ISOmpaa pesuetta haaveilevat 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin lukaisemassa kolmisen ekaa sivua tosta ketjusta :}

Omaa napaa sen verran, että illalla nukuin ja palelin ihan hirveästi (kuumeilua oli, mutta ei pahasti), alavatsassa kaameita jomotteluja ja vääntöä, nyt tuntuu samantyyppiseltä kun ois kunnon tulehdus (ei kuitenkaan kait ole, kun peuhailut ei satu eikä ole vuotoa) päällä koska kohtu ja munikset on t-o-d-e-l-l-a hellänä molemmin puolin vaikka paikallaan pönöttää.
Haidi, mun omahoitsu, kuuluuhan tää ihan normioireilun piikkiin, kuuluuhan? Joku tulehdus tästä taas puuttuskin :/

Mulle tuli mieleen ihan sellattinen juttu, että kun safiiri on nyt ostanut talon ja Tittikin hiljattain unelmakotinsa löysi, että musta ois kiva nähdä teidän taloja ja asuntoja sekä sisustuksia, joten vapaaehtoset voisi laittaa kuvia fb:n suljetulle :D
Ome lehmä ojassa tietysti, kun meillä on olkkarin sisustus menossa kokonaan uusiksi parasta aikaa ja kesällä toivottavasti päästään aloitteleen isompaa remppaa.....uusi taloprojektikin siintää tulevaisuudessa, sillä saisimme papaltani maata jonne rakennetaan jossain vaiheessa sitten The koti.

Täällä on muisteltu vanhoja. Enpä voi paljon osallistua, kun suht tuore olen täällä. Viimeisin tulokas. Mut voishan noita vanhoja juttuja käydä ihan mielenkiinnosta lukemassa. Muuten olen kyllä täällä joskus pyörinyt. En nyt jaksa muistaa, mutta varmaan jossain määrin jokaisen odotusaikana. Mutta mitään ketjua en sillä tavalla ole "omakseni ottanut".

Minä en itse piuhojen katkaisuun halua siksi, koska ajattelen, että se on miehelle helpompi operaatio. Ja meillä mies itse siihen halukas. Kaipa hän ajattelee, että nämä neljä riittävät, vaikka akka joskus menisikin vaihtoon. Tosin eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Hormoneja en tosiaan halua enää syödä. Ja jos se sitten kumien varaan jätetään, niin tuleehan meille vielä se viideskin.

39-vuotiaana mummo, vau. Ihan oikeasti haluaisin, että meidän lapset ei odota yhtä kauan kuin minä. Olisin sitten jo kuuskymppinen mummo. Tosin jos ei kumppania löydy, niin ei löydy. Kai sitä itsekkin olis voinu lapsia hommata nuorena. Mutta hyvä näin. En mitään uusperhe kuviota haluaisikaan. Enkä tarkoita, että se nyt aina niin paha asia olisi. Ei vaan todennäköisesti sopisi minulle. Lähipiirissä myös aika karuja tarinoita.

Ystävä sai tyttövauvan. Esikoinen ja sektiolla. Joten en oikein tiedä koska uskaltaisi änkeä katsomaan. Tekemistä on siinä, että en heti ryntää sinne.

Niin ja Tehikselle. Aina mielensä saa muuttaa. En tässä itsekään mitään vanno. Nyt tuntuu tältä, mutta kunhan kesä koittaa ja vauva on sylissä, niin mieli voi olla ihan toinen. Piti kai tuon kolmosenkin jo olla viimeinen. Joten ehkä jos miehen mielestä lapsiluku on täynnä, niin äkkiä hänen täytyy toimia.

Will do, Ohdis !
Tosin meillä sisäkuvissa näkyy vain remppaa, remppaa, remppaa ... ja Pinkkis
kertaa ziljoona
laitetaan jotakin kuvia kunhan ehitään.... btw: se tatska-kuva ? missäs se ?

