V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";26006337]Mä en kertakaikkiaan ymmärrä miten imetys voi olla niin monelle niin hirrrrrveeen vaikeaa. Että oikein pitää hammasta purra ja taistella ettäkö se onnistuis. Mikä siinä voi olla niin vaikeaa muka?Tissi vaan suuhun niin kyllä se vauva yleensä loput hommat hoitaa, mikäs sen luonnollisempaa.
Näin ainakin tää mun *yksittäistapaus*, jonka kanssa imetys on sujunut ongelmitta koko tän kohta kaks vuotta, joiden aikana lapsella on ollu ehkä kolme flunssaa, siinäpä ne sen sairastamiset. Hampaiden tulo poislukien on nukkunu yönsä putkeen parikuisesta. Ei ihottumia tai mahavaivoja tai mitä ne nyt olikin kaikki ne kauheet imetyksestä johtuvat ongelmat olevinaan.[/QUOTE]
voi pyhä yksinkertaisuus. tai ehkä vitsailet.
Näin ainakin tää mun *yksittäistapaus*, jonka kanssa imetys on sujunut ongelmitta koko tän kohta kaks vuotta, joiden aikana lapsella on ollu ehkä kolme flunssaa, siinäpä ne sen sairastamiset. Hampaiden tulo poislukien on nukkunu yönsä putkeen parikuisesta. Ei ihottumia tai mahavaivoja tai mitä ne nyt olikin kaikki ne kauheet imetyksestä johtuvat ongelmat olevinaan.[/QUOTE]
voi pyhä yksinkertaisuus. tai ehkä vitsailet.