ISOmpaa pesuetta haaveilevat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joo xo)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kotona sit ollu koko päivän, pojan tarhasta soitettiin että pöksyyn oli latinki päässy.... Hyvä että sillä varjolla itekin pääsi kotiin, kurja olo on. Poika on jo seitsämän kertaa käyny potalla, onneksi ei tarvi enää vaippoja vaihtaa!! Ihan on kyllä velliä sillä ja kyllä haisee!!! Ihan oksulle, jee...

Tyhmä täällä sit vielä kyselee että mitä nuo terolutit auttaa, siis mihin?? Entäs ne clomit? Ihan pöljänä...

Taisin luvata, että poikkea täällä. Nyt vaan tuntuu pää olevan kovin tyhjä. Niinku se nyt jotain uutta olis.. Väsyttää ihan sikana, kun tuo pikkuneiti on ottanut nyt tehtäväkseen vähän touhuilla öisin ja herätä silti rikkonaisesta yöstä huolimatta klo kuusreikäreikä. Mutta kyllä tämä tästä taas ja sen voimalla jaksaa, kun tietää, ettei tämä ikuisuuksia kestä. Kohta se on senkin kanssa se vaihe, että valvotaan klo 3:en yöllä, että tuleeko se kotiin vai ei.. Siis ei meillä VIELÄ ole sitä vaihetta ONNEKSI kenenkään kanssa.

Ohdikselle ensinnäkin isot onnitteluhalit naimisen johdosta!
Ja lykkyä pyttyyn sitten tuon vauvaantumisen kanssa. Eiköhän se nyt tärppää, kun lupakin on olemassa? ;-)
Meillähän esikoista tehtiin pitkään ja hartaasti. Oisko ollu jotain 1,5v. Heinäkuun alussa pappi sanoi aamen ja samassa kuussa tärppäs ;-)

Jaahas, kultsu soittelee reissun päält. Palajan, jos jaksan..

Haidi vois kyl ilmottautua!!!!!!!!!!!!!

Tehis

pikaisesi vain clomeista ja teroista.
Mä söin niitä muutaman kk ajan keväällä 07, kun muutoin suht normaali kierto (olikohan jotain 25-27 tai jotain, en muista tarkkaan) heittikin häränpyllyä ollen yks kaks 50 ja rapiat... Eli mulla haettiin vaan tuota kiertoa tasaisemmaksi ja samalla vauhditettiin munien toimintaa... tai jotain.
Mulle tabletit ei sopinu lainkaan. Mitään fyysisiä oireita ei tullut, mutta pää ei kestäny. Enempi vuoristorataa kuin aikoinaan e-pillereiden kans.
Muistaakseni nelisen kuukautta söin, sitte lopetin. Ripustin hanskat naulaan, päätin että meille ei sitten nelosta ollut tarkoitettu. Olihan toki viiime vuonna kaikkea muutakin p***aa, tarhan kans ongelmia enemmän kun laki sallii.
Mut sitte kun oltiinkin reissussa, kait siellä oli otollisemman ajat, niin tulos syntyi vappuna :'o).
Mut nyt kömmin takas maan rakoseen. Ottaa taas niin lujilta että...

Haidi jossain komerossa tätiä paossa?

Titti, terot kierron epäsäännöllisyyteen ja voi auttaa (aika satunnaisesti) ovuloimiseenkin. Ja clomit olis sit sitä ovista varmistamaan..tää kierto nyt siis saatetaan loppuun teroluteilla. Kierrosta tulee nyt noin 34 päivää ja sit seuraavista noin 28 päivää, johon tuskin ehdin ovista itekseni pukkaamaan..joten clomeilla sitten saataisi se ovis aikaan kp 14 paikkeilla.

Kuten Mirkku kertoikin, niin clomit ei vissiin ole ihan jokaiselle sopivia :/ kaikenlaisia juttuja kyllä kuulee ja muistaakseni Haidikin niistä aika kipeeksi tulee.

Kiva Tehis kun poikkeet :} saat poiketa useemminkin ;} sitä vaihetta kauhulla odotellaan varmaan monessakin Isommassa pesueessa, kun alkaa muksut olemaan siinä iässä ettei ole hajuakaan, missä ne liikkuu ja kenen kanssa :D joillain taitaa kyl ollakin jo sen ikäsiä, pitäisi ihan kurkata listalta..

