Haaveissa vauva, tammikuun haaveilut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *tiiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippis ihanaiset! Ja pahoittelut ja lohturutistus Myylle. Kyllä elämä on epäreilua!!
Ja vastaavasti rutistus ja ONNEA Pahis! Vau! Sä teit sen, mullakin jopa alkaa usko palautumaan vaikka ikää vaan tulee aina lisää..

Eli mulla täti saapui sit ihan jouluaaton kunniaksi. Mahtava ajoitus, mutta en ees ollut pettynyt kun sen tiesinkin ja mitään "oireita" ei edes ollut. Meillä ei sit tänä vuonna sitä kuusta laitettu kun toi terminaattori tuhoaa kaikki. Kun koiruli sai lahjaksi lelujakin niin yks lelu oli vajaan parinkymmenen minuuti päästä jo tohjona. Kinkkuakin sai poju maistaa ja voi että kun se maistuikin :)

Onks täällä muuten ketään näin vanhoja ;) Toisaalta tunnen itseni nuorekkaaksi ja en oikein itsekään usko et täytän jo 37 tänä vuonna.

Ai niin ja toinen päivä ilman tupakkaa. Saattaa olla apua projektissa jos nyt vaan olis sinnikäs ja ei repsahtais. Kaikille vauvarikasta uutta vuotta toivottelee:

Prätkis kp 13/ 25-26

Tosi kiva kuulla Prätkiksestä! :) Onnea tupakoinnin lopettamiseen! Itsellä on se urakka yhä edessä... :(

Eli tänään kp 28/?. Ne ovis ja r-testit ei sitten tietenkään tänään saapuneet, kun on helkutin pyhäpv! :( Mulla siis oli kaapissa kuitenkin r-testejä ja testasin aamulla, vaikkei mitään oireita ole suuntaan tai toiseen. Jotain alle 4 min jälkeen ei testissä näkynyt mitään (tiesinhän minä), joten jätin sen vaan pöydälle. No, n. 30 min kuluttua vilkasin sitä uudestaan ja sitten siinä oli joku haamujen haamu / viivanpaikka. Toi tulos ei tietty ole luotettava, kun niin paljon aikaa kerkesi kulua, sitä paitsi mun mielestä oon saanut noihin testeihin aikaisemminkin viivanpaikan. Argh. Mulla olisi lauantaina tooosi kivaa ohjelmaa, joten viimeistään silloin täytyy nega varmistaa...

Vautsi Dinna! Kantsii kyl tehdä uudelleen testi. Mä oon ihan varma et kyllä sulle silloin se plussa pärähtää. Mä en oo ikinä ees viivanpaikkaa saanut näkyviin. No toisaalta en oo kyl kauheesti testejä tehnytkään. Kyllä mua nyt jänskättää Dinnan puolesta, et kai nyt oikeesti meinaa lauantaihin asti meitä piinata :) :)

Kauhee lumipyry tuolla ulkona. Mies oli kolannut kaksi kertaa jo pihan mutta kun mä tulin seitsemän jälkeen töistä niin taas piha oli ihan tukossa.

Mutta nyt tää lähtee saunaan ja avaa yhden oluen kans. Mukavaa viikkoa kaikille ja uudenvuoden kunniaksi lupaan kirjoitella ahkerammin tänne. Tietty jos mä jään tänne yksin ja muut plussaa niin se on aika tylsää..

Prätkis kp 14/25-26

Argh... Joo mä tein päätöksen, että jos ne mun netistä tilaamat testit tulee huomenna perille postissa klo 11 aikaa ja jos pystyn pidättää aamupissaa sinne asti, niin sit teen testin. Haluun kokeilla jotain eri merkkistä, kun sitä mil testasin tänään aamulla... Mun on myös varmaan pakko koittaa siit aamupissast, ku tänäänkin tein sen niin ja jos se tosiaan ois plussa, niin tosi haalea on... Tarvin kaikki mahdolliset hormonit mun kropasta todistamaan sen. Mitään sellaisia oireita ei kyllä ole niin kuin esikoisen aikana, vaikkei silloinkaan ollut paljon, mutta kyllä tulisi plussa yllärinä... Ollaanhan me enemmän kuin valmiita, mutta silti tuntuu, että ilman oireita uutinen tulis tosi puun takaa.

