ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi Ohdis!!! Pahoittelut :(

Jooxilla on ollut mielenkiintoinen kauppakaveri. Uskomatonta! Mä olen kans Huutiksessa ostanut ja myynyt ja ainakin mulla on kaikki mennyt tosi hyvin. Rahat olen saanut ja se mitä olen ostanut, on ollut just sitä mitä on luvattu.

Titin ex taitaa olla aika k###ipää? Sori, jos olen ilkeä mutta toi kuullostaa ihan hirveältä!

Ja mitähän muuta? Ai niin.................... sainpas aamuseksiä...... Olio ottaa lapsenteon tosissaan!!!!!!!!!!!!

T. Maisa

Pikaisesti Ohdikselle pahoitteluja :-( Iso harmi, ettei kroppa ilmeisesti toimi!

Maisalla on rankat vauvantekopuuhat menossa... ;-)

Tittille kestämisiä exän kanssa. VOi mitä paukapäitä!

Pitää mennä..

Tehis

Ja sitten on taaaas tiistai, hyviä huomenia (tosin, kohta jo ruokkis, nam... ananasta)

Jopa on häröä kaupankäyntiä Jooxilla, onneksi ette menneet siihen!

Titti, meillä olis saunan takana tilaa! Voin kiskasta muksujen ninja vaatteet niskaan ja hiippailla yön hämärässä hakemaan tommoset moskat pois!
Toivottavasti vaavi nyt ymmärtää vielä sen pari viikkoa levätä, ja muistat itsekkin!

Tehikselle ja kaikille muille vilkutuksia!! *viuh viuh*

Hmm... Maisa, mä oon kyllä kade ;) Kyllä ehtoolla taasen uni oli houkuttelevampi vaihtoehto...

Papu

Päiviä kaikille!

ON: Väittäisin että nyt on ovulaatio meikäläisellä. Niiiin tuttua juilintaa vasemmalla. Mutta, mutta, tuo tyhjennys.... En tiedä kuitenkaan sitten satavarmasti voiko ovuloida normaalisti? Jos nyt ostais ovistestin niin mitä se sitten näyttäisi? Mulla ei niistä ole mitään kokemusta. Pitääkö ne tehdä aamulla vai miten? Ja jos sitä hcg:tä kuitenkin vielä on niin ei kai ovista voi sitten olla ja jos nyt tekisin ovistestin niin näyttäiskö se positiivista jos hcg on koholla? Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan? Olisi vaan kiva tietää kun on sisus siemeniä täynnä. Ellei olio ole ampunut räkäpäitä. :) Hitto kun on niin epämääräistä. Yleisesti ottaen tunnen kroppani tosi hyvin ja tiedän tasan mitä tapahtuu. Nyt en vaan luota omiin tuntemuksiin yhtään just ton keskenmenon takia.

No, täytyy pysyä vaan suunnitelmassa ja olio on innoissaan mitä kauemmin raskautuminen kestää. Ja siinähän saattaa aikaa mennä vaikka kuinka kauan, tiedetään. Mä vaan olen päättänyt olla raskaana vielä tämän vuoden puolella. Joo, tiedän ettei se ole tahdon asia mutta silti. Aina voi yrittää. Yritän pitää positiivista asennetta yllä.

Tulipa omanapaista.

T. Maisa

....Mjää-äh.
Mistäs mä alottasin ?? kyllä mä kaikki luin, puoliakaan ei ny muistu....hö.
Tittin exän vois laittaa saman huussin taakse ku munki exän.
Sinne vaan ja ......
Mutta kyllä on perkele mielenvikanen kaveri,
jos lapsia syyttää omista valinnoistaan.
Kattokoon peiliin ennenku suunsa avaa !Kerspeles !!
Eikä nuo todellakaan ole lapsien juttuja,
vaan aikuisten pitäis ne keskenään selvittää
- lasten kuulematta. Jotkut paviaanit ei vaan tajuu , sama oli meillä aikoinaan.
Nyt on onneks rauhallisempi kausi menossa, mut eiköhän tää
repee taas jossain vaiheessa sodaks..."liian" rauhallista on exän taholta.