Huomenta ja köh...

Eilen kävin kurkkimassa täällä. PITI ONNITELLA OHDISTA =)))))) Ihan tipahdin kun mietin et miten paljon täällä onkaan taas tapahtunut...

Titti, ne exät ovat niin ihania...niistä ei vaan pääse helvetilläkään eroon...piikki lihassa AINA!Kaveri just toivotti exänsä kuuta kiertämään. Uuden eukkonsa myötä oli exästä tullut TODELLA rasittava! Tämä uusi eukkokin on heti saarnaamassa lasten hoidosta ja oikeuksista yms ja miten huono äiti kaverini on... typerintä koko jutussa on se, että ennen tätä uutta eukkoa oli kaikki ok. Tämä uusi on pk:ssa töissä, kaiken lastenhoidosta tietävä lapseton tyyppi...hyvä yhdistelmä siis.

Sitten sitä omaa (.). Lääkekuuria enää tämä viikko, viikon päästä verikoe ja siltä pohjalta mietitään miten ollaan edistytty. Positiivista nyt on se, että kohtuun ei koske enää. Liikkuminenhan oli yhtä helvettiä. Revin jalkojani mukanani, autoon kun meni istumaan, piti aina toinen jalka nostaa kyytiin..nyt tämä kaikki on jo mennyttä. On se kumma, miten tuollainen pienen kohdun tulehdus yms saa naisen melkein ryömimään eteenpäin...mut jos tulehdus hiemankin leviää, se saa juurikin erillaisia oireita aikaiseksi.
Nyt siis pilkottaa se valo siellä tunnelin päässä. En enää ole kuin perseesen ammuttu karhu jonka kärsivällisyys oli TODELLA MATALA..

Haidille tsemppiä koiruuden etsintään...sanottakoon tähän, että tuo meitin koira sairasti maksatulehduksen n.1v.Menimme ajoissa lääkäriin. Saimme lääkkeet ja oikeanlaista kuivamuonaa (maksavikasten) ja viime talvella saimme puhtaat paperit.
Koiran oireitahan olivat karvanlähtö (alusvilla lähti isoina laattoina pois), jatkuva jano, ruokahaluttomuus sekä apaattisuus.Halpaahan tuo hoito ei ollut...kuivamuonat maksoivat maltaita (84e 14kg säkki)+ ultra ja verikokeet päälle. Maksasta tuhoutui pieni osa, toimii kuitenkin ihan normaalisti. Ymmärrän ratkaisunne oikeen hyvin! Hyvä, että kasvattaja oli rehellinen.

Aurora, ensiliikkeet...OON NIIN KADE =) Niitä pieniä potkuja jaksoi ihastella siihen saakka kunnes pienet potkut muuttuivat monotukseksi... mut se tunne on jotain niin ihmeellistä joka kerta =)

Meen lisäilemään vaatteita päälleni..flunssa ilmeisesti iskemässä.Kurkku niin kipeä ja nenu tukossa. Panadol hottia ja villasukat jalkaan...sitten möngin takaisin peiton alle.

Heipodei hetkeksi!

Ihan pikana huomenet!

Heipsulista Mirellalle. Kuulostaa todella kivuliaalta, voi ei :-(
TOivottavasti ennuste on nyt hyvä ja pääsette vielä uudelleen pikkuista yrittämään.

Tittillä on muuten hieno pallo :-) Kävin suljetulla kurkkimassa ja samalla lisäsin meidän pikkuneidistä tuoreen kuvan.

Mitäs se Haidi nyt oikein meinaa? Onko kukaan käyny vanhempien palstalla näkyiskö siellä? Kun hää on ainakin kirjotellu aurinkoisissa...

Auroralle tosiaan onnittelut ensiliikkeistä. Se on niin iiiiihanaa <3

Mullakaan ei ole kokemusta noista tabuista ollenkaan. Ihme kyllä! Vaikka tosiaan mulla on kierrot olleet ihan järkkyjä aina. Km:n jälkeenhän gyne totesi, että ehkä on taipumusta monirakkulaisuuteen, mutta gyneystäväni taas tyrmäsi PCO:n mun kohdalla. Oli niin tai näin, niin siitä huolimatta ollaan ilman avusteita saatu neljä muksua aikaiseksi :-) Kakkonen ja nelonenhan ovat vielä tosi nopsasti tärpänneet.

