Haaveissa vauva, huhtikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipä hei!
Mulla oli viluski eilen ihan sama juttu ja olin kotona. Maha sekaisin ja pää jumalattoman kipeä. Vatsatautia on ollut ainakin meillä töissä tosi paljon, mä pääsin vähällä, jos se tohon jäi. Mutta jäin kotiin ihan hyvällä omatunnolla, enpä olisi muutenkaan millään viitsinyt lähteä.. ehkä siis aiheutin tällä itselleni pahan olon.. Voisin kokeilla samaa myös huomiseksi, sen verran taas nyppii nää työasiat.. ;)

Voi meidän tuhru-tätiä! Ai että toffeeta tällä kertaa? Mutta aika hyvin olet kuitenkin kärryillä noista kp:stä, vaikka et aiokaan nyt raskautua.. :)

Mäkin haluan itselleni oman ilotikun! Varsinkin kun mies lähtee reissuun.. pitäisiköhän tilailla.. pinkkiunelma kuulostaisi aika hyvälle.

Tällä hetkellä en usko, että tulee pitkät pyhät piinailun suhteen, sillä olen vakuuttunut etten ole raskaana. Mutta luultavasti saan kuitenkin kehiteltyä tässä vielä vaikka mitä, onhan viikko aikaa. Tänään muuten mietin, että tässä kierrossa ei ole tullut oviksen jäljeen oikeastaan mitään kamaa tuolta alakerrasta, mä olen ilmeisesti kuivahtanut kokonaan? Ei hyvä.

Mä taida kohta lähteä, meinaa taas se päänsärky hiipiä kehiin. Vaikka sainkin sen eilen häädettyä sinne salille.

Juu, VILUkisu todellakin, ei ala tuo kuume laskemaan, eikä ruoka maista. Mutta sen sijaan join kupillisen VILUKISSA-teetä. :D Ihan totta, löysin sellaisen sekoituksen jostakin. Siinä mm. vihreää teeä ja eukalyptusta. Sopis varmaan myös ihan perusflunssan paranteluun. (Nyt mulla siis vain kuumetta ja lihassärkyä, ei tukkoisuutta tms.)

Minäkin olen kuullut että mahatautia olis liikkeellä. Yleensä mulla on tosi hyvä vastustuskyky, kiitos aspa-työni. Nyt mua ei ole kuitenkaan enää juuri oksettanut, heikottaa vaan.. Ja Kyllä, poden huonoa omaatuntoa kun en ole töissä. :(

Mä en osaa ottautua noihin tuhru-asioihin. Muistaakseen kerran alkoi monnit tuhruttelulla, ja silloin olinkin sitten ihan ihmeissäni. Mutta jotenkin tuntuis ettei se ihan normaalia ole, kannattaa siitä varmaan ainakin mainita lääkärille jos vaikka muissa merkeissä käyt siellä? Jos ei niistä muuta haittaa olekaan, niin ainakin epämukavuuss? :/

Siniksellekin parantumista, tää kömpis nyt takaisin sänngyn pohjalle ja jää odottelemaan lääkkeen vaikuttamista...

Vilukisu

ps. Puhis: mun mies ottaa välillä kans noita paineita, mutta yhtähyvin voi seuraavalla kerralla nakuttaa siitä etten (muka) tee itse aloitteita.. Pah, tutkimattomia ovat herrojemme tiet, mutta mukavahan niitä on tutkiskella :)

Kaikille sairasteleville parantavia tuulia täältäpäin!

Täällä on mieli maassa ihan täysin. Lisää lomautuksia sateli taas. Nyt sitten tuntuu kadonneen motivaatio ihan täysin... Kai se ois vaan pakko jaksaa jatkaa ja painaa... painaa... painaa... En tiedä, mut nyt ei innosta noi työjutut pätkän vertaa. Johtuen ehkä vauvahaaveista...???!!!

Myy, täytyy ruveta huolimattomammaksi ja aloittaa tiputtelemaan kaikenlaista lattialle... En kyllä usko, että siitä olis apua, mut kokeillaan. Mitähän mä voisin tiputtaa jo tänään? Ehdotuksia? ;o)

Äh, pojalla on nyt joku elintärkea juttu tuolla olkkarissa, pitänee mennä katsomaan... Palaillaan taas!

Callie

Viluskilla on ainakin oikeat tropit taudin taltuttamiseksi! Pysyhän vaan siellä peiton alla. Halit sinne!

Callie: mun työvireen katoaminen ainakin usein johtuu vauvahaaveista.. Se palasi hetkeksi, mutta katsosi taas. Ehkä näemme vielä joskus, ehkä emme.

Mulla alkaa kohta miniloma! Jee! Vielä muutama työasia ja sitten pois.
Joko Myy lähti reissuun? Mitäs muille kuuluu? Miten Tiiti jakselee? Olet kiitettavästi pitänyt kiinni palstailun vähentämisestä, mutta eikö jo olisi aika käydä ilmoittautumassa? :)

Mukavaa pääsiäistä! (hah, ihan kun en täällä kävisi enää..)
Sinis

Hyvä yritys naiset, arvatkaas vaan oonko mä jo töissä... Olenpa hyvinkin. Kun eilen illalla alkoi jo kuume laskea ja aamulla ei ollut enää edes lämpöä, en hennonnut kaataa työtaakkaa työkavereiden harteille vaan porhalsin röihin. :) Huomennahan sitä pääsee jo lomalaitumille taas. Vai pitäiskö sanoa lomatuntureille??? I-ha-naa!!!!

Callie ja Sinis: Mulla saattaa myös kadota sekä työ- että kaikki muutkin vireet tän kuumeilun takia toisinaan. Jopa lempiharrastukseni, matkustelu kärsii tästä. Toisinaan on vaikeaa tehdä kovin kauaskantoisia (matka)suunnitelmia kun salaa mielessään ajattelee vaan että jos mä oon paksuna jo silloin niin ei se ja se onnistu. blah! Ja ainiin joo, meillähän ei edes yritetä p--kle! >:(

Puhiskin on tainnut jäädä uuden pinkin bestiksensä lumoihin kun ei tänne kuulu? Ja missä on Myy? Jokos se rontti karkasi pääsiäislomalleen?