Mulla on muuten joskus ( onneksi nykyään harvemmin !!) toi ihan
täysin sama fiilis Oilin aikaan, eli jopa paikallaan seisoksiminen tuntuu kurjalta,
torvet ja alavatsa niin älykipeinä...jotenkin, siis sisältäpäin.
Ja palelen, sen lisäks turpoan ku ilmapallo ( jee,sexikästä =) ja noi vatsanväännöt osuu yöaikaan useimmiten, joskus tulee
päivälläkin niin et pakko mennä kaksinkerroin ...
aiemmin tää oli ihan jokakuun vaivaa, mut nykyisin ehkä 3-4 kertaa
vuodessa osuu toi kipiämpi o-aika.... Onnex.

Mun mutsilla on kans ollu nää PiMS-vaivat sellasia, et joskus joutunut olemaan töistäkin pois, kun ei kävellä voi...
Toivottavasti tää vaiva ei periydy Pinkkikselle !

Saat mun kaik sympatiat nyt sinne heti .... ********* Tässä lähti !
( toivon mukaan sä kärsit nää vaivat vaan tän kerran =)

Äh.ovikello, prskl! Gottago !

Pikaisesti pyörähtää taas...

Jee, Kata on aktivoitunut! :-)
Ettei vaan olisi tuo kevään tulo ja hormonit... ;-)
Vai meni sulta yöunet, harmi juttu.
Oi noita aikoja, minäkin hiukan lukaisin vanhaa ketjua.. Siellä oli se oma plussaus, joka meni kesken. Ja ne ylläribileet isännälle ja kaikkea muuta kivaa.. Voi että! Mutta onpas siitä jo aikaa taas, apuva!

Safiirille hurjan paljon onnea uuteen kotiin! Toivottavasti teidän muuttorumbat nyt sitten on siinä :-)
Täällä onkin sitten vähän päinvastaisia suunnitelmia.. Siis tuon asunnon koon suhteen esimerkiksi ;-) Tulossa vähän väliaikaisratkaisua.. Eipä ollakaan muutettu sitten vuoden 2004. Toivottavasti viimein meilläkin tulisi se mieleinen asumispaikka eteen.
Lisää paljastuksia lähempänä..

Ohdis kaipaili sisustusjuttuja.. Onkohan mullakaan mitään sellaisia kuvia, mistä näkyis.
Meillä tämä sisustus on sellaista perinteistä. Vanhaa mööbeliä jne.. Olkkari on tällä hetkellä siis tumman ruskeaa, vaalean ruskeaa ja turkoosia. Tapetit hyvin neutraalin vaaleat, valkoinen kaakeliuni ja kristallikruunu turkoosin kynttilöin. Katson, jos jotain kuvaa löydän, niin voin laittaa.

Tuli vähän sisäpäivä, kun tuo tauti yrittää mua kaataa.. En anna periksi. Kurkku karhea ja röörit vähän tukossa.

Tehis

Murrrr...hoitaja täällä on taas niin pirun kiukkunen ja manaa tätä terveydenhuoltoa tässä kunnassa...p**kele! Ei auta itku markkinoilla se on vaan illasta ajettava kaupunkiin jos lääkäriin mielii. Pakkohan se on mennä kun tytölle eilen koulussa tapaturma sattui, koulu maksaa viulut jos jotain jälkikäteenkin vaikka tulee jne.
Kaveri oli kaatunut päälle ja jotain tuolla lapaluun seudussa tapahtui, käden liikeradat eivät ole normaalit. Puristusvoima ok, mutta oikeapuoli heikompi kun täytyi vastustaa työntövoimaa. Kipuja tietyissä asennoissa ja muuta mukavaa. Helvetti ja terkari eilen vaan lappua laittoin kotiin, että kaikki kunnossa vähän vain tärähtänyt.