Ja nyt pitää tehdä jotain järkevää sadepäivän iloksi...

Tehis

Huomenet ketjuun !
Tai siis noh....huomenet ja huomenet....aamu on kadonnu ties minne taas.
Toisen nuppulin kanssa taisteltiin oikein urakalla koko aamu,
kaikki oli ihan PeeCeestä taas >:o/
Ja toisen kans mennään sinne lastenlinnaan,
jotenkin on unet jääny sitte vähiin kans tässä osoitteessa ( mä ressaan turhasta, tiedetään, tiedetään...mutku...)2 yötä menny ihmetellessä,
kun painajaista toisen perään pukkaa sen vähän ajan, mitä nukkuu....
ne tulee mieleen nuo vanhat jutut, kun pojan haastattelussa joutuu kelaamaan
koko senaikasen elämän, syntymähetkestä asti kaiken mahdollisen....
Nyt sitte kelailen yöt tota vanhaa painajaismaista elämää exän kans.
Ihanaa.

Noista Clomeista ja Teroista ;
Kumpaakin olen käyttänyt,
kumpikaan ei mulle sopinut, turposin ku ilmapallo ja pää ei kestänyt.
Mulla toisella tasotettiin kiertoa, että päästään alkamaan sumuttelut ja piikitykset
kun poikia tehtiin, ja toisella pidettiin jotenkin joku tasapaino yllä jossain...
EI siis ainakaan mun pään sisällä .

Mullehan ei siis muutenkaan sovi minkäänasteiset hormonihommelit,
toisille sopii paremmin ja toiset ei eroa edes huomaa...

Enkä tarkoita pelotella nyt yhtään ketään. Varmasti toimii paremmin suurimmalla osalla immeisiä nuokii ;o)

Hienoa, että Tehis ja Mirkkukin meitä muistaa !!
Terkkuja vaan sinnepäin !
Missäs maanrakosessa se Mirkku luuraa...? ja miksi ?
Onks mulla jääny huomaamati joku juttu ??

Ja Haidiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ??
Misä oot ???

Eilen kun Viking-loton numerot tuli telsun ruutuun,
alkoi olio heti; " Hanii -ostetaanhan sit uus Volvo, jos voitetaan, jooko? "
Minä " Tehdäänhän me sit uus vauva, jos voitetaan, jooko ?"
Olio " No ei to-del-la-kaan !"
Mä " eikö edes, vaik voitettais niin et voitais tää koti maksaa pois heti ?"
Olio " No ei. Meidän vauvat on kuule jo tehty..."
( V*ttu...täs kohin tuli mieleen vaan painokelvottomia juttuja,
ja oisin varmana vollottanu jos oisin yksikseen ollu . Pöh ja Pah ! )

Tässä lyhyesti meiltäpäin.

Tyytyväinen saan siis olla, terolut ei aiheuttanut mitään ongelmaa mulle. Pää on ilmeisesti sekaisin ihan ilmankin ;-)
Mutta varmaan johtuu myös siitä, kun kuuri oli lyhyt. Mullahan tosiaan menkat katosi kokonaan ja teroilla käynnistettiin.

Voi joox, teillä olio meinaa pitää päänsä. No sitkeää pehmittelyä, ei kai siinä mikään muu auta.

Haidi, mihin oot tosiaan kadonnu?

Oma napa. Kp 12 ja olen huomannut liman lisääntyneen. Olisko noin onnellisesti, että ovis tapahtuu heti ekassa kierrossa tuon kuurin jälkeen. Välillä pessimistisenä hetkenä ajattelen, että oviskin on kadonnut kokonaan. No luulen, että ei tässä mitään apuja siihen oteta. Sitten ei ole meille enää vauvoja tarkoitettu.
Parin viikon päästä ehkä jännätään tai sitten ei.

Mullakin on jääny huomaamatta tämä Mirkun maanrako juttu.

Täällä töissä pakertanut hullun lailla kun deadlinet lähestyy, kuun loppu ja laskut on oltava tehtynä jne jne... Pää on ihan töttöröö mut oon silti jotain saanu aikaan, katsellaan tuloksia sit ensi viikolla kun asiakkaat saa laskut...