Minä varmaan täällä vielä huomenna aamusta päivystän, eli älkää nyt ihan vielä pääsiäislaitumille kaikki muut karatko ettei mee yksinpuheluksi!

Viluski, ei hätää, minä täällä! :o) Huomisen kun vielä jaksais, niin sitten ihanat neljä päivää lomaa. Pikkaisen tosin noita lomafiiliksia vähentää tämän aamuinen riita ukon kanssa, mutta jospa saatais vielä tänään sovittua, niin voisi sitten viettää munarikasta pääsiäistä... ;o)

Mietin nyt jo, että millähän sitä vielä huomisen jaksaisi töissä. Tänäänkin oli kova kiire ja sitten saa vielä niin idioottia palautetta muutamalta rakkaalta työtoverilta, että kyllä sitä toivoisi, että vois jo pian äippälomalle jäädä... Toivottavasti toive toteutuukin pian! Ei tosin kyllä pääsiäisloman ansiosta, vaikka se olisi kuinka munarikas, mutta ehkä sitten seuraavasta kierrosta. Huomaatteko, kun olen nyt jo luopunut toivosta, että olisi ekalla yrittämällä tärpännyt? Mutta, kun ei vimekskään, niin miksi nyt sitten?

Hihii... Nyt on taas kaikki hyvin. :o) Eipä siihen paljoa tarvittu... Ukko kävi äsken juttelemassa ja pussaamassa ja meikäläinen loistaa kuin Naantalin aurinko... No huh... Mikähän muhun on mennyt? Hirveitä mielialan vaihteluita... Huh... On sillä ukolla kestämistä mun kanssa! Jos teille muille tulee riitaa ukkojenne kanssa, niin muistakaa aina valttikortti, ettei niiden tarvi sentään mua kestää... Hih....

Aurinkoisin terveisin,
Callie

P.s. Käykäähän muutkin päivittämässä vielä kuulumisianne ennen kuin loamilemaan lähdette!

Heipä hei naiset!

Täälläpä nyt on sairasteltu mut vilukisu sentään jo tassutellut takaisin töihin. Älä nyt vaan rehki liikaa - jälkitaudit harvemmin on mukavia!

Oi ja voi ja eläköön, ei kuule huolta Viluski et täältä kaikki lomalle karkais. Mulla on huomen viel ihan täys työpäivä! 10-18.00 ja vielä pomokin paikalla :) Elikäs sisukkaasti sujuu huominen. Lauantainkin olen töissä, eli mun kohdallani ei voida mistään pääsiäislomasta puhua. Mut ilokseni sain just ens kuun työvuorolistan, jonka mukaan saan sitten toukokuusta eteenpäin pitääkin joka toinen viikko 6 päivän työputken ja joka toinen viikko neljän päivän vapaan! Jess - tietää ihania pitkiä mökkiviikonloppuja :) :) Happy!

Jotain uudesta pinkistä bestiksestäni :P Aamul testasinkin sitä, koska mies paineli aamulenkille ihan yksinään ja ihan siis oikeesti lenkille kera koiran ja mä jäin viel siinä vaiheessa nukkumaan. Kaivelin sit EKA kertaa mun ystiksen sängyn alta ja vitsit, onhan se aika veitikka! :D Kyl sillä iloa yksinäiseen aamuun sai mut pakko se vaan on todeta et en mä tommosen kanssa tahtois koko elämääni jakaa. Rakkaan varren päässä kun on se rakas mieskin, niin kyllä siitä vaan eri lailla 'täydemmän' kokemuksen saa. Mut kenties tuosta nyt on ainakin yksinäiselle viikolle iloa ja myöhemmin pienenä lisämausteena miehenkin kans touhutessa.

Olen tääl pohtinut tänään kulttuurieroja,kun ovelleni pamahti aamulla pakistanilainen kaupparatsu. Töihin siis pukkasi ja sisälle asti. Kysyin olikos sopinut tapaamisesta johtajani kanssa ja eipä tietenkään.. Hän vaan ajatteli et koska Pakistanista asti matkustaa, niin eihän hälle sanota Ei! No.. puoli päivää meni tuossa siihen et koitin järjestellä miehelle sitten uutta majapaikkaa täältä kun meinaa nyt sit jäädä odottamaan huomiseen mun pomoani. Lentoja etsittiin netistä kissojen ja koirien kans, mut sit jo suutahdin et mä en ole mikään halpalentoyhtiön palvelutiski, et valitettavasti meillä on vaan ihan eri käsitys kaupankäyntitavoista. Heivasin sedän pihalle. Kyl se tähän saapunee kuuden tienoissa laukkunsa hakemaan et pääsee nukumaan ja huomen tavataan sitten uusiks. Sanoin kyllä senkin ettei mun pomo ole mitenkään kauhean ilahtunut tällaisista yllätys-visiiteistä et olis parempi vaan jatkaa matkaa, mut sisukas tuntuu olevan kun hän nyt tahtoo väkisin tavata.. Huh, onni ettei meidän suomi-miehet ole ainakaan kaikissa asioissa tuollaisia luupäitä! Tällaisia kulttuurielämyksiä täällä tänään!

