Heippa,
meillä on kylpeminen kanssa aika itkun sävytteistä, hetken viihtyy ja viimeistään kylvyn jälkeen tulee iso parku. rauhoittuu kyllä aika nopeesti, että oisko lämpötilan vaihdos ikävän tuntusta hänen mielestään.
Kuinka usein teillä kylvetään?
Mites toi vauvan suihkuun ottaminen, tyhmänä kyselen..voiko sen ottaa ihan suihkun alle, siis sillai että sen päähän osuu suihku?
Mä tänään just koitin leikkimattoa pojalle, laitoin sen siihen pötköttelee ja istuskelin vieressä, eipä se tainnu siitä mitään ymmärtää

ja parkukin alkoi pian. Mahallaan ollaan koitettu pidellä silloin tällöin kun nla täti sano että niin ois hyvä tehä.
Voikun ihanaa kun sirenian tyttö jo hymyilee

Sitä itsekkin odottelen, eiks sen siinä reilun 1kk iässä pitäs alkaa irtoilee?
On tää kyllä aikamoista rumbaakin välillä, vaikka niin ihanaakin. Yöllä just aattelin, että kamalaa, saanko mä enää ikinä nukkua kunnolla..en vissiin muutamaan vuoteen. Nukkuminen on mulle ollu aina tärkeää, ja jatkuva yö herääminen kyllä yöllä välillä pännii. vaikka ois menny 2h edellisestä syötöstä ni ku herää ni tuntuu et ois nukkunu 10 minuuttia.
kun yks ilta jouduin antaa tuttelia ni sen voimalla herra nukku 4,5h putkeen, äidin maidolla ei olla pästy kun vähän alle kolmeen tuntiin.
Meillä poika syö tuttia oikeen ahnaasti ja se tuo lohdunkin usein kun oikeen itkettää.
Mä voin vaan kuvitella miten haastavaa on olla kahden lapsen kanssa, tsemppiä!
Ahaa, taitaa poikanen hereillä.
pullis ja poika tasan 1kk