Ohdis...ihan normi clomimeininkiä sulla luullakseni. Kuulostaa hyvin tutulle, joten nou paniikki. Tulehdus yleensä jonkinlaista vuotoa ja hajua saa aikaan. Tuo juiliminen kestää menkkoihn saakka tai muutaman päivän niiden kanssa ja rauhoittuu. Toivotaan tietysti, että niitä menkkoja ei tuu ja juilinta muuttaa muotoaa esim. liitoskivuiksi ja kohdunkannattimien repimiseksi:)

Pitää vissiin alkaa kuvata ohdikselle tätä kämppää ja laittaa kuvia tulemaan:)
Itellä ei ole mitään suuntaa sisustuksessa, vaan se mikä miellyttää on ok, tykkään vanhoista esineistä, mutta niitä ei kovin paljoan meillä ole. Kun sukuun kuuluu lasiliikkeessä työskentelevä ammattilainen...peilejä on vähän joka nurkassa:)
Näkisittepä hänen kotinsa...ei oo samanlaista kellään.

Historiaan palatakseni...itse olen alkanut kirjoittaa aurinkovauvoissa joskus kait 2004 ja tänne siirtynyt vissiin aika alussa ketjun alkamisen jälkeen, en kyl muista yhtään. Voi olla että se oli 11/04 keskenmenon jälkeen jossain vaiheessa.
Nyt on pakko vähän siistiä paikkoja, äippä tulee kyllään. Se saakin mennä koiran kanssa lenkille illalla ja tehdä ruokaa niin mä lähden tuon potilaani kanssa lääkäriin kun olio tulee töistä.

Dodii ... kuvia laitettu, kaikki halukkaat sinen tsekkailemaan ;o)
----> Sori, mä "vähän" intouduin....Mutta tää on meille aikamoinen yhteisurakka,
ja kovin ra(s)kas sellainen . Heh, 2 skorpionia remppatouhuissa -- voitte vaan kuvitella ...

Blääh, työnteosta tuu taas mitään, mun motivaatio on tuolla jossain navan alapuolella ;D

Mä en ole oikeasti tällainen itkuvauva kipujen suhteen, mulla on aika kova kipukynnys muuten, mutta kolmosen synnytyksessä jouduin kipushokkiin, joten mulle tuon alueen kivut on jotain sellaista, etten osaa oikein suhtautua....limoja se ainakin alko äsken pukkailemaan joten olen hyvin toiveikas :}

Haidi, teidän terveydenhuolto kyllä kuulostaa olevan aivan perseestä, suoraan sanoen :( todella ikävää...kaikille kun ei ole edes mahdolllista lähteä kauemmaksi sairaalaan.

Käyn katsoon Jooxin huushollia nyt, toivottavasti nään sen luonnossakin tossa keväämmällä kun tuun veljen perhettä katsomaan samalle kylälle ;} ja sitä tatuointikuvaa laitan jahka siitä kuvan ottais...

Hih, mä en tod laita mitään kuvia meidän kotoa... Mulla kun toi sisustuskyky on sormenpäässä ja sormi hanurissa!! XD Ja kaaoskin on semmoinen ettei olkkarissakaan erota huonekaluja noiden romujen seasta. Ja kamat mistä milloinkin haalittu ja saatu, joo-o, ei voi sanoa että meillä olisi sisustettu. Mutta värit on vaaleanruskea ja harmaa.

Joo, pää tänään taas jotenkin ihan jumissa, ei ajatus kulje tän enempiä... Kaikille vilkutukset tasapuolisesti.

Mulla on täällä jo pieni hätä :(
Illalla oli pakko mennä maaten, koska alavatsaan sattui niin kovaa, mutta kipu tuntui vain yltyvän paikallaollessa..sitten yöllä kohtu olikin jo niin kipeä että en voinut edes kuvitella kääntyväni, ajattelin päivystykseen menoa...Aamupalaksi muutama panadol ja kuppi teetä. Nyt hieman parempi, mutta iltapäivällä koitan saada oman hoitajan kiinni ja tentata, miten kipeäksi sitä ihminen voi oikein tulla ennenkun on syytä huolestua. Kohtutulehdukseltakaan tämä ei kyllä tunnu...
Koitin googelillakin löytää, mutta hyvin kipeinä ollaan ilmeisesti usein vasta oviksen jälkeen (apuva).