Meinasin jo voivotella Callien riitaisaa aamua, mutta onneksi se päättyikin sitten parhain päin. :) Minä taasen elän aika tuiskahtelevan (ja mököttävän) ukon kanssa. Yleensä kun se kärtsähtää, saan olla varma että menee esim tuleva viikonloppu mököttäessä. Viimeaikoina se on kuitenkin yllättänyt pariinkin otteeseen, ja tullut itse sitä sopua (ja tällä kertaa ihan sanan perinteisessä merkityksessä) hieromaan. Hyvä niin. Mutta te muut voitte siis lohduttautua ukkojenne temppuillessa ettette sentään joudu elämään mr. viluskin kanssa. ;D (Ja toisaalta, on se kyllä välillä niin ihkukin, kuten varmasti myös Callie :)

ja sitten kerrankin ihan asiaakin. Siis tähän palstan aiheeseen liittyen. Kävin piiiiiiiitkästä aikaa, ehkä ekan kerran sitten km:n lueskelemassa muitakin vauvahaaveilusivustoja, esim. vau.fi sivuja. Tajusin sellaisen jutun itsestäni että näköjään minussakin on vallalla joku matemaattinen puoli. Kas kun sitä puolta ei oikein kouluaikoina näkynyt... Siis monesti laskeskelen mahd. ovisajan edellisen kierron mukaan ja uskon ja oletan oviksen olevan silloin kun se niiden laskelmien mukaan olisi. Sitten ihmettelen täällä kun ei ole lämmöt nousseetkaan tms. Mutta tosiasiahan on se, että mulla on niin epäsäännöllinen kierto, että esim tässäkin meneillään olevassa kierrossa ovis saattaisi ollakin vasta eilen/tänään keskiarvoisen 35 päivän mukaan, vaikka edellisen 30 päivän kierron mukaan se olisi ollut jo viime viikolla.
Toisaalta, sama kait tuo, minun tapauksessani, mutta kumma ettei tässä lähes kahdessa vuodessa ole oppinut luottamaan kehoonsa enempää, mieluummin laskeskelee kalenterin sivuun laskennallisia ovispäiviä. :/

Puhis: Thaimaan matkallamme sain yliannostuksen ainakin Intialaisista vaattureiden "sisäänheittäjistä". Tuhisin miehelleni etten vahingossakaan poikkea ko liikkeisiin kun ärsyttää niin paljon se agressiivinen "my friend"-tyyli. Ja harmitti ihan, osassa liikkeistä oli nättejäkin vaatteita ikkunoissa, ja niihin päinkään ei uskaltanut vilkaista ennen kuin oli nää kaverit kimpussan. Pikemminkin karkoittivat asiakkaat kuin saivat asiakkaita. Grrrrr! Että kyllä joo, on olemassa aika isoja eroja kaupankäyntitavoissa.

Ja pinkin bestiksen käyttövinkkeihin lisäisin, että saa siitä iloa miehenkin kanssa. Kun se oma varsi on sisällä, saa siitä värinästä kivaa pikkulisää molemmille... *punastellen taas kertoilee teille makuukammarinsa saloja* ;)

Viluski

Hei pitkästä aikaa!

Eli kokonaiseen kahteen päivää en ole antanut kuulla itsestäni ;)

Oon kyllä taas pudonnut kuvioista, vaikka kaikki kirjoitukset oonkin lukenut.
Mullakin vielä normi työpäivä huomenna, sitten lähden käymään vanhempieni luona Pohjois-Suomessa. Kivaa päästä äidin ruokapadoille!

Puhis, kuulostaapa tosiaan ärsyttävältä tuo kauppias. En ole millään tavalla rasisti, mutta joskus nuo kulttuurierot ottaa koville. Mä en kans kestä yhtään sellasta tuputusta vaan vetäydyn sellasesta kuoreen ja kaikkoan paikalta.

Viluski, eikö sulla sitten ole oviksen aikaan mitään oireita? Mä nimittäin luotan ainoastaan vain kroppaani, mulla tulee niin selvät oireet silloin. Pinna kireellä, levoton olo ja sitten tietty se himotus. Sitten kun se on ohi niin lässähdän taas "normaaliksi". Siitä oireet alkaa taas pikku hiljaa kohti menkkoja voimistuun ja loppuu pari päivää ennen menkkoja. Nyt ei siis ole ollut mitään pms-oireita eikä menkat vieläkään alkaneet! Mitähän tää meinaa... maanantaina tuntu vähän menkkamaisia kipuja mut sitten ne loppu. Tänään on ollut vatsa tosi turvonnut, niin kuin olis ilmaa täynnä. Ostin testinkin, mutta en uskalla vielä testata. Katotaan päivä kerrallaan, mulla on joskus ennenkin ollut myöhässä ja sitten alkanut kauheella rytinällä.

Callie, nuo lomautukset on kyllä tylsiä. Meilläkin oli YT-neuvottelut ja se kyllä pilasi ilmapiirin pitkäksi aikaa, vieläkin jotenkin vaikuttaa. Tää on tätä aikaa.

Myy, kyllä mä edelleen sanoisin että gynelle vaan, siinähän sitten selviää jos jotain häikkää on ja nykyään on niin monet konstit että kannattaa kyllä ottaa selvää.

Sinis, kurjaa kun sulla iski epätoivo (vai oletko päässyt jo yli..?). Se on ihan ymmärrettävää kun on yritystä takana. Tuntuu varmasti niin epäreilulta kun joku läheinen onnistuukin heti. Mulla ei lähipiirissä lapsia kavereilla juurikaan ole, eikä ilmeisesti vähään aikaan tulossakaan. Sukulainen sai juuri kaksoset, ja niitä pitäis käydä kurkkaan nyt pääsiäisenä. Saapa nähdä millaset fiilikset tulee niistä, "apua, en mä ookaan valmis" vai "ihanat, saisinpa äkkiä oman".

Sellanen raportti täältä tällä kertaa, jos vielä luette ennen viikonloppua, niin hyvää ja munaisaa pääsiäistä kaikille!

Toivottelee Ninna80, kp30

Huh, ehdin jo säikähtää etten pääse sanomaan teille Ihanaiset mitään, kun palvelimessa oli virhe...HUH...:) (enhän voi nyt lähteä lomalle ilman,että morjestan kavereita...)

Kivaa, että Viluskikin jo terveempänä!

Ja tosiaan se Siniksen mainitsema Tiiti vois käydä ilmottautumassa...:)

Mut nyt alkaa jo olla kiire - kyyti lähtee seiskalta ja kuulemma SHARP...joten mun täytyy joutua!! Sitä MUNARIKASTA pääsiäistähän se minäkin toivottelen!! :D Ens keskiviikkona palataan Suomeen, mut vasta pe tänne kotiin, joten musta ei kuulu nyt vähään aikaan...:) olen "out of office"...:) OH jeah!!

