S
Sinililja.
Vieras
Heipä hei!
Mulla oli viluski eilen ihan sama juttu ja olin kotona. Maha sekaisin ja pää jumalattoman kipeä. Vatsatautia on ollut ainakin meillä töissä tosi paljon, mä pääsin vähällä, jos se tohon jäi. Mutta jäin kotiin ihan hyvällä omatunnolla, enpä olisi muutenkaan millään viitsinyt lähteä.. ehkä siis aiheutin tällä itselleni pahan olon.. Voisin kokeilla samaa myös huomiseksi, sen verran taas nyppii nää työasiat..
Voi meidän tuhru-tätiä! Ai että toffeeta tällä kertaa? Mutta aika hyvin olet kuitenkin kärryillä noista kp:stä, vaikka et aiokaan nyt raskautua..
Mäkin haluan itselleni oman ilotikun! Varsinkin kun mies lähtee reissuun.. pitäisiköhän tilailla.. pinkkiunelma kuulostaisi aika hyvälle.
Tällä hetkellä en usko, että tulee pitkät pyhät piinailun suhteen, sillä olen vakuuttunut etten ole raskaana. Mutta luultavasti saan kuitenkin kehiteltyä tässä vielä vaikka mitä, onhan viikko aikaa. Tänään muuten mietin, että tässä kierrossa ei ole tullut oviksen jäljeen oikeastaan mitään kamaa tuolta alakerrasta, mä olen ilmeisesti kuivahtanut kokonaan? Ei hyvä.
Mä taida kohta lähteä, meinaa taas se päänsärky hiipiä kehiin. Vaikka sainkin sen eilen häädettyä sinne salille.
Mulla oli viluski eilen ihan sama juttu ja olin kotona. Maha sekaisin ja pää jumalattoman kipeä. Vatsatautia on ollut ainakin meillä töissä tosi paljon, mä pääsin vähällä, jos se tohon jäi. Mutta jäin kotiin ihan hyvällä omatunnolla, enpä olisi muutenkaan millään viitsinyt lähteä.. ehkä siis aiheutin tällä itselleni pahan olon.. Voisin kokeilla samaa myös huomiseksi, sen verran taas nyppii nää työasiat..
Voi meidän tuhru-tätiä! Ai että toffeeta tällä kertaa? Mutta aika hyvin olet kuitenkin kärryillä noista kp:stä, vaikka et aiokaan nyt raskautua..
Mäkin haluan itselleni oman ilotikun! Varsinkin kun mies lähtee reissuun.. pitäisiköhän tilailla.. pinkkiunelma kuulostaisi aika hyvälle.
Tällä hetkellä en usko, että tulee pitkät pyhät piinailun suhteen, sillä olen vakuuttunut etten ole raskaana. Mutta luultavasti saan kuitenkin kehiteltyä tässä vielä vaikka mitä, onhan viikko aikaa. Tänään muuten mietin, että tässä kierrossa ei ole tullut oviksen jäljeen oikeastaan mitään kamaa tuolta alakerrasta, mä olen ilmeisesti kuivahtanut kokonaan? Ei hyvä.
Mä taida kohta lähteä, meinaa taas se päänsärky hiipiä kehiin. Vaikka sainkin sen eilen häädettyä sinne salille.