V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tää keskustelu näkyy sitten ap googlessa ja siellä näkyy puhelinnumerot. Että silleen.
No kiva kun kaikille sen kerroit!
Kokeilin, ei näy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tää keskustelu näkyy sitten ap googlessa ja