Ooh! Tuntuu ihan kummalliselta, että jossain päin on lunta, kun ei täällä Helsingissä ole kuin melkein jotain huurretta maassa. Mulla ei tosin ole edes kunnon talvitakkia. Saa nähdä pärjäänkö ilman tän "talven". Mä kyllä ajattelin, että aleista vois käydä etsimässä jotain. Käytiinkin tossa jo vk sitten vähän katselemassa, mutta tosi surkeesti vaikutti alennuksia olevan... Tietääkös kukaan, että koska ne alkaa kunnolla?

Ihanaa... Olutta ja saunaa... Maistuis kyllä mullekin! :9 Toivottavasti joutuisin kuitenkin kärsimään seuraavat 9 kuukautta ilman... ;) Sitten kun tietty plussan toivon mukaan joskus vielä saan, niin tupakoinnin lopetan tietty saman tien seinään.

Oli niin kova pissahätä aamulla, etten viitsinyt postia odottaa ja menin sitten testaamaan saman merkkisellä testillä kuin eilenkin uudestaan... Kyllä siihen semmonen tosi vaalea haamu tulee ihan testiajan sisällä. Siis se on kyllä tosi vaalea. Täytyy toivoa, että jossain vaiheessa tummuisi niin voisi olla varmempi asiasta. No mutta... Kai sitä sitten edes vähän raskaana ollaan. :P En mä kyllä uskalla ton perusteella vielä mennä odotuspuolle hehkuttamaan, mutta jos sinne uskaltaisi mennä tunnustelemaan edes toisella jalalla. Argh, tosi epäilyttävä olo kun viiva on vaalea, ettei oikein uskalla iloita...

Oli niin kova pissahätä aamulla, etten viitsinyt postia odottaa ja menin sitten testaamaan saman merkkisellä testillä kuin eilenkin uudestaan... Kyllä siihen semmonen tosi vaalea haamu tulee ihan testiajan sisällä. Siis se on kyllä tosi vaalea. Täytyy toivoa, että jossain vaiheessa tummuisi niin voisi olla varmempi asiasta. No mutta... Kai sitä sitten edes vähän raskaana ollaan. :P En mä kyllä uskalla ton perusteella vielä mennä odotuspuolle hehkuttamaan, mutta jos sinne uskaltaisi mennä tunnustelemaan edes toisella jalalla. Argh, tosi epäilyttävä olo kun viiva on vaalea, ettei oikein uskalla iloita...

VAUVAHAAVEILIJAT:

Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina
Prätkämimmi, 36/36 tjot Keski-Suomi
Ramona 20/41 Y 10/08
Sinililja, 31/33, Y 01/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,
Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Vilukisu 29/34 Tjot 06/07,( km 08/08)

++++++Plussanneet++++++++

-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu, plussa 06/08
hippu81, y 08/07, plussa 07/08
Liisaleena, 25/28 Y 11/07, plussa 10/08
Wilma80, 28v/28v, Y 09/07, plussa 10/08
Miini -81, 27/27, Y 07/08 (TJOT 02/07) , plussa 11/08
hensku 24/23, tjot 01/08, plussa 12/08
Dinna 26, tjot 05/08, y 12/08, plussa 01/09

VAUVAHAAVEILIJAT:

Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina
Ramona 20/41 Y 10/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,

Utelias pahalainen, 30v/31v Y 02/08, Varsinais-Suomi, plussa 12/08

Kaipa mäkin sitten varovaisesti siirrän tietoni tonne plussanneisiin, vaikkei oireita juurikaan ole suuntaan eikä toiseen. Tai no välillä aristaa tisuja ja välillä päällä on mahtavat menkkaoiret. Ja unettomuus vaivaa....eikös raskauden pitäis väsyttää???? Mä heräilen ainakin 2 kertaa yössä johonkin ja sitten aamulla väsyttäis niin penteleesti. Ja sen ajan mitä nukun niin näen ihmeellisiä unia. Eka neuvola 30.1.09 eli 3 viikkoa vielä joudun kärvistelemään.

VAUVAHAAVEILIJAT:

Myy80, 28/28, Y 03/08 km 12/08
Puhina
Ramona 20/41 Y 10/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,

Kauheelta näyttää tuo km tuolla perässä...:(

Myy.