Moikka moi...ja ikävä varmaan tulee... Tulen sit ilmottautumaan tädin kanssa I'm afraid..

Myy. *ryhmähali*

Voi että, Myy jo pyyhälsi lomille. Ihanaa!Ja ei sitä tätiä oo pakko tänne raahata, tärkeintä että itse palaat. *halaa takaisin*

Itse pitäisi vielä tämä työpäivä sitkuttaa. Mutta nopeasti se menee... :D

Ninnu: Sitä just yritin muotoilla sanoiksi, että vaikka alkaa olla jo pitkä kokemus tästä yrittämisestä, niin jostain mystisestä syystä en aina osaa kehoani kuunnella. Eli kun laskennallisesti oviksen ois pitänyt jo olla, saatan silti ihmetellä että miks ei lämmöt oo nousseet tai limailut loppuneet? Ja kyllähän siitä pitäis tyhmemmänkin tajuta että Siks, kun Ovis-Ei-Ole-Vielä-Ollut!!!!!! Ja kyllä mullakin noita merkkejä oviksesta on. Tosin tuosta himokkuudesta en tiedä onko se syy vai seuraus. :)

Nyt on muuten eilen/tänään lämmöt alkaneet olla hiukan koholla, eli eiköhän se iso O mennyt jo, ja valitettavasti ei hyödynnetty kun olin kipeä. :( Ei taida sitkeimmätkään simpat kestää kun puuhailtiin su yönä ja jos ovis oli eilen tai toissapäivänä. Eli ei toiveita kattoon tässä(kään) kuussa... No, saapahan nauttia Cointreaukaakaot hyvillä mielin pääsiäisen kunniaksi.

Oot sä Ninna siis miten paljon myöhässä jo? Ehkä me saadaan sittenkin yksi pääsiäisyllätys, joka voisi vaikkapa aloittaa tän ketjun keväisen plussa-aallon! db db db

Minäkin jo toivottelen teille munaisaa pääsiäistä, ja toivottavasti niistä munista jää muistoksi ihanat yllärit...

Viluski

Viluski, sä tunnut olevan niin hyvin perillä noista lämmöistä että et haluais mulle vähän avata? Eli oliko se niin että lämmöt romahtaa oviksen aikaan..?
Tästä varmaan löytyy jotain nettitietoa mitä oon varmaan lukenutkin, mutta kuulisin mielellään Viluskilta, kun tunnut olevan asiantuntija :)

Testasin tänään aamulla, ja puhdas nega sieltä tuli. Ei oo edelleenkään menkoista mitään havaintoja, mitä hittoa tuolla alhaalla oikein tapahtuu!? Yleensä kierto on 29 pvää mutta heittelee päivällä parilla. Nyt siis kp 31. Kävinpä ostamassa kuitenkin tamponeja kun ne tietty alkaa huomenna kun pitää istua koko päivä autossa.

Kuulin äsken että yhdet kaverit on mahdollisesti raskaana, siis pariskunta. Tuli vähän semmonen olo että eiku munhan piti eka! Ihan outoa, ei mulla tollasia tuntemuksia oo koskaan ollut. Typerä itsekkyys ja kateus nostelee päätään, mutta aion kyllä kumauttaa sen katuun. Toisen onni ei ole itseltä pois, vai miten se vanha viisaus sanoikaan.

Mä alan nyt juhlistaan pääsiäislomaa siivouksella, jotenkin tuo arska ja valo antaa voimaa ja jaksaa iltaisinkin puuhastella vaikka mitä.

Mua on aina ärsyttänyt tuo "munarikasta pääsiäistä" -toivotus, se on jotenkin niin kulunut sanonta, mutta täällähän se saa aivan uuden merkityksen! Joten sitä toivottelen minäkin! :)

Ninna, kp 31

Tulin tänne jatkamaan monologiani näin kiirastorstain ratoksi :D

Nimittäin koin äsken valaistuksen siitä, miten tää mun kierto menee (jos nyt ketään kiinnostaa, mutta kerronpa silti!). Viime menkathan alkoi pari päivää aiemmin kuin yleensä, ja oli kiinnittymisvuodon tapaista alk. 6 päivää yhdynnästä, hirveet palelukohtaukset (nukuin kahden peiton alla kahden paidan, pyjamahousujen ja villasukkien sekä kaulahuivin kanssa, ja meinasin jäätyä), lievää kuvotusta jne.

Sitten menkat alkoi hirveillä kivuilla, ja vuoto alkoi vasta monta tuntia kramppeja myöhemmin. Eli kyllä se tais olla kemiallinen raskaus, joka meni jostain syystä kesken heti alkuvaiheessa. Alkuraskauden keskenmenothan on tuolla eläinmaailmassakin todella yleisiä, miksei myös ihmisillä. Eräänlaisia elukoitahan mekin ollaan! :)

Eli jos menkat olisivat alkaneet normaalisti viime kierrossa, mun menkat ei olis nyt myöhässä. Olen siis palannut normikiertoon tässä kierrossa. Nyt on jo menkkamaisia tuntemuksia ja luulen että täti tekee pääsiäisvierailun viimeistään huomenna, ellei aiemmin.

Noh, yhteenveto: valaistumiseni koski siis sitä, että tajusin että hommailtiin pari päivää liian aikaisin. Mun luteaalivaihe taitaa olla lyhyempi kuin se 14 pvää, ja lyhyellä matikalla kun laskeskelin, niin ovis olis ollut n. kp 18-19, ehkä jopa 20. Joudun siis pyörtämään aiemmat puheeni kropan kuuntelusta, ja jatkan pupuilua ens kierrossa muutaman päivän pitempään. Katotaan miten naisen käy.

Mä oon käyttänyt tätä sivua laskeskeluihin: http://www.yourdays.com/, tosi kätevä, suosittelen!

