P
ponnari & poika 3vko+5pvää
Vieras
Heips! Tosi rentouttavaa lueskella täältä kuinka muilla on mennyt. Hiukan on tullut täällä neljän seinän sisällä orpo olo kun mieskin palasi takaisin töihin. Meilläkin poika on viimeaikoina herännyt 2-3 h välein öisin ja nyt kun miehellä aamuisin töihin lähtö olen yrittänyt noista yösyötöistä selvitä itsekseni. Olo on kyllä aika-ajoin todella väsynyt. En ole päivisin kuitenkaan malttanut nukkua, kun tuntuu että muuten kaatuu huusholli päälle ja itselleenkin haluaisi antaa hiukan aikaa. Kuinka kauan teillä vauvat imevät kerrallaan yhtä rintaa/kaikenkaikkiaan syövät? Itselläni hiukan hukassa tuo rinnan anto..eli olen nyt aina nälän yllättäessä tarjonnut rintaa siihen asti kuin poika on jaksanut imeä..ei kuitenkaan yleensä rupea vielä tämän jälkeen nukkumaan vaan jatkaa kiukuttelua. Tähän olen päälle antanut tuttelia n. 100ml->, jonka jälkeen uni on taas maittanut. Maitoa olen syöttöjen välissä pumpannut kerran tai kaksi saadakseni sen seuraavan satasen kasaan, mutta jostain syystä maitoa tulee mielestäni huononlaisesti..eli vinkkejä otetaan vastaan maidon parempaan nousuun?? Minkäs kokoisia vaatteita teillä on nyt vauvalla käytössä? Täällä siirryttiin nyt kokoon 56cm, ihmeen paljon on noissakin heitoja kun jotkut 62cm on jo tiukkoja ja parit 50cm:set menevät vielä nippanappa. Kastetilaisuuden sain varattua vasta lokakuun loppuun kun sitä ennen ei löytynyt samaan aikaan pappia ja kirkkoa vapaana..Saa nähdä mahtuuko poika silloin enään kastemekkoonsa. Sääli jos ei mahdu sillä itseni on kastettu samassa. Nimenkin jo kerroimme kaikille kun alkoi tuntua hölmöltä noin pitkälle kutsua poikaa vain vauvaksi. No eiköhän tässä taas höpinöitä tällepäivälle, koittakaahan jaksella pikkuisten kanssa!!