ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Munaruoka se on mikä lihottaa:))
Täällä hammaslääkärireissu likkojen kanssa heitetty ja taasen alkaa toimenpiteet. Pienemmälle joku yöhärveli...vetolaite jolla kiskotaan turpavärkkiä oikeeseen asentoon ja isommalle likallehan pitkä oikomishoito tehty 03-07...sitä vielä parannellaan kun tuppaa tuo leukanivel vaivaamaan...purentakiskot hällekin vielä yöhoidoksi. No hyvä, että asioista huolehditaan nyt niin ei travitse sit aikuisena kärsiä.
Isompi likka lähti just tunnollisena kouluun ja pienempi jäi kotiin kun 5 piti aamulla herätä. Vietiin ensin olio kaupunkiin töihin ja poikakin lähti koulun kanssa Tampereelle saakka messuille, tietty koululla piti olla ennen kukonlaulua. Eikä tietenkään omalla kylällä saati kaupungissa ollut tuo tyttöjen vastaanotto, vaan piti ajaa vielä naapurikuntaankin sen vuoksi...grrr...kilometrejä tuli ihan kiitettävästi.
Kohta lähdetään heittää metsään koiran kanssa "virranpurku" tuokio ja sit tullaan kotiin päikkäreille, sillä tuo pikkulikka on ihan tööt.

No hui, olin sit oikeessa tuosta laskeutumisesta jos kerran tekin olette sitä mieltä!! Nyt kun mietin asiaa niin eipä närästä ihan niin paljoa... Kyl tää edistyy, edelleenkin sitä mieltä että kahden viikon päästä saa tulla!! Tai no, 22. päivän jälkeen, mieluummin kyllä ottaisin jousimiehen kun skorpionin, anteeksi skorpparit!!! ; ) Kyllä eilen meinasi taas itku tulla kun tuosta painonnoususta sisuuntuneena kävelin hakemaan pojan tarhasta (600 m!!) ja koko iltana sit en enää kävellytkään.. Liitokset paukkuu niin kipeesti että!!! Kyl alkaa jo veetuttaa koko homma, mitään ei pysty tekee kun vaan odottaa.

Pitäis kohta lähtee kaverin kanssa kaffelle, harvinaista herkkua näin päiväsaikaan!! Kielen päässä pyörii jo aromit kana-auratoastista, nam!! Ja jotain suklaista tietty päälle, ei kai tässä enää mitään väliä ole kun kaikki ennätykset on jo rikottu...

Tänään on vielä korjausmies maalailemassa uudessa kotona ja sit vois ruveta pakkailee kamoja, jos vaan toi v...un saamaton olio saisi niitä laatikoita haettua... Eilen poksahti taas päässä kun ei viitsinyt mitään tehdä pojan unillelaittamisen eteen(kään) ja syy oli kun hän oli istunnolla!! Joo-o, aina löytyy hyvä selitys sille miksi ei voi tehdä kotona mitään... NYPPIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ny meen kampaamaan naaman että kehtaa kylille lähteä, stau!!!

Titti ; saat anteex ;o) ...... me ollaan hankalia tapauksia, myönnetään !
Mut eiks tossa välissä ois tarjolla vielä vaaka - ihanan tasapainoinen....
( vaikka toi ei päde kylläkään meidän vaaka-poikiin yhtään !)

Mikä ennätys toi 11 kg ny muka on ?? - AIJJAAA:::: siis vähiten nousseen painon
enkka.....EIKS NI ??
sanoetmäoonoikeessa-sanoetmäoonoikeessa-sanoetmäoon...........

Kyllä nyt syö naista... 2 kaveria kertoili vauvauutisia... molemmilla kesäkuussa LA... millon MUN piti saada vauva... :'O(

Mä en vaan jaksa nyt olla yhtään kenenkään puolesta onnellinen enkä ees iloinen...
ääh... suututtaa sekin...

ÄssÄ:lle iso lohtuhalitus!!!! Mä muistan tuon tunteen... potkase sitä persuuksille, mutta muista myös että sulla on ihan oikeus tuntea pahaa mieltä, kunhan et tosiaan päästä sitä niskan päälle.