NYT mä poistun pääsiäisen viettoon eli jatkan siivousta.

P.s. Kiitos jos jaksoitte lukea loppuun asti näitä levottomia spekulaatioita!

Ninnaa (ja muitakin normaaleja varmasti) himottaa oviksen aikoihin... Hmm... Mua himottaa aina ;o) Taidan olla mies "siinä" mielessä, jos nyt ajatellaan perinteistä kuviota, jossa mies vonkaa ja naisen päätä särkee... Ja onneton minä löysin miehen, jolla libido ole yhtä aktiivinen kuin mulla... Huoh... Noh, ehkä mäkin vähän liioittelen, ei mun nyt aina tee mieli, mutta kummiskin useammin kuin miehen. Tänään tultiin kaupasta kotiinpäin ja ukolle vihjailin, että toivottavasti on munarikas pääsiäinen tiedossa, niin tämä toteaa siihen vaan, että "niinhän sä toivot aina viikonlopun koittaessa"... No, niinhän mä aina toivonkin, mut... En mä tiedä. Rupes vaan vähän ottamaan aivoon moinen kommentti. Varsinkin, kun asiasta on puhuttu moneen kertaan... Noh... Kai se tästä taasen.

Ja Ninnalle peukkuja plussan vuoksi, vaikka saitkin negan vielä. Se saattaa hyvin muuttua vilä, odottele vain rauhassa!

Viluski, en uskalla kommentoida ihquuttani, mutta lohduttaa kuulla, että jossain muuallakin räiskyy. Meillä räiskyy usein - tai ehkä tuo räiskyä on väärä sana, mutta kinastellaan usein - mutta yleensä riidat tulee sovittua saan päivän aikana. On tietysti asioita, mistä saadaan ihan oikea megariitakin, mutta noin niin kuin yeliselle, jokapäiväisellä tasolla. Välillä mä jopa loukkaannun ukon sanoista ja hetken päästä en enää edes muista, mitä se sanoi, ja asia on sillä unohdettu. Eli ei mitään kauhean vakavaa.

Hmm... Taisitte saada aika hurjan kuvan musta: seksinnälkäinen riidanhaluinen telaketjutäti... Hui... Jollekin kaverille, kun sanoisin noin, niin kukaan ei uskoisi, että moinen määritelmä tarkoittaa mua. En oikeasti ole niin temperamenttinen kuin miltä tämä ehkä kuulosti.

Noh, mutta kaikesta huolimatta varsin lenkkipitoista pääsiäistä kaikille! ;o)

Callie

Hyvää pääsiäistä ihanille haaveilijoille!!!

Olen onnistunut irroittautumaan tästä palstasta tosiaan yllättävän hyvin. Välillä olen kyllä käynyt lukemassa, kun olette muistuneet mieliin. Kiva että olette saaneet uusia kirjoittelijoita mukaan! En ole kirjoitellut nyt mihinkään, ehkä pitää aktivoitua, kunhan alkaa tilanne aktivoitumaan johonkin suuntaan.

Meillä mennään alkukiertoa. Lääkärillä käytiin, saatiin lähete kättärille ja sinne ollaan menossa toukokuun alussa. Todella nopeaa toimintaa! Päätettiin, että aloitetaan nämä hoidot nyt ainakin alkuun julkisella ja katsotaan miten sitten etenee.

Tämä käänne tilanteessa on vaikuttanut meihin ainoastaan positiivisesti. Seksi maistuu taas eikä alkaneet menkatkaan masentaneet ollenkaan, pian ollaan hoidoissa ja vähän lähempänä unelman toteutumista. Vaikka kyllä meillä jalat on maan pinnalla: voihan se olla ettei meillä hoidoillakaan tärppää. Mutta sitä murehditaan vähän myöhemmin, eikös juu.

Myylle tsemppiä taukokiertoon. Varmasti hyvä idea pitää lomaa tästä kaikesta. Mä vaan olen niin kärsimätön, etten itse ole tuohon pystynyt. Olet tosi vahva nainen! Onko teidän uusi sänky ihana?

Sinikselle myös tsemppiä hoitojen kanssa. Toivottavasti oireettomuus olisi hyvä merkki, peukkuja!

Ja Vilukisullakin jännät paikat, toivotaan että ajoitus riittäisi...

Tsemppiä myös kaikille muille haaveilijoille ja mukavaa loppu pääsiäistä <3

Heips!

No menkathan ne tänne pamahti vihdoin, 3-6 pvää myöhässä, riippuen laskutavasta.
Heti meni kierto aivan sekaisin kun stressas tästä, ei hyvä, ei hyvä. Pitää yrittää olla vähän rennompi seuraavassa kierrossa...

Mites pääsiäiset on mennyt?

Heipä hei!

Lomat on taas lusittu ja täällä taas.. Nukuin tosi huonosti, mutta yllättävän pirteänä kuitenkin heräsin töihin. Työvire ei ole vielä palaillut lomilta, joten sitä odotellessa kirjoittelen teille.

Ihanaa Myy, kun meitä muistit! :) Toivottavasti siellä on mukavaa! Nauttikaahan lomastanne!

Ja moro Tiiti! Ihanaa kuulla sinusta! Ai että sä tulet sitten mun kanssa päivystämään kättärin käytäville, täytyykin pitää silmät auki.. :) Mä olen kanssa ollut tosi tyytyväinen tuohon julkisen puolen toimintaan, nopeasti ovat asiat edenneet. Tosin kättärillä on aina saanut odotella aika pitkään, kannattaa varautua siihen, että ajat eivät todellakaan pidä paikkaansa.. ja viimeksi kun varasin ultraa, niin tarjolla oli ainoastaan yksi aika, joten se oli sitten pakko ottaa. Mutta asiat tärkeysjärjestykseen! Siellä on kesätauko, se kätilö sanoi viimeksi että alkaa tod.näk. juhannukselta eli mä jännäilen ehditäänkö me tehdä se inssi ennen sitä vai ei. Mutta siis kiva kuulla, että asiat etenee! Ja kummasti tosiaan jo helpottaa se tieto, että nyt ainakin jotain tulee tapahtumaan. Muut asiat murehditaan sitten myöhemmin.

