ISOmpaa pesuetta haaveilevat 29

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikainen moi näin puhelimella... Uudessa kodissa siis nyt ollaan ja olo on aika onnellinen... Fyysinen olokin on aika loistava, selkä vaan on tosi kipeä kaikesta tästä. Mut ei tod tunnu että muutaman viikon päästä pitäisi vauva pyöräyttää! Outoa miten tää olo nyt vaan paranee... Mut nyt nautin olostani pesueen kanssa ihanaisessa uudessa kodissamme! ; )

Onnea Uuteen Kotiin, Titti !

Ihanaa, että pääsitte nauttimaan uduesta kodista ennen uuden vauvan tuloa,
on siinä onnea kerrakseen ;o) !

Täällä odotellaan myräkän alkamista; lunta alkoi satelemaan
hiljalleen puoli tuntia sitten, ja kovenee vaan, tuulikin yltyy.
( Meillä on hernesoppapäivä ja jälkkäriksi pannaria sitten illemmalla,
ja sit vaan nautitaan soffan nurkassa kylkimyyryssä koko pesue...)

Pojat lähti just katsomaan Cittariin joulupukkia kaksistaan...iik !
Mitäköhän siellä mahtaa tapahtua....

Niin, Huomenta vaan kaikille !
äärettömän lumista sellaista ;o) !
Me aikuiset ei nokkaamme ulos eilen pistetty,
ja tänäaamuna ei meinattu ovea saada auki,
ois prskl pitäny tehä lumihommat illalla kuitenkin ...

Mukulat kyllä oli kait 3 tuntia riehumassa tuolla, syömässä kävivät välillä vaan.
Ja pojat oli kaupalla oikein mikkiin saaneet lahjatoiveensa sanoa,
nyt ne luulee sitte saavansa joulupukilta kaiken toivomansa - kun se
kerran sielä oli kuuntelemassa .... liikuttavaa joteskin,
et ne vielä 10 -vuotiaina pukkiin uskoo noin vakaasti.

Vieläkö teillä lapset joulupukkiin uskoo ?

Meillä yritiivät viime- ja toissavuonna, ettei pukkia olisikaan,
mut toissavuonna meillä kävi vuokrapukki ( äärettömän huono sellainen !! )
ja viimevuonna kysyin ihan kirkkain silmin,
et miteennii ei oo pukkia olemassa ?? No on kai se nyt olemassa,
onhan se telsussakin nähty, hyvänen aika !!
Sit se oli meidän joulusaunan aikaan tuonut iiiison säkin lahjoja eteiseen ...
no, pukkihan pääsee lasten kotiin jotenkin ( meillä ei ole piippua ) tuomaan
lahjat, jos ovea ei olla avaamassa....on se siis tietenkin olemassa.

Päivän alkuun pohdinnat tässä.
Ei oo muuten Tittillä kun 2 päivää aikaa, jos Papun veikkaus toteutuu ...

Lumiset tervehdykset työmaalta kaikille!
Aivan käsittämättömän ihanaa kun tuli lunta! Me ollaan hieman (???!!!) omituisia, meinaan oltiin kanssa eilen lähes koko päivä ulkona, siinä myterissä.
Talleilla oli hurjaa menoa, mukuloita tipahteli, kun ponit säikky tuulenpuuskia. Ei onneksi sattunut kehenkään. Rohkeita ipanoita, takas selkään vaan!

ONNEA TITTILLE UUTEEN KOTIIN <3 <3 !!

Meillä enään nuorimmainen uskoo joulupukkiin, tämä nuorempi poika ei usko/välillä vähän/ei usko/välillä vähän. Ollaanhan me korvatunturilla käyty tapaamassakin pukkia!

Voi vinde, olisko vähän mahtavaa jos Haidi ja Joox plussais nyt yhtä aikaa!!! Mä voin kyllä kestitä tätiä teidänkin puolesta (hmmm... 3 viikon juoksut..), lupaan sen!!

Papu on sentäs selvinnyt myräkästä,
nuo muut on tainneet hankeen hukkua kun ei kuulu mid ....

