Ultrassa jälleen kaikki hyvin!

Siellähän se pieni 12+0 viikkoinen polski ja vilkutteli. Oli ihan oikean kokoinen (5,5 cm pääperämitta) ja yksi kappale niitä lapsosia siellä oli edelleen. Kävin sen varhaisultran, joten ultraus oli jo ihan tuttua. Nyt ultraus tapahtui mahan päältä, ei sisäkautta.
Nyt on siis ohitettu se kriittinen 12 viikkoa. Monethan kertoo raskaudestaan tässä vaiheessa, mutta me ei oo aiottu kertoa vielä kenellekään. Ehkä joudun töissä sanomaan pomolle lähiaikoina, kun pitäs pikkuhiljaa alkaa sijaista etsimään mulle. En tiedä sitten. Sitten olis tosi kiva kertoa mun veljelle ja sen vaimolle (ne joilla oli ne kaksi perättäistä keskenmenoa ihan lähiaikoina). Haavat on vielä heillä parantumatta näistä keskenmenoista, joten en tiedä onko järkevää vielä kertoa. Ehkä odotellaan. Myös mun vanhemmat suree näitä keskenmenoja ja menetettyjä lapsenlapsiaan, joten en tiedä halutaanko myöskään kertoa vielä heille.
Vatsa alkaa pömpöttämään ihan kunnolla. Oon joutunut turvautumaan löysiin paitoihin. Rintsikkaostoksille pitäs mennä, kun kaikki puristaa niin hirveesti. Mites muilla odottajilla? Onko turvotusta?
Ihottumasta ultraava lääkäri sanoi, että joku allerginen reaktio. Ehkä mustan värisestä paidasta, pesuaineesta tai huuhteluaineesta. Ei voi tietää... Käski vaan rasvailla ja mennä ihotautilääkärille, jos ei kolmeen viikkoon helpota. Näpyt vaan lisääntyy. Nyt on jo käsivarretkin täynnä. Ei voi olla aurinkoihottumaakaan, kun ei aurinko näkynyt reissussa. Oon kyllä vähän neuvoton tän ihoni kanssa. Ehkä meen yksityiselle ihotautilääkärille, on niin inhottava syyhy päällä. Kaamean näkönen toi iho kanssa! Tosi ihanaa tää raskausaika...
Ei pidä valittaa, on sitä pahempaa muilla. Osanottoni pahoinvointeihin ja tädin inhottavaan vierailuun. Nyt vaan häntä pystyy Talitinttinen. Ihan varmasti vielä tärppää. Ei ollut vielä teidän aika, mutta varmasti tulee pian sekin hetki. Kuulostaa nuo kivut tosi kamalilta. Särkylääkettä vaan naamaan.
Jouduin reissussa juomaan vähän viiniä, kun nähtiin yksiä tuttuja siellä. Ravintolailtaa viettäessä otin lasin viiniä. Mies muka maisteli mun lasista ja kulautti kerralla puolilasia kurkusta alas! Heh! En paljastunut siis vielä. Toisella kertaa valittelin kauheaa janoani ja otin sillä varjolla limsaa...