HEINÄMAMMAT 2006, UUSIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsi.73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltoja.
Kiitos kaikille tuesta. Vielä ei oo helpottanut, mutta oon itsekin päätynyt niihin hampaisiin. Laitoin viime yöksi kaksi suppoa, kun Otso itki koko illan. Rauhoittui hyvin unille, mutta heräili kuitenkin tämäntästä. Toivottavasti tämä yö parempi (Toivossa on hyvä elää)
Nyt kuitenkin helpotti kun pääsin päivällä hierojalle. Kyllä olikin paikat jumissa. Viikon päästä sitten uudellen. Mies on luvannut maksaa. Sen käy kai mua sääliksi. Ja syystäkin. Itse veteli ti yönä 12h unia. =)
Nyt on aika mennä kanssa nukkumaan.

Hyviä öitä mammoille ja palleroille.

Minna ja Otso 5kk1pv

Meillä taisi Inarin kitinä olla alkavasta flunssasta johtuvaa. Olen antanut kylpäärissä höyryhengitystä ja suppoja maksimimäärän, niistänyt niistäjällä. Eilinen oli aika raskas huonon yön jälkeen ja itsekin kipeenä. Kolmen videon jälkeen oli jo pakko viedä isompikin ulos, ku alkoi tuntua jo rääkkäykseltä. Mutta onneksi en ollut kuumeessa, muuten oisin näyttänyt vielä neljännenkin videon... Nyt voidaan jo paremmin ja viime yön INari nukkui hienosti, tosin sitterissä. On tapana nuhaisena nukuttaa siinä niin saa paremmin hengitettyä.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja Minnalle edelleen jaksamista. Harmi ettei suppo auttanut. Toivottavasti on vaan joku vaihe. Eihän tota pitempään jaksa.
Kirsi ja INari (eilen 4 kk)

Huomenna startataan mummolaan pohjoiseen. Vähän jännää automatka, kuiteskin ajoa on noin 500 km. Pari kuukautta sitten Saana kyllä nukkui melkein koko ajan. Mutta enää se ei osaa oikein nukkua, kun ollaan liikenteessä. Mutta senpä näkee. Pitää lähtä ajan kans liikenteeseen. Onneksi ei enää montaa kertaa ole näitä pitkiä mummolareissuja, kun muutetaan. Sitten mummolaan on vain 100 km.

Meillä on tuon tissin kans vähän värkkyytä. Välillä kelpaa tissi vain makuullaan sängyssä. No, eipä se haittaa, tuleepahan itekin loikoiltua :)

Nyt pitää alkaa pakkaan.

Toivottavasti Minnan yöt rauhoittuu. Ja jos vaikka vkloppuna voisi miehesi valvoa välillä, niin saat nukuttua.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Kirjoitin äsken pitkän tilityksen tästä tosi rankasta päivästa ja se sitten katosi jonnekin... Kirjoittelen huomenissa. Ja joku muuten ottanut vielä mun nimimerkinkin vaikka sen jo uudistuksen aikana rekisteröin itselleni. No ei voi mitään... Öitä!

Heippa vaan! En ole kirjoitellut aikoihin, mutta lukemassa olen käynyt. Meillä oli viime viikolla 4 kuukauden neuvolalääkäri. Pituutta oli 64,5 cm ja painoa 6370 g. Lääkäri huomasi pojan aukileen olevan liian pieni. Ollaan nyt tarkemmassa syynissä sen tähden. Ei saisi luutua liian aikaisin koska voi vaikuttaa pään muotoon. Huonolla tuurilla joudutaan turvautumaan kirurgiaan... No ei pidä panikoida etukäteen.
Hirveät ilmat, vettä sataa jatkuvasti ja taas on pimeää ja synkkää, kyllä saisi lumet tulla takaisin.
Meillä yöt menevät suht hyvin nyt. Ainut huono kun poika ei nukahda mihinkään muualle kuin minun viereen... Vatsakivut ovat onneksi helpottaneet, kun olen itse maidottomalla ruokavaliolla.

Eipä tänne kummempia muuta!

minä ja juuso 4 kk

Iltoja ja hyvää viikonloppua kaikille!! Täällä meni poika jo yöunille kuudelta, ihanaa olla ukon kaa kahestaan! Oon justiinsa juonu ykköoluen ja mutustellu juustoja ja rypäleitä. Juuri kun kerkisin viimeksi hehkuttamaan kuinka meillä on yöt rauhoittuneet, valvottiinkon pari seuraavaa yötä..Roopelle tuli sitten tiistaina toinenkin etuhammas. Eli nyt on molemmat etuhampaat alhaalla puhjenneet. Ja nyt taas nukuttu sen jälkeen hyvin. Soseita ollaan syöty maissi-perunaa ja peruna-porkkanaa, tänään syötiin mangososetta jälkkäriksi. Eilen annoin maistaa pari lusikallista banaania. En ole ihan noudattanut noita ohjeita että yksi raaka-aine viikossa. Tällä viikolla tuli pari uutta makua.