Titti, mikä 11 kiloo? Mulla on kans tullu +20kg joka raskaudessa XD ihan ittekseen.... tai ainakin melkein ;)
Oliolle laatikosta päähän että ymmärtää mennä niitä hakemaan! Ja taas muistuttelen ottamaan iisisti, jaksaa vauva pysyä yksiössään.

Nyt en yhtään muista (ylläri pylläri) kommentoinko ollenkaan Jooxin poikien koululla tapahtuvaa episodia... mutta järkkyä! Kyllä taitaa poikaraukalla olla ruuvit hukassa. Mitenköhän kotosalla olla ikäviä/vihastuttavia asioita käsitelty..?
Toivottavasti asia selviää kunnolla, kaikkien kohdalta, eikä tarvi lasten pelossa elää.
Ihana kaupunki reisu ollut!

Maisalle nega onnittelut, siitä on hyvä lähteä! bd bd bd;tä oviksen metsästykseen!

Ainiin, suklaa ei ihan oikeasti lihota, eikä aiheuta niitä "ihania" näppyjä, vaan maitorasva jota käytetään useassa suklaassa. Suosittelempa pandan punaista, siinä niitä ei ole, joten sitä voi syödä iiiiihan kuinka paljon vaan!!!!

Haidi, mites teillä kisat meni? Rasittavaa karaamista hammaslekurin luo.
Meillä oli muuten eka eläinlääkäri käynti tän nuorimman elukan kanssa, hammaskivet pois (yllätys...) ja korva oli tulehtunut. Pitäis karvoja repiä kotosalla korvista, ällöä!

Jaapati jaa... mulla on pöytä täynnä A4-saastetta, pitäisi niille tehdä jotain, et pääsis kotiinkin tänään.

Ohdis, ompa merkillinen juttu tuo oikeuden käynti. Itseasiassa hieman jopa pelottavaa! Näkeehän exäs kuitenkin papereistaan että sinä olet siellä ollut kuultavana? Vai taataanko se 100% ettei sitä missään mainita?

Hmm.. jaa, pakko sitä on tarttua itteään niskasta kiinni, kyllä tämä on taasen sellaista matalalentoa ollut, sen seitsemässä paikassa sais olla yhtä aikaa.

ÄssÄlle vielä tsemitykset huomiselle! (olihan se aika huomenna vai muistanko ihan omiani?)

Terveiset päiväunilta...likka vielä vetelee sikeitä, itse heräsin pakon alla kun serkkupoika tulee kohta parturiin. Olipa makeet unet tyttö kainalossa:)
Kiitos kysymästä papu, isompi likka voitti kaksi luokkaa kolmesta ja pienempi oli viides omassa alokasluokassaan, että siinähän ne meni kisat ihan jees...paitsi et koko päivän satoi vettä ja oli tosi kylmä. Meillä elukkatohtori ensiviikolla ekojen rokotusten merkeissä. Eilen sitä varten matokuurikin otettiin...koira pisteli hyvällä ruokahalulla juustorullan minkä sisällä oli jemmattuna tuo lääke:))
Jaahas jos tästä parturikamppeita varais valmiiks, päästään sit lähtee taas ulkoilemaan kun olio tulee töistä...se on meillä nyt pakkoulkoilua joka päivä tuon otuksen kanssa:) ja ihan hyvä vaan, ulos on lähdettävä satoi tai paistoi.

Hiulihei !
Hienoa, että Papukin päässyt piipahtamaan taasen ;o)
Terkkuja vaan sinnepäin !
......hommaa sinne kunnon silppuri, häipyy saaste kummasti XD !

Joo, tänään selvittelevät koulussa tuota asiaa ja sitte näkee, kuinka käy.
Mua ei haittais, vaikka tuo poika joutuis koulua vaihtamaan....
se on aikamoinen tyyppi, kun jokaikinen päivä joutuu luokasta ulos,
ja eilen uimareissulla oli poistettu uimahallin pukuhuoneesta
open avustuksella tuo poika,
kun kiroili ja heitteli tavaroita vaan...
Mutta olen hyvilläni, että asia etenee ja siihen on puututtu....siis joku
muukin ku minä.

