ISOmpaa pesuetta haaveilevat 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äh, Ohdis ...... kyllä mä oon varmaan testailustakin kertonu,
mutta "räpätän" täällä niiiin paljon, että se on jonnekin asian sekaan hukkunu...
Koska TE olette ainoat, joille voin näistä puhua, nuo muut vaan tuomitsee
mun vauvahalut ( mukaanlukien "ystävät"...:o/ )
jaa mut se näistä jaapatteluista.

*=o} Tervetuloa joukkoon, Sussukka !

Minä: porukan seniori ( eiikäkö ikuinen 25:nen =)
kaksospojat -98, tyttö -03 ,joka = ainoa yhteisemme nyk.ukon kanssa.
Ikuinen vauvakuumeilija, ukkoa on hankalampaa ( mahdotonta ? ) suostutella
vielä yhteen vaaviin,
mutta mulla biologinen kello tiksuttaa niin että korvissa raikaa ...

Papun kuulumisia kaivataan, laitapas jotakin tarinaa ;o)

Ja Ohdis ; mitkäs on fiilarit ??
Onkos keilailtu ahkerasti ?

Oi kun te ootte ihanan aktiivisia kirjoittajia :)
Monta teitä täällä yleensä pyörii ja kirjoittelee...? Mulla on sairasloma tässä päällä, mursin sormeni joka leikattiin - "lomaillut" jo 4vkoa, tämä viikko vielä jäljellä... joten netissä tulee surffailtua päivisin :)

Hitto tää tökkii taas koko värkki ( siis kompuutteri - tai nää sivut ! =)

Titti ; Will do ... meen luuraamaan heti.
Hoitopuoli ? Tarkottaakse niinku vauvanhoito- puoli tai jtkn.... noh,
tuun kysyyn, jos ei löydy.

Joo oli näköjään taas häröjä täällä.. Juu Joox, vauvanhoitopuolella ketjussa suuret perheet, sinusta jo mainitsinkin siellä.

Laskeskelin ite että ihan päivittäin kirjottelijoita on meitä noin 6, sit näitä "vierailevia tähtiä" on saman verran... Ihana porukka meillä täytyy sanoa!! = )

Tökkii, tökkii... Ja tosiaan, mun dalmis vaan pahenee..
Kuuluuhan tuohon mun "listaani" lasten lisäksi vielä yksi alkuraskauden keskenmeno, siihen ne meidän vauvahaavet taisi tyssätäkkin. Siis mun haaveet. Siitäkin nyt on sitten jo yli pari vuotta. Järkkyä, siis tämä ajan meno!

Ja lainatakseni Jooxin sanoja "TE olette ainoat, joille voin näistä puhua, nuo muut vaan tuomitsee
mun vauvahalut ( mukaanlukien "ystävät"...:o/ ) " Näin se on.

Musta tuntuu joteskin kamalan vanhalta tällä hetkellä (toivottavasti ihan ohimenevää..). Vanhin poitsu koki ensisuudelmansa (siis mun tietojeni mukaan... :) Eihän sitä kaikkea voi äiti tietää) viikonloppuna. Huoh... kohta se on jo naimisissa ja 5 lapsen isä ja mä olen hirvittävä anoppi jajajajaja... MUMMO!!!

Yksi tyhmä juttu vielä, tulitte meinaan vkonloppuna mun mieleeni, nimittäin tämä palstailu.
Meidän vessapaperirulla teline liimattiin MÖRÖNPASKALLA kiinni, kun se on jatkuvasti irti seinästä XD Kyllä nyt pysyy XD

Miten mulla on jäänyt Jooxin testailut aiemmin väliin :/
No mutta, nytpähän minäkin tiedän ja vissiin seuraan :D

Ja mun olot? Keilattu kyl, uskollisesti joka toinen päivä. Ja ovistikun viiva on haalentunut negan puolelle, joten ehkä me vähän harvennetaan tota pupuilutahtiakin ja panostetaan taas laatuun eikä määrään ;}
Ja meitsin tissit on ainakin niin kipeenä, että on aika lupaava oire siitä, että ovis on ollut..alavatsakivut kokonaan kadonneet! \0/
Laskeskelin jo kalenteria että millon pääsisi testailemaan mutta taitaa siihen ainakin vielä reilu viikko vierähtää :D

Nimimerkillä "haalin kaapin täyteen testejä*

Sussukka, mursit sormesi ensin? Vai mursit leikatun sormen? Kumpikin kuulostaa kivuliaalta :/

ohdis, kyllä mä ensin mursin sormeni, ja sitten se leikattiin :) ajatukset kulkee ehkä nopeemmin kuin sormet, varsinkin kun toinen käsi puoliksi paketissa. Ei kyllä oo pahemmin ollut kipeä, aika vaan käynyt välillä pitkäksi - lainaillut ja ostellut vauva- ja kaksplus -lehtiä roppakaupalla...mikä ei kyllä yhtään helpota tässä vauvakuumeessa kun yksi nega takana :/

Auts Sussukan sormea... Noh, uteliaita täällä tietty ollaan, kerros vähän itsestäsi! Miten nopsaa aiemmat on saaneet alkunsa? Ja onkos haaveissa enemmän kuin yksi lapsi vielä? Ja mitä muuta nyt haluatkaan kertoa...