Mä olen taas varsinainen ilopilleri näemmä :/

Voi, Ohdis !
Osaisinpa sanoa sulle jotakin lohduttavaa nyt ...

Mietit, miten kipeeksi VOI tulla noilla tropeilla,
ja omalta kohdaltani voin
sanoa että Tör-keen kipeex... ainahan toi on perskohtasta,
mullehan ei mikään muukaan hormonaalinen sovi, joten varmaan olin
senkin vuoksi sikakipee aina hormonikuurien aikaan...
jos kyllä oon muutenkin, ne PiMS-vaivat.....
Hö.
Toivottavasti pian helpottaa sulla nuo .
Soita varmuudeksi vaikka omalle hoitajalle asiasta kuitenkin,
ettet ainakaan sitte viikonloppua kärsi sängynpohjalla vain kipujen kans ... tarkoitushan oli, että olion kans ;o)

FB:ssä leviää joku uusi matonen, varoittivat siitä uutisissa - se näyttää kaverin kutsulta johonkin hommaan, siinä on joku linkki - ja sitten se laittaa koneeseen madon, joka urkkii kaikki salasanat ja muut omiin tiedostoihinsa jonnekin...
Joten : älkääs availko sellaisia pariin päivään siellä ollenkaan !!

Meillä on Pinkkisken kans kotipäivä ; täällä sataa harmaata yhhyä ja pimeetä on...
onneks vedin eilen sen tunnin lenkin, ei oo niin kurja fiilis olla sisätiloissa...
Meillä on kuulema ohjelmassa levyraati tänään - säännöt ei kyl oikeen avautunu mulle,
mut toivottavasti selviin kunnialla tästä...

Aikaisemmin mainitsinkin, että on hyvin haasteelista tuohua kun vetää hormoneja naamaan ja on niin v*tun kipee ja sit pitäs tosiaan vielä sen miehen kanssa touhuta. Siitä on kyllä huumori kaukana...kun on muutenkin tärinäarka ja tuntuu et olio tulee takaraivosta pihalle...mut vielähän tuon on kestäny kun se palkinto mielessä siintää.
Mä olen kans välillä melkein itua vääntäny ne kivut on ollut tosi kovia...melkein voi synnytykseen verrata. Mulla ainakin ne alkaa n. päivää ennen kun viivat tulee ovistikkuun. Mielen rauhoittamiseksi sun kannattaa Ohdis kysyä hoitajalta, mut veikkaampa et jos sut ultrattais nyt kun on kipuja niin lekuri sanois, että Clomit ne on mitkä siellä potkii:)
Kyllä se kipua aiheuttaa kun pikkuruiset munasarjat siellä laajenee jne. Tätä se lääkäri mullekin selitti ja se karmee pissatus johtuu just siitä, että laajentuessaan munasarjat painavat virtsarakkoa. Minähän juoksen oviksen aikaan yölläkin vessassa n. tunnin välein.

Meillä on eiliset lääkärireissut takana. Kerrankin sujui sutjakasti aika oli 17.45 ja 18.10 lähdettiin jo kotiin, siinä oli myös röngenissä käynti jne. Lihas oli likalla revähtänyt tuolta lapaluu/olkapää seudulta ja nyt on sit toipilaana. Kättä pitää yrittää liikuttaa mahdollisimman paljon, mutta ei hiihtämistä, koripalloa jne. missä tulee laajoja liikkeitä. Kuukaudessa pitäisi parantua ennalleen. Se onkin likalle pitkä kipee jos ei pääse ratsastamaan:)

Huomenta!!

On mulla ihana tytär!! Se oli aamulla keittänyt mulle kaffen, hakenut lehden ja vähän olkkariakin siivonnut!!! Hih, sillä on taskurahan puutetta, oon luvannut sille tästä hyvästä muutaman ylimääräisen lantin ja kyllähän toi hyrisee kun näkee kun äitee on ihan otettu.. ; ) Eipä sitä aamuun voi enempiä toivoa!!