Nii, mun KooPee siis 30 tänää, eikä muuta oiretta ku massu pallona...
ja pienehköä siivousintoa oli havaittavissa viikonloppuna,
mut ei tullut täti sunnuntaina, eikä maanantaiaamuna, kuten yleensä....
Nyt ku oikeen odotan, et alkais,
ettei sitten mene parisuheviikonloppu piloille...
päästäs rauhassa nauttimaan aikuisten leikeistäkii
( enkä tarkoita tällä lumisotaa !! =)
Niin Ei VARMANA ala ku vasta ens perjantaina tai jotain.
Plussatuuriin en jaksa uskoa, peukutellaan me Haidia vaan nyt , jooko ?!

Siis tää on törkeetä (!!!!), nää työt häiritsee mun smurffailua täälä ja vielä maanantaina!!!! (Siitä siis tuon edellisen viestin töksähtävä loppu) Enkä nytkään ehdi sen kummempia kommentoimaan, PAITSI : JOOX bd bd bd bd bd bd Kylä mä voin ottaa sulta sen tädin kestitsemisen!
Äkkiä, kuulitteko/näittekö lööpeistä niistä 4kg kaksosista!!! Huh..

Häh ??
Emmää o kuullu .... systerin entinen
naapuri ( pieni ja laiha ihminen ) sai aikanaan yli 3,8-kiloiset kaksoset,
vaikkei sillä ollu kovin sio massukaan... siis mun mielestä.
Mitähän täst ois aikaa .... ehkä 8,5 vuotta tai jotain.
Meen luuraamaan heti nettiuutiset, jos löytäsin.
Tsau !

Onnea Titille ja pesueelle uuteen kotiin. Mulla alkaa oleen kutina, että synnytys siirtyy vielä kolme päivää edellisestä veikkauksesta, eli 13.12..sori Titti, että pitkitän sun piinaa ;}

4 kiloset kaksoset on kyllä jo melkoinen lasti..

Meillä mennään huomenna sinne lääkärille. Mä olen ihan hakosalla, jos totta puhutaan, ihan rintaa puristaa kun miettii..
Hetkittäin tekisi mieli perua koko juttu. Sit taas parin tunnin päästä olen aivan varma..sit taas en ollenkaan. Hajottaa!!!! Ja huomiseen on aika lyhyt aika miettiä.

Hehkutinkohan mä perjantaina vielä mun joululomaa? No kerta vielä, jos satuinkin jo mainitsemaankin...19.12.08-07.01.09!
Ette siis todellakaan usko, miten toi tulee tarpeeseen!! Hyvä etten hypännyt pomon kaulaan itkemään onnesta kun kuulin...luulin et mulla on vain välipäivät lomaa. Ihan herkistyin :}

Njäh. En löytäny ku ton lööpin vaan.
Noh- odotellaan, eiköhän se uutinen löydä johonki näkösällekin joskus.

Ohdiksella onkin jännät paikat !
Turha kai sitä on pähkäillä etukäteen , menette vaan ja siellä selvinnee sitte enempi.
( helvetin helppo täältä sanoa,,, mut tiedän oikeesti ton ...)
Muistan aikanaan ite kuinka jänskätti meno VL:n lääkärille,
valvoin 3 viimistä yötä,
mut ihana ja asiallinen vastaanotto oli, ja asiaa tuli paljon mietittäväksi.
Antoi jopa suoraan sellasen aikataulu-paperin,
et miten missäkin hoidossa edetään.
Ja jätti sitten vaihtoehtoja pähkäiltäväksi.
Tuo asia kun ei kuukaudessa tai kahdessa pakene mihinkään,
niin aikaa mietinnöille on.

Toivon teille yhtä antoisaa käyntiä !
Asioilla on tapana järjestyä kuitenkin sitten parhain päin,
vaikka nyt just tuntuiskin kököltä ....

IIIIIIIIIIIIIIhanan pitkän loman sait, Ohdis !
Mä oon saikulla vuoden loppuun ja meillä olion vapaat on just välipäivät vaan.
kiva sekin.

Onpas meillä hiljaista täällä tänään... Titti on nettipimennossa
( toivottavasti ei kauaa !! )
Ja Haidi pakertaa koulujuttujansa loppuun, mutta missäs muuuuuuuuuut ??

Tää lähtee lapioimaan tiensä postilootalle .....

Päivää!!