Titti ; sulla on täystuki takanas tältä suunnalta, nokka ( vai napa ? ) tanassa
sotaan vaan exää vastaan...tai koita ainaski puhua sille Järkeä.
Jos ei onnistu muuten, otat vana lastenvalvojaan yhteyden, sen asia on setviä
ja kertoa faktaa tollaselle >*#¤%"&&? :lle....huh.

Papu ; Toi ninja-vaihtoehtokin kuulosti tosi hyvältä ;o)
saisko saman palvelun meikän exällekin sitte taas kun homma menee munilleen ?

Mulla on aamu menny ihan poskelleen, suuret oli suunnitelmat tälle(kin)
päivää, mutta selvittelin sellasia, kun meillä toinen poika kertoi
eilen iltasella yhden luokkakaverin puhuneen
että aikoo viedä puukon kouluun ja tappaa jonkun....
vihaa jotain 9-luokan tyyppiä ja sille meinaa jotain tehdä - tai jollekin....
Tää sama poika on aika kova kiroilemaan ja muutenkin käyttäytyy aika väkivaltaisesti,
ja laitoin tietenkin opelle tästä viestiä jo illalla,
ja tänään on käyty tekstarikeskustelua puolin ja toisin.
Koulussa puututaan tähän onneksi,
ja mä sain ihanasti taas kiitoksia välittämisestä ja
osallistumisesta yhteisen vastuun kantamisesta ;o) !
Tosta tuli hyvä mieli kyllä, vaikka pelottaakin omien lasten puolesta....
varoitin kyllä kumpaakin menemästä lähellekään tätä tyyppiä.
Toivottavasti uskovat !

Pojat oli muuten eilen kaksin kotona 10 minuuttia - ja jo oli tapeltu niin että verta vuodatettiin..........soittivat mulle perään,
kun olin Pinkkistä hakemassa, ja ulvoivat ja kiljuivat niin,
ettei selvää saanut....täällä ne nökötti sitten odottamassa äidin "tuomiota",
kun kotiin palasin.
Toisella polvi puhki, taistelu tuli kun toinen otti toisen kännykän,
ja sitten painittiin....jotenkin tuntui,
että kohta mä en jaksa enää....toi käden hermosärkykin on palannut
ja on niin hillitön,ettei mikään auta.
Ja töihin pitäis kohta pystyä, vaikkei oikeakätisenä tee oikealla kädellä mitään ??!
Jihuu.....

Toi kaupankäynti loppui eilen lopullisesti, kun pankista tuli vielä varmistusviesti,
ettei tuo ole heidän juttunsa ollenkaan, vaikka aidolta heidän sivultaan ja kuittikopioltaan näyttääkin....
heillä laitettiin pankin nettisivuille varoitusteksti tästä aiheesta nyt,
ettei kukaan muu mene halpaan.
Hyvä niin.

Nyt mä lopetan jaapattelun ja meen järjestäytymään ulkovaatteisiin,
pääsee ulos höyryämään....
palataan astialle !

Niis, pää täynnä räkää aamukaffea vasta täällä juon... Kyllä aamulla olin laittamassa kaikki mukelot maailmalle mut sit oli pää ja kroppa niin jumissa että Panadolin voimin kömmin takas sänkyyn. Karsee olo!! Tää on niin kyllä tunnollinen että lomalla ne flunssatkin sairastellaan.

Joo ei toi ex taida tosta enää mihinkään muuttua vaikka kuinka puhuis, toisaalta olen ihan tyytyväinen jos ite vähentää tapaamiset, parempi kai tytöillekin mitä vähemmän niitä näkee. Viikon päästä vielä yksi perheneuvolatapaaminen ja sit en kyllä vähään aikaan jaksa kuunnella sen haukkumisia ja typeriä juttuja. Tytöille vaan sanoin että mun tarvii sit vielä senkin edestä hoivata ja rakastaa niitä, sopii kuulemma niille!! ; ) Nekin on jo ihan kypsiä isäänsä, kyl se kostautuu sit sille kun siitä akasta aika jättää niin eipä sillä taida olla tyttäriäkään enää.. Ihan oma valinta.