Ninnalle pahoittelut menkoista. Hassusti sulla kierto venyy? Mä en kyllä itse oikein usko siihen, että stressaamisella saisi sitä pidennettyä, vaikka monet niin väittävät. Mä oon stressannut aika usein (vai mitä tytöt? :) ja silti ne ovat aina alkaneet sieltä suht normaalisti. Mutta voihan se vaikuttaa, en tiedä.

Täällä mennään kp 28/28. Lämmöt oli ylhäällä aamulla (36,8) eli ei varmaan vielä tänään täti hyökkää. Pakko myöntää, että vähän elättelen kuitenkin toiveita siitä, että se akka olisi tällä kertaa jäänyt jumiin sinne Kyöpelinvuorelle eikä tulisi ollenkaan.. mutta en usko. Oireita ei ole, paitsi vatsa sekaisin jo kohta viikon.. Varovasti kurkkaan pyttyyn joka kerta vessassa käynnin yhteydessä ja kuvittelen näkeväni punaista.. :) Mutta on tässä vielä koko päivä ja ainakin vielä huominenkin akalla saapua, joten kahtellaan.

Mites teidän pääsiäiset sujui? Söittekö paljon munia? Suklaisiakin? ;) Me oltiin rennosti vaan kotosalla, olipas kivaa! Mutta äivät menevät tosi nopeasti, vaikka ei tee mitään. Eilen illalla ihmettelin, että mihin se aika taas katosi? Mutta onneksi on nyt loppukevään ajan näitä vajaita työviikkoja useampi, jaksaa paremmin.

Mutta nyt pitää kai mennä. Mukavaa viikonalkua!
Sinis

Aurinkoista alkanutta viikkoa ihanat! :)

Ninna: Pahoitteluni tädistä ja tsemppiä seuraavaan kiertoon! Ja en todella ole mikään guru näissä lämpöasioissa, sorry... Kartoittelen vaan omia lämpöjäni puolihuolimattomasti päästäkseni vähän jyvälle. Alkukierrosta lämmöt olleet nykyjään n. 36,2-36,3 ja loppukierrosta n.36,6-36,7. Ja niin tarkasti en ole joka aamu mitannut että osaisin kommentoida romahtaako lämmöt juuri ennen ovista? Oletan vaan oviksen tapahtuneen kun lämmöt ovat nousseet, siis siihen asti on niinkuin toivoa. :)

Tiiti: Kiva kuulla sinustakin, tsemppiä hoitoihin ja käyhän täällä välillä kertomassa miten asiat etenee. Tosiaan antaa varmasti toivoa tulevaan kun tietää että jotain on tapahtumassa. Ja eihän niitä asioita todella pitäisi etukäteen surra, ehtiihän sitä sitten myöhemminkin jos tarve on. Ja ihana kuulla että parisuhdekin kukoistaa :)

Omasta ajoituksestani en ole itse yhtään niin optimistinen, tais mennä ohi oviksen lastit tänä vuonna juuttaan sairastelun takia. Mutta kivaahan se toimituksien vastaanottaminen on muulloinkin, pääsiäisenäkin sain nautiskella miehestäni useampaan otteeseen vaikka O olikin jo mennyt. ;)
Minulla olisi kiertopäivä 35 (ed kierto oli 30, mutta tää kierto venähtää taas niistä lämmöistä päätellen...) vasta ens viikon maanantaina, ja vielä ei ole oireita mihinkään suuntaan. Edes tissit eivä t kuvittele olevansa raskaana. Mutta ehtiihän tässä keksimään vielä vaikka mitä viikossa, hahahahahaaaa

Sinikselläkin tänään jännät paikat... Miten usein sulla kierron pituus heittelee? Tosiaan vielä Ninnallekin infoksi että yleensä nuo lämmöt laskee merkiksi tädin tulosta minun tapauksessa samana aamuna (tai ed päivänä). Pitääpäs pitää Sinikselle peukkuja että jää se juhannusinssi tarpeettomaksi! db bd db db

Callie: Kyllä meilläkin räiskyy ja rätisee ja joka toinen päivä keskimäärin mietin et mitä hittoa mä tässä suhteessa teen? Ja juuri kun en keksi yhtään syytä jäädä, mieheni heittäytyykin omaksi ihanaksi itsekseen ja olen pakahtua rakkaudesta. Tätähän tää elo on, välillä kyllä kaipaisin vaikka tasaisen tylsää arkeakin, mutta niillä eväillä on mentävä mitä on laitettu...

Jokos Myy palaili lomilta arkeen, olikos ihana reissu????

Kirjoittelin tätä viestiä puolisen tuntia kun kävi asiakkaat keskeyttämässä välillä, joten vilkutukset kaikille jotka mahdollisesti ovat olleet yhtäaikaa linjoilla!

Vilukisu kp29

Ei täällä ketään ole linjoilla.. paitsi minä. Noista lämmöistä vielä. Mä joskus vuosi sitten pidin niistä ihan kirjaa ja silloin mulla oli kanssa alkukierto 36,1-36,2. Juuri ennen ovista ne tipahti noin puoli astetta (35,8) ja sitten nousivat 36,6-36,8. Nyt kun olen välillä mittaillut, niin en ole huomannut tuota pientä pudotusta, vaan lämmöt ovat nousseet suoraan. Ja muutaman kerran vähitellen. Mutta olen ymmärtänyt, että lämmöt nousee, kun ovis on tapahtunut. Ja mulla kanssa lämmöt tippuu samana päivänä, kun menkat alkaa tai tipahtaa vähän jo edellisenä. Eli tää on tosi tieeteellistä ja luotettavaa touhua.. :)

Mun kierto on ollut viime aikoina sen 26-27 päivää, mutta aikaisemmin se oli aina 28pv, välillä myös 29 eli on tässä vielä aikaa tädin saapua.

Voi voi, tylsä päivä.. lähden kahville.