Esikko jäi tänä aamuna oksentamaan kotiin eikä itelläkään ole ollut kaukana. Paino on nyt tippunut reilussa viikossa 3,5 kg, pitäisköhän jo kohta huolestua... No onneksi on vähän ylimääräistä mistä ottaa. Vaaveli ainakin muksii ihan normaalisti ja olipa sillä eilen ensimmäinen hikkakin!!

Mirellakin jaksanut tänne kirjottaa, kiva!! Voimia vielä sulle ja toivotaan että tunnelin päässä olisi valoa kohta!!

Kiitos Tehis! ; )

Nii, mikäs sillä Haidilla nyt..... Pitää meitä jännityksessä...

Jooxilla taas rankka päivä tänään, toivottavasti on sen arvoista!!!

Ohdikselle peukkuja jo sitten seuraavan kiertoon jos ei kerran nyt ole tulosta odotettavissa.

Mikäs sillä Mirkulla nyt, ai niin, pojan kanssa taisi olla eskariongelmia.. Toivottavasti asiat selviää!! Iso halaus!!!

Huiskutuksia muillekin emoille!!

Nyt vähän töitä ja sit kotiin....

Moikka kaikille!
Mä olen vähän tälläinen harhailija, soluttaudun joukkoonne jos sopii?
Meillä siis tilanne, että kolme lasta ja miehen kanssa väännetään kättä neljännestä..
Mies on ja yks oikea jäärä-vänkä. Toisin kuin minä.. ; )

Nyt ollaan harrasteltu taas pari kertaa ilman kumia kun mies uskoo tasaiseen kiertoon ja touhutippojen siittiöttömyyteen. Nyt on omituisia tuntemuksia odottelen alkaako menkat vai ei. Nyt on kp 28/28-31 joten pianhan tuo selviää.
Vielä ainakin puuttuu normi ketutus päänsärkyineen ja alavatsakipuineen.
Mutta varmaan ne kaikki on aamulla odottamassa :/

Plussia kaikille!!

Ihan ekana:
Haidilta terkkuja, koulussa vaan kiirusta, siksi ei ole tännekään ehtinyt.
Mutta täti ei ole sinne löytänyt perille....( tähän kohtaan sata6 x bd !! )
toivottavasti onkin niin pahasti eksynyt,ettei meillekään löydä...hah-hah ja just joo.

Kotiin selvitty, ihana naapurinrouva nappasi meidät kyytiin
kotiutuessaan töistä.
Kamala kaatosadepäivä ollut sekä stadissa että täällä, pimeetä ja märkää on.
Nyt väsyttää ja takki on tyhjänä....
Niiden 182:n kyssärin lisäksi tuli vielä 2 sivua erilaisia kyssäreitä,
vaihtoehtoja joka vastaukseen oli 6 kpl....aivosoluihin jo sattuu,
kun niin joutuivat koville...( kaikki 2 =) mutta seuraavaks siis syyskuulla tavataan
lääkärit ja muuta väkeä, niin tiedetään jatkosta.

Jahas, hieno juttu !
Enna* kin tänne löysi tiensä....bongasin tuolla yhdessä ketjussa hänet,
AaVee ja Tittikin siellä vieraili...

Tervetuloa vaan mun puolesta !
Joukkoon mahtuu kyllä ( sullahan oli samanlaista tarinaa ku mulla;
kolme on ja neljänteen ei ukko suostu ....vielä ainakaan....)
Laita jotakin tietoja itsestäsi tännepäin, niin päivitetään listalle
( katso ketjun ekalta sivulta, mitä tietoja meistä muista siellä on =)

Terkkuset täältä !

Mirellalle piti toivotta tervetulot takaisin meihin haaveilemaan,
toivottavasti saatte haaveilla jo pikkuisesta ?
...njäh. Luin uudestaan ; vasta viikon päästähän te tiedätte.
No mut täällä peukutetaan sille, että saatte toiveet herättää uniltaan =) !!

Mullahan oli kans joku aika sitten tuo kohtutulehdus,
tosin ei noin pahana kuin sulla kuulostaa,
mutta kauhia oli, tropit onneksi ekalla kerralla tehos hyvin.

Tervetuloa takaisin pitkäpinnaisempien joukkoon ( e-he,e-he =) sanoo mutsi,
jonka pinna lyhkäsempi ku mannaryyni kyykyssä ...)