Tässä istuessa & netissä smurffatessa on taas menny koko päivä,
etsin konkreettista tietoa tuosta aspergerin oireyhtymästä,
johon toinen poitsu sai vihdoin sen diagnoosin.
Etsin siis semmosta tietoa, josta olis hyötyä sukulaisille, harrastuskavereille, yms...
siis jotain,missä kerrotaan ettei se ole mikään "vamma" jonka
vuoksi lapsi pitäis eristää koko muusta maailmasta,
vaan asioita, joita lapsi vaan tekee ja miksi niin tekee.
Saisi selitettyä ihmisille, miksi poika toimii ja tekee niinkuin vain hän voi.
Ettei tule näitä ihan turhia tilanteita, joissa epäillään poikaa kaikesta,
kun hän ei osaa puolustautua kunnolla .
Mulla alkaa ruuti loppumaan kun juoksen milloin missäkin selittämässä,
miksi poika taas oli siellä ja teki noin tai näin....
vaikka se ei tee pahoja asioita mitenkään,
mutta joutuu vaan tilanteisiin esim.puolustaessaan heikompiaan ,
eikä osaa sitten kertoa tapahtumia ja joutuu näin syylliseksi kahakoihin.
Liian kiltti lapsi kun on, ottaa syyt vaan niskoilleen
tyynesti ja kyynelsilmin sitten kärsii...

Tota tietoa vaan on niiiiiiiiiiiiiiiiinn paljon, ettei erkkikään lue niitä
kaikkia, ja kun pitäis vaan se olennaisin sieltä löytää,
ihan pojan isää ja isovanhempiakin varten,
jotka ei poikaa yleensä näe, eikä tajua tilannetta.
äh. Rankkaa. toivottavasti joku ees tajus tästä jotain.

ÄssÄ ! Sua saa harmittaa kyllä tuommonen ,
mut se menee kyl ohi.Lupaan.
Koita kestää nyt vielä hiukan vaan, jooko ? Tsemiä sinne ;o) !

Nyt ei mun käsi kestä enempää...jatkuu myöhemmin.

Hienoa, upeesti mennyt teitin likoilla, Haidi!!!

Ja, puupääpapu toivottelee Mipsalle hyviä torjuntoja flunssaan! Ja supertorjuntoja kaikkiin ökkömönkiäisiin!!
Meillä isoisoisä sai joskus sairaalasta tuon syyhyn, onneksi ei oltu silloin käyty hänen tykönään, oli levinnyt sohviin ja kaikkialle! Lääkäri oli hänelle kirjoittanut kahteen kertaan kamalia allergia lääkkeitä, tajuamati (mä en käsitä miten on mahdollista) että se on syyhypunkki!! Sairaalasta olivat sitten ottaneet yhteyttä ja hoitaneet sekä vaarin ja kodin kuntoon, mutta pitkään hän siitä joutui kärsimään.

Ässä, täysin ymmärrettävää on reagtiosi kaverien raskausuutisiin. Mää olin kans aikoinani huonolla omatunnolla kateellinen serkun vaimon plussauksesta kun meikäläiset oli nelkkua tahkonneet puolitoista vuotta. Rutistuksia. Ja tsempityksiä huomiselle!

Aah, masu täynnä kaikkea ihanaa ruokaa!! Piti sit vähän kaupoilla käydä, on se vaan piru kun nyt olisi aikaa niitä kiertää niin kroppa ei vaan jaksa... Vähänkö pännii...

Juu kyllä se kiroominen auttoi, kun lähdin kotoa niin löysin niitä muuttolaatikoita tosta pihalta... Ei sit äijä ollut niitä jaksanut sisälle asti tuoda. Nyt jos hetken lepäis ja rupeis sit jotain jo niihin laittelee.