Kiitoksia onnitteluista, kyllä olikin homma!! Mut olo on aika mahtava vaikka tavarat on hukassa vielä.. Mut kyl ne paikkansa löytää seuraavien kuukausien aikana. ; )

Neuvolassa vaavin syke oli jo ihan normaali, 160, heti kyl meinas hepuloida kun anturi asetettiin massulle, ei tykkää siitä sit yhtään!! Terkka laittoi äänen sit ihan hiljaiselle niin rauhoittui jäbäkin. Paineet oli kotoa lähtiessä noin 130/78 ja siellä sit 150/100, joo-o... Mitähän sit uskois?? Lupasin käydä vielä paikallisessa apteekissa tarkistamassa joku päivä, muuten mennään näin ensi viikkoon. Sormet alkaa olla aika turbona, nivelet varsinkin mikä on mulle uutta. Mut muuten ihan sika hyvä olo, hyvinkin voisin uskoa tuota Ohdiksen ennustusta, piru vie... ; )

Tsemppiä muuten joo huomiselle, kyllä varmasti jännittää mut eihän teidän mikään pakko ole suostua mihinkään, ihan vain ennakkoluulottomasti sinne vaan!!

Jaaha, ei nyt taaskaan kerkiä enempiä, pitäis lähtee syömään ja sit vois vaikka marmattaa ukolle että koskas se sais siirrettyä tän liittymän uuteen kotoon... Ehkä ensi vuonna jos vanhat merkit pitää paikkaansa. Mur.

Titti 37+5

Maanantaita!

Huh mikä päivä töissä tänään, työmatkakin kesti kaksinverroin normaaliin verraten eli 1,5 tuntia... Lumisade vaan jatkuu täällä etelässä. Mäkin olisin voinut olla koko eilisen ulkona, mutta kun perhana kaikki viime talven toppavaatteet ovat liian pieniä!! Prkl. Muut kyllä kävivät, tänään on pakko mennä lasten kanssa peuhaamaan. Tai ne saavat hoitaa peuhaamisen itse.

Onnea uuteen kotiin Titti, ja kiva että neuvolauutiset olivat hyviä! Nyt vaan tarkkaa paineen seurantaa, niin eiköhän se siitä. Ohdikselle toivotan oikein rentouttavaa ja piristävää jättipitkää joululomaa. Ihanan kuuloista! Toivottavasti lääkärikäynti menee hyvin. Ja Jooxin ja Haidin tunnelmia jännään täältä konvehtirasian takaa! Uiuiuiui, miten kutkuttavaa...!!

Eihän nuo tuplat olleet kuin 3,9 ja 3,67 kg, pikkujäbiä. ;-) Mieheni kaksossedät syntyivät 50-luvun alussa päälle 4-kiloisina. Heidän pienikokoinen mammansa pyöräytti 5 senkokoista lasta 3,5 vuodessa, leikkauksella. Sen jälkeen vihjaistiin, josko laitettaisiin vetskari vatsaan... Ei vaiskaan, isoa vatsaa valittaessa pitää vaan pitää mielessä, että se voisi olla vielä tuplasti isompi. Tsiisus!

Voe hitto, kello on jo kaksi, vaikka juurihan mä tulin tänne. Takaisin töihin, siis.

PS. Joox, ei vielä saatu päätöstä aikaiseksi sen risteilyn suhteen. Mies haluaa aina jutella asiasta kun mä oon jo ihan rättipoikkisilmätristissä ja ajatus risteilystä vauhtiveijareiden kanssa on kuin joku ehdottaisi kolmen päivän kidutusta joululoman ajaksi.

Aurora ; Juu, nou hätä.
Laitatte lapset hoitoon ja menette erotiikka ( - HÄ ?? Mitäseon ? ) - risteilylle kaksin.
;O....postuu vihellellen takavasemmalle...

Titti ; hienoa, tasaantuihan se syke vihdoin ja kaik hyvin ... mitäsmäsanoin ??!
Mikäs kumma siinäkin muuten on, että kotona verenpaine on ihan eri lukemissa
kuin neuvolassa mitattuna ? ... mulla nousi Pinkkistä odottaessa kans ihan hulluihin lukemiin aina, vaik kotona oli muka ok....hö.

Mipsan ultraa vielä jänskätään täällä ... hu-huu ??!

Mulla muuten kans vatsan koosta päätteli monet loppumetreillä ,
että ois ainakin 4 kiloa per vaavi, mut nuohan oli vaan 2,9 ja 2,5 kg,
ihan normaalikokoset tyypit siis.
Äippä oli vaan herkutellu niin että oli hiukan turbokokoinen ....