Elossa ollaan, mutta niin kiirettäå on pitäny, ettei konetta ooe ehtiny kotona avata...tai sit on olio maannu tuossa sohvalla...en mä sillon tähän istu teitille turisemaan:)
Palaan paremmalle ajalla, nytkään ei oo aikaa tän enempää.
Ohdis tervetuloa hormonikerhoon..terot, clomit jne...terot odottaa mullakin paketin avaamista kun ei tätii kuulu.

Juup, mä päivittelen tietoni vaikka huomenna, eka odotan huomisaamuun et alkaako menkat vai antaako vielä odotuttaa itseään. Vatsaa turvottaa kuin pienellä porsaalla ja se ei ole ollenkaan kiva juttu se. Tapahtuis nyt jotain. Mä en kestä odottamista!!
Yks mukava juttu tässä tilanteessa on että mulla ei ole finnejä tullut yhtään!
Mutta vähän tuntuu siltä, että kaikki on vaan myöhästyneen oviksen syytä ja menkat alkaa ajallaan sitten joskus viikon päästä.

Kukas on seuraava testailija?

Mää oon. Siis ovistestailija ;) Eilen alko hiukan nipistellä joten käytin ekan tikun. Siihen ilmaantu aivan älyttömän haalea punerruksen häivähdys. Tänään sitte tikutin taas ja nyt viiva oli tosi tosi tosi vähän enemmän näkyvissä. Mulla on tikkuja vino pino kaapissa niin voin aivan hyvin tehhä noilla tieteellistä koetta ja seurata, miten viiva vahvistuu. Tänään on ollu havaittavissa limojen alkaminen. Eli kaippa ja toivottavasti se oili sieltä on tulossa. Eilen illalla viimenen harjotuskaato ennen h-hetkeä. Mehän aiotaan tää kierto kokeilla sitä panttausta... Tosiaanki vaan tää yks ku siippa ei oikein usko tuohon tekniikkaan.

Ennalle tervetulotoivotus. Ittestä vielä sen verran esittelyä että Operaatio Viitonen on meillä nyt kolmatta kiertoa käynnissä. Alkuun piti muka tjottailla vaan niin sitä meikäläinen laskee koopeitä ja tikuttelee. Lapsukaiset on iältään 10/00, 03/03, 06/05 ja 02/08.

Näkemisiin. Tää laittaa nyt Pilates-dvd:n päälle ja alkaa tekeen jumppaliikkeitä. Pesue sippas ja siippa on vielä tunnin verran töissä.

Voi P...., netti nieli mun kirjoitukseni >:/ nooh, aloitetaas alusta, vähän tiivistetyssä muodossa..

Mirella, kiitoksia ja kiva kuulla sinustakin. Hienoa että tulehdus hellitti ja toivottavasti kaikki menee tästä eteenpäin paremmin.

Haidi, terot odottaa avaamista? Oletko siis jo testaillut? Kiitokset vaan, ehkei tää kerho ollut juuri se, mihin olisi välttis halunnut liittyä, mutta..jos lopputulos on toivottu, niin eihän siinä sitten :}

Sen verran teroista että mun alaselkä on tosi kipee..yleensä näin menkkojen eka päivänä, mutta nyt ollut jo pari päivää ja tuntuu et vaan pahenee..

Enna*, kiva että löysit ketjun, tervetuloa vaan :} meillä onkin ollut aika hyvä käännytysprosentti, mitä miesten päätöksiin tulee ;}

Safiirille onnea tikutukseen ja Mirkulle jaksamista eskarijuttujen kanssa. Muillekin päiväkakkaroita ja auringonpaistetta kun en kaikkea muista kommentoida ;}

-Ohdis ja koopee 25 (testaa ensi viikolla kaapissa olevan testin, ennenkuin terot saa vuodon alkamaan..jos vaikka ihme olisi tapahtunut ja häälahjaksi olisi ylläri..saahan sitä tyttö haaveilla? ;})

Teretulemast Enna! Vaikka se tökeröltä kuulostaakin, niin toivottavasti visiittisi täällä jää lyhyeksi ja pääsetkin siirtymään Odotuspuolelle! bd bd bd
(kai kaikki tajusivat mitä tarkoitin...)