Ohdiksella rankkaa, voi että... Kaikkea sitä pitääkin kärsiä jälkikasvun takia. Toivotaan todella että olisi ainut kerta tämä ja tulos tulisi heti. bdbdbdbdbdbdb!!!!!!!

Mitäs täällä muuta oli... Onkos Haidin tytön käsi jo saatu kuntoon?? Ei kai mitään vakavaa???

Safiirille onnittelut liikkeistä ja uudesta kotoa!! Ihanaa toi muuttaminen... ; )

Mipsa, nykyään sillä uudella tekniikalla ei toi piuhojen nipsaisu ole välttämättä enää helpompaa miehelle!! Mikäs se nyt olikaan, Ellesse tjtn... Mutta siinä sisäkautta viedään munatorviin sellaiset implantit jotka kolmessa kuukaudessa aiheuttaa sellaisia kudosmuutoksia torvissa että ne tukkeutuu kokonaan, pysyvästi ja lopullisesti!! Toimenpiteessä siis ei leikata mitään ja se kestääkin jotain tunnin kaikkineen. Että tiadoksi vaan..

Katalle heipat tännekin, kiva että tännekin löysit! Tehis voisi laittaa mulle vaikka FB:n ryhmään nimen tai kertoa mun nimen Katalle, oli puhe FB:ssä kamuilla.. OK??

Jaahas, jatketaan smuffailua etiäpäin, heips!!

Pikaiset huomenet!

Se on taas lähdettävä nappuloiden kanssa tuonne sukulaisasioihin.. :-(

Heitän äkkiä Katalle fb:n lootaan Tittin nimen.

Mukavaa torstaipäivää kaikille!

Tehis

Titin aamu alkanut mukavasti :} meillä joskus viikonloppuisin on näitä ylläreitä, se on kieltämättä ihan luksusta!

Hyvä että Haidin tytön olkapää sai selvyyden, ikävä että kaikki koululaisten rymyämiset aina painetaan villaisella. Meillä ei oo tenavilla edes kouluterkkaria kun muistaakseni joka toinen torstai...joten sieltä soittelee aina välillä opettajat ja pyytävät hakemaan lapsen kotiin kun on päätä tai selkää lyöty milloin mihinkin.

Kiitos Jooxille ja Haidille, rauhoittaa kummasti tietää että muihinkin sattuu :D Kuulostaa nyt vähän väärältä, mutta ymmärsitte varmaan mitä tarkoitin :}

En tiedä sitten oisko nyt ovis tulossa sitten kun kerran eilen alkoi kipu kovenemaan :/ illalla tikuttelin ja ei sillon vielä plussaa ollut vaikka tyypillisesti vahva viiva olikin. Josko tänään, niinhän se lääkärikin arveli että ovis voisi olla perjantaina.

Omituisinta on musta se, että pahin kipu sijoittuu enemmän kohdun alueelle kun muniksiin, vaikka nekin toki kipeät on. Se tässä on se joka huolettaa. Soittelen sille omalle hoitajalle vielä, niin ainakin niille jää jotain tietoa näistä kivuista jos ei muuta. Josko joskus jossain sillä tiedolla olisi jotain arvoa.

Huomenna olisi työpaikan työkyvyttömyyspäivä. Lähdemme iltapäivästä pulkkamäkeen ja saunomaan ja syömään.
Iltariennot täytyy todennäkösesti passata, että pääsee peuhaamaan Olion kanssa, niinhän se lääkäri määräsi että jtp...ja ollaan kiltisti noudatettukin...mukavaa on huomata, että Oliolle ei ole tarvinnut muistutella tai kummemmin vongata, vaan se on hoitanut oman "osuutensa" varsin mallikkaasti, vaikka tiedän että se tykkää panostaa mielummin laatuun kuin määrään ;}

Mitenhän mahtaa käydä sulle Ohdis siellä pulkkamäessä:) meinaatko kärsiä laskeakin...teki pahaa ajatuskin pulkkamäestä kun noista kovis kivuista kerroit.