Lumihommia jaksoin tehdä tunnin verran ( + pulkat ja muu talvikama varastosta esiin, kesäkamat pois ) ja loput lumihommat jätän pojille.
Varsinkin tuo AS- poika odottaa aina innoissaan, että pääsee lumihommiin.
Sopii mulle oikein hyvin ;o) !

Olikohan tä snyt kaikki...?
Mä kirjotin jo äsken pitkät tarinat, mut kadotin johonkin kaiken...

Huomenta!

Mikämikäerotiikka? Ajatella, että joskus vuonna yks ja kaks on mukamas ollut liian "väsynyt" hommiin, vaikka oikeasti on vaan laiskotuttanut. Nyt kun SE on oikeasti mielessä koko ajan, niin piru vie silmät ei pysy auki enää puol ysin jälkeen illalla, kun lapset on saatu nukkumaan! Ihan aikuisten oikeesti VÄSYTTÄÄ liikaa. En tiiä, onnistuisko se nukkuessa. Mies ei ehkä innostuisi.

Nii, en tiedä kehtaisko sitä vielä joulun jälkeen yrittää tyrkyttää lapsia hoitoon. Mummohan varsinkin ottaa niitä hoitoon innoissaan, kerrankin sitä yöhoitoa voisi oikeasti hyödyntää... *pistää idean korvan taakse* Mietittiin sitäkin vaihtoehtoa, että kutsuisi isovanhemmat mukaan, mutta olis sekin vähän ikävää: "Jos tulisitte mukaan, maksaisitte matkanne itse ja istuisitte koko illan hytissä lastenlapsia vahtimassa, sillä aikaa kun me hummaillaan. Kuulostaako hyvältä?"

Jotain sä Joox oot tehnyt oikein noitten poikien kasvatuksessa, kun odottavat innolla lumitöitä! Toivottavasti teini-ikä ei pilaa kovaa työtäsi. :-D

Kahvihuoneen kautta töihin.

Olin liian hätänen..lääkäri onkin vasta huomenna :D Olio melkein jo oli perunut koulutuksensa kun olin väärää päivämäärää laittanut...mutta huomenna siis. Maha on kipee jännittämisestä..

Mites Mipsan ultra?

Meillä ei muuten ensimmäinen avioriita ole kaukana (joo-o, me ei tosiaan olla koskaan tapeltu), sen jotenkin haistaa ilmapiiristä..että joulustressiä vielä odotellessa ;}

Voi, Ohdis...nyt sitte tsemiä sinnepäin, että huomiseen jaksatte
ja kaikki menee hyvin ...
ekaa riitaa ilmassa ? no mut sehän on hyvä merkki,
on kaikki tunteet pelissä ainakin !( ja puhdistaahan se ilmaa...)

No...ei mekään olla riidelty ku 3 tai 4 kertaa näiden pian 7:n vuoden aikana,
vaikka ollaan skorpioneja kumpikin....Meillä kans ilmassa roikkuu joskus
ihan viikkoja sellanen kipinäherkkä fiilis, ja sitte räjähdetään kerralla,
riita kestää 3 minuuttia ja that`s it.
Joskus jopa SS:ää sitte päätteex ( SovintoSexiä =)

Auroralla suunnitelma kuulostaa hyvältä...joko pian paan postiin liput ??
Ois hyvä varata ajoissa, ja jokatapauksessa olet ainoa kiinnostunut.
Joten laita mulle osoitteesi ropelitar[a]pp.inet.fi
niin postitan (erotiikkaloma-)lärpäkkeen sinulle ;o)

Mipsa ?? Kuinkas meni ultrassa ??

Mä lähden kohta työkaverin kans Ikeaan shoppailemaan ja nuuskimaan joulufiilistä
näin nimpparipäivän kunniaksi ;o)
Kamala jysäri ja paikat kipeinä eilisestä lumihommasta ...massu
edelleen kauhia pallo ja KooPee nyt 31, eli eiköhän se täti kurvaa pian tähän osoitteeseen ....
Meniköhän se Haidilaan ollenkaan ????
Toivottavasti EI =o) !!