No kyllä sä Sinis muru mulle seuraksi kelpaat! ;D

Ja lämmöt pitäis kuulema mitata AINA SAMAAN AIKAA, eli aamuisin ennen vuoteesta nousemista että tulokset olis luotettavia. En todellakaan ole tehnyt tästä niin tieteellistä, mittaan yleensä aamupisulla istuessani digitaalisella mittarilla (suusta), ja heräämisajassa, joten myös mittamisajassa voi olla yli 3n tunnin heittoja. Ja en muista joka aamu mitata. Joten se siitä luotettavuudesta. Kun olen jo pitkään mittaillut näitä satunnaisesti, antaa nuo tulokset kuitenkin mulle jotain suuntaa siitä missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa. (koska kiertoni on niin epäsäännöllinen) Ja sitten pitäisi vaan luottaakin näihin kehon antamiin informaatioihin...

No jopas, minua ainakin jännittää vähän Siniksen puolesta. Jos kuitenkin pidempi kierto on harvinaisempi kuin lyhyempi??? Jee...

Ja minä kyllä uskon siihen että jännittämisellä voi joissain tapauksissa saada kiertoa venymään. Mutta jännittäminen vaikuttaa jo oviksen aikoihin, eli siirtää sitä ovista joka taasen siirtää tätiä.

Mä en tällä kertaa löytänyt ovista ja lopetin tikuttamisen. Lämmöt nousi siitä sitten parin päivän päästä. Eli yleensä mulla on ollut käsitys oviksesta ja menkat ovat alkaneet aina n. kahden viikon päästä siitä. Nyt ei siis ole ja voihan se olla etten ole ovuloinut ollenkaan. Nouseekohan silloin lämmöt? Ja katselin tuota kalenteriani, niin edellinen kierto oli ennätyslyhyt (25pv), mutta sitä edellinen olikin 29pv, mutta tiivisteet alkoi falskaamaan pari päivää aikaisemmin. Eli en nyt vielä uskalla mitään toivoa. Syksyllä oli aika säännöllisesti toi 27pv.

Mitäs kivaa sitä keksisi kevään kunniaksi? Mä odotin tosi paljon tuota pääsiäislomaa, mitäköhän nyt alkaisi odottamaan? Joku pikkupiristys pitäisi kyllä keksiä vielä tähän keväälle. Ideoita? Parin viikon päästä on vappu ja mun mies on silloin pois eli joudun juhlistamaan vappua yksin :( pitää tuppautua jonnekin juhlimaan. Siitä sitten reilun parin viikon päästä onkin jo helatorstai, josko sinne kehittelisi jotain? Mä hahmotan tän kevään noiden ekstravapaiden muodossa :D Kertonee ehkä jotain mun tän hetkisestä työmotivaatiosta..

Hitsi, kello on vasta noin vähän.. mitä tehtäis? :)

Tällä ehkä sadannella viestilläni tänään paljastan sen etten todellakaan saa töitä tehdyksi.. mutta piti vielä kertoa, että törmäsin pääsiäisenä kylässä vessapaperiin, jossa oli pieniä punaisia sydämiä ja meinasin saada sätkyn.. Viluski vissiin aiemmin oli kokenut vastaavia "kauhun hetkiä" ja nyt ymmärrän hyvin mitä tarkoitit! :) Ja kun nyt kerran (taas) päästiin tähän vessapaperiaiheeseen, niin kerronpa senkin, että mies kysyi multa eilen kaupassa, että minkäs väristä paperia pitää ostaa tähän aikaan vuodesta? :D Alkaa kaveri oppimaan! Valkoista, tietenkin valkoista!!!

No niin, töitä.

Hei Kaunottaret!

Pääsiäislomista ilmeisesti selvitty hienoti ja nyt jo uusia lomia odotellaan, ai ai :)

Mulla kului munaton pääsiäinen pinkin kaverin kans. Jopa niin ahkerasti, että ilmeisesti ylikuumenemisen seurauksena peli sammahti kesken kaiken :D No.. saatto syynä olla sekin et vahingossa pyöräyttelin virrat pois päältä, tiedä häntä.

Täällä oli ihanan lämmintä ja istuskelinkin aika paljon ulkona, nautiskelin Cointreauta ja haravoin pihan. Hmm.. Elikäs mukava pääsiäinen, vaikkei nyt miestä mailla halmein näkynytkään.

Limoista, slurps..
Sunnuntaina tuli oikein kunnon kananmunanvalkuaiset pihalle.. Mietin sitten, että liekö siis ollut ovis-päivä. Jotenkin ihan huima satsi tulikin. (Ja tietysti tältä tuntuukin, kun en ole ovuloinut kuukausiin, niin tämä limaneritys on nyt ihan omaa luokkaansa pällistellä :D) No, kalenterista laskeskellen ovis olisi nyt osunut kahdeksannelle päivälle tädin vierailusta laskien. Olikohan liian aikaista?! Mietin siis et voihan se olla nyt ton väristimen tekosia, et aamulla tulee 'kiihoittumislimat' pihalle..No, oli miten oli, niin kyllä täällä jo miestä kotiin kaipaillaan ja paljon!
Onneks ei enää olekaan kuin huominen, kun saan miehen ja pojat (Callielle ja Ninnalle tiedoksi, että meidän uusperheeseen siis kuuluu myös kaksi poikaa, mutta mulla ei ole heidän luomiseensa osaa eikä arpaa) kainalooni! Hirmuinen ikävä ollu!!

Siniksen työmotivaatio taitaa tosiaan olla vähän lomailemassa tai muuten vaan muilla mailla. Mä lähetän täältä tsempityksi kuitenkin, josko näistä päivistä taas selvittäis..

