HELMIMAMMAT 2008 (6)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hankalalta kuulostaa tosiaan toimitusjohtajan mammaloma. Koska sulla Rollepa laskettua aika on?
Jännä juttu, meinaan kun mun mies puhuu kanssa kalakaverista=) noh ens maanantaina se sitten nähään.itse tokasin että tyttö se on ja hänestä tulee mun koiranäyttely apulainen=)
joo tosiaan toi rakenne ultra oli aika pika visiitti mullakin, siihen meni n.10min. toi 4d mihin menossa olen kestää kuulema 30-40min. oispa jo maanantai.
mulla on muuten maha menny sekasin noista rautatableteista=( otan sen nyt niin vasta aina ruuan jälkeen, muuten tulee maha todella kipeeksi jos tyhjään mahaan sen nappaa.mutta nyt nukkumaan=)

Juu, sitä mun piti vielä sanoa, että kävin apteekissa hakemassa Retaferit ja lisäks d-vitamiinia sitruksen makuisena imeskelytablettina. Ja niiden lisäks otan Beroccaa. Se apteekin täti kyllä kysyi, että enkö haluaisi sellasta raskausvalmistetta, mutta mielummin otan noita erikseen kun esim. Beroccassa on c-vitamiinia 500 mg ja siinä raskausvalmisteessa 200 mg. Niin mieluummin sitten useampi nappi ja isommat määrät vitamiineja. Rasvahapoista ajattelin, että yritän syödä lohta ja käyttää hyviä rasvoja vähän enemmän ettei tarvis niitä jättikapseleita alkaa syömään.

no niin, luinpa uudestaan eilen kirjoittamani jutut ja tosiaan tais olla vähän kiukku päällä kun meni kuukaudetkin sekaisin :) Eli tosiaan laskettu aika on tammikuulla nyt, ei helmikuulla. koittakaa kestää mun sekoiluja...
Jeps, periaatteessa moni yrittäjä just tekee mammaloman aikanakin juttuja, mutta mua niin ärysttäis tehdä kun meillä on kuitenkin monta isompaa firmaa osakkaana, ja ne ei vaan "viitsi" ja mä olen muutenkin tehnyt aika paljon enemmän kuin mun olisi suhteessa omistusosuuksiin yms. kuulunut tehdä. No joo, olen tosiaan miettinyt tota irtisanoutumista yhtenä todellisena vaihtoehtona, sillä joskus elämässä pakko ajaa pahrhaisiin ratkaisuihin. Olisipahan sitten mahdollisuudet miettiä mitä elämältään taas haluaa - ja laittaa arvojärjestyksetkin uusiks.

Tänään ollaan onneks lähdössä Espanjan lämpöön pariksi päiväksi, joten se varmasti piristää. Nyt täytyy lähteä viemään auto korjaamolle ja vielä hetkeksi töihin.

Kivaa loppuviikkoa teille kaikille!

Pia 24 + 3

ps. meillä mies vaan totesi että "eikö siitä nyt tuukaan jalkapallon maailmanmestaria" johon mä sanoin että no kun SUomessa ollaan niin todennäköisemmin naisesta fudiksen mm-stara tulee kuin miehestä :)

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Rollepalle ja Maijustiinalle, minulla siirrettiin la ultrien perusteella mutta tänne helmikuisiin olen silti jämähtänyt!
Oi että olen rollepa kade kun pääset etelän lämpöön, me yritettiin metsästää äkkilähtöjä kun miehellä olisi ollut mahdollisuus pitää ylimääräistä lomaa mutta ei oikein löytynyt, mutta sitten joskus hamassa tulevaisuudessa sitten!

Minä jätin tuon rautatablettien syönnin pois viikon kokeilun jälkeen kun vatsa kivut menivät niin koviksi nyt odottelen ensi viikolla olevaa neuvolaa, että minkälaisissa lukemissa tuo hemppa on.Pakkohan niiden syönti on aloittaa uudestaan jos se on hyvä laskenut.

Mutta hyvää syksyistä päivää nyt poistun päivän askareisiin!

Tervehdys.
Mua ottaa nyt niin kovin päähän, että huh huh..ei mikään muu kuin tuon lehmän ulosteen haju..naapuri levittää sitä tohon pellolle ja meillä haisee se jo sisällä talossakin, kyllä maalla on sitten niin mukavaa. äsken kun vein roskia niin meinasi sisuskalut kääntyä ympäri, onneksi enään ei ole sitä pahoinvointia.koirat olivat ulkona jonkun tovin ja nekin jo haisevat..tulispa pian pakkanen.ei tänne muuta uutta tällä kertaa *virn* =)
Nina 24+5

Kivoja hajuhaittoja Ninalla! Mä varasin nyt sen 4D:n, se on kahden viikon päästä eli ke 31.10 ja maksaa kelan korvausten jälkeen 202,87 € ja dvd on 15 €. Kiva kun on taas jotain odotettavaa... :)
Taidan aloittaa meille uuden ketjun!