Pysähdyin miettimään omaanapaa, olis kp32. Nyt ei muuten ollut niin kovaa kipuilia tässä kierrossa, rinnat ei oo kipeytyneet, eikä ollut huonoa oloa. Ovistikun viivat tulivat kp18, eli täti olis ihan aikataulussa perjantaina tai lauantaina. Jostain kumman syystä reilun viikon tai lähinnä tän viikon aikana mua on huimannut hieman aika ajoin.
Liekkö munis sitten jäänyt irtoamatta, vaikka LH nousi tuon ovistestin mukaan, kun ei normioireilua ole ollut. Keilailutkin jäi vähän myöhään, joten eipä tarvitse plussaakaan, siis sitä maalimanihmettä odotella.

Taidan kohta herätellä tuo karvakamun tuolta aamupäiväunilta, jos saisin siitä ulkoilu seuraa. Väsyttää niin sikana, että on pakko lähtee vähän ulkoilemaan. Jos sit iltapäivällä saisi jotain aikaiseksi...reilun metrin mittainen pyykkipino odottas tuolla selvittelyä kaappiin.

Ai niin esikko järkytti mua illalla kertomalla, että tässä pihapiirissä siis naapuritalossa olisi raiskattu joku 8-9 luokkalainen tyttö, joka asuu yhdessä tietyssä talossa toisalla tässä kylässä. Lapset sit mietti et ketä siinä talossa asuu sen ikäisiä ja laskivat yhteen yks plus yks, tasan kaksi tyttöä toinen likan luokkakaveri ja juuri tänne äsken muuttanut tyttö. Tytär tiesi, että tämä uusi kouluun tullut tyttö ei ole ollut tälläviikolla koulussa, eli bingo hän se raiskattu siis on. Voi kurjuuksien kurjuus. Tekijätkin ilmeiseti tiedossa...hämäräporukkaa tuosta vastapäisestä talosta. Tytön kanssa illalla puhuttiin ja kehottelin välttämään yksin liikkumista, vaikka ei tuo porukka ulkona liikukkaan pahemmin ja tuo raiskauskin on tapahtunut asunnossa. Silti vähän nousi karvat pystyyn. Yksi tuosta hämäräporukasta on istunut linnassa raiskauksesta ja päässyt vapaaksi vasta n. vuosi sitten.

AUTZ & BYÄÄÄÄH !
Olipas järkky uutinen Haidilasta päin !

huhhei...heti aloin miettimään tota punapäätämme,
et mitenkäs sen sitten raukan piiiiiiiiiiiiitkälllä koulutiellä käy....siinä
kun on matkalla nistien pikku metsä"kylä" jossa juopottelevatkin noin 14 - 30 ikäiset porukat....ja tuo tyttö se tykkää flirttailla ihan kaikkien kakslahkeisten kanssa,
sen jo huomaa kyllä.... Täytyy ostaa haulikko ja kävellä sen
kans kaikki mahdolliset matkat ... onneks tuo on eessä vasta
parin vuoden päästä, mut silti...

Ohdikselle kivaa huomista työkyvyttömyyspäivää ,
mutta epäilen mäkin,miten siellä mäessä pärjäät ,
on nimittäin ainakin mulla ollut aika tuskaa kun jomottaa pienikin hipaisu tai tärähdys....kävelykin, saati sitte pulkkamäki !

Mut parkkeeraat ahteris makkaragrillin viekkuun ja vahdit sitä sitten, jos
et mäkeen kykene ;o) tärkeä homma sekin...

Joo ja ymmärsin kyllä, mitä tarkoitit tuolla lausahduksella...niin se vaan on.

