ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Terppa emot, taas ihan sikana txt...

Ohdis: kyllä on nyt luokattoman paljon sontaa teidän niskassa... voimia teille!

Mirkulle onnea bisneksiin!!!
Itellä kans tässä sellasia virityksiä menossa... katotaan, mutta tosiasia on että ei se ota jos ei annakkaan!

Joox: minä kans poltan kilotolkulla kynttilöitä näin pimeään aikaan :O) Eilenkin ihailin meidän mörskän kuistia kun kynttilät loikotti jokaisella ikkunalla, ihana näky!

Mun tars ruveta vääntään muksujen kans joulutorttuja, kaveri on tulossa lapsineen kylään... ei muuten mitään, mutta tää kaveri on toinen niistä joilla on la ens kesäkuussa...

Toivon että tää tajuaa että en jaksa keskustella aiheesta... meinaan kyllä sanoa jos ei tajua.

testasin uudestaan ma aamuna, kun niitä liuskatestejä tuolla veskissä kerran on ;O) herkällä testillä aamupissasta tuli ihan haamun-haamun-haamu, että eiköhän se rupeis oleen ohi !! JIPII. Aattelin yrittää aikaistaa sitä labraa kun oli laittanu 28.11. eli pe... sillonhan vasta maanantaina saisin sen tuloksen, emminä jaksa oottaa viikonloppua... ei kai sillä nyt ihan kauheen suurta merkitystä ole jos vaikka torstaiksi sen aikaistan, eihän??

nyt leipoon---> heips!

Mipsa, en oikein myös tiedä mitä kaikkea voisi olla vialla mutta lääkäri vaan sanoi että jos syke on yli 180 niin sit kaikki ei ole kunnossa. Yksi minkä googlesta löysin oli että napanuora voi olla jumissa jotenkin, muut jutut liittyy sit kai sydämeen itseensä. noh, odotellaan.

ÄssÄlle onnittelut haamunhaamunhaamusta, kyl se siitä taas lähtee!! Anna palaa vaan!! Beedeetä heti sinne teille!!

Me ruvetaan nyt vähän riehumaan ton muuton kanssa kun ei tarvii näköjään yhtään edes varoa, taidan kellistää ukkelinkin tänään, hiphei!! ; )

Titti, eiks sun nyt kannattaisi ottaa oikein iisisti jos paineetkin on taivaissa?! Eikä mitään muutto/kellistelyriehumista? On kyllä to-del-la ihmeellistä että lääkäri sanoo, että jos syke on yli 180 niin kaikki ei ole kunnossa, muttei määrää lisätutkimuksia... Vauva kai taitaa olla kuitenkin vilkas ja pontevan oloinen siellä vatsanahkojen alla?

Mä en nyt haluaisi pelotella, mutta tuntuu että on pakko sanoa: mä ihastelin esikoisen vilkkautta ja pyörimistä vatsassa viimeisinä päivänä ennen tytön syntymää ja synnytyksen aikana. Sectiossa ilmeni, että tyttö oli täysin sotkeutunut napanuoraansa (mm. kaksi kierrosta kaulan ympärillä) ja olikin oikeasti varmaan yrittänyt pyristellä irti siitä... :-( Siitä jäi vähän ikävä fiilis. Yliaikaiskontrollissa kaikki näytti kuitenkin ultrassa hyvältä, että mistäs sitä olisi voinut tietää. Mutta vähän mietityttää tuo Titin vauvan korkea syke. Varmasti vaan ylireagoin!!

ÄssÄ, aikaista ihmeessä sitä labraa jos se on mahdollista! Beedeitä sinne!

Tänään on vähän parempi fiilis, kun palattiin tavanomaiseen päivärytmiin, eli minä pääsin töihin aikaisin (tosin olin myöhässä) ja mies hoitaa hikiset aamutoimet lasten kanssa. Viikonloppukin lähestyy uhkaavaa vauhtia, eikä ole MITÄÄN ohjelmaa - ihanaa! Torstai on toivoa täynnä!

ENSILUMI =o} !!
ihanaa !! Maailma näytti ihan vaaleansiniseltä kun poikkulit lähti koulutielle...
Onkos Tittillä jo paremmat fiilikset ?
Mitäs Haidilassa Otto tykkää lumesta ...vai onks teillä ??
Jaa-jaa....Mun fiilarit nousi heti pilviin ( ette varmaan huomannu ! )
Kun saatiin edes hetkeks lunta maahan ja kaikki näyttää niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
paljon valoisammalta !!

