Moro, iskias on vihlonut tänään oikein urakalla, taitaa olla tänään valtakunnallinen odottajien selkäsärkypäivä, ainakin meidän pinossa.
Kiva tosiaan, että Auliinalla oli sokerit kunnossa.
Mitäköhän uutta taivaan alla..viikonloppuna kävi ikävä tapahtuma, olin uimassa ja joku täti potkas mua vahingossa toiselta rasdalta rintauinnin potkulla mahaan. Olin kauhuissani. mutta kipu helpoti nopeesti ja kotiin päästyäni soitin kättärille ja ne sano että näilä viikoilla pikkunen on vielä hyvin turvassa, että jos ei tuu kipuja, suppareita tai vuotoa ni kaikki on ok. No mitään ei tullut, mutta kyllä pitkään pyöri mielessä tapahtunut. Että varokaa kanssa sisaret, uimahallissa voi olla vaarallista

Sanoivat kättäriltä, että myöhemmillä viikoilla tommoset potkut on jo pahempi juttu, ja sillon ottavat tarkistukseen.
Uskaltauduin kuitenkin jo tiistaina taas uimaan, eihän sitä voi olla tekemättä mitään halmikuuhun asti, vaikka vähän kauhu jäi takaraivoon.
Onneksi on maanantaina 4d:n uusintakierros, tuleepahan nähtyä että kaikki on todella hyvin. Vaikka en sitä enää epäile, kun kaveri tuolla sisuksia edelleen potkii.
Huomenna lähetään ruotsiin, syyhyää jo sormet päästä hipelöimään naapurimaan vauvanvaatteita

Barcelonassa tosiaan oli varmasti iiiihania vaatteita!
Tää viikko on menny ihan liikaa herkutellessa, ens viikolla on todellinen kurinpalautus, koska laivallahan ei voi itseään vastustaa karkeilta ja seisovanpöydän herkuilta.
Raskausarvista oli raportoinu ainaki c81 ja Maijustiina, itellä en oo vielä bongannu, mutta kauhulla aina kattelen, koska tiedän että mun iho on niille altis, löytyy niitä jo ennestään vaikken raskaana oo ollutkaan.
Mietin semmosta "hassua" asiaa, johon ehkä uudelleen synnyttäjät osaa vastata. Miten se maha "katoaa" synnytyksen jälkeen? siis onko se pitkään semmonen roikkuva pussi? Vai kenties jää semmoseksi? vai onko se ihan ihmiskohtaista?
Kelan paprujen kanssa täälläkin puuhailtu, toistaiseksi luulen ymmärtäväni miten mun tulee toimia, eikä se oo vielä aiheuttanu hilsettä, mutta katotaan millasissa jengoissa oon ennenkun saan päätöksen kotiin.
Nina kauhisteli jättiläisvauvan mahdollisuutta, niinkuin itsekkin tossa joku aika sitten. Neuvolassa asiasta juttelin ja se täti oli sitä mieltä, että se ehtii vielä muuttua, tai siis että tässä vaiheessa noi ennusteet ei oo mitenkään lukkoon lyötyjä, ja kehoitti rauhottumaan. Mutta katotaan nyt mitä ne 4d:ssä taas sanoo tälläkertaa, jokohan ne povaa 5 kilosta..Mutta kyllä ne keinolla millä hyvänsä ulos tulee

etten kyllä aijo siitä murehtia, ainakaan kauheesti
Mun mies on painanu yli 5kg syntyessään, että toivotaan että ne kasvais enemmän äidin mukaan.
Hyviä vointeja kaikille toivotellen,
Pullis ja poika 23+5