Myy: Niin näyttää minustakin :(
Toivottavasti pian siirrymme takaisin tuohon alempaan ryhmään!Ja muut kanssa.

Dinna: lämpimät onnittelut sinulle ja miehellesi. Miten miehesi otti tilanteen?

Halein Viluski

1. Mitä sellaista teit viimeksi kuluneen vuoden aikana, mitä et ole koskaan ennen tehnyt?
Irtisanouduin vanhasta työstäni, koska halusin parantaa elämänlaatuani! (Työmatka kutistui kolmen tunnin autossa istumisesta puolen tunnin kävelyyn)

2. Oletko kyennyt pitämään itsellesi viime uutena vuotena tekemäsi lupaukset?
Enpäs muista mitään luvanneeni..

3. Tuliko elämääsi uusia ihmisiä viimeksi kuluneen vuoden aikana?
Useitakin asuinpaikan vaihdon myötä.

4. Menetitkö ketään läheistäsi?
Onneksi en.

5. Missä maissa vierailit?
En missään.

6. Mitä sellaista toivoisit itsellesi, mitä et viimeksi kuluneen vuoden aikana saanut?
Iloisuutta jokaiseen päivään.. viime vuosi oli tunnepuolella hankala.

7. Mikä päivämäärä kuluneelta vuodelta tulee aina muistuttamaan sinua tästä nimenomaisesta kaudesta?
6. marraskuuta

8. Mikä oli suurin saavutuksesi kuluneen vuoden aikana?
Oman henkisen selkärannan kasvattaminen, "Ei"-sanan oppiminen.

9. Mikä oli suurin pettymyksesi?
Petyin läheiseen.

10. Sairastitko tai loukkaannuitko?
Reväytin loppusyksystä selkäni ja jouduin könkkäämään töissä puolitoista viikkoa särkylääkkeillä ja lihasrelaxanteilla.. mitä tästä opimme, mattojen kantaminen on vaarallista!

11. Mikä oli paras ostoksesi?
Muodokas divaani :)

12. Kenen käytös pöyristytti sinua eniten?
Entisen pomon.

13. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Asumiseen.

14. Mistä ihan todella, todella innostuit?
Rakastumisen tunteesta.

15. Mikä laulu tulee aina muistuttamaan sinua kuluneesta kaudesta?
Pinkin So What.

16. Viime kauteen verrattuna, oletko:
i. onnellisempi vai onnettomampi: onnellisempi
ii. laihempi vai lihavampi: lihavampi.. liekkö nyt punaviinillä ja suklaalla osuutta asiaan :D
iii. Rikkaampi vai köyhempi: Köyhempi. :(

17. Mitä toivoisit tehneesi enemmän?
Etsineeni itselleni virikkeitä työn ja kodin oheen.

18. Mitä toivoisit tehneesi vähemmän?
Netissä surffaamista ;P

19. Miten vietit joulua? Entä juhannusta?
Juhannuksena saunottiin ja paistettiin makkarat kerrostalon päädyssä, vesisateessa.
Joulua vietettiin miesystävän siskon luona 'perheiden joulua'.

20. Rakastuitko kauden aikana?
Kyllä, vahvasti.

21. Mikä oli lempitelkkariohjelmasi?
Laakson kuningas.. (Niukin naukin ehdin sen melkein aamuisin katsoa ennen töihin lähtöä..Muut taitaa jäädä aina kesken.)

22. Vihaatko mitään tai ketään jota et vihannut tähän aikaan viime vuonna?
Ketään en vihaa, toisia vaan arvostan vähän vähemmän.

