Heippa piiiiiitkästä aikaa

Hengissä ja hyvinvoivia ollaan Topiaksen kanssa vaikkei meistä mitään ole kuulunutkaan ikiaikoihin. Mä hurahdin niin täydellisesti kestovaippojen maailmaan syksyllä, että mun kaikki aikani tietokoneella meni vain ja ainoastaan kestojen maailmaan perehtyessä.. Vaikka tahti on nykyään tasaantunut kun asiat on opittu niin edelleen oon kyllä niin koukussa kestovaippoihin, etten olisi ikinä uskonutkaan

) Niistä on todella tullut harrastus koska oon ollut jo kestoilutaphtumaakin järjestämässä ja kaveripiirikin on laajentunut kestojen myötä! Meille siis mitä parhain systeemi

)
Mutta tapahtuu meillä muutakin: Topias on siis nyt 10,5 kk ja viikko sitten neuvolassa mitat oli 9800 g ja 76 cm. Joskus 9 kuukauden ikäisenä nousi yhtäkkiä pystyyn ja siitä lähtien on ollut aika pitelemätön

Konttaamisen aloitti vähän sen jälkeen ja nykyään meillä ei olekaan mikään paikka enää turvassa pojalta. Joka paikka pitää tutkia, joka huoneeseen päästä ja kaikki alle metrin korkeudessa on yhtä kuin Topiaksen omaisuutta..

Vauhtia siis piisaa ja kehitystä tapahtuu ihan tajuttomalla nopeudella -hyvä että äiti pysyy perässä!
Kotona on tarkoitus olla vuodenvaihteeseen asti, jonka jälkeen mun äitini jää todennäköisesti vuorotteluvapaalle ja hoitamaan Topiasta. Mä menen töihin, mut alan tekemään lyhyempää työviikkoa eli kolmivuorotyössä se tarkoittaa, että mummun hoitoapua tarvittaisiin ehkä parina kolmena päivänä viikossa kun iltaisin ja viikonloppuisin on mies kotona. Tää ratkaisu tuntuu hyvältä eikä ole ollenkaan paniikkituntemuksia töihinpaluuta ajatellessa. Mä kävin kyllä jo tunnustelemassa miltä se työnteko kodin ulkopuolella tuntuikaan kun mies oli 5 viikkoa kotona isyys- ja vuosilomalla. Tein keikkatöitä yksityisessä sairaalassa muutamana päivänä viikossa ja se oli kyllä kivaa aikaa. Sen jälkeen kotiinjääminen tuntui hetken aika tylsältä, mutta nyt muutaman viikon jälkeen on taas ihan hauskaa touhuta Topiaksen kanssa päätyökseen!
Tässä nyt pikaisia kuulumisia meiltäpäin. Lupaan ja vannon, että vierailen Elleissä jatkossa hieman useammin..

) Aurinkoista päivää kaikille!!
Hanne & Topias