Mullakin on tällä viikolla taas la töitä, mut seuraavalla viikolla ei olekaan ku ma-to ja päästään taas pitkän mökkiviikonlopun viettoon :) Jiihaa!!Mulle nuo mökkireissut on sellaisia henkireikiä ja motivaation nostattajia. Kummasti jaksaa aina pari viikkoa töissä kun tietää et sitten pääsee taas kunnolla rentoutumaan! Ehkä me otetaan Sinis sut mukaan mökille :P Ei vais.. kylhän toki muuten, mut ehkä sinä et jaksais sitä 50 asteen mökkiä ja mua huutamassa orgasmien kourissa :D :D Hmph..

Callie: taidat olla yhtä seksinnälkäinen nainen kuin minäkin :D Meilläkin on ukko-kulta aina helisemässä, et "No joko nyt taas?" Mut onneks viel jaksaa sen pilke silmäkulmassaan sanoa.. On kai se kuitenkin kiva tuntea itsensä halutuks.. Ja mä olen koittanut ottaa sellaista asennetta et "Ainahan saa kysyä!" Ja sit yritän vastapainoks kehittää voimia ottaa vastaan niitä kieltäviäkin vastauksia.. se ei viel aina onnistu, mut harjoitus tekee mestarin.. Ja onneks sitä nyt osaa vähän miestään jo tulkitakin ettei ihan joka väliin ole innostustaan esittelemässä, niin eipä tule niitä pakkejakaan niin usein :)

Voi Ninna sun viluiluja ja kouristeluja siellä! *rutistus* Ei kuulostanut ollenkaan kivalta tuo tädin vierailu.

Siniksen kohdalla nyt sitten toiveita elätellään!! puh, puh, plussakaisia sinne päin!

Mutta kivaahan se toimituksien vastaanottaminen on muulloinkin, pääsiäisenäkin sain nautiskella miehestäni useampaan otteeseen vaikka O olikin jo mennyt. ;)
bd Jee, Viluski on sentään saanut munaa munkin puolesta! Hyvä näin! Pysyy tää meidän lauman munatasapaino kunnossa :D

Ruokaa...
palailen myöhemmin!

Hei Kaunottaret!

Pääsiäislomista ilmeisesti selvitty hienoti ja nyt jo uusia lomia odotellaan, ai ai :)

Mulla kului munaton pääsiäinen pinkin kaverin kans. Jopa niin ahkerasti, että ilmeisesti ylikuumenemisen seurauksena peli sammahti kesken kaiken :D No.. saatto syynä olla sekin et vahingossa pyöräyttelin virrat pois päältä, tiedä häntä.

Täällä oli ihanan lämmintä ja istuskelinkin aika paljon ulkona, nautiskelin Cointreauta ja haravoin pihan. Hmm.. Elikäs mukava pääsiäinen, vaikkei nyt miestä mailla halmein näkynytkään.

Limoista, slurps..
Sunnuntaina tuli oikein kunnon kananmunanvalkuaiset pihalle.. Mietin sitten, että liekö siis ollut ovis-päivä. Jotenkin ihan huima satsi tulikin. (Ja tietysti tältä tuntuukin, kun en ole ovuloinut kuukausiin, niin tämä limaneritys on nyt ihan omaa luokkaansa pällistellä :D) No, kalenterista laskeskellen ovis olisi nyt osunut kahdeksannelle päivälle tädin vierailusta laskien. Olikohan liian aikaista?! Mietin siis et voihan se olla nyt ton väristimen tekosia, et aamulla tulee 'kiihoittumislimat' pihalle..No, oli miten oli, niin kyllä täällä jo miestä kotiin kaipaillaan ja paljon!
Onneks ei enää olekaan kuin huominen, kun saan miehen ja pojat (Callielle ja Ninnalle tiedoksi, että meidän uusperheeseen siis kuuluu myös kaksi poikaa, mutta mulla ei ole heidän luomiseensa osaa eikä arpaa) kainalooni! Hirmuinen ikävä ollu!!

Siniksen työmotivaatio taitaa tosiaan olla vähän lomailemassa tai muuten vaan muilla mailla. Mä lähetän täältä tsempityksi kuitenkin, josko näistä päivistä taas selvittäis..

Mullakin on tällä viikolla taas la töitä, mut seuraavalla viikolla ei olekaan ku ma-to ja päästään taas pitkän mökkiviikonlopun viettoon :) Jiihaa!!Mulle nuo mökkireissut on sellaisia henkireikiä ja motivaation nostattajia. Kummasti jaksaa aina pari viikkoa töissä kun tietää et sitten pääsee taas kunnolla rentoutumaan! Ehkä me otetaan Sinis sut mukaan mökille :P Ei vais.. kylhän toki muuten, mut ehkä sinä et jaksais sitä 50 asteen mökkiä ja mua huutamassa orgasmien kourissa :D :D Hmph..

Callie: taidat olla yhtä seksinnälkäinen nainen kuin minäkin :D Meilläkin on ukko-kulta aina helisemässä, et "No joko nyt taas?" Mut onneks viel jaksaa sen pilke silmäkulmassaan sanoa.. On kai se kuitenkin kiva tuntea itsensä halutuks.. Ja mä olen koittanut ottaa sellaista asennetta et "Ainahan saa kysyä!" Ja sit yritän vastapainoks kehittää voimia ottaa vastaan niitä kieltäviäkin vastauksia.. se ei viel aina onnistu, mut harjoitus tekee mestarin.. Ja onneks sitä nyt osaa vähän miestään jo tulkitakin ettei ihan joka väliin ole innostustaan esittelemässä, niin eipä tule niitä pakkejakaan niin usein :)

Voi Ninna sun viluiluja ja kouristeluja siellä! *rutistus* Ei kuulostanut ollenkaan kivalta tuo tädin vierailu.

Siniksen kohdalla nyt sitten toiveita elätellään!! puh, puh, plussakaisia sinne päin!

Mutta kivaahan se toimituksien vastaanottaminen on muulloinkin, pääsiäisenäkin sain nautiskella miehestäni useampaan otteeseen vaikka O olikin jo mennyt. ;)
bd Jee, Viluski on sentään saanut munaa munkin puolesta! Hyvä näin! Pysyy tää meidän lauman munatasapaino kunnossa :D

Ruokaa...
palailen myöhemmin!