23. Mikä oli paras lukemasi kirja?
Mm. Snellmannin Äiti ja koira

24. Mikä oli suurin musiikillinen löytösi?
Oma laulamisen ilo ja muiden kauhu :D Innostuin karaokesta :)

25. Mitä halusit ja sait?
Rakkautta ja onnea.

26. Mitä halusit, mutta et saanut?
Eipä jäänyt mikään kaihertamaan..

27. Mikä oli vuoden paras elokuva?
Myrsky.

28. Mitä teit syntymäpäivänäsi, ja paljonko täytit?
Täytin 26.. en muista tehneeni mitään erikoista.

29. Mikä yksittäinen asia olisi tehnyt vuodestasi selkeästi paremman ja onnellisemman?
-

30. Kuinka määrittelisit tyylisi kuluneen vuoden aikana?
Selkeä ja yksinkertainen, paljon violettia.

31. Mikä piti sinut järjissäsi?
Koira ja ystäväni.

32. Ketä julkkista himoitsit eniten?
Himo on ehkä väärä sana.. Mut George Clooney lämmittää mieltä aina :)

33. Mikä poliittinen tilanne tai tapahtuma liikautti sinua eniten?
Luonnonkatastrofit aina herättelee miettimään kuinka moni asia on Suomessa hyvin.. ei tarvitse paljoa pyörremyrskyjä ja tulivuorenpurkauksia pelätä.

34. Ketä kaipasit?
Siskoa.

35. Kuka oli paras tapaamasi ihminen?
Nykyinen miesystäväni.

36. Mikä tai kuka yllätti sinut viime vuonna?
Miesystävä.

37. Mitkä viisi asiaa asetat tavoitteiksesi ensi vuodelle? Nämä eivät ole uudenvuodenlupauksia, vaan henkilökohtaisia tavoitteita.
a) Opettelen kertomaan tunteistani ilman tiuskimista
b) Opettelen tanssimaan
c) Kasvatan koiraamme rakkaudella ja järjestyksellä
d) Opettelen olemaan tasapainoisen aikuisen mallina avokin lapsille.
e) Opettelen hillitsemään tunteenpurkauksia julkisesti

Lueskelin tuolla jotain ketjua, jossa oli tupakoinnin merkityksestä raskautumiseen. Miesystäväni on poltellut karkeasti ottaen 30 vuotta ja mietin et mahtaako ollakaan siis mitään mahdollisuuksia että ykskään siittiön reppana olis hengissä selvinnyt sellaisesta nikotiiniannoksesta?!! Et onko meidän turha lapsesta enää haaveillakaan..Minä en polta ja mua ei ole sikarintuoksu häirinnyt. Mukavampi on sikarintuoksuinen mies kuin äreä mies.. Ja jos polttamisen lopettaa niin, voiko se enää tähän tilanteeseen auttaa?

Hmm.. tänään saan tiedon vt-tulehduksen kontrollikäynnistä.. täytyy soitella labraan puolen päivän jälkeen. Toivottavasti kaikki ok.

Töissä on taas vaisu päivä joten tulee varmaan taas notkuttua täällä lueskelemassa.

Eli tein tänään taas uuden testin, kun mun on niin vaikea uskoa tommoiseen haamuun. No, vaikka eri testilla testasin, niin silti taas tuli samanlainen haamu. Siis kyllähän se on viiva, mutta tooooooosi vaalea sellainen. Nyt vaan ärsyttää, kun ei se viiva siitä ekasta testistä ole tummunut. Ei siihen iloon mikä plussasta pitäis tulla, osaa jotenkin heittäytyä, kun se viiva on niin vaalea. Mieskin on siis tietysti tosi iloinen tästä, mutta hänkin vielä pidättelee tuuletusta... Rauhallinen kun on muutenkin. Yhtä iloisia tietty tästä ollaan kun esikoisestakin. Mä taidan nyt pitää taukoa tossa testauksessa ja testailen uudestaan vasta ensi viikolla, jos se viiva ois sitten tummunut. Täytyy toivoa parasta. Joka tapauksessa, eiköhän siellä masussa jotain tapahdu, kun 3 testiin, on "pikku" plussat tulleet! :)

No mutta, missäs kaikki muut on...? Ei oo kukaan muu kuin Prätkis ja Vilukisu osallistunut mun jännäykseen tässä parina päivänä, joten vähän mietityttää, ettei joku täällä olisi sittenkin vähän katkera mun plussaamisesta. :( Mulla on jäänyt vähän takaraivoon sekin, kun jotain ärsytti, että olin ekasta kierrosta esikoisen kanssa plussannut...

Töissä joutuu tekemään töitä, hmph.

