Pikaiseen kirjotan..
Tosi ihanalta kuulosti, että vauvat osaa vilkuttaa. On varmaan ollu tosi suloista, kun Rosa vilkuttanu sille tädille.
Liuku: tosi mahtavaa, kun autat Venäjän lapsia. Mä mietin just tänää samaa, että käyttämättömät talvihaalarit ois mukava lähettää Venäjän tms köyhille lapsille, ku on kylmää.. Mullakin on melkein äp-laatikollinen käyttämättömiä vaatteita. Sain yhdeltä tutulta niitä, mutta oli jo niin vanhoja ja ei oikein käytännöllisiä, niin ovat jääneet pitämättä. Oon ajatellu viedä jonnekkin kierrätykseen, kirppariarvoakaan niillä ei ole enkä halua roskiin heittää..
Minä83: meillä kieltäydytään myös nykyään puurosta.. Oon yrittänyt antaa sitä erilaisten hedelmäsoseiden kans. muutama lusikallinen menee ja sitte syljetään pihalle, mut joka ilta silti yritetään. Niin ja muksu-jugurttia annan jos ei puuroa mene tarpeeksi. Eilen tein Jannalle "pirtelön" puurosta, korvikkeesta, hedelmäsoseesta ja jugurtista. Jonku verran imi sitä pillillä mukista.
Luulen, että hampaita on tulossa vielä lisää, kauhea ikenien hankaus jatkuu, vaikka ne 2 hammasta tuli alas jo eilen.. Eilen ja tänään ollut aika itkuinen nukkumaanmennessä ja nenä edelleen ihan tukossa. Janna kävikin tänään saunassa isin kans vähä hengittään höyryä. Ja annoin nestemäistä panadolia nyt yötä vasten.
Viime yöksi laitoin Jannan sängyn alle kuumaa vettä kattilassa, jossa oli myös muutama kurkkupastilli. Ihanan raikas, mentolin tuoksu oli huoneessa ku menin ite nukkuun..
Mut nyt koitan tehä työhakemusta. Hyvät yöt ja paranemisia kaikille flunssaisille palleroille
Nitta ja Janna