ÄssÄ:lle iso lohtuhalitus!!!! Mä muistan tuon tunteen... potkase sitä persuuksille, mutta muista myös että sulla on ihan oikeus tuntea pahaa mieltä, kunhan et tosiaan päästä sitä niskan päälle.
Titti, mikä 11 kiloo? Mulla on kans tullu +20kg joka raskaudessa XD ihan ittekseen.... tai ainakin melkein

Oliolle laatikosta päähän että ymmärtää mennä niitä hakemaan! Ja taas muistuttelen ottamaan iisisti, jaksaa vauva pysyä yksiössään.
Nyt en yhtään muista (ylläri pylläri) kommentoinko ollenkaan Jooxin poikien koululla tapahtuvaa episodia... mutta järkkyä! Kyllä taitaa poikaraukalla olla ruuvit hukassa. Mitenköhän kotosalla olla ikäviä/vihastuttavia asioita käsitelty..?
Toivottavasti asia selviää kunnolla, kaikkien kohdalta, eikä tarvi lasten pelossa elää.
Ihana kaupunki reisu ollut!
Maisalle nega onnittelut, siitä on hyvä lähteä! bd bd bd;tä oviksen metsästykseen!
Ainiin, suklaa ei ihan oikeasti lihota, eikä aiheuta niitä "ihania" näppyjä, vaan maitorasva jota käytetään useassa suklaassa. Suosittelempa pandan punaista, siinä niitä ei ole, joten sitä voi syödä iiiiihan kuinka paljon vaan!!!!
Haidi, mites teillä kisat meni? Rasittavaa karaamista hammaslekurin luo.
Meillä oli muuten eka eläinlääkäri käynti tän nuorimman elukan kanssa, hammaskivet pois (yllätys...) ja korva oli tulehtunut. Pitäis karvoja repiä kotosalla korvista, ällöä!
Jaapati jaa... mulla on pöytä täynnä A4-saastetta, pitäisi niille tehdä jotain, et pääsis kotiinkin tänään.
Ohdis, ompa merkillinen juttu tuo oikeuden käynti. Itseasiassa hieman jopa pelottavaa! Näkeehän exäs kuitenkin papereistaan että sinä olet siellä ollut kuultavana? Vai taataanko se 100% ettei sitä missään mainita?
Hmm.. jaa, pakko sitä on tarttua itteään niskasta kiinni, kyllä tämä on taasen sellaista matalalentoa ollut, sen seitsemässä paikassa sais olla yhtä aikaa.
ÄssÄlle vielä tsemitykset huomiselle! (olihan se aika huomenna vai muistanko ihan omiani?)