Suloisen ihanaa lumi(pallo)päivää jokaiselle !

Jee, täällähän on textiä vaikka kuinka! Sori jos menee väkisinkin jotain ohi... tää dalmis ;)

Tehis, kuin monta kertaa olen kaivannut sellaista perus muistitikkua joka lyötäis takaraivoon, sinne vois sitten lykätä ylimääräisiä ajatuksia/pohdittavia/jäähdyteltäviä/tärkeitä juttuja. Olis näppärää =)

Ohdikselle ja Oliolle voimia! Yrittäkää ottaa pieni irtiotto, lähette kahden johonkin, jos onnistuis. Edes yhdeksi yöksi ja olisitte puhumatta mitään vakavia.

Titti, mulla ei ole hajuakaan noista sykkeistä. Eikä kyllä verenpaineistakaan..
Muistan vaan kun nuorinta poikaa odotin, niin syke oli lähellä 170 ja terppa sanoi että tulee vilkas tyttö XD .. Rauhaa rauhaa..
Juup, eikä tuo 2 cm kohdunkaulaa välttämäti merkkaa mitään, se voi hävitä muutamassa tunnissakin.

Hienoa että Mipsalla rupiaa elämä voittamaan ;) Asiasta peltikattoon, mä olin mun kaverin doulana. Oli ihan mieletön kokemus ja olen edelleen niiiiin otettu, kun hän pyys minua mukaansa.

Mirkulle hatunnosto ja tsemityksiä! Rohkea rokan syö ;))) Näinhän se on, niinkuin ÄssÄkin sanoi ei se anna jos ei otakkan! Vaimitensenytoli...

Ja Ässälle samantien onnittelut haaleasta haamusta!! Toivottavasti saisit aikaisemmin labran. MMmmmm joulutorttuja nam!
Mun pitäisi kans tänään tehdä likalle piparkakkutaikina, leipovat kerhossa pipareita ja hälle kun pitää olla ihan omanlaisensa taikina. Joskus väänsin 123456879634 taikinaa ja laskeskelin suhteita ja maisteltiin (yök yök yök) niitä 123456879634 taikinoita, mutta nyt sitten on kirjoitettuna ylhäällä kunnon taikina ohje.
Oli muuten yksi taikina sitten niin tulinen (???) että huh huh!

Jooxille lumipallo takas * poks*. Me juostiin kieli pitkällä eilen ehtoolla pihalla... siis lasten kanssa. Aivan ihanaa kun tuli lunta (tulee vieläkin)! Toivottavasti ei nyt heti lähtis pois!

Jahas, tänään superahkera päivä, olen taasen huomenna kotosalla. Siivota pitäis, blääh. Olis muutama huoneen järjestyskin.

Haidi, mites siellä voidaan????

Heippatirallaa!

Kiitos mailista, mä en sinne naamakirjaan ole ikänä ees vilkassu...
en siitä tiiä mid,
joten viisaammat hoitakoon tuonkin homman ;o)

Taas oon smurffannut koko aamun, ajattelin (<---AUZ! )
et mentäis naapurinmuijan kans hemmottelemaan itseämme kasvohoidolla+meikkauksella, ja sit tietenkin ulos syömään ja hippaamaan...
Naapurikylään ihan ajateltiin, päästään kotoa edes johonkin.
Eka meidän piti mennä "ilmaiselle" risteilylle,
mutta niissäpä on paikkoja vaan viikolla,
muuten hytit maksaa hunajaa - ja kalliikshan tuo "ilmainen"risteily
jokatapauksessa tulee.
Multa siis vaan sitte pyydätte, jos Siljalle / tallinkille ilmaisen risteilylipun haluutte.
1-4 henkilöä,risteily tai yhdensuuntainen matka,
vihreät+keltaiset lähdöt B-C-luokan hytissä.
( kannattaa tsekata www.silja.fi )
Reitit: Hki-Tukholma-Hki, Tku-Tukholma-Tku,Hki-Tallinna-Hki ....
EI voimassa 30.12.08-9.1.2009 , muuten on 12.2.2009 asti.

Mä lähetän tän postissa sitten, jos joku tuonne mielii.
Vaik lasten kanssa Tukholmaan ;o)

....Jaa-a, nyt ulos ! Moips.