Meilläkin keskusteltiin pitkään numero kolmosesta. No, oikeastaan ykkösestä ja kakkosestakin. Jokaisen kohdalla olemme ensin jutelleet kaikki seikat läpi ja sitten mies on saanut harkinta-aikaa muutaman viikon, jonka aikana ei hirveästi jutella asiasta. Kolmannen kanssa tarvitsin harkinta-aikaa itsekin.

Meillä on käynyt mieletön tuuri, sillä lapset ovat saaneet alkunsa helposti. Toisaalta se pakottaa suunnittelemaan vauvahaaveita kalenterin kanssa, eikä haaveiluun ja kohtalon peliin puuttumiseen oikein jää aikaa. Lisäksi sitä vähän häpeää, kun lukee miten vaikeita asioita toiset joutuvat käymään läpi - myös he, joilla lapsia on jo useampi. Päällepäin heistä ei varmaan näykään että kärsivät lapsensaantiongelmista, jos lapsia pyörii ympärillä jo isompi katras.

Syvällisistä mietinnöistä suoraan kommentointiin:

Haidilla jännittävät ajat. Mitkäs sulla olikaan koopeet? Onko testaussuunnitelmia? Se pitää kai tehdä ennen terojen aloittamista? (en tiedä, koska olen onnekseni välttynyt vastaavilta tabuilta)

Safiiri kirjoittanut eilen yhdeksältä illalla alkavansa jumppailemaan... Huh! Silloin makasin jo sohvalla yöpaidassa haukottelemassa. Hoikkuuteni salaisuus.

Mirella, tervetuloa takaisin! Toivottavasti pääsette pian taas tositoimiin. Kohtutulehdus kuulostaa hurjalta! On se ihme elin, tuo kohtu, kun sen vointi ja olemus vaikuttaa niin voimakkaasti koko omistajaansa. :-)

Mites Titin ja Mirkun vointi?

Töissä olisi miljoona asiaa tehtävänä, ja ajattelin lähteä aikaisemmin. Pitäisi etsiä syystakki johon tän pötsin sais mahtumaan. Ei muuta kun isojen tyttöjen osastolle suoraan toivoen että tunikamalli olisi suosittu myös ulkovaatteissa. Vai pitäisikö mennä suoraan Partioaitan telttaosastolle...

Ärveet edelleen 13 ja risat

AaVee, mää en kerta kaikkiaan muulloin kerkeä jumppailla - sen verran vipinää pitää kotona. Mies ku on töissä aamupäivästä myöhään iltaan...

Mutta nyt viemään kolmosta kerhoon. Moikka.

Terkkuja kaikille ;o)

Mulla ihan paska päivä, pitkästä aikaa itekseen "vapaapäivällä" heh.
Siivousta siis ja asioiden kelailua.
Eilinen ilta päättyi kyyneliin, kaikki tuntuu kaatuvan taas niskaan...PiMSsit, PiMSsit...

AaVeellä on samat iltaharrastukset ku mulla.
Tosiaan hoikkuuteni salaisuus myös täällä....AaVeellä sentäs selitys masupallolle.

Jooxilla taas Pimssit pukkaa päälle :/ et ole kaiketi vielä hankkinut niitä rasvahappojutskia lisää, eikös sulla ollut apua niistä, niin ainakin muistelin.

Missäs kaikki luuraa?

No piru vie kun työt aina haittaa smurffailua... ; ) Just laskin että vain 45 työpäivää enää!!!!!!!!! Jihuuuuuuu!!!!! Sit tää paska loppuu... Vikat viikot muutenkin taitaa mennä paikkojen järjestelyyn ja rästihommien tekoon kuten mapittamiseen että niitä ei kyllä voi työpäiviksi laskea, kai... Mites sit mä tänne pääsen kun mulla ei ole enää konetta?? Muuta kuin siis kotona...

Käytiin paikallisessa kippolassa lounaalla ja kylläpä oli suolaista ruokaa!! Taktinen veto että illalla porukoita janottaisi oikein paljon. Joo janottaa kyllä, jo nyt! Mut ihanaa muuten että ruoka taas maistuu, siis tauti alkaa olla voitettu. Kukaan ei ainakaan tänä aamuna voinut pahoin.

