Itkettää ja pa**a olo!!!! ;(((((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:hug: Mun sympatiat on ihan sun puolella. Oon järkytyksestä melkein sanaton, kuinka kukaan voi tehdä noin toiselle jota on ainakin joskus rakastanut. Sä ansaitset paljon parempaa, ja onnellinen hän joka sun rakkautesi saa.
Ootko ajatellut kirjoittaa mustana? Aattelin vaan että oisin voinut laittaa sulle vaikka yytä.. :heart:

Tod. näköisesti auto on sun nimissä kun ei sitä voi lain mukaan siirtää ilman et sä allekirjoitat. Bensalasku on tuskin maksettu, ei vaan ilmoita siitä sinulle. Soita ja tarkista. Jos lasku on maksamatta niin kysy ex anopilta josko voisi lainata pojalleen sen verran et saat laskun hoidettua niin ei tarvitse sit exän kanssa asiasta taistella vaan voi sopia äitinsä kanssa. Auto asia hoida loppuun. Typerää et auto on käytössä uudella ja pariskunta jättää varmasti laskut maksamatta ja ne jää sit sun kontollo.

Jos auto on sun nimissä niin ota ihmeessa yhteys viranomaisiin et saat omaisuutesi takaisin etkä jää maksumieheksi pienten lastesi kanssa. Älä luota exääsi missään koska hän ei kuulosta ollenkaan normaalilta vaan päämäärä on satuttaa sinua vaikka omien lastensa kautta.

Taitaapa olla miehesikin hieman sekaisin tästä teidän erosta...Huomaa kuinka hyvin tulet toimeen ilman häntä ja yrittää siksi hankaloittaa sun ja lastesi elämää. Lapsellistahan se on. Varsinkin, kun ihan suorilta "kostaa" lapsille tämän tilanteen. Hoida vain kaikki yhteiseen elämäänne liityvät taloudelliset asiat pois, niin voit itsekkin aloittaa siltä osin elämän uudestaan eli tarkista ihmeessä ettei sun nimiä ole enää missään lipuissa ja lapuissa. Tosi fiksun kuvan olen sinusta saanut ja sympatiat on täysin sun puolella!
Ja jos se yrittää sitä eukkoa tukkia synnärille vauvaa katsomaan niin ei muutakuin pihalle koko eukko.
Lisäksi tuosta koiranpentu asiasta...Näyttää koira menevän lasten edelle. Herranjestas mikä penikka tuo sun ex on. Jaksamista sinulle ja lapsille oikein paljon!

Sanon ihan samaa kuin muutkin - olet suhtautunut tähän todella järkevästi ja toivon kaikkea hyvää elämääsi! Exäsi käyttäytyy mielettömän typerästi, mutta eiköhän opi joskus..

Varmista ihmeessä selustasi ja kaikki laskut kuntoon, siis vaikka exäsi mitä väittäisi.

Siis ensiksikin, onnittelut sinulle, olet päässyt aivan järkyttävästä "miehestä" eroon, siis aivan kerta kaikkisen pässi koko ukko!

Toiseksi, en voi kuin ihmetellä, et miten järkevältä ihmiseltä sinä vaikutat! Siis sun tekstejä kun lukee niin tuntuu, että ei noin hyvää ja kypsää ihmistä voikaan olla olemassa!
Kyllä exäs katuu vielä kun sut jätti, mut hyvä vaan, se on sen ongelma ei sun. Sinulle on varmasti ottajia vielä vaikka kuin paljon. Olen aivan varma että löydät vielä ihanan miehen jonka kanssa jaatte arjen ja joka ottaa sun lapset paremmin huomioon kuin niiden oikea isä.

Tsemppiä vaan oikein paljon, tarkista todellakin, että olet lainoissa ja rahahommissa saanu nimes pois kaikista yhteisistä.

Kuulostat huipulta tyypiltä.

Voi hyvänen aika sentään.. Ketjua alusta asti seuranneena toivoin jo muutosta parempaan, mutta se sun exäs jaksaa aina vaan yllättää. Tosi katkeralta kuullostaa minun korvaani koko ukko. Ja se että vauva ei ymmärrä moneen kuukauteen maailmanmenosta mitään, ei pidä mielestäni paikkansa. Minulla on lapsia ja tiedän, että se läheinen suhde ja kontaktit muihin tärkeisiin ihmisiin (isovanhempiin ym) syntyy juuri parin ensimmäisen kuukauden aikana, toki voi syntyä myöhemmin, jos vaan on tiiviisti yhteydessä lapsen kanssa (useasti viikossa, vaikka joka päivä).. Koitahan harmis jaksella, toivottavasti ei nyt enää tule mitään ihmeyksiä exäs puolelta..

Juu eli soitin soittelin tänään asioista, ja bensalaskusta on puolet maksettu (maksu oli kirjautunu maanantaina) eli puhui siitäkin puuta heinää. Auto on edelleen mun nimissä, mutta rahoitusyhtiöstä sanoivat että exälle on lähetetty paperit joihin tulee mun nimi ja uusien haltioiden nimet. Sanoin tästä exälle, ja sanoi ettei siinä ollut mitään kohtaa mihin mun nimi tulee. Mutta sanoi tarkistavansa sen vielä, ja kysyi vaan että laittaako sen ite siihen vai laitanko minä =O Eli varmasti oli tarkoitus väärentää mun nimi siihen paperiin.. Soitin sitten uudestaan sinne rahoitusyhtiöön, ja se nainen siellä sanoi että varmasti tarvitaan mun allekirjoitus siihen, siihen paperiin on valmiiksi laitettu nimenselvennykset. Kerroin sitten, että mulla ei ole aikomusta ihan heti allekirjoittaa sitä paperia että mitäs sitten jos se paperi tulee sinne ja mun allekirjoitus onkin siinä. Sanoi vain laittavansa merkinnän tästä koneelle ja puhuvansa jonkun päällikön kanssa ja soittavansa mulle sitten takaisin. Ja että yleensä tälläisissä tilanteissa on parempi jos molemmat käy henkilökohtaisesti firmassa laittamassa nimensä siihen. Onneksi ei konttori oo kovin kaukana, 40-50 km päässä, kun mullahan ei tosiaan oo omaa autoa nyt.
Ja tosta auton omistussuhteesta, exä on 1. haltija ja minä 2. haltija. Autosta on rahoitusta jäljellä lähes saman verran kuin siitä mahdollisesti saa autokaupasta hyvitystä. Eli aika +- mennään.
Ilmoitin exälle viestillä että olen tullut siihen lopputulokseen, etten laita nimeä autonluovutuspaperiin ennen kuin bensalaskut on maksettu. Sieltä nimittäin tuli tänään viime kuun lasku, kortti oli käytössä 15. asti ja laskun loppusumma oli 550? =O Ajattelin niin, että jos exä jättää nuo laskut maksamatta (bensalaskut ovat siis minun nimissäni), haluan autosta silloin oman osuuteni, ja jos hyvin käy niin sillä saisi nuo laskut kuitattua. Siitähän se sitten hermostui, soitti että mitä mä vaikeutan kaikkia asioita ja roikun hänessä väkisin. Ja lisäksi meiltä oli jäänyt yksi autonlyhennys maksamatta, josta olen monta kertaa sanonut exälle ja rahoitusyhtiön kanssa sovittiin silloin että siitä laskusta maksetaan osa mahdollisimman pian ja kun tulee uudet lyhennykset, niitä maksetaan hiukan enemmän että saadaan se maksamaton osuus kiinni pikkuhiljaa. Ja exä oli olevinaan tietämätön tästä ja ihmetteli mihin se autonlyhennykseen käytettävä raha on sitten mennyt. Minun omiin juttuihin vai? Olisikin menny mun juttuihin, mutta meni yhteisiin luottolaskuihin.. Muija huuteli taustalta että sano sille että se huora maksaa sen koko summan..
Tarkoitus oli että heti kun bensalaskut on maksettu varmasti, laitan nimen siihen autopaperiin ja saavat pitää auton. Mutta jos nyt joudunkin maksamaan jotain, aion vaatia auton itseni käyttöön. Jaetaan sitten senkin käyttö puoliksi. Mutta kun rahatilanne on mikä on, luultavasti saa saman tien juosta viemään auto autokauppaan.

Sitten se uhkas että jättää elatusavun maksamatta ja kertoo syyn miksi niin on, ja että valtio maksaa ne sitten mulle ja saan odottaa niitä ja pitkään. Mutta eihän se nyt ihan noin mene. Eiköhän valtio maksa ne mulle samantien ja perii ne sitten exältä. Myönsi tämän kuitenki vähän ajan päästä, että kyllä hän sen tietää. Koko ajan tollasia turhia uhkauksia.. Luuleeko se tosiaan että mä en tiedä mistään mitään ja suostun mihin tahansa ku pelkään?
Ja uhkasi, että hän menee poliisiasemalle ja tekee ilmoituksen minusta, kun olen avannut hänen postiaan. Aivan, avasin yhden laskun joka mun piti maksaa. Nettilasku, koska netin piti olla mun käytössä vielä tämän kuun. Mutta hakikin modeemin jo sunnuntaina pois, niin ei paljon silloin nettiä käytetä. Ja sitten ihmettelee minkä takia tv-paketista on tullut lasku vielä tästä kuusta, kun irtisanoi sen jo viime kuussa ja vei kortin takaisin tän kuun alussa. Käyttäis aivojaan tai selvittäis asioita, kai niissä nyt joku irtisanomisaika on miltä ajalta pitää maksaa..
Ja paras oli kun puhelimessa sanoi et entäs jos hän ei tapaa lapsia ollenkaan..
Että voi olla pässi!! Kivat vaan jos nyt tohon viimeiseen lähtee.. Pistää nyt lapset kärsimään..

Mä en nyt kyllä usko, että tää tästä miksikään muuttuu kovin äkkiä. Yksi asia kun saadaan selväksi, niin eiköhän sitten tule taas jotain uutta. Tai ainakin se keksii jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Sinuna soittaisin oikeusaputoimistoon ja varaisin ajan asianajajalle. Saat sieltä tietoa, eikä sinun tarvitse yksin olla vastuussa laskuista esim. siitä bensalaskusta vaan kaikki menee puoliksi. Sulje ihmeessä se kortti.

Paljon voimia sulle ja lapsillesi.

Samaa mieltä!! Nyt asiantuntijat peliin ja asiat hoitoon ihan lain ja pykälien mukaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Walas:
:hug: Mun sympatiat on ihan sun puolella. Oon järkytyksestä melkein sanaton, kuinka kukaan voi tehdä noin toiselle jota on ainakin joskus rakastanut. Sä ansaitset paljon parempaa, ja onnellinen hän joka sun rakkautesi saa.
Ootko ajatellut kirjoittaa mustana? Aattelin vaan että oisin voinut laittaa sulle vaikka yytä.. :heart:

Onhan mulla tunnuskin tänne, mutten ikinä jaksa kirjautua sisään =) Laita vaan yytä =)

Ai että exäs ei lapsia tapais.. selevä, ei tartte sen sitten vuoden päästä pillittää ku on tän uuden akkansa kaa eronu et lapset ei haluu nähä sitä eikä tunne.. Voi pehva mikä ukko!! Mistä tollanen on tänne tupsahtanu..

Jos väärentävät sun nimmarin, ni voit tehä siit rikosilmotuksen? eiks se petos oo sillon? ja nykyaikana tollaset pystytään helpost vissiin tutkimaan, kuka sen nimen siihen paperiin on kirjottanu..

Ex-miehes uhkailee nyt lapsilla,eli jollet tee niin tai näin hän ei
ota lapsia luokseen ja sinä et saa "hengähdystaukoa"...
Mahtaa anoppi olla ylpeä pojastaan.
Tuohon kiristykseen älä lähde mukaan,jos mies ei halua lapsia ottaa niin
sille et sitten voi mitään.
Voimia kuitenkin kovasti,ja kannattaa soittaa sinne oikeusaputoimistoon,
ja kysyä myös tuosta elatusavusta,että miten se menee jos mies
ei maksakkaan...

Voimia sinulle ap. Ikävää ettei mies pysty ajattelemaan ettei lapsilla uhkailu ole yksin sinulta pois, vaan myös pieniltä jotka eivät ymmärrä miksi. Tämän nykyisen tyttöystävän huorittelu on aivan anteeksi antamatonta, ja perheen sisäisiin asioihin puuttuminen. Toivottavasti miehesi ymmärtää pian, ettei heidän tarvitse pelata sinua vastaan vaan kaikkien elämää helpottaa jos alkaisivat tulla itse puoliväliin vastaan. Olet kuitenkin hoitanut tilanteen hienosti.

Exä kävi illansuussa täällä juttelemassa. Oli ihan kuin eri ihminen kuin se joka noita viestejä laittaa. Kertoi jopa omia asioitaan, että on rahat vähissä ja osa laskuista maksamatta kun oli kesälomalla ja tuli yllättävän pieni tili. Ja että, mahdollisesti joutuu polvileikkaukseen. Mä enemmänkin kuuntelin ja nyökkäilin vain. Lasten kanssa siinä jutteli ja halaili ja piti niitä sylissä. Nuorempi selvästi jo ujosteli, kun ei omin päin mennyt syliin kun pyydettiin vaan minä sain vähän tuupata vauhtia.
Exä kysyi minulta, että onko hän muka sellainen joka jättää laskut maksamatta. Vastasin vain että ei ainakaan ennen ollut, mutta tilanne on nyt niin eri että en enää tiedä. Ja että häneltähän ne luottotiedot menee jos sen bensalaskun jättää maksamatta, kun laskussa on selvästi että hänen kortilla ne bensat on ostettu.
Ja joutuu nyt ottamaan tonnin ylimääräistä lainaa, että saa maksettua rästissä olevat autolyhennykset. Ja kysyi vaan,että enkö voisi laittaa nimeä siihen paperiin että saa sen auton pois mahdollisimman pian ja että varmasti hoitaa sen bensalaskun.
Sanoin sitten, että kai mä sitten laitan nimeni siihen, kunhan varmasti hoitaa ne laskut.
Sanoi myös ettei mun tarvitse huolehtia, että hän kyllä hoitaa omat asiansa. Ja että on parempi ettei tiedä jos mulla on rahaongelmia, ettei ala omiensa lisäksi murehtimaan niitäkin.

Luulin sitten että kaikki oli sillä selvää, mutta sain tossa jonkun aikaa sitten viestin että se sovittu elokuun ensimmäinen vkoloppu saa siirtyä. Tän päivänen oli vika tikki ja kertoo asiasta lastenvalvojalle huomenna ja saan sitten miettiä asiani itse. Että on kurjaa lasten kannalta, mutta nyt hänelle riitti. Mä olin taas huuli pyöreenä, että mitä ihmettä nyt taas.. Sitten tuli mieleen, että oliskos se joku muu joka sen viestin kirjoitti ja vastasin vain että eikö ne asiat sitten selvinnykään silloin ku puhuttiin. Siihen vastasi "Niin mitkä asiat?". Ja laitoin takas että kaikki ne mistä puhuttiin silloin ja että oon ihan pihalla sun mielen liikkeistä.. Siihen vastasi että kyllä asiat on nyt selvitetty hänen mielestään ainaki. Ja hän on niin raivoissaan tosta mun tempauksesta,ettei saanut silloin suutansa auki. Ja että tästä syystä ei ota lapsia silloin ku sovittiin. Menee hetki ennen kuin tää raivo loppuu mut mun vihaaminen ei lopu ikinä!
Tässä vaiheessa päätin, että soitan sille ku oli niin epäilyttävät viestit. No, tämä uusi sitten vastasi saman tien ja pyysin exää puhelimeen, sanoi vain ettei hän nyt tule. Olin vaan että miten niin ei tule, ei kuulemma kuulu mulle. Sanoin vain että haluan puhua exän kanssa tän asian selväksi ja löin luurin kiinni.
Olin jo varma, et tää uus muija on laittanu exän puhelimesta noi viestit mulle exän tietämättä. Mutta sitten exä soittikin mulle puolen tunnin päästä, ja oli kyllä ihan ite laittanut ne viestit.
Ilmeisesti se mun "tempaus" oli se että exä ei tiennyt ennen kuin tänään kun soitti rahoitusyhtiöön, tuosta yhdestä rästilaskusta autoon liittyen. Että mä en ole hänelle sitä kertonut. Vaikka tasan tarkkaan olen ainakin 2 tai 3 kertaa siitä sanonut! Ja on raivoissaan siitä, että on nyt taas taloudellisesti lirissä,kun joutuu ton ylimääräisen lainan ottamaan juuri kun aletaan saada vanhat raha-asiat selviksi. Ja ettei sen takia ota lapsia tuolla vkolopulla koska joutuu varmaan mennä ylitöihin silloin että saa nuo maksettua.

Kai sillä on jotain mielenterveysongelmia, kun on kerran noin ailahteleva.. Luulin jo tosiaan, että olis tääkin homma ratkennu sillä että se muija onkin salaa laittanut noita viestejä..

Mun mielestä toi kuulostaa siltä, että helpointa olisi hoitaa kaikki asiat vaikka lastenvalvojan kautta. Ja ettet puhuisi edes miehen kanssa kahden kesken mitään. Älä laita mitään nimiä mihinkään autopapereihin, ennen kuin ihan oikeasti noi rahasotkut on selviä.

:hug: sulle, ap!

Voi se hyvinkin olla se muija laittanu ne viestit, mut exäs ei ilkee myöntää et se akka sitä määräilee/kiristää/pyörittää.

Ja kuulostaa ihan sille, että se exäs on ihan sekaisin ittensä kanssa; on alkanut katua että teidät jätti, mut ei voi sitä myöntää, yrittää pitää sen uuden eukon hyppäämällä sen pillin mukaan ettei jää ihan yksin.

Mut koita sinä pärjätä äläkä millään herkällä hetkellä ota miestä takaisin, luulen ettei mene pitkään kun se alkaa takaisin itkeä!!!

Huhhuh mitä elämää...

Suosittelisin nyt ihan itsesi ja lasten takia ottamaan etäisyyttä. Anna tilanteen rauhoittua. Mies kyllä tulee järkiinsä lasten suhteen (ja jos ei tule niin oma häpeänsä!). Tuntuu siltä, että välinne ovat niin sekavat, että nyt olisi parasta ottaa aikalisä. Lasten takia. Ei ole heille kivaa tommonen :(

Minä sanoisin exälle että "asia selvä, lapsia ei ole todellakaan pakko ottaa". Enkä min' tuommoiselle kyllä antaisikaan, kuulostaa se teiniämmäkin ihan pimeeltä, tiedä miten lapsia kohtelisi. Kysy mieluummin anopiltasi apua, muistelen sun kirjoittaneen et hän olis mukava.

Piti oikein tarkistaa toi narsismi, mutta ei ne merkit oikein täsmää..
Ongelma ei ole siinä kun kasvokkain (tai puhelimitse) puhutaan, mutta noi viestittelyt täytyy lopettaa. Ja sen aion nyt tehdä, ihan aikuisten oikeesti! =)
Kakara se ukko kyllä on. Sen uus perhe on 19-vuotias muija, 17-v pikkusisko ja 17-18-v pikkusiskon poikakaveri. :kieh: Ja ukko ite 23-v ja kolmas lapsi syntymäisillään.. |O
Jotenkin en kuitenkaan usko tuohon, että olis takasin tulossa, enkä minä kyllä todellakaan ottaisi! Mihin sitä lehmää tarvii kun kerran maitoa saa kaupasta =) Ja varsinkin tätä kyseistä ukkoa, niin ei kiitos! Elämä on paljon helpompaa ilman miehiä!

Uskomattomalla tavalla olet pysynyt järjissäsi!Jäi muutama sivu välistä,koska sulla on la ja minkä ikäinen itse olet?Ja kaksi muuta lasta?Älyttömän pahaolo sinun puolestasi,ei voi ymmärtää kuinka typerä mies on kun haluaa sinut ja lapset pois elämästään:( Voimia kauheasti sinulle ja lapsille..