Täälläkin tuli talvi...ihanan valoisaa, toivottavasti ei enää sula pois. Koira tykkää peuhata lumessa, työntää kuonon hankeen < siis lunta oikeesti tuli paljon kerralla.
Laittakaan mulle tulemaan nyt paljon motivaatiota...täytyis alkaa tekee näyttösuunnitelmaa ja olen ihan alkutekijöissä...ensi viikko enää aikaa kun pitää olla valmiina...voi perse!!! Mieli on edelleen maassa näistä viimeajan tapahtumista niin ei oikein ajatus kestä kasassa ja paperihommat takkuaa. Kun jollain ilveellä saisi seuraavat 3 viikkoa menemään niin sit olis enää loppuarviointi. Kun se saa ohi, nostan sorkat seinälle muutamaksi päiväksi.

Joox, mitä noi keltaiset ja vihreät lähdöt tarkoittavat? Voisko olla lähtö sunnuntaina tai vaikkapa uudenvuodenpäivänä (to)?

Vähän kyllä kiinnostaisi ilmainen lippu, eipä tullut mieleenkään että voisi lähteä vaikka risteilylle joululomalla (ennen tuota karenssiaikaa 30.12 alkaen). Ei olla koskaan käyty lasten kanssa, nyt niitten kanssa voisi jo lähteäkin kun osaavat jossain määrin käyttäytyä... Eikä ensi kesänä varmaan tule mentyä kuitenkaan, vaikka optimistina kuvittelen meidän reissaavan ympäri maata/maailmaa kun miehelläkin on kunnon kesäloma.

Mutta mitenkä osoitteita edes saisi vaihdettua, kun en pääse suljetulle enkä edes omaa "anonyymia" sähköpostia... Palaan asiaan kunhan oon väläyttänyt ideaa miehelle.

Aurora ;o) !
Ne tarkoittaa just noita torstain ja sunnuntain ja keskellä viikkoa- lähtöjä,
ne näkyy ihan värillisinä siellä Silja.fi- sivuilla olevissa lähtöaikataulu-kalentereissa.
Mä vaikka laitan sulle mailiosoitteen, jos suostuttelet perheesi matkaan.

Joo, emmää sit eilen mitään riehunut, koko illan makasin sängyssä ja itkin ja maalailin kauhukuvia. Juuri noita Auroran kuvailemia, vauva on tosiaan ollut viime ajat ihan äärettömän villi, ei yhtään ole rauhoittunut missään vaiheessa. Sitä juuri mietin että yrittääkö se päästä siitä napanuorasta eroon mihin on sotkeutunut jne jne... Ja mä en ole missään välissä ollut iloinen että tää on näin raju liikkumaan, ihan tarpeeksi ollut kolmosestakin työtä kun se on jo niin raisu.

Noh, tänään on sit pää kipee eilisestä ja tässähän tää päiväkin sit menee.

Nyt laskuja maksamaan.

Voi Titti-kulta, olisi pitänyt jättää kirjoittamatta noita mun tuntemuksia ekasta raskaudesta..!

Ei sun kannata kauhukuvia maalata, mutta jos asiat jäivät lääkärintarkastuksessa epäselviksi, niin pitäisiköhän varmistaa joltain toiselta taholta ettei tarvitse huolehtia viikonlopun yli? Voisitko soittaa ihan vaikka äitipolille ja kysyä, jättikö neuvolalääkäri työnsä puolitiehen? Jos siellä osaavat sanoa, mistä noi sun oireet johtuvat ja pärjäätkö maanantaihin ilman tarkastusta, niin ehkä sitten voisit huokaista ainakin vähäsen!

Joox, löysin vihdoinkin ne värikoodit. Pistin miehelle sähköpostia, saa nähdä ryhtyykö mokomaan hullunmyllyyn vielä joulun LISÄKSI...

Ei mtn Aurora, muutenkin olin jo noita valmiiksi miettinyt. Ei meillä saa mistään mitään apua tai tukea, aina vaan käsketään levätä ja sit jos suunnilleen vauva on jo kainalossa niin voipi tulla näytille.. :/ No toisaalta en voi asiaan vaikuttaa mitenkään murehtimalla, täytyy yrittää keskittyä johonkin muuhun nyt. Ja odottaa maanantaita.

Hengessä mukana...
mulla on nyt vaan taas tarve jankata tätä km niin jankkaan tuolla kermeissä =O) etten teitä vallan kyllästytä jatkuvalla paasaamisella..

vilkutus kaikille o/ ÄssÄ

Iltaa!