Onnittelut Dinnalle! Sehän kävi sitten helposti, kun ne menkat sieltä suostuivat ilmaantumaan! Olen kyllä vähän kateellinen.. myönnän sen suoraan. Mutta myös iloinen sinun puolesta! :)

Prätkis is back! Kiva kuulla sinusta! Teidän vauvassa riittää näköjään virtaa, mutta eipähän käy aika pitkäksi :)

Hello neighbour! :) Vitsi meidän odottajat on kaikki jo pitkällä.. vastahan te täällä lorvitte. Kävin lukaisemassa odotuspuolta ja LL:kin kohta puolivälissä! Aika menee nopeasti.

Täällä alkaa ovis kolkutella ovella, mutta ekan kerran huomaan etten oikein jaksaisi innostua siitä. Tai ahdistaa, että on pakko. Mies sen sijaan osoittaa piristymisen merkkejä eli toivottavasti saadaan ovis nalkitettua kunnolla tällä kertaa. Kyllä musta tää tuntuu tosi epäreilulta, miksi me edelleen ollaan tässä samassa vaiheessa?? Ei ole reilua elämä tässä(kään) suhteessa, mutta ei voi mitään. Nyt kun tää kierros alkoi alusta, niin tuntuu jotenkin epätoivoisemmalta. johan mä olen kertaalleen käynyt nää kaikki läpi.. lokakuun vauva.. marraskuun vauva.. jne. Meillähän piti olla jo se vauva kohta sylissä, mutta eipä näy ei. Mutta en anna itseni masentua enempää. Olen päättänyt nyt panostaa oikein urakalla tuohon vapaa-aikaan eli tehdä kaikkea kivaa ja olla miettimättä liikaa näitä juttuja. Joo-o, onnistuu varmaan.. mutta pakko, muuten hajoaa pää.

Mutta onneksi töihinpaluu ei ollutkaan niin kamalaa kuin olin kuvitellut! Ainakaa toistaiseksi ja johan tässä on rehkitty jo lähes kolme päivää.. :)

Aurinko paistaa!! Nauttikaamme siitä!!

Sinis kp 11

Ei hätää Dinna! Vaikka täällä aletaankin olla jo ehkä hieman katkeroituneitakin, niin kyllä ainakin minä vielä osaan olla iloinen toisten puolesta. Vaikka se aluksi harmittaakin, sen myönnän suoraan. Mutta ei se ole minulta pois. Toivottavasti viivasi siitä tummenee ja uskallat kunnolla iloita asiasta! :)

Niin ja Tiiti, huomasitko, että tuolla lapsettomuuspuolella joku kyseli niistä kuumista aalloista? Epäilen kyllä, että se olit sinä :) Mutta siellä oli siis vastauskin niihin, liittyisi keltarauhashormooni ja sen romahtamiseen, jos raskaus ei ala.

Kiitti Sinis! :) Enhän mä sille mitään voi, jos joitain harmittaa... Kyllä mä ymmärrän, että voikin harmittaa. Varmasti harmittaisi muakin, jos meillä olisi tosi kauan mennyt yrityksen kanssa. Kyllähän sitä varmaan miettii, että mikä oikeus muilla on muka raskautua ja meillä ei ja miksi muut sen ansaitsee ja me ei. Voisin kuvitella, että jotain tuollaista tulisi mieleen. No, joka tapauksessa, mä toivon, että kaikki sen plussan ansaitsevat sais sen plussan piakkoin!

Onneksi olkoon Dinnalle plussasta :)

Toivottavasti jonain kauniina päivänä me muutkin saamme jakaa iloa omalle kohdallemme kolahtaneesta plussasta!

No, joka tapauksessa, mä toivon, että kaikki sen plussan ansaitsevat sais sen plussan piakkoin!
Täytyy myöntää et vaikka meillä ajatellaan et "tjot", niin silti välillä on käynyt jo nyt mielessä et mikä sitten on meissä vikana jos ei Luoja lasta suokaan..

Onko muuten kukaan kuullut 'ahtaasta kohdusta'? Minä olen kahdelta gyneltä kuullut että "Onpas sulla ahdas kohtu?" Kun nämä kommentit on tulleet, ei ole lapsenteko (näyttääpä pahalta sanana) ollut mietteissä näin paljon kuin nyt ja muistan vaan molempien lääkärien sillon sanoneen et tämä ahdas kohtu voi vaikuttaa lapsen saamiseen.. Vaan enpä ole viel tuota asiaa paineeksi asti miettinyt. Nyt vaan tuli mieleen, et voiko kohtu olla liian pieni ettei lapsi mahtuisi kasvamaan?