Maisa, kantsuu vaan luottaa omaan kroppaan, oli mullakin tammikuussa synnytyksen jälkeen ihan normaalisti ovis vaikka vielä oli vuotoakin silloin!! Eka kierto oli heti säännöllinen 29 päivää, kyl se on mahdollista. Tuloshan on sit nähtävissä parin viikon päästä, jos kohtu ei ole vielä valmis niinkuin mulla ei ollut vielä toisessakaan kierrossa niin ei tulostakaan varmaankaan tule. Luota kroppaasi että se tietää mitä tekee ja anna palaa!! ; )

Jooxin pojat on kyllä harvinaisen vilkkaita, täytyy sanoa!! Pitkää pinnaa vaan sinne.. Eilen itekin mietin että tästä se alkaa kun likat on alkaneet koko ajan enemmän matsailemaan, eilenkin saunassa pienempi väänsi itkua kun isompi muksi. Ihan masensi ajatus tulevien teinipimujen tappeluista, menee aika monta vuotta ennenkuin se loppuu!!! Argh...

Huoh, pitäs vääntäytyä apteekkiin hakee lisää Panadolia, ja vaikka Vicksiä nokan alle ettei tarttis hengittää tuon alimman reiän kautta... Huomenna olisikin sit neuvola, saas nähdä mitä siellä ilmenee, tod näk ei mitään erikoista, seuraavalla kerralla vasta lääkärikin... Tukkaan meinasin laittaa väriä tänään, ihan kuin alkaisi harmaata pukkaamaan esiin, wtf????? On se kumma kun kakskutoselle alkaa sellasta tulee... ; ) Joo, lähden ottaa vikat tipat kaffea vielä ja pohtimaan tätä ihmettä...

Vuonna 1894 brittirouva Ruth Smythers otti kynän käteen ja laati teoksen nimeltä "Kuusi vinkkiä miehille ja naisille" valmistaakseen nuoria naisia kohtaamaan ensimmäistä kertaa hirvittävän kokemuksen - seksin. Papinrouvan kirjoittama kirja on nyt julkaistu uudelleen.
Rouva Smythersin mukaan seksi oli asia, joka oli vain kestettävä. Hänen neuvonsa kanssasisarilleen kuuluikin: "Anna vähän, anna harvoin ja - ennen kaikkea - anna vastahakoisesti.
Seuraavassa muutamia vinkkejä yli sadan vuoden takaa:
1. Viisas nuori vaimo suostuu viikoittain enimmillään kahteen seksuaaliseen kokemukseen. Ajan kuluessa hänen on tulisi tehdä kaikkensa vähentääkseen kokemusten tiheyttä. Sairauden, unisuuden tai päänsäryn teeskentely ovat hänen parhaita ystäviään tässä asiassa.
2. Useimmat miehet ovat luonteeltaan melko perverssejä, ja jos heille antaa pienenkin tilaisuuden, he ryhtyvät iljettäviin toimiin, joihin kuuluu normaalin aktin suorittaminen epänormaaleissa asennoissa, naisen kehon nuoleminen ja oman riettaan ruumiinsa tarjoaminen naisen nuoltavaksi.
3. Viisaan vaimon tavoitteena on, ettei mies koskaan näe hänen alastonta ruumistaan eikä salli miehen esiintyvän hänen edessään alastomana.
4. Monet naiset ovat havainneet hyödylliseksi pukeutua paksuun yöpaitaan ja pukea miehensä pyjamaan. Niitä ei tarvitse riisua seksuaalisen aktin aikana. Näin mahdollisimman vähän ihoa altistuu.
5. Mennessään vuoteeseen naisen tulee sammuttaa kaikki valot. Siellä hänen ei pidä päästää ääntäkään, joka ohjaisi miehen hänen suuntaansa, jottei mies pitäisi sitä rohkaisun merkkinä.
6. Kun mies löytää naisen vuoteesta, tämän tulee maata mahdollisimman liikkumattomana. Optimistinen aviomies voisi tulkita ruumiin liikkeet seksuaalisen kiihottumisen merkiksi. Silloin, kun seksiä ei voi estää, sitä on harjoitettava täydellisessä pimeydessä.
7. Jos mies yrittää suudella naista suulle, tämän on käännettävä päätään niin, että suukko osuu harmittomasti poskelle. Jos mies nostaa naisen yöpaitaa ja yrittää suudella häntä sen alta, naisen täytyy vetää yöpaita nopeasti paikalleen, juosta sängystä ja selittää, että luonto kutsuu häntä kylpyhuoneeseen.
8. Jos mies yrittää vietellä naista hekumallisella puheella, viisas vaimo muistaa äkkiä jonkun mitättömän asian, jota kysyä mieheltään.
9. Miehen ähistessä ja puhkuessa naisen tulee maata aivan hiljaa eikä missään olosuhteissa ähkiä tai vaikeroida aktin aikana.
10. Heti miehen lopetettua aktin viisas vaimo alkaa nalkuttaa hänelle pienistä tehtävistä, jotka toivoo miehen suorittavan seuraavana päivänä.
Rouva Smythersin mukaan riitely, nalkutus ja nuhdesaarna ovat erittäin tehokkaita, kun niitä käytetään iltamyöhään noin tuntia ennen kuin mies normaalisti tekisi lähentely-yrityksensä.
Kymmenenteen aviovuoteensa ehtineet vaimot ovat saaneet lapsikatraansa kasaan ja saavuttaneet perimmäisen päämääränsä eli päässeet eroon seksuaalisesta kontaktista aviomiehensä kanssa, kirjoittaja lupaa. Siinä vaiheessa viisas vaimo voi luottaa siihen, että rakkaus lapsia kohtaan ja sosiaaliset paineet pitävät miehen kotona.