Aijuu, pojista : tekihän ne lumihommia, mut pulkkamäki houkutti enemmän -
ja olio sai tehdä loput ...( kjähkjäh ! hyvää sille tekee tehdä vähän ruumiillistakin työtä välillä, kun on konttorirottana vallan nykyisin XD ...)
Yritti kurmoottaa poikia huonosti tehdyistä hommista,
mutta sitten heltyi antamaan tälle AS-pojalle 10,- koska poika
sai englannin kokeesta 10 !!!!! Siis EKA kymppi koko kouluaikana !!
Että se oli polleeta ukkoo sitten koko illan =o)

No mut nyt heipat vähäks aikaa !

Onnittelut Jooxin pojan kympille! Mahtavaa! Pistän sulle postia, otetaan kiitollisina vastaan liput. Saahan ne aina eteenpäin, jos en saa aikaiseksi varata itse. Kiitos siis! (ethän piirrä sentään mitään erotiikkalippukuvioita siihen ennen postitusta?)

Saas nähdä onko tätin auto jäänyt lumikinokseen, vai löytääkö se kenellekään lähipäivinä... Huh, jännää!!! Ohdikselle vielä tsempitykset. Vasta eka riita?!

AV

Päivee että pätkähtää
Haidilassa sairastetaan ja kukas muu kun allekirjoittanut itse. Flunssa yrittää iskeä tirskuttaa, palentaa, väsyttää jne. juu mut ihan toisista syistä kävin lääkärissä tänään. Monena iltana on ollut jalat turvoksissa ja muutenkin hönttiolo ja syykin löytyi verenpaine taivaissa samoin pulssi, nestettä kerää jne. tohtori passitti saikulle loppuviikoksi ja antoin nesteenpoistolääke reseptin kouraan...5 päivän tehokuuri jolla saadaan nestelasti purettua nopeasti, niin saa sydän sit levätä. Ihan tarpeeseen tulee kyl lepo, mutta kun pitäs saad ne koulujutut loppuun niin ei kovin hymyilytä. toisaalta nyt on aikaa päivät tehdä paperihommia, mutta saatan joutua korvaamaan muutaman päivän, muuten en ehkä pääse näyttöä aloittamaan ja aika loppuu kesken.

Kp on tänään 30 eli on tainnut täti ajaa kunnolla johonkin hankeen kun ei näy. Pitäisi kyllä jo olla tullut kun terolutit oli käytössä. Ajattelin odotella tuonne kp:hen 35 asti testausta, mutta nyt tulee pakkotestaus koska tuota nestelastinpurkua niillä lääkkeillä ei voi aloittaa jos on raskaana...enkä tietenkään ota riskiä. Täytyy siis kait huomenna käydä ostaa testi kun ei satu kotona yhtään olemaan jemmassa. Ei ole yhtään plussafiilis mutta pakkohan se on tarkistaa tilanne.

Titille ja pesueelle onnea uuteen kotiin...laittakaa uusi osoite tulemaan, niin ei kirjeet huku. Laita vaikka sähköpostilla niin saa likka tyrkätä kirjeen sit nopeemmin postiin...taitaa olla meidän likan vuoro seuraava kirje laittaa:)

Heips kaikille!

Hirmu kiireinen kaksi päivää. Ei oo tänne ehtinyt. Tänään on istuttu lääkärissä. Kuopus kaatui ja mursi solisluun.

Ultra oli eilen vasta iltapäivällä ja sitten heti perään kurvattiin synttäreille. Eli kaikki ultrassa ok. Kovasti siellä vauva heilutteli. Laitteet oli uusittu sitten viime kerran, joten jopa sai kuvasta jotain selvääkin, toisin kuin niistä edellisistä antiikin aikuisista. Viikkoihin ei oikeastaan mitään muutosta. Takaseinäistukka, lapsiveden määrä normaali. Mitäs muuta, niskaturvotuksen mittasi (oli ok), mutta eihän tuohon ole enää luottamista näillä viikoilla. Ensi/seuraavalla viikolla seulaan, jos haluaa. Luultavasti menen vanhasta muistista. Jotenkin kyllä uskon ja luotan, että kaikki on ok.

Onnea Titille uuteen kotiin! Ja ihanaa, että lääkärissä kaikki hyvin. Vähän vaikuttaisi, että vauva saattaa antaa odotuttaa itseään.

