Huomenta,
on jo torstai, kivaa
Kiitos Wilma haikaranpesä infosta!! Ja mieleni nostattamisesta

Noin se varmaan on, ettei se nyt mikään sen kummosempi paikka oo. Näyttää nyt siltä kuitenki, että ne meijät sinne hyväksy kun eivät soitelleet perään. Ja ihan toinen juttu tosiaan on, että mahtuuko sinne sitte h-hetkellä. Tavallaan hassua, että varataan paikka johonki ja hössötetään siitä ja sitten sinne ei ehkä mahukkaan, niinhän se tietty menee, mutta tuntuu jotenki turhaltakin koko homma..Perhehuoneeseen kovasti toivon, että päästäs anyway!
Mun maha on taas otanu jonku kasvurykäyksen, ei kyllä tosiaan oo enää epäilystäkään mikä maha tää on

Mun maha on kauheen alhaalla..siis en mä tiedä missä sen "kuuluu" olla, mutta luulin että se ois ylempänä

olipa oleellista infoa taas..
Momentolle kiitos tosta raskaus kuukausi selvityksestä! Jospa nyt osaisin kysyjille vastata.
Kun nyt aloin höpöttää ristiäisistä, niin pohdimpa nyt sitäkin, että minkä kokoiset pitäisi. Ollaan alustavasti ajateltu, että pienet perhepiirissä ja niin varmaan tuleekin. Vaikka tavallan ois kiva pitää isommallekkin porukalle. Mites teillä muilla on aatoksissa?
Ja valaiskaa tietämätöntä, jos ristiäiset pitää kotona niin pitääkö semmonen kastemalja hankkia itse vai onko papeilla niitä takataskussa mukana?
Meillä on kummiasia ihan auki. Mulla olis teille semmonen kysymys, onko teidän mielestä hassua pyytää kummiksi pariskunnasta vain toista? Mun mies koki kauheen loukkaavana ku sitä ei pyydetty kummisedäksi kun mut pyydettiin kummitädiksi mun ystävän lapselle, niin sille on nyt kauheen vaikeeta se, että jos joku seurustelee vakavasti ni ettei pyytäis sitä toista osapuolta olleskaan kummiksi. Mitä mieltä te ootte? Ja montaako kummia ootte ajatellu? Ootteko jo pyytänyt kummeja, osa ainakin vissiin oli?
Nimiasiasta vielä, olis tosiaan kiva päättää se nimi ainakin noin alustavasti jo kohta valmiiksi niin ehtis maistella sitä ja fiilistellä että onko se nyt hyvä todella, ettei sitten just edellisellä viikolla päätä ja sit se jää vaivaa että olikohan se nyt ihan hyvä valinta..Toisaalta jotenki tuntuu ettei sitä voi lyödä lopullisesti lukkoon ennenku näkee vauvan
Aika hurja toteamus tosiaan, että kohdunsuu on auki ja sitten se onki väärä hälytys, onneksi oli!! Kauheita kauhuhetkiä aiheuttanut teille turhaan!!
Hei vielä yks tampio kysymys..mitä vauvalle laitetaan päälle ku lähetään sairaalasta jos on tosi kylmä? siis alusvaatteet body ja pöksyt tms, sitten villavaatteet ja toppapuku? vai? ja sitten vielä koko komeus johonki makuupussiin vai? Ajankohtaista tämäkin..mutta täytyyhän sitä ajankuluksi jotain pohtia..
Pullis ja poika 19+5 (kohta tulee 20 täyteen

mitäs sit odottelis, 30 varmaan