Voi Joox, toivotaan että kohta helpottaa siellä... Ja mikä pallomaha sulla, sellainen kuikelo kyllä oot!! ; )

Ja tervetuloa Enna, kyllä tänne lisää porukkaa kaivataankin aina!! Heti täällä peukutetaan samantien, eihän sitä koskaan tiiä... ;)

AaVeelle onnittelut testituloksista, jeeee!! Taisit niistä vaan toisella puolella kirjottaa mut sinne en tainnu muistaa mainita, kai..?? Vai kirjotinko ollenkaan, ihan sekaisin alan jo olla että missä mä oon tänään taas ollu... XD

Huoh, jos kattois mitä toi sähköposti taas laulaa....

Ei tuu tolkkua vieläkään. Muutaman sekunnin kestäviä pieniä tuntemuksia vatsassa mut siinä se toistaiseksi. Nännejä kivistää ja lämmöt koholla. Mulla menkat alkaa aina aamulla joten huomen aamulla taas uusi jännäys. Tai sitten ei, olen ihan varma että huomenna holahtaa täydeltä laidalta.
Sen verran voisin taustaa kertoa, että kolme lasta; poika -95, tyttö -98 ja poika -01,
perusvastainen (?) mies ja kaksi koiraa, Kaakkois-Suomi. Ei mitään yrityksiä muuta kuin kinaaminen siitä yritetäänkö neljättä vai ei.
Testiä en meinaa tehdä vielä ainakaan, katsotaan ensi viikolla jollei mitään ratkaisevaa tapahdu sitä ennen. Nyt siis kp 29. Katselin kalenteria ja keväästä saakka itseasiassa ollutkin tasaisesti kierto sen 29 pv.
Mietin, et mitä sitten jos olisinkin oikeasti raskaana, mitenköhän mies sen ottaisi??
Edelliset ipanat on tulleet suurinpiirtein heti kun on alettu yrittämään.

Kiitos, Titti ;o) !
( heh - kuikelo....=) Ei saa musta kuikeloo enää kyllä millään,
6 kiloo ja rapiat on vieläki Pinkkiksestä pelkkää masua jäljellä........
itepä oon laiska, ei maita jumpat yhtään.
Ja näin menkkojen edellä se löllerö-pallonen sitte kivasti turpoo,
ja onnittelijoitakin usein riittää....saa muuten nähdä mikä on kyselijöiden saldo,
kun siellä ripppi + synttärijuhlissa pitää patseerata nyt viikonloppuna.

Enna* ; mullakin alkaa aina aamusta, yleensä tulee just samana päivänä kuin formulatkin, ellei joskus jää jopa maanantaiaamuun.
( oliks nyt tulossa formulaviikonloppu ? ... ei vissiin,
eli tänä viikonloppuna tehdään poikkeus, kai..)
Mutta kyllä mä luulen, että mies ei paljon vastustelis jos sille kahden viivan testiä vilauttais - tai kertois jotenkin kivasti muuten uuden vauvan odotuksesta.
En usko, että ainakaan meillä vastustelis,
vaikka nyt sanoo ehdottomasti ei koko ajatukselle.

Ohdis; on mulla niitä ,kun vaan muistais syödä säännöllisesti....
meni toi olion loma-aika niin että tällä muijalla pukkas kiirusta joka suuntaan,
jäi omat rutiinit ihan jalkoihin.
Ehkä tää tästä taas....vaimitenseoli....

Haidi .... joko täti löysi teille, vai.....??
Voi, kun ehtisit laittamaan tarinaa tänne tänään.

Jahas - olio soitti, tarjois mulle iltapäiväkaffet
ja tortunkin jos kyytiin meen vaan,
ja onhan se mentävä sitte...moikkis !!

Mulla ei tuota painoa paljon ole kertynyt elon varrella, tällänen 50 kiloinen käppänä kun olen. En ikinä ole ollu niin kovin perso oikealle ruualle, mut kaikki herkut sen sijaan uppoaa kuin kaivoon. Silti ei tule lisää kiloja vaikka mitä tekisin. Paitsi jos olisin raskaana ; )

Mulla on muuten ollu koko päivän paha olo. Ihan varmasti olen psyykannu itteni tähän tilaan ja viikonloppuna tulee tätsä tännekin mut yököttää ihan tosiaan.
Tai sit mua vaan hirvittää et mitä jos olenkin raskaana, hui. Entten tentten.. juupas eipäs..

Taidan ruveta siivoilemaan aikani kuluksi.
Ja tänään alkaa se Sairaalan Syke subilta, sen meinasin katsoa.

Yhteistyössä