No, päivä kerrallansa mennään..
Kävin äsken lukemassa tuon "Tietoiskun Lauran kirjoittamana" Olipas aikamoista tekstiä.. Jotenkin suorastaan hävetti tajuta miten tietämätön sitä on oman kehonsa toiminnoista, jotka ovat kuitenkin osa minua. Ymmärsin jopa nyt vuosien jälkeen mistä johtuvat lähes kuukausittain tuntuvat 'nippaukset' alavatsassa :) Ihanaa kun ihminen viisastuu :)

Niin..labraankin soitin äsken. Kaikki oli ok. Hyvä niin.

Dinna! Onnittelut!! Kyllä se viiva pian tummenee :) Mahtavaa! Varmaan tosi jännää sit kun testiin pärähtää ihan tumma viiva..

Ja Sinikselle terkut kans! Mulla alkaa oleen hyvät fiilikset..välillä.. nimittäin neljä päivää ilman tupakkaa. Yöt on menneet kyllä ihan pipariksi mutta ehkä se unenlaatu tästä pikkuhiljaa paranee. Unet on olleet kyllä kun parhaissa toimintaleffoissa ;)

Kävin nyt vaan pikaseen ilmoittautumassa, nyt pitää rientää töihin taas. Kirjoittelen viikonloppuna enemmän

Prätkis kp 16/ 25-26 :) :)

Niin täytyypä tännekin ilmoittaa, että mä tein muuten sen ovis testin, kun oon lukenut monestakin paikasta, että siihen tulee positiivinen tulos, jos on raskaanaki, mutta eipä vain mulle tullut vaikka r-testiin haalean viivan sainkin... Tietääköhän kukaan teistä näistä mitään...? Millä toimintaperiaatteilla noi toimii ja miks se ovis testi näyttää usein plussaa, jos on raskaana? Tiedän kyllä, että se r-testi mittaa sitä jotain hormonia, mutta mites sen ovis testin kanssa...?

Mä ainakin tulen aina jännittämään sitä, kun haluttais uusi lapsi, että onnistuukohan vielä... Ihan melkein samalla tavalla jännitti nyt kuin viimeksi, eikä siis tääkään jännitys vielä tähän lopu. Musta tää koko raskautumis juttu on niin ihmeellistä. Vaikeaa sitä on vieläkään käsittää, että me ollaan saatu lapsi aikaseks. Mun mielestä ihan ufo juttuja. En siis pidä asiaa mitenkään vesi selvänä, että kyllähän me saadaan heti lapsia kun huvittaa.

Meillähän oli täällä vähän aikaa sitten puhe siitä, että tuleeko eka stressi vai lapsettomuus... Niin kuin silloin sanoinkin, niin luulen, että se lapsettomuus tuo enemmän sitä stressiä. Mä oon ainakin stressannut ihan aina, että saankohan mä lapsia, kun mun mielestä se juttu on siis niin ufo, mutta kyllä se onnistui, vaikka olin ekan kohdalla jo ihan vakuuttunut, että me mennään lapsettomuus hoitoihin. Mä oon siis aika kova stressaa, vaikka en sitä näytäkään. Joka tapauksessa, on sitä raskaaksi tultu ennenkin stressistä huolimatta, joten älkää ainakaan antako sen häiritä! ;)

:DD sä oot Dinna kyllä meidän ehdoton testikuningatar! Kuinka valtava testijemma sulla siellä oikein on?? Mä en tiedä tosta ovistestiasiasta mitään, en kyllä luottaisi siihen. Malta mielesi hetki ja tee sitten r-testi, eiköhän se kerro tuloksen parhaiten.

Täällä meinasi iskeä eilen ovispaniikki.. tultiin vasta myöhään kotiin eikä millään olisi enää jaksanut hässiä.. eikä sitten hässitty. Onneksi tänään ei vielä tullut ovisplussaa, joten vielä on mahiksia. Mies-raukka ottaa tästä kamalasti paineita, en uskalla varmaan tänään edes ehdotella.. ärsyttävää. Jälleen kerran: miksi tän pitää olla näin vaikeaa?? Eihän tällainen ole enää kivaa, missä se vauva viipyy??