Että mä kärsin, kuulkaa ; anoppi soitti ja tunnin jouduin
kestämään sen köhimisiä ja voivotteluja, kun ei pääse ulos ja ei uskalla kävellä ja painoakin pitäs pudottaa, ja lääkäri sano noin ja näin ja jaapatijaa.....

Se on liian lihava, kärsii uniapneasta ja diabeteksesta ja selkäkivuista,
mut rööki ja viini maittaa kyllä hampurilaisten kyytipoikana, eikä noudata ravitsemusterapeutin antamia ohjeita sitte ollenkaan....
Keuli laihtuneensa kipeenä ollessaan ( milloin se ei ois ??) jopa 1,3 kiloa....
huhheijjaa... kyllä nyt taputtavat päähän, kun tavoite oli 35 kilon tiputus....
tiputtaminen aloitettiin siis 2 vuotta sitten,
ja sillä on toi ravintoterapeutin ja lääkärin käyntipäivä ensviikolla !
Masentava ihminen, kaikkiaan....AarGh.

Nyt meen laittaan ruokaa, että kauppaankin ehitään...eka naamaileen...moi!

Kurja uutinen Haidilla :( aina se tuntuu pahalta kun lapselle tai nuorelle sattuu jotain..varsinkin jos sen on aiheuttanut aikuinen ihminen. Huoks.

Joox, mä tiedän ton tunteen...onneksi tytön kanssa on voinut aika avoimesti keskustella asioista aina..ihan kaikkea en tietenkään ole lapselle kertonut, vaan toki ikää katsoen, mutta ainakin ollaan saatu se menemään hyvin perille, että vieraiden kanssa ei jutella eikä omia tietoja kellekkään anneta. Ja kännykkä on tytöllä ollut eskarista asti, sillä ollaan opeteltu soittamaan poliisille, hätänumeroon tai meille, tilanteesta riippuen.
Mutta äidit tietysti aina murehtii, se on varmaa :}

Oletan istuvani huomenna pulkkamäen alla termos täynnä lämmintä rommikaakaota :D
Työkaveritkin jo huomasivat että olen kipeä =S
Mutta olenhan mä sen verran rämäpää, että jos mäki vaan on tarpeeksi jyrkkä, niin enhän mä malta olla pois vaikka pää tippus...

Haidi, eikös se niin ole että oireettomuuskin on oire? Salaa täällä sulle peukuttelen, voisit sen plussan nappasta vielä ennen mua.

Kaupasta on palattu ehjin nahoin !
Pinkkis sai kiukkuhäröilykohtauksen,
esimurkkupoitsu soitti ja lämäsi luurin korvaan kun seisoksin kassajonossa
( en päästänyt kaverille kylään, kun piti kotiin tulla läksyjen tekoon )
ja mulla V-käyrä nousi taas potenssiin ziljoona,
tyttö kitisi ja vinkui koko armaan kotimatkan, mulla 100 kilon repullinen kauppatavaroita selässä ja tuuli niin et meinas tukka lähtee, eipä osi paljon huvittanu jäädä seisoksimaan ja "neuvottelemaan" mennäänkö eteenpäin vai ei............jiihuu...
halusinksmä noita kakaroita vielä enemmän ???!...Hmmmmm....EN.
EHDOTTOMASTI En...tai...ehkä...ei..tai, siis...hmmm ??

Titti ja Ohdis ; mistä tollasia ihania lapsukaisia saa ??

Meillä kun ei edes olio keittele mulle aamukaffeja valmiix ( paitsi Äitienpäivänä...)
saati sitte ipanat...juuei niitä kiinnosta. Pöh ja pah!
Vaihdetaan päittäin pari poikaa yhteen avuliaaseen tyttöön ,jos jollakulla ois poikavajetta... nooooooo ei ehkä sittekään...
( nimim."tahtoo luxusta kans !" )