Titti ; seisoxä päälläs siellä....?
Meinaan vaan, jos hengität sen yhen reiän kautta..... XD
No, nythän me kaikki tiedetään,
miks olioilla on SE ; että ne nuhassakin pystyy hengittämään....
( snorkkeli !)

*Lähtee rakentamaan huussia ex-miesten lopettamista varten*

En päässyt minäkään luikertelemaan exän oikeudenkäynnistä, minut kun ei ole kutsuttu todistajaksi vaan selkeyttämään jotain asiaa lausunnon muodossa.Mitäsenytsittentarkoittaakaan?? Mut tuodaan saliin kuulema takakautta ja exän poissaollessa, turvallisuussyistä. En ole ihan varma mutta ilmeisesti missään ei edes näy, että mä olen käynytkään siellä. Onpas ihme ja kumma juttu, en ole aiemmin edes kuullut moista..*raapii päätään*

Mikähän siinä on että...

Kun olet sinkku, vonkaajat ovat järjestään hirvityksiä tai sitten
niitä ei ole ollenkaan.

Kun olet varattu, vonkaajia tunkee ovista ja ikkunoista ja muutama
lupaavakin uros on joukossa.

Kun yrität laihduttaa, lihot.

Kun tarkkailet syömistäsi ja liikut runsaasti, lihot.

Kun et laihduta tai tarkkaile syömistäsi etkä liiku, lihot.

Kun lähdet arki-iltana yhdelle kaljalle, päädyt kotiin valomerkin
jälkeen ja hauskaa oli!

Kun odotat jotain megabileitä kuukauden ja ne vihdoin ovat, niin:
- viina ei nouse päähän
- seura on perseestä
- ja viimeistään klo 22 tekee mielesi häipyä kotiin

Tai vaihtoehtoisesti:
- viina nousee päähän liiankin hyvin
- seuraavana aamuna huomaat taksikuitista tulleesi kotiin klo 20:30

Kun koittaa lauantaiaamu ja saisit nukkua pitkään, heräät klo 6.30
pirteänä kuin peipponen. Kun taas herätyskello herättää sinut
arkiaamuna klo 6.30, tuntuu kuin olisit kuollut.