Juu tosta painosta vielä, mulle ei aikaisemmissa ikinä ole tullut 10 kiloa enempää, yleisimmin jotain 7... Ja nyt on kokonaispainoa 5 kiloa enemmän kuin kolmosen kanssa tässä vaiheessa. Ja kun vielä tiedän että laitokselle jää yleensä vain muutama hassu kilo eikä imetyskään ikinä kuluta mitään niin siksi nyppii!! Aivan järjetön urakka ensi vuonna tiputtaa kaikki ylimääräiset kilot!! Joo sinänsä pikkujuttuja mut kuitenkin...

Mut nyt lopetan nää vauvajutut hetkeksi, ÄssÄlle haleja, toivottavasti et ihan ranteet auki fiilareissa ole...

Jooxilla joo meinas mennä vähän väärte päin nuo horoskoopit, olio on joo tosi tasapainoinen vaaka että se siitä... Mut esikko on todella ihana, fiksu ja rauhallinen jouskari, haluun toisen samanlaisen!!!

Äh, nyt ei jaksa enempiä tässä kököttää, palataan!!!

Joox: Onneks olkoon diaknoosista! tarkottaako se nyt sitä että saatte ehkä kelalta takasinpäin jotain?

Wautsi Haidin likathan on pärjänneet hyvin! Tosi hienoo =O)

Papu: kiinnostuin tosta pandan punasesta! Mitä mitä, siinäkö ei oo maitoo käytetty? Mullakun on laktoosivamma... täytyyki heti huomena testailla sitä "pandan punkkuu" =D

Hehe, en sentään Titti.

Ne on semmosia kohtauksia, tai huonoja hetkiä...ne menee aina ohi ja sitte pyrähtää yht'äkkiä pintaan. Kyl te tiiätte mitä tarkotan =)

Juu, kuulin äsken vielä huonompia uutisia serkulta... heillä menossa 3 keinohedelmöitys kierros ja tänä aamuna -taas- testannu negan. Serkku pelkää olevansa liian vanha (36v)
:O( Kyllä tuli niin paha mieli heidän puolesta...heillä ei vielä yhtään lasta oo... unohtu oma paha mieli kyllä...
En oikein tiiä miten lohduttaisin kun ei löydy sanoja...

).( Juu huomena meen polille, asennoituneena siiten tuulimunadiaknoosiin. Toivottavasti saan asiat rullaamaan pian ja voin sitte kääntää puhtaan sivun tässä elon kirjassani.

Heh....Juu EI saada kelalta mistään mitään,
kun poika ei joutunut sairaalahoitoon eikä saa lääkitystä,
ei edes terapiaa eikä puheterapiaa myöskään , mikä ois ollu ensiarvoisen tärkeää, koska pojalla menee siihen hermo, kun häntä ei ymmärretä ( R puuttuu kirjaimista kokonaan puheessa ; puuro = puuo, Raato = aato, jne....) ja siihen
tyssää usein kommunikoinnit vieraampien kanssa,
kun hän ei halua montaa kertaa sanoa samaa asiaa,
ja toinen osapuoli ei tajua mitä hän sanoo :ò(

Jah jah...aamupalalle, lisää myöhemmin.
Aijoo; Huomenet rouville & kalkkunoille !

Huomenia kaikille...tää torkkuu töissä, eilinen meni niin että aamuyöllä istuin 3 tuntia junassa, sitten 8 tuntia koulutuksessa ja taasen 3 tuntia junassa. Kroooooooooh...
Vuoto ainakin on lakannut ja p*nettas aivan kympillä. Näin koko yön melkoista unta miestäni edeltävästä heilasta...ja heräsin varmaan naama punasena.

Ässällä ollut paljon käsiteltävää :/ on ihan ymmärrettävää ettei jaksa iloita muiden puolesta tuossa tilanteessa. Henkinen toipuminen ottaa aikansa..meillä kaikilla.

ÄssÄlle toivotan JAKSUJA tähän päivään ;o) !!
Kyllä se helpottaa sitten kummasti, kun saa asioihin tolkkua ja
elämä taas jatkuu. Zemiä Siis !!!