Kiitos Joox vierailusta.. ; )

Äh, mä oon ihan jumittunut tähän, nyt mentävä vähän siivoomaan...

Millalle nyt viestiä pukattu tonne...ehkä enemmän ku laki sallii ;o)

Papu ; juur sentakiahan me sitä mörönpaskaa lähetelläänkii
plussanneille, että pysyisi hyvin kyydissä matkalainen / matkalaiset ;o)
Mörönpaskalla - jos jollakin - kyllä pysyy !!

Sussukka : mä en uskalla edes hammaslääkärillä lukea noita vaavilehtiä,
tai rupeen vollottamaan.... ja ei ne todellakaan auta jos kuumeilee jo.

Haidii ??
Missä luuraat tänään ?

Tää dement....eiikäkö dalmat...äh, mikälie tarttuu näemmä myös Tittiin, hih !

Ohdikselle tosiaan bd bd bd bd bd x 1 000 000 000 000 000 000 000
ja Haidi pyrkii samaan + junaan, eiks ni ?

Titti, ei ehkä kannata vielä kylään tulla, meillä pojat on nuhassa ja yskii...
kohta ovat kotosalla varmaan, mutta laitoin ne kouluun vielä tänään,
toivottavasti ovat huomennakii, mullon hammaslääkäri.
Pääsis rauhassa itekseen sinne, ilman hoppua kotiin...ja stadissakin pitäis käydä.

Ensviikolla ois parempi ehkä..tai miten sulle käy ?

missäpäin te asustelette? multa kysymyksiä yleensä pukkaa, älkää hermostuko :)...oon kait kyselyiässä :)

joo eli vähän musta: ikää 31 v. esikoinen joka nyt 10 v sai alkunsa "heti", kuopusta yritettiin pari-kolme kk. Mies tässä välissä vaihtunut, mutta toivoa pitää vauvasta yllä kesällä tapahtunut alkurask.keskenmeno eli hyviä uimareita pitäisi olla :) Haaveissa nyt ainakin yksi, mutta toisaalta varovaisissa unelmissa kaksi melko pienellä ikäerolla. Nykyisillä kun ikäeroa nelisen vuotta. Kunhan nyt ensin saisi yhdenkin!!! Oon vaan sellainen "kaikki mulle heti nyt" tyyppinen ihminen joten odottelu ei oo mun juttu!
Mies samaa ikäluokkaa, ed.suhteesta 6v. tyttö, jota mies näkee pitkän välimatkan takia 3 vkon välein. Minä harvemmin, silloin tällöin.

Tuntuu että raskaana olevia on taas jokapuolella, paitsi meillä vielä :( kavereistakin 2 raskaana, samoin siskopuoli ja exällekin tulossa...mäkin haluan!!!

Kiitokset kaikista bd:stä, mä kerään ne talteen ny, että tulis tärppi! En halua ees vielä kuvitella sitä pettymyksen määrää, jos ei vieläkään....se on sen ajan murhe kuiteskin..

Sussukka, me asumme nykyisen suur-Jyväskylän alueella.

Täällä myös alkaa tutut voimaan paksusti, tänään yksi neiti ilmoitti jättäneensä ehkäisyn pois miehen kanssa, jonka tapasi kaksi viikkoa sitten...huoh...jos se ehtii paksuksi ennen mua niin MÄ EN ALA!
Eivaan, jokainen tekee niinkuin hyvältä tuntuu mutta pakko myöntää että pikkasen tuon pariskunnan tahti hirvittää.

Eihän mulla Joox oo koskaan mitään, ensi viikko käy oikein hyvin. Jos kaikki ollaan terveitä. Mutta, katsotaan vaikka sit ensi maanantaina mikä on tilanne molemmilla. Ja joo-o, imetysdalmatialainen on aika pahana... ; ) Hii, kolmen viikon päästä saadaan jo maistella ekoja mössöjä! Mitenhän mahtaa sujua, deevitamiinin anto lusikalla on ainakin niin hankalaa.. Noh, pikkuhiljaa lusikallinen päivässä ekat viikot, eiköhän se siitä. On noi muutkin näköjään oppineet. ; )

Otin muuten lauantaina saunaoluen ja kyllä taas maitoa tulvii!! Ihme ainetta... Juuri tuossa pohdiskeltiin että jos yrittäisi imettää lähelle sitä vuoden ikää niin ei tarttis korvikkeita ostella. Mutta katotaan, eihän se vauva aina ole suostuvainen äipän haaveisiin...

Auts, mulla massua vähän jomottelee, oliskohan tätiperhana jo tuloillaan?!??! Ei kyllä tarttis vielä. En kyl tiiä, yleensä jomotuksista kestää tunti-kaksi kun vuoto alkaa ja tää on nyt jomotellu eilisestä asti. No eiköhän tämäkin asia selviä muutaman päivän sisään.

Ja lunta prkl taas tuiskuttaa... = (

Läntinen uusimaa on tää nyk.asumuspaikka, vissiin...

Ohdis; sua ois varmaan hirvittäny meiän tahti vielä enempi...
ei nimittäin käytetty, eikä edes haluttu mitään ehkäisyä ollenkaan ja ihan alusta asti
ukko tiesi, etten käytä mitään... Nojaa, mut munhan ei ikinäkoskaan kyllä
pitänykkään luomusti raskautua ;o)

Jaahans, olikse tosta oluenjuonnista kiinni,
kun ei mulla ole maito riittänyt ?? Ois pitäny alkaa olusia nappaileen, hö ;o)
no se olikin varppii ainoo taikakeino, mitä en koittanu poikien imetyksen kans...

Joo, ja niin on meidänkin naapurustossa ihan kaikki pallomasut
liikenteessä just silloin ku meikäläinenkin tuolla ulkosalla liikuskelee...
ja yksi naapuri sai just poikavaavin. E p i s t ä !

No siitähän se Joox on ollut kiinni! Etkö oikeesti ole sitä kuullut?? Ykkösolutta suositellaan monesti jos ei kunnolla maitoa tule. Nam, sopii mulle... No, en kyllä tähän asti ole juurikaan tarvinnut, nytkin sit vähän liikaa tulee eikä vaavi jaksa kaikkea vetää.

Meillä ei kyl sit kenellekään ole lähipiirissä tulossa vaaveja, nyt olisikin sit tarjolla pojan vaatteita laatikoittain jollekin... Mites muuten Ässä, onkos jo tullut niitä poikakyselyitä??? Siis että poikaako vielä yritätte??? Meinaatteko selvittää sukupuolen? Nii ja kannattaisi sinunkin sinne suljetulle tulla meidän kaa, pysyy paremmin mukana tekemisistä.. ; ) Ootkos ollenkaan Facebookissa?? Ja toivottavasti pahoinvointi kohta helpottaa! Joo, kyselyikä täälläkin.. ; )

Tarttiskohan taas jotain fiksua tekemistä keksiä..

Nii-i; Ässä sinne naamaileen kans !
Ja Titti vois säästää nuo vaatteet ÄssÄlle, jos poikkulin saavat ;o)

tuli mieleeni, et kattokos kukaan sitä Mikkosten ohjelmaa eilen,
tulikohan neloselta ??
Mä en , ja tieten tahtoen jätin sen katsomati, verenpaine vetää
jo viidettä mittaria taas muutenkii...mut siitä oli joku äänestys näköjään IS:n sivuilla,
et haluaako niiden jatkavan ohjelmia vai ei ...
EI oli saanu 85% äänistä !!
( hienoa huomata, etten oo ainoa ,joka pitää niitä mielenvikaisina... sääli
niitä poikia kuitenkin käy ) mut siis näittexte kys.ohjelmaa?

En kattonu.. Joku fiksusti mainitsi että mitä enemmän ne saa huomiota niin sitä enemmän ne innostuu, ihan kuin toi meidän 3 wee... Joten en katso, en noteeraa, kyl ne siitä pikkuhiljaa sit unehtuu...

Saakeli kun toi yksi juoppo on taas siinä kunnossa tuolla yläkerrassa etten kyllä uskalla jättää poikia sen hoiviin että kauppaan pääsisin.. Odottelen siis tytöt koulusta. Prkl.

No sitäpä sitä.. Niillä oli eilen illalla koriskauden päättäjäiset ja nyt nukkuu krapuloitaan tuolla. Ei siis tarvi kirjaimellisesti aina noita ottaa, ei tarkoita sitä että kaiket päivät vaan ryyppää jos juopoksi haukun... ; ) Mut silti ihmetyttää ja ottaa päähän että miksi sunnuntaiksi jotkut päättäjäiset järjestetään?!?!?

Jeps, Titillä on tapana joskus ilmaista asioita enemmän kuin suoraan :D
Parempi niin, ettei jää varmasti uteliaillekkaan epäselväksi ;}
Sympatiat Titille, sunnuntai ei ehkä tosiaan ole ihan paras mahdollinen päivä juhlimiselle..

Multa jäi Mikkoset välistä. Olisin voinut jopa vaikka katsoakin, sen verran ison hälyn se äitee on saanut aikaan vahvoilla mielipiteillään....mua ei henkilökohtasesti ne mielipiteet loukkaa, koska jokainen saa vapaasti olla mitä mieltä haluaa, joten ne jupinat voisi ottaa ihan kipeän huumorin kannalta..mikään ei ole niin kutkuttavaa kuin myötätuntohäpeä ;)

Yhteistyössä