Juur vein roskat ja pihalla törmäsin (<-- Auz! ) naapuriin,
joka on saanu just poikkulin,
olikos se ny 3 viikkoakaan vanha... :ò)
Heille tämä on 3:s lapsi, tyttö on n.4v. ja poika n.2,5 v nää aiemmat.
Äärettömän harvoin heitä näkee pihalla, ja oikeesti onneks - ovat supermeganegatiivisia immeisiä, tai ainakin rouva on :o/
Miestä oon kerran vaan nähny vilaukselta, kun ovat "vasta" kohta
3 vuotta asuneet tässä...
Ihme väkeä, luulis lasten kans parempi olla leikkipihalla ku nyhvätä himassaan.
Mutat siis pointti oli se, että kaikki nyt tuntuu kohta poikivan tässä ympäristössä,
vai bongaanx mä vaan ne kaikki sieltä ??
Jaa-a. Näihin pohdintoihin päätän raporttini täältä.

Joox, rahalla saa ja hevosella pääsee.... Kyl se rahan kiilto silmissä on likalla kun noin touhuaa. Kyseli etukäteen jo että jos hän siivoaa ja tekee kaikkee niin saakos hän sit vähän enemmän rahaa. Sillä on nyt menossa Sleich-hevosten jälkeen joku Bellasara-hevosvillitys, semmosii kortteja pitää ostaa ärrältä ja ne voi sit aktivoida netissä ja hoitaa niitä sit siellä. Niitähän se haluu. Iskän luona olis tytöillä muutama satanen rahaa mutta kun ne ei saa niitä tänne eikä saa edes käyttää. Joo-o... Mutta jos muutamalla eurolla saa likan tekee ylimääräisiä kotihommia niin jo vain!!

Mä pääsin juuri käymään issekseni kaupassa, en vain suostu ottaa muksuja mukaan. Olio tuli sit kotiin kattoo niitä. Kolmosen kanssa olen päässyt kokemaan ekan kerran itkupotkuraivarit karkkihyllyllä ja se riitti. Ennemmin syödään kynsiä kuin lähden kakrujen kanssa kauppaan!!

Nii ja Joox, jos se vauvavirus vaikka tarttuis sieltä naapureista?!?!? ; )

Aijai, kamalia sattunu Haidin lähistöllä! Kyllä pistää vihaksi tollaset. Ihan puistattaa aatellakki. Suomenmaassa muuten tällasten rikosten tekijät saa aivan liian lievän rangaistuksen. Mää oon sitä mieltä että ei muuta ku pilli pois jalkovälistä. Ei pääsis pahantekoon enää.

Kammo migreeniä pukkasi jo yöllä, ja nyt oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
kipiänä...älkää siis ihmetelkö, jos ei musta kuulu mid.

T G I F - eli hyvää viikonloppua ihan jokaiselle !

Jooxille päänsärkypulveria ja muita rohtoja mitän tartteet.
Meilläkin olio makas eilisen illaan päänsäryn kourissa...oli jotain mömmöä töissä levittänyt lattiaan ja arveli sen käyneen päähän kun haisi voimakkaasti...siis miehet on niin tolloja!!! Ei tietenkään käyttänyt hengityssuojaa.
Täällä on aivan upee auringonpaiste...täytyy lähtee ulkoilemaan koiran kanssa.
Jos sit vaikka innostus vähän siivoomaan jne, että hyviä viikonloppuja kaikille, jos saisin vaikka kestämään itseni pois koneelta tänään...turha toivo:)

Onhan muuten komea päivä :}
Kelpaa lähteä termospullo kainalossa kohti pulkkamäkeä....olo on siis tänään parempi ja tikkukin näyttäisi olevan hitusen plussan puolella (?)

Olikos se nyt sitten myös Haidi jolla noissa testeissä plussa näkyy niin että vain toinen reuna testiviivasta on huomattavasti tummempi kun kontrolliviiva. Sellaiselta se nyt mulla näyttäisi, eilisillasta lähtien. Harmi kyllä, Oliolta loppui puhti kesken aamukeilailujen mutta illalla uutta kiertoon ;}

Jooxille pään paranemisia ja mukavaa perjantaita joka rouvalle!

Yhteistyössä