Haidin tytöille ja Haidille onnittelut kisamenestyksestä !

ÄssÄn serkulle lähetän ajatuksen voimalla voimia tohon niin tuttuun rumbaan....
vaikka mulla on siitä jo aikaa, ei ne muistot noista kamalista
toivoa antavista projekteista - joista sitten tulikin täydellinen pettymys - katoa koskaan, vaikka ne himmenikin kummasti,
kun näitä nuppulipoikia aloin odottamaan vihdoin, ja kumpikin sai jopa syntyä ;o)
Tiedän tasan tarkkaan, mitä he käyvät läpi.
Surku, toi tilanne on aina jotenkin kaiken ( hyvänkin ) alleen murskaava.

Toivottavasti heillä on joku, jonka kanssa puhua ja saada tukea näissä,
meillä ei ollut kuin toisemme exän kanssa, ja se oli super rankkaa aikaa....

Noh, se niistä. eteenpäin, sano mummo lumessa.

kääk........Pandan "suklaata"....anteex vaan niille, jotka siitä tykkää,
Mä en sitä suuhuni laittas. Kamalaa tököttiä, eikä suklaata oo nähnykään.
Mut tää on vaan mun rajoittunut mielipide. Anteex.

Haidi ; meillähän on juhlaweekend tiedossa !
Kaakkua saadaan molempina päivinä meillä,
teillähän on tuplajuhlinnat sunnuntaina ...ONNEA sinnepäin vaan vanhuxelle !

Hitto mä en vieläkään tiedä mitä oliolle 40 v.lahjaks...tai isänpv-lahjaks....
ja tänää pitäis hommata se ! KÄÄKKKK!
( se toivoi oman vaimon pinkissä kääreessä, mut oli tilannut mulle liian ison
pinkin - ihqun kylläkin ! -korsetin, jonka sitte palautti ja vaihtaa....)
Mut mitään tilaisuutta ei tohon "lahjan antoon" tule koko viikonloppuna,
joten jotain materiaa pitäis kexiä....
Kortiks ostin ihanan taulun ( nalle Puh+Nasu lentää ilmapalloilla )
ja siihen ajattelin jonkun runonpätkän piirustaa ja oman+lasten nimet vaan.
jaa-a........kaljaa vai suklaatia, kumpaa ostais....?

Perstaita!! Aamusella jo käyty likan kanssa hammaslääkärissä, oikomishoito silläkin menossa ja kiristeltiin vetoja... Kerrankin kun sit olisi saanut nukkua kun poika kotona tänään joka tietty sit vielä nukkui puoli kymmeneen niin piti herätä kukonlaulun aikaan, hö... No, jopa olen saanut sit pakattua yhden laatikon astioita, olio saa sit kantaa ne tuonne uuteen paikkaan. Eilen vietiin kauheat kasat jo leluja ja astioita, kyl tää tästä lähtee!!

Kurjat uutiset täällä vaan jatkuu, eikös olisi jo aika meillekin tulla jotain iloista eteen!?! Voi kun vaikka ÄssÄ saisikin jotain mukavaa tietää kuitenkin...

Mites Auroran tilanne tänään, mites ne vasta-ainejutut nykyään?? Mites usein sulta niitä kontrolloidaan?? Mites olo muuten, auttoiko loma yhtään??

Jooxillakin lahjaongelmia, mä jo löysin isänpäivälahjan mutta meillä on vielä huomenna hääpäivä, mitäs sit keksis??? Paras lahja taitaisi löytyä sillekin tuolta makuukammarin puolelta, jos vaan uskaltais... Pitää pohtia...

Räkä tirisee vielä nenässä, nyt se on sellaista evergreeniä eikä mene mihinkään suuntaan... Seuraavan taudin voikin sit taas ottaa laitokselta, viimeksi siellä oli niin kova tuuletus ja viima että sain kahden viikon köhän tuliaisiksi!! Olipa kiva yskiä silloin kun lantionpohjan lihakset oli vielä vähän heikossa kunnossa... ; )

Joo jos menis laittamaan vielä toisen laatikon täyteen, olio lupas lounaspihvit tänään niin täytyy olla valmiina..