Paljon on tekstiä täällä. En kommentoi muuta kuin voimia Haidille ja Ohdikselle. Ja Titille tsemppiä. Kyllä vauvalla kaikki on hyvin!

Meillä kaikilla lapsilla on nyt sitten ollut entero. Mä olen ihan poikki kun yöt on olleet tosi levottomia. Lapsi-parat. Ja koska mä olen väsynyt, (on taipumusta myös kaamosmasennukseen) olen alkanut miettiä tätä vauva-asiaa uudestaan. Ihan oikeasti, jaksanko minä vielä sen rumban? Raskaus olisi jo rankka kropalle ja sitten ne yövalvomiset ym. Toisaalta hirveästi haluaisin mutta, mutta. Tosi ristiriitaista.

T. Maisa

Huomenia,
Maisa, teillä eletään nyt raskasta aikaa rokkoineen kaamoksineen. Ei ihme, että epäilyttää miten jaksaa vauvan kanssa! Pohdiskele asiaa rauhassa pahimman väsymyksen ohi, älä vedä mitään pitkäaikaisia johtopäätöksiä nyt kun järki ei pelaa valvottujen öitten jälkeen. Viimeistään vuodenvaihteessahan se kaamosmasiskin alkaa helpottamaan ja lapsetkin tervehtyvät pian.

En tarkoita että negatiiviset tunteet pitäisi sivuuttaa kokonaan, mutta niitäkin on parempi käsitellä vasta hyvin nukutun yön (tai useamman!) jälkeen, eikä silloin kun ne saavat liian suuret mittasuhteet. Toivottavasti lapset paranevat pian!

Mites Titin ajatukset, helpottaako edes hieman? Rauhassa vaan viikonlopun yli, ja maanantaina uusi tsekkaus. Siellä sitten tiukkana jos vielä on epäilyksiä ettei kaikki ole kuten pitäisi. Sullahan on viikkojakin niin paljon, ettei ennenaikaisuudenkaan takia kannata vitkutella (vaikka vauvalle toki yleensä on hyvä pysyä vatsassa mahdollisimman pitkään).

Joox, mies ei tyrmännyt ajatusta risteilystä, muttei ehditty/jaksettu eilen illalla miettiä sen enempää. Onko sulla kiire päästä eroon lipusta? Anna pois vaan jos löytyy kiinnostuneita, meidän huushollissa tarvitaan varmaan viikonloppu pohdinta-aikaa.

Mulla on vähän samoja tuntemuksia kuin Maisalla, väsyneenä ei pysty tekemään päätöksiä lainkaan. Huomaan, että viisipäiväinen työviikko on viime viikkoina tuntunut päivää liian pitkältä (ainahan se tuntuu siltä, mutta viime aikoina entistä enemmän!). Eilen oli vielä hyvä fiilis, tänään on nuppi ihan sekaisin eikä kahvikaan auta. Ja lounaaseenkin vielä kaksi tuntia!

AV

Huomenta!!

En sitten saanut unta enää seiskan jälkeen kun muut heräilivät, poika nukkui kyllä puoli ysiin ja siihen asti itekin väkisin makasin sängyssä. Nyt sit kyllä väsyttää...

Olo ihan siedettävä tänään, verenpaineetkin laski illalla tosi alas, alapaine hitusen yli 70... Omituinen kroppa... Vauvakin oli suht rauhallinen koko illan, ehkä meillä oli sit hyvä ja rauhallinen olo. Saunassa vaan kävin illalla ja nyt on joka paikka niin turvoksissa että!! Taitaa olla paree jättää se toistaiseksi pois.

Eilen saatiin iso hyppäys muuttoa eteenpäin, mä hiljakseen latasin kaappien sisältöä laatikoihin ja olio roudas niitä uuten kotiin. Huomenna olis tarkoitus saada sängyt sinne ja yöksi nukkumaan sinne!!

Taitaa muuten tulla nettipimentoa kun olio ei vaan ole saanut siirrettyä liittymää sinne, jos jotain tärkeätä tulee niin onneksi on kännykkä... Mut näin tää aina menee, se ei vaan saa asioita hoidettua. Huoh.

Taidan mennä vääntää tukkaa ja sit uudelle kämpälle tyhjentää laatikoita että sais huomenna vikatkin tärkeät tavarat pakattua. Moro!!

Ainiin, vilkutukset kaikille tasapuolisesti, omaanapaa kaivelen täällä vaan...