Ohdis: Tsemppiä lääkäriin! Samaa mieltä Jooxin kanssa: turha pähkäillä etukäteen. Teette päätöksiä sitten kun tiedätte enemmän.

Siis mitä mitä?! Nyt täti meinaa pitää meitä jännityksessä, että onko ajanut ohi kahdesta paikasta. Ei kai se nyt niin ilkeä voi olla, että pilaa Joox teidän viikonlopun?!!! Ja huomenna saadaan kuulla Haidin testauksesta.
Nyt jännittää...

Pikana pyörähdän, on töissä taasen kiireitä, isot asiakkaat tekee isoja juttuja ja kukas muukaan täällä niitä hoitaisi kun allekirjoittanut itse >:/

Titille jaksuja, Mipsalle myös ja Haidille paranemisia ja kaikille muillekkin kaikkea muuta, päättäkää ite mitä haluutte :} Mä pitelen peukkuja tönkkönä ettei se täti nyt löytäs sen kummemmin Haidilaan kun Jooxilaankaan ja siellä näkysi kaksi viirua tikussa.

Kotiin ------------->

Äh.
Tästä törkeen kamalasta päänsärystä, kuvotuksesta ja
raivopäägorilla-fiilarista EI VOI
erehtyä ........ varmaan huomenissa täti löytää meille.
Tai sitte viikonloppuna. jihuu.
Tervemenoa erotiikka.

Ja nyt Pinkkis on järkyssä flunssassa sitten >:o(
MrrrrrrrrrRRRrrrr ja AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaRRRggggGGGgH !!!!!
Mulla jo toinen uneton superhikinen yö takana ja tätiä ei näy,
tyttö yskii keuhkonsa pihalle ja kaikki tuntuu taas
kaatuvan ( erittäin kipeeseen ) niskaan . HÖ.

Sen tiedän, et systeri ei ota missään tapauksessa hoitoon kipeetä lasta,
joten jos en saa tyttöä 2:ssa päivässä paranemaan
niin hyvästi parisuhetoiminta ... ja hotelliyö ja pikkujoulujuhlinta ja kaikki.perse.
Ehkä sit ensvuonna onnistui kaksistaankin olo. ÄH ja PÖH !

Onneks mentiin sinen ikeaan eilen, tänää ei ois ollu mahiksia enää...
siellä oli muuten hälytysharjoitus, ja kaikkien piti sitte poistua ulos
ja sai pullakaffet siitä hyvästä ....
sillä toiminnan nopeudella ois kuoltu sinen kyllä lähes jokainen.
Oikeen otti pattiin ,kun ei saanu jättää aiheesta erillistä palautetta,
oletin, et ois....täytynee laittaa jotenkin sinen palautetta,
kyllä oli niin luokatonta toimintaa ku henkilökunta liikkui hitaammin ku etanan räkä.
AAAAARRRGGGHHHH sillekii.

Juu oikein hyvää tätä päivää muille !
onneks pakkasta on muutama aste, ettei kaikki lumi katoa heti ;o)

Kuulostaa kyllä erehdyttävästi Jooxin pims-gorillalta :D
Nyt vaan Pinkkikselle kaikkee vitamiinipitoista ja lahjot sen nameilla ja ja ja..tietty sitten kirkkain sinisin silmin viet neidin hoitoon ja sanot siskollesi, että tytöllä alkoi just nenä vähän vuotaa ja et nyt on kauhee kiire, ei kerkee jäädä jutskaan ;D Kännyn voit sulkea samalla kun siskosi katselee sun perävaloja.

Ihme paloharjoitus :/ olisi periaatteessa hyvä kerätä palautetta tuollaisesta...

Mä näin aivan kummaa unta. Olin saanut lääkäriltä muka jonku hormonireseptin ja tein sitten raskaustestin varmuuden varalta ennen niiden aloitusta, vaikka olikin vasta kierron puoliväli ja siihen testiin tulikin kaksi selkeetä viivaa. Ne viivat vaan oli verisiä, ei punaista mustetta ja alkoivat myöhemmin valua testiä pitkin. Juu, en mä yhtään sitä lääkäriä näemmä jännitä..
Oikeestaan mun jännitys on vaan kiinni siitä, että Olio pitäisi hetken sylissä ja sanoisi selkeällä suomen kielellä että se todella haluaa tätä.

Yhteistyössä