Kun saat lomasi järjestettyä heinäkuuksi, koko heinäkuun sataa ja
elokuu on kaunis kesäkuukausi. Kun viimevuodesta oppineena järjestät
kesälomasi elokuuksi, niin koko heinäkuun paistaa aurinko ja istut
toimistossa perse hiestä märkänä. Sanomattakin on selvää, että koko
elokuun sataa ja hyvällä tuurilla on +15. Kun edellisten kahden vuoden
v-maisen kesäloman jälkeen buukkaat perheellesi ovelasti (aina niin
hirveitten kelien) kesäkuuksi 3 vkon sukellusmatkan Thaimaahan, tulee
ensimmäinen poikkeus 25 vuoteen: juuri nämä 3 vkoa kesäkuussa ovat
ennätyksellisen lämpimät. Merivesikin. Loppukesänäkin tehdään uusi
ennätys -nimittäin sademäärissä.

Kun lähdet kauppaan hakemaan loppunutta vessapaperia, ostat 50 kpl
kaikkea muuta, muttet yhtään vessapaperia.

Kun työkoneesi on kieltäytynyt kuukauden ajan printtaamasta ja saat
viimeinkin tekniikkanörtin sitä katsomaan, se tulostaa kuin unelma.
Kun tekniikkahemmo on luonut sinuun pitkän katseen ja ryöminyt
takaisin luolaansa, kone ei tulosta taas kuukauteen mitään.

Kun olet puunannut talon lattiasta kattoon ja leiponut pullaa, niin
vieraita ei näy mailla halmeilla. Kun kotona ei ole kahteen viikkoon
ollut aikaa kuin syödä, nukkua ja vaihtaa vaatteita, anoppi tulee
yllätysvierailulle.

Kun lapsi kietoo palleroiset kädet ympärillesi ja sanoo sinun olevan
maailman paras äiti, ei lähettyvillä ole ketään. Kun sama pentu kirkuu
naama purppuraisena kaupan lattialla, tunkee hyllyjen välistä aina
vain uusia mummoja mulkoilemaan.

Kuukausien harkinnan ja pihistämisen jälkeen päätät viimein varata
sen Kanarian matkan. Seuraavan päivän lehdessä matkatoimisto mainostaa
samaa reissua puoleen hintaan.

Kun onnistut kerrankin kaupassa valitsemaan sen lyhyimmän ja nopeimmin
kulkevan jonon, niin kuittinauha loppuu juuri sinun kohdallasi.

Säätiedotus lupaa pikkupakkasta vähintään kolmeksi päiväksi ja päätät
pesettää autosi. Vaihtoehtoisesti:

- Pakkasta jämähtää ekana yönä 20 karaatia, etkä löydä aamulla edes
reikää johon lukkosulan voisi työntää.

- Pakkasta on 20 astetta, mutta onneksi lukon vielä erottaa kuuran
alta. Valitettavasti lukkosula on auton hanskalokerossa.

- Talven lämpöennätykset lyödään välittömästi, vettä sataa ja kura
kuorruttaa autosi ennen kuin pääset edes kääntymään pihasta kadulle.

Kun päätät myydä kirpparilla vanhoja tavaroitasi, niin henkilö, jolle
annat väärin rahasta takaisin, on väistämättä entinen matematiikan
opettajasi. Kun ostat kirpparilta vanhan takin, sen taskusta löytyy
käytetty kondomi. Kun myyt kirpparilla vanhan takkisi vitosella, sen
povitasku jää tarkastamatta ja ostaja löytää sieltä vähintään kymmenen
euroa.

Silitysrauta on väännetty yhdelle pisteelle kun yrität silittää
pellavajakkuasi ja täysille, kun painat sen silkkipuseroasi vasten.

Jos menet tarkistamaan että silitysrauta ei jäänyt päälle, se ei
jäänyt päälle. Jos et mene tarkistamaan, se korventaa seinän ja
parhaassa tapauksessa koko talon.

Bravuurinumerosi keittiössä muuttuu kaikkien aikojen fiaskoksi kun
vieraita on tulossa.

Koska meillä on aina näin kurja tuuri, niin olemme oikeutettuja
yhteen viinilasilliseen. Tai kahteen. Tai kahteen pulloon. Ei she
olennin nöbönuukhaa.......... =o}

Miten niin seksiohjeet vuodelta 1894??? Meillä ihan tätä päivää... ; )

Jooxin jutussakin ihan taivaantosia juttuja!!! Kun saisikin sen viinilasillisen... Black Toweria kiitos!!

