aloitettava sen lonkeron litkiminen tänäKIN vuonna jo keväällä. Vai mitä? ;)

Puhikselle mukavaa "pyykinpesua" ;)
Ja Ninna, säestän Vilukisua tuossa juomisasiassa. Lopullisestihan tässä sekoaisi, jos aina kaksi viikkoa eläisi kuin raskaana..

Sinis