Mutta perjantai piristää hiukan. Tänään alkaa myös armoton kuntokuuri, edellinen lopahti heti alkuunsa sen viiden päivän kanuunan takia. Toivon tämän kestävän hieman pidempään.. ;)

Sinis kp12

...taas ollaan pohjalla - mies nukkui osan yöstä vierasvuoteella...tästä ei tule mitään.

No, mutta Dinnaa täytyy onnitella haalean plussan johdosta - ONNEA!

Jatkakaa kuten ennenkin, mä olen niin pahalla päällä, ettei taas mikään huvita...se on tämä "taas uusi paska vuosi edessä-kirous"...

P.s. valtavat limat aamulla bongattu ja tehtykin asialle jotain (vaikka oltiinkin vielä vähän suuttuneita toisillemme - illalla jutellaan taas...)

Myy.

..ja Dinnalle vielä, kun kyselit niistä ovistesteistä, että mä sain muutamaan tosi vahvan viivan heti 10 sekunnissa (siis pari päivää ennen kuin plussasin). Mut luota sä vaan itseeni...ja niihin raskaustesteihin...odota rauhassa...aika näyttää...

Myy.

Voi Myy-pieni! Iso halaus! Miten te ootte kuitenkin saaneet hoidettua hommat?? Mä pelkään, että meillä menee tääkin kuukausi ihan ****ksi (tai ei oikeastaan sinne päinkään.. :), koska faktahan on se, että ei niitä vauvoja tule ilman seksiä. Ja ei näköjään silloinkaan. Koita tässä sitten jostain pyhästä hengestä saada aikaiseksi. Prkl. Muuten meillä menee tosi hyvin, mutta tää homma ei nyt vaan toimi. Liikaa ahdistusta. Mies sanoi eilen, että pitäisi varmaan lopettaa tää "aktiivinen yritys", koska se ahdistaa, mutta mä tiedän ettei siitä mitään tule. En mä saa ajatuksiani tästä pois ja vaikka saisinkin, niin tiedän kuitenkin tasan tarkkaan mikä aika kuusta on milloinkin käsillä. No toivotaan, että saisi edes yhden pikku armeijan sinne lähetettyä, niin voisi taas kuvitella olevansa kaksi viikkoa edes vähän raskaana. Jos tää menee ohi, niin enpä taas tiedä miten itseni kokoan. Ei kivaa. Mutta onneksi siis ovisplussaa ei vielä tullut, joten josko viikonlopun aikana jotain tapahtuisi tuolla makkarin puolella, niin toivoa voisi vielä olla.

Missä muut luuraa??

Voi, että... Jos teille vaan nyt ne plussat tulis, niin kaikki muuttuis salama tosi hyväks! Mä niin toivon!

Kyllä vaan... Mä oon testikuningatar... Tosi noloa myöntää. Oon esikoisen syntymän jälkeen tehnyt varmaan ainakin 1 testin viikossa. Kamalaa. Alussa tein vaan muuten vaan, mutta sit on ollut pakko tehdä useimmin, kun mä sorruin taas tupakkaan, enkä halunnu polttaa yhtään jos oon raskaana... Sit muutaman ylimääräsen tein vielä aina ennen kun kävin viihteellä. Noi testit oli vielä melkein kaikki apteekistä, joten oon käyttäny melkein 300-400 € testeihin. Ihan hullua! No, se on se summa minkä olin valmis maksaa mielenrauhasta. Joo, tiedän... Oisin vaan säästäny enemmänkin jos en vaan ois polttanu. Hölmö ku hölmö. No, nyt ois taas sit vaan tarkotus pitää hiljaiseloa seuraava vuosi. Tupakkaan en enää ikinä koske.

Olikos teillä jännäysketju jossain? En nyt pääse sivua taaksepäin... Voi kun vois vaan taikoa ne plussat teille!

Mä hain tän...

VAUVAHAAVEILIJAT:

Dinna 26, Y 05/08
Myy80, 28/28, Y 03/08
Puhina, 26/46 Y 10/08
Ramona 20/41 Y 10/08
*Tiiti, 31/31, Y 9/07,

Jännäyslista:

Sinililja 26.1.
Vilukisu (1.-)4.2 (muutin ka35 mukaan vaikka ed kierto venyi taas 37)