Tittille olioineen oikein suloisen ihanat hääpäiväonnittelut !!
moneskos se jo on ?
Tarjoot lahjatorttua vaan siinä tapauksessa, että se kassi on pakattuna ;o)

Ja muistat olla rehkimäti liikoja siellä muuttotouhuissa !
Joo, tiedän ... se ON vaikeeta !

Niin, mites Auroran olo ?

Ja missäs muut luuraa ??

Joox, toinen hääpäivä vasta, miten se tuntuu paljon pidemmältä ajalta... ; ) Jos antais lahjaksi kumiukon???

Ja juu juu, en rehki, ihan oikeesti on niin vaivainen olo että en edes pysty... Ihan helpolla pystyy laatikkoon kamaa laittamaan mutta ei yhtään muuta. Kävin eilen tutkailemassa keskosvauvasivustoja eikä kyllä naurattanut kun yllättävän monella 35-viikkoisellakin oli vielä hengitys ja sokeriongelmia yms, ei passaa nyt leikkiä yhtään tällä asialla.

Joo olin jo menossa taas... ; )

Diagnoosi vahvistettu, esilääkitys saatu ja kaupanpäälle piikki persiiseen (mä kun oon se negatiivinen) Huomena sain luvan syöttää napit kalkkunalle...

Joo eiköhän se tästä... on vaan käännettävä toinenkin poski kiltisti *niisk*

ÄssÄ

Voi, ÄssÄ !
Lohtuhalia lähtee nyt täältä sullepäin roppakaupalla !!!!!!!!!!!
Tässä sitä tulee muillekin tarvitseville ..............................................................................Nnnoin.
olkaa hyvät ;o) !

ASiasta kukkaruukkuun:
Mä tein oliolle sellasesta kivasta taulusta,
( jossa lentää Nalle Puh + Nasu ilmapalloilla ) kortin, siinä teksti : Vuodet menee ylöspäin kuin ilmapallo ~onneksi sentään suklaa laskeutuu alaspäin ....
Sitten pinkissä isossa sydämessä lukee onnittelut syntymäpäivänäsi,
laitetaan vielä nimet siihen kaikki.
Ostan sille ison suklaatirasian siihen kans.

Isänpäiväks on mustia sukkia 2 paria, joissa lukee punaisella " worlds best daddy"-
tai jotain sellasta se oli.........tylsää, eikö ??
Ja tietenkin Pinkkis on tarhassa askarrellu jotain ylläriä sille.

Mitäs te muut annatte rakkaille ukoillenne tai omille isillenne isänpäivänä ?

ÄssÄlle täältäkin voimia! Katsetta eteenpäin ja joulua suunnittelemaan, pysyy ajatukset poissa ikävistä asioista.

Vähän käy kateeksi tuota Titin muuttoa. Se on aina niin jännittävää aikaa! Millos teillä olikaan se "lopullinen" muutto? Kai te ehditte ennen kuin poksahdat? Miehen veli osti ison talon ja teki siihen remppaa kun vaimo odotti toista viimeisillään, taisivat muutta rv 38. Lopulta serkkutyttö leikattiin lähes kaksi viikkoa yliaikaisena, että turhaan jännittivät onneksi! Musta sun maha on tosi söpö ja pikkuinen eikä yhtään sen matalammalla kuin mullakaan...? Näin me ollaan erilaisia. Toiset kulkee pallo roikkuen heti alusta. :-D

Kiitos kysymästä, olo on hieman helpottanut. Sain vielä tehdä etätöitä tiistaina. Neuvolalekurin mukaan mulla saattaa olla tulehdus joka aiheuttaa selkäsärkyä ja outoa valkovuotoa, pitää käydä labrassa. Mulla on esim. taipumusta virtsatietulehdukseen, kökkö. Kohdunkaula oli ainakin erittäin tiukasti kiinni, enkä ollut kovin yllättynyt kun aiemminkin on pysynyt viimeiseen asti piukkana. :-D Jos ei oo tulehdusta, niin täytyy vaan yrittää olla ressaamatta. Joopa joo.