Juu, kaivele Titti rauhassa vaan !
Hieno juttu, että ipana rauhoittui ;o)
Uskon edelleen, ettei mitään hätää ole.... muistat nyt vaan ottaa iisisti !

Olikos vähän ihana uutinen eilen, kun tyttö oli syntynyt lentokoneessa ;ò))
Kyllä mä taas nyyhkin onnesta !
Ja aatelkaas, kuinka erikoinen tarina tytöllä on omille lapsille aikanaan
kerrottavaksi ;o) ! WAU !

AaVee ; lippu odottelee teitä viikonlopun yli kyllä, nou hätä !

Maisalla on isoa asiaa nyt mietintämyssyssä ... kyllä se ratkaisu tulee,
muodossa tai toisessa siihen vauva-asiaan,
rauhassa nyt vaan ja otat lepoa heti kun muiden silmä välttää, eiks niin ??!

Mä jotenkin tässä ( salaa....hyshys! ) toivon,
että olis tärpännyt kun pupuiltiin sopivina päivinä,
vaikka tiedän sen olevan lähes mahdotonta....
Noh, kohtahan se nähdään,
Tänään KooPee 27 / 28-34 , joten ainakin täti sais tulla
ennen sitä ensviikonloppua sitte !
Ettei mene meiän parisuhe-yö harakoille ihan.
Olio inhoo hillo-päivinä duunailla, joten ei sit onnistuiskaan.

No nyt mä lähden nauttimaan ulos, täällä leijailee ihanasti isoja lumihiutaleita =o) !!!

Eikö vaan kummasti piristä lumi mieltä?! Sillä on uskomaton vaikutus ainakin minulle. Ihan kuin eri ihminen. Toivottavasti nyt pysyykin hetken ettei sula heti pois. Niin ja mukulat vasta innoissaan on. Nekin viihtyy ulkona eri tavalla. Kauheasti olis halu tehdä lumiukkoja yms, mutta paha tuosta pakkaslumesta on väsäillä.

Ässälle: ihan rauhassa omaa napaa. Täytyy niitä omia suuria juttuja saada purkaa. Ja saat jauhaa melkolailla, että ainakaan minä kyllästyisin. Valitettavasti en välttämättä osaa lohduttaa samalla tavalla kuin saman kokeneet.

Titti: Kaikki on varmasti hyvin. Nyt rauhallisilla mielin viikonlopun yli. Ja jos maanantaina oikein kovasti asiat vaivaa, niin lyöt nyrkkiä pöytään ja vaadit lisätutkimuksia.

Papu: kerroppa lisää doula kokemuksestasi. Sattuneesta syystä kiinnostaa. Tosin ehkä vähän eri asia, kun olette kavereita. Mulla se olis todennäköisesti tuntematon ihminen.
Vähän juuri mietityttää, että osaako vieras "lukea ajatuksia". Vähän ehkä voimakas ilmaisu, mutta meillä mies ainakin tietää aika tarkkaan mitä odotan ja toivon. Ja osaa sanoa ääneen asioita, jos en itse tajua. Ja jos näytän omituiselta, niin huomaa sen varmaan paremmin kuin vieras.

Joox: Nyt sitten saadaankin jännäillä sua. Jee!!! Peukut pystyssä. Mikään ei ole mahdotonta, kun niin uskoo.
Juu, ja minäkin herkistelin lukiessani sitä lentokone synnytystä.

Niin ja Maisalla tuttuja tuntemuksia. Aika monet varmaan tunnistaa ne. Jopa minulla ne pyörii mielessä välillä. Lohduttaudun sillä, että onneksi on tulossa kevätvauva. Valvominen helpompaa ja mieskin saa olla luultavasti pitkään kotona. Ehkä jopa kaksi kuukautta, kun on isyysloma+kesäloma+vähän jotain extraa.

Vilkutuksia kaikille muillekin!
Nyt täytyy ruveta leipomishommiin. Esikon synttärit on viikonloppuna. Pientä stressiä aiheesta pukannut. Ei olis millään jaksanu siivota ja mitään muutakaan. Ja kun ei täällä viime aikoina tosiaan ole paljoa siivottu, niin urakka on ollut kahta pahempi.
Ai niin, ja maanantaina on ultra! Malttamattomana odotan.

Viikonloppuja kaikille!

Viikonlopun ajan saadaankin sitten jännätä maanantaisia
Tittin lääkärikäyntiä
ja Mipsan Ultraa !!

