Kummallista väsymystä ja kärttyilyä täälläkin... Siis kesällä väsytti ihan tolkuttomasti ja se jossain vaiheessa helpotti. Nyt alkaa kohta olemaan samalainen olo, tää ja viime viikko on olleet iha kauheita. Sitä edellisen viikon olinkin lomalla, joten viime viikko meni sen piikkiin, mutta nyt alkaa jo ihmetyttämään. Viime viikolla kävin neuvolassa ja hemoglobiini oli m uistaakseni yli 130, joten ainakaan siitä ei pitäisi olla kiinni. Toisaalta on sitten taas energinen olo, eilenkin pesin lattioita ja järjestelin tavaroita (muutettiin heinäkuun alussa ja osa tavaroista on edelleen pahvilaatikoissa ja ikkunat ilman verhoja...)
Miestä käy välillä sääliksi, kun kiukku kohdistuu paljolti häneen. Töissä huomaan ottavani nokkiin äijien jutuista paljon herkemmin, vaikken niille sitä viitsikään sanoa. Eli kyllä tämä raskausaika tuntuu riemukkaalta!
Mitään kummallisia himoja ei ole. Suolakurkkuja olen aina inhonnut ja niin inhoan edelleen. Kaurapuuroa sen sijaan tekee välillä mieli. Mutta sehän on vaan terveellistä! Paino on noussut ehkä 1,5 kiloa normaalista. Eli ei kovin paljon. Ihanaa, omppujen syönnistä on siis hyötyäkin! Oon nyt syönyt niitä paljon, kun saa kotimaisia ja mulle tulee ulkomaisista allergiaa...
Ei olle vielä päätetty, halutaanko tietää sukupuolta etukäteen. Alkuun ajattelin että ei, mutat kuulin että naistenklinikalla on uudet ohjeet ja saavat nyt veikata. Toisaalta olishan se kiva tietää... 4D ultraan tuskin mennään. On sille rahalle muutakin käyttöä.
Mullakin on viimepäivinä ollut mahakipuja, muttei mitään kovin pahoja, joten koitan olla huolestumatta. Pitää jättää tänään siivuilut väliin ja koittaa ottaa kunnon päikkärit, jos se auttais kipuihin sekä väsymykseen...
Oon muuten ollut lauantaista saakka tuntevinani kummallista möyrintää mahassa. Se ei kuitenkaan ole hipaisuja tms. joista yleensä puhutaan, joten kyseessä saattaa olla toiveajattelu yhdistettynä suolen toimintaan...
sulis 17+3