Kirjoitinko jo, että suunnittelin pitkälle joululomalleni kaikennäköistä kivaa: lahjaostoksia, siivoilua, jouluruokien laittoa? No, pari päivää sitten sain lapun, että lasten tarha on kiinni 21.12-6.1. Eli loma lyheni... Onhan se kiva että lapset saavat olla kotosalla, emmää sentään laita niitä vieraaseen tarhaan vaan shoppailun takia. Ikävämpää oli se, että ovat kotona myös hiihtolomaviikon eli 16.-20.2, ja mullahan on sektio varmaan viimeistään seuraavalla viikolla. Saatan siis olla melkoisen väsynyt silloin, ja viimeiset vauvavalmistelutkin pitäisi tehdä. Kivakiva.

IsänpäiväG:
Mies toivoi vaatimattomasti saavansa hieman nukkua isänpäivän aamuna. Sen voin YRITTÄÄ järjestää, mutta kuten tiedätte niin sellaista ei pysty lupaamaan. Lapset olivat tehneet pienet paketit tarhassa, huomenna ajattelin leipoa jotain ja hyvää ruokaa voisi tehdä. Mutta muita lahjoja ei ole tänä vuonna, en ole kerinnyt eikä tuo ukko oikein tarviikaan mitään. Joulu ja sen synttäritkin tulossa, ostan silloin. Olutpullon voisin ostaa ja siihen kaunis rusetti. Jos ehkä jaksaisi kaiken tuon jälkeen vielä antaakin, niin johan olisi iloinen mies. :-D

Hjyvaa viikonloppua kaikille!

Peeäs. Kalkkuna on kyllä ihan järkky sana "sille"... Mutta osuva!

Ai niin, Titti kyseli niistä vasta-ainejutuista.

Noin kerran kuussa eli joka neuvolakäynnillä otetaan verikoe. Parissa viime kokeessa ovat pysyneet samalla tasolla, saas nähdä jatkuvatko hyvät uutiset ensi viikolla kun viimeisimmän kokeen tulokset tulevat. Vasta-aineiden taso eli ns. tiitteri nousee ilmeisesti tuplaantuen, eli 2-4-8-16-32-64 jne, ja mulla se on nyt 4. Kakkosesta mulla oli kk ennen laskettua aikaa tiitteri 16 eli melko kohtuullinen, ja silti poika kellastui ja oli aneeminen. Eli kyllä nuo pienetkin luvut huolettavat välillä kun tässä on kuitenkin joku 14-15 viikkoa jäljellä.

Voi ÄssÄ!! Mä kun niin vielä toivoin... No hyvä että kuitenkin nyt saat asian päiväjärjestykseen ja katseet tulevaisuuteen päin!! Etkös aika pian kuitenkin raskautunut nytkin että ei varmaankaan kovin kauaa tarvii odotella seuraavaa plussaa... Isot halit kuitenkin sinne ja voimia!!!

Aurora, meillä ei ole deadlinea tämän muuton suhteen kun omaa asuntoa ei olla vielä edes laitettu myyntiin!! Ihan tarkoituksella kun nyt pitää ottaa päivä kerrallaan niin katellaan mihin tahtiin keritään ja jaksetaan mennä. Likat haluis muuttaa jo ihan heti mutta mä ajattelin sillai että muutama laatikko päivässä ja purkaa ne siellä niin ei keräänny nurkkiin miljoonaa purettavaa pakettia. Katotaan miten käy!! Mutta hyvä että siellä vointi ok!!!

Mä ostin vain Fleecetakin ukkelille, oisin ostanut sellaisen Jussiyökkärin mutta ei löytynyt enää kokoa. Jouluksi ajattelin minäkin enemmän panostaa.

Ny särkee päätä sen verran että jos hetkeksi kömpis peiton alle, poika lähti olion kanssa käymään asiakkaalla ja siellä menee pari tuntia, juhlaa!!

Yhteistyössä