Luulen, et mua ei tarvitse jännätä, mutta kiitos vaan, Mipsa ;o) !
( ....Hmmm...toisaalta; Oishan se aika jänskä, jos ois tää homma järjestyny täs
"ohimennen" - ei tarvis aina inttää oliolta, et miksei,miksei ??! )
Mut mullahan on perinteinen tädin tulopäivä ollut sunnuntai/formulapäivä,
joten katellaan rauhassa ...sanoo hän ja järsii jo kynsiään.

Njaahas, NYT on mentävä.

Viikonloppuja kaikille, jos ei enää kuulla tänäpänä *</=o}

Täällä taas.
Lihapiirakka tehty. Kakkupohja täytys tehdä tänään ja paaljon muutakin. Mutta ensin päikkärit. Ei muuten jaksa ei. Ihme kumma lapset on yleensä antanu hetken pötköttää sohvalla. Ja ihmeen pienillä päikkäreillä sitä piristyykin.

Joox: Niinpä. Juuri ajattelin ihan samaa. Eikö vaan olis täydellistä, jos olis käyny vähän kuin vahinko?!!! Peukutan edelleen. Aina saa toivoa ja uskoa.

Pakkashuomenet
Ihana talvinensää pakkasta hieman alle 10 kummasti piristi kun ulkona kävi:)
Nyt on hyvämieli...eilen illalla sain jonkun kummallisen virtapiikin ja kävin sen voimalla työstämään näyttöpapereita saaden paljon aikaan. Paljon on vielä edessäkin, mutta tuo alkuunsaaminen oli vaikeaa, eiköhän ne nyt mene loppuun ihan ok kun vauhtiin pääsin:)
Omanapa taas kummittelee kierto täynnä tänään saa nähdä tuleeko täti ajoissa, edellisen kierron pituudeksi tuli 26 ja tänään on kp27. Nenä on ollut kummallisen tukkoinen pari päivää, ei kuitenkaan flunssainen. Limakalvot rutikuivat, niistäessä tulee verta??? Uusi tätioire??? Voi kun olis jotain muuta <---viittaa historiaan kun alkuraskaudesta nenä vuosi verta monta viikkoa jokapäivä:)
No mut ei tässä aleta mitään toiveita herättelemään, tuskin mitään joulunihmeitä tapahtuu:)))
Jaahas jos tästä suihkuun ja kohti töitä...seuraavat vapaat onkin vasta ensiviikonloppuna ja silloin meidän pienipoika täyttää 17v...sniiiiiffff! Juhlat siis tiedossa, ei mitään suuria ihan vaan omalla porukalla, ehkä mummot ja pappa piipahtaa kahvilla. Täytyyhän se kakku leipoa jne:) sitten saakin kohta jo aloittaa jouluvalmistelut. Mulla on ollut tapana pojan synttäreiden jälkeen aina kaivaa joulukoristeet esille pikkuhiljaa ja alkaa ripotella niitä paikoilleen.

Haidi sentäs valvoo täällä lauantain sujumista mun kanssa ;o) !
Mä jo luulin, että kaikki on kadonneet tuonne vähäiseen lumeen ...
Mutta ihanaa tosiaan kun maailma on paaaaaaaaaaaaaljon valoisampi
lumen ansiosta. Kunhan vaan ei sulaisi pois.

Olio lähti lasten kanssa uimaan, ja mä poden kans täällä täti-turboa
ja nokan tukkoisuutta, hö.
Olin yöllisistä vatsakivuista jo ihan varma, että täti on päättänyt
hiipiä keskellä yötä meille salavihkaa, mutta ei....edes rinnat ei ole kipeet,
kuten aina yleensä,
mut voi nyt johtua tosta mun kipulääkkeiden runsaahkosta syömisestäkin,
ettei oo...sama KooPee Haidin kans menossa.
Ei haittais yhtään, vaikka täti tuliskin ilman tuskia tällä kertaa.
Siis meille, ei Haidilaan !( bd bd bd salaa...)

Nyt hyppään suihkuun ja alan siivousurakkaa pikkuhiljaa
valmistelemaan ennen kauppareissua .
Eilen kävin ostamassa joululahjoja, uudessa
Anttila storessa oli 4 lelua 3:n hinnalla, eli vielä jäi 1 ostamati ( siskon isompi tyttö )
mutta se onkin korkeempaa teknologiaa, kun sille lahjaa etsitään...

Onkos muilla emoilla joulupukin kontissa jo paljon valmiina ?

Yhteistyössä