Me ollaan kamujen kanssa mietitty jo sen saunan/ladon/huussin sijaan sellaista happoallasta, ei tarvitsisi huolehtia raatojen siivoamisista... ; ) Voi vitsi sillä olisi kyllä markkinoita!!! Uusi pisnesidea!!!

Joo taas mä oon menossa...

No HUH !!
poika ositti koululta menevänsä kaverille kylään.
Kivi putosi sydämeltä; ei sentään ollut luokkakaveri saanut hengiltä ketään.
Muuta en tapauksesta vielä tiedä....mut tosi järkyttävää, jos tommonen
9-10 vuotias uhkailee ihan tosissaan noin !

Titti; toi happoidea on hyvä ! Ei siivottavaa, ei todisteita....kjähkjäh !

Juma, olettehan olleet sormikkaita... hiki tulloo ko lukkoo txt

PAPU: Kivaa että oot taas täällä jutskailemassa, sua kerkeskin olla jo ikävä! =O)

Joox: kylläpä kuullosti kamalalta toi koulu juttu...Onneksi laitoit viestiä opettajalle!
just tänään lehdestä luin että täällä Hml:ssa on lisääntyny nuorten väkivaltatapaukset ihan älyttömästi. Oli jopa 7-8vuotiaille kirjattu pahoinpitelyrikoksia :O olin ihan shokissa kun luin aamulla!

Putoilen tääl tota happoallasta xD et sit titti lähteny viemään ideaa eteenpäin, siihen tv-formaattiin mihin ihmiset vei omia liikeideoitaan. Mikä hemmetin leijonan kita, missä ne puku äijät ja mamsellit istu rivissä nojatuoleissaan. *Siperia opettaa-sammio*

Maisalla hemmetin hyvä taktiikka toi jokapäivä ja eestä ja takaa ja kattokruunusta ja ja. =O) Juu ei ku kylvöjä vaan ahkeraan, luota kroppaan!

Tänään tuli kutsu polille. Perjantaina klo:10.00 että taitaa se mennä tuleva isänpäivä samoissa merkeissä kun 2 vuoden takainen niinkun vähän pelkäsinkin... Toisaalta KUNHAN etenee niin ihan sama.

Vilk,Vilk muillekkin

ÄssÄ

Huomenet keskeltä viikkoa
Arviointi ohi, joten päätin tänään ottaa omaalomaa. Olen ihan sikaväsynyt...ei hetken lepotaukoa ole tässä viimeviikkoina ollut, kaikki vapaat illat on jotain ohjelmaa. Viimeksi eilen istuin vanhempainillassa klo 18-20.30 eikä oikein mitään järkevää etes siellä puhuttu. Odotan, että viimeinenkin lapsi lähtee kouluun ja taatusti painun peiton alle...sit herään syömään suklaalevyä jonka sain eilen kiitokseksi lainaamistani kirjoista:)
Luin kaikki kirjoitukset, mutta jätän kommentoimatta vedoten varhaisiändementiaan...vai mikä se oli?

Titti: Miten niin seksiohjeet vuodelta 1894??? Meillä ihan tätä päivää... ; )
Meillä kuule ihan sama juttu. En tienny olisko pitäny itkeä vai nauraa.

Mikä näitä nykyajan lapsia ja nuoria oikein vaivaa?! Onneksi Joox puutuit asiaan. Eihän sitä koskaan tiedä. Ja juuri uutisissa, että poliisi onnistunut estämään yhden kouluiskun. Nyt sitten pohditaan, että missähän tuo oli. Oikeastaan aika kammottava ajatus. Voi olla, että liippaa läheltä.

Voi Ässä, sattuupa kurjaan ajankohtaan. Mutta on varmaan ihan totta, että pääasia kun asiat etenee.

Meillä alkaa muuten se syyhypunkki vaara olemaan ohi. Tiedosta tulee kohta 6 viikkoa, joten eiköhän se nyt jo olisi tarttunut. Niin ja viimeisimpänä oli sitten täit. Täytyy tässä tarkkailla, että näkyykö liikkeitä.
Arvatkaa vaan, olenko helpottunut. Tuntuu, etten muutenkaan jaksa siivota, niin miten olisin jaksanu jotain extraa.

Niin ja flunssaa täälläkin. Saas nähdä kuinka kauan menee, että tarvii marssia lääkäriin.
Kohta ajattelin suunnata ulos. Vaikka ei muka millään jaksaisi, niin hyvää se tekee. Ja kai tuon kuopuksenkin on hyvä päästä ulos touhuamaan.
Näyttäisi olevan tosi kaunis ilmakin.

Missäs kaikki muuuut tänään??

Mä nukuin 11 asti, tekipä hyvää!! Valvoinkin illalla puoli yhteen, oli sen verran kurja olo... Nyt jo hitusen parempi olo, kyl tää tästä...

Se ois 35 viikkoa täynnä. Kuvan otin sen kunniaksi ja laitan sen tuohon perään. Mutta mites musta näyttää että maha on pienempi kuin viikko sitten!?!?!? Laskeutunut jo?? En tiiä... Neuvola siis tunnin päästä, katotaan mitä siellä sanovat. Nyt onkin pakko mennä kuivaa hiuskuja etteivät ihan säikähdä siellä... Palataan myöhemmin.

Tittikin käynyt "palloilemassa" täällä...varmaan se pallo alkaa valumaan alaspäin pikkuhiljaa:)
En mä sit saanutkaan nukutuksi...kävin koiran kanssa metsässä rämpimässä ja äsken tuossa perunarieskoja paistelin välipalaksi koululaisille. Itsekin muutaman tuossa nielaisin ja hyviä olivat. Ei ole mieleeni tullutkaan koskaan käyttää muusinjämät noin. Töissä yksi päivä niitä paistoivat ja ihastuin:) Perunamuusi on sellanen mitä jää melkein joka kerta yli, mutta se ei kuitenkaan riitä seuraavaan ruokailuun kaikille...nyt tiedän mihin sen käytän. Nopeita on tehdä, vaikka joka ilta:)
Jaahas herra karvanen heräsi päiväuniltaan ja pissaa kohta lattialle, ellen mene kiireellä.........no niin se olikin pissannut jo matkalla makkarista tänne olkkariin:))) täytys olla heti kengät jalassa menossa kun se tuolta kömpii...mut ei sille voi olla vihainen kun on vauva vielä:)
Poistun hoitamaan velvollisuuksia...pyykkiä taas kauheet pinot, eikä ne millään kävele itekseen kaappiin, vaikka miten olen odottanut. Koiran kanssa onkin mukavaa laittaa pyykkiä kun se roikkuu jokaisessa vaatekappaleessa...yritettävä on kuitenkin:)

Pikaiset moikkaukset kaikille! Oikeudenkäynnistä juuri tulin (ystävän todistajana ja tukena tappelussa exän kanssa, paskaa lens vastapuolelta, ylläri) töissä älytön kiirus vaihteeksi.

Titti!!! Siis ihana masukki!!!! <3 <3 Kyllä se näyttääkin olevan alhaalla.
Yritän päästä tänään vilasemaan mitä neuvolassa sanottiin.

Meijän olio pamautti eilen; oli jotenkin googlesta nähnyt että olen googlettanut eri ehkäisyvaihtoehtoja, joskus kauvan sitten. Ukko oli jo ihan hädissään, että meinaatkos jotain ehkäisyä hankkia??!! Meillä on vissiin osat vaihtunut XD
Tää ei oikeesti ole todellista!

Kökkö, pakko mennä. CU!

Voi Papu miten ihanalta kuulostaakaan!!! Siis toi miehen kommentti, ei oikeudenkäynti... Käänteispsykologia toimii!! Nyt vaan sit tositoimiin!!!

Ihan helevatan turha oli neuvolakäynti, joku harjoittelija oli siellä mikä ei vielä oikein tiennyt mistään mitään.. P...ka. Verenpaineet oli aika korkeella ja vauvan ja mun sykekin mutta meni lentsun piikkin kai, ei ainakaan mitään noteerannut sen enempiä. Vauvan pää on tosiaan jo iiiihan alhaalla, sen oma terkka kävi vielä varmistamassa ja asennon muutenkin mutta ei sit mitään muuta ihmeitä. Kahden viikon päästä vasta lääkäri, ei vaan ole aikoja. Täähän kerkii syntyäkin ennen sitä!! Pöh, sama kun ei olis käynytkään... Painoa tullu kaksi kiloa kuukaudessa, mistä pirusta sitäkin nyt oikein kertyy, ei varmasti suklaa ja pulla lihota!!! No, nipinnapin alle 80 vielä, noin 11 kg yhteensä tullut, uusi enkka... = (

Joo, taidan mennä laittaa jotain kevyttä sapuskaa... ; )

Voi että Titin masu on IHANA! Mä haluan kans tuollaisen. Heti tänään. :)

Sitten ON: Eli eilen kuvittelin ovulaation mutta ei taida ihan niinkään olla. Yleisvitutuksen takia veikkaan oireen nimen olevan PMS. Palautuupahan kierto sit aikas normaaliksi jos nyt veikkaus menee oikein. Tänään tein raskaustestin (kaapissa oli) ihan siksi että näkisin onko sitä hcg:tä vielä. Ihan tyylipuhdas nega joten voin olla tyytyväinen. Silloin tyhjennyksen yhteydessä lääkäri sanoi että voi tosiaan mennä useita viikkoja että arvo on alle tuhannen. Eli ymmärtäisin sen näin että alle 25 on ton negan takia. Ja kun äsken kävin vessassa niin hennon punaista jäi paperiin joten eiköhän ne menkat päivän parin sisään ala. Ei edes harmita vaan olen tyytyväinen kun kroppa alkaa pelittää normaalisti. Ihanaa!

Nyt nukkumaan! Meidän rinsessa on huutanut pari yötä jostain kumman syystä ja mä olen tosi väsynyt. (ikä painaa, ei jaksa niinkuin ennen)

T, Maisa joka tarvii silmäpusseille rintaliivit kokoa DD

Huomenta, naiset !

Eilen en ehtinyt tänne piirustella, meni stadissa koko päivä.
Ihanaa oli päästä kotoa johonkin,
käytiin kaverin kans ostamassa sille juhlapaitaa........ja sitten mulle
tarttui mukaan takki ja kengät, ei siis halpa reissu ensinkään.
Mutta kivaa oli, könkättiin ku kax mummoo, se on se kaveri jolla
on selkärankareuma,ja on nyt aika pahana just.

Lapsilla oli halloween-bileet koululla, niin ajoissa piti kotiutua,
ei siis jääty olusille, vaikka mieli tekikin.
Pöydän sain kuitenkin samalla varattua meidän pikkujoulu+olion synttäribiletyksiin,
jotka siis hoidetaan silloin samalla kun meillä on se parisuhteenhoito....
pakko buukkaa kaikki samaan, kun kerran vuodessa ilman lapsia päästään.
Tylsää sikäli, et sit on kokoajan johonkin kiire tai odotellaan jotakuta, tai....
Mut tää on tätä, ei voi mid.

Titti toi sun massu ON ihana !!
Ja se ON laskeutunu ..... iiks!
Oliokin kattoi sen kuvan ja sanoi, et " jaahas...no toi ei kauaa kestä
enää masussa muhia, kun noin jo roikkuu " eli pakkaat sen kassin
jo valmiiks nyt vaan, sovitaanx näin ?

Maisallakin alkaa kroppa pelittään, se on hyvä ;o) !
Mulla alkaa pukkaamaan ovis-oireita ( olio täytyy vissiin koittaa selättää niinku vaik tänään ) eli sitten meidän kaksinoloreissulla on menkat just.
Hianoo. Mä arvasin tän...

Poikien koulussa selvitellään tuon uhkaajan asiaa tänään,
joka lupasi sen puukon tuoda ja tappojuttuja,
on palaveria jossa aikuisia ja tämä lapsi nyt asiaa setvii.
Koko koulun opet on tietoisia tästä uhkailusta ja ovat "valmiustilassa",
jos jotain käy....ja kelatkaa ; tää kaveri on 10-VUOTIAS !!!

Voi paska mihin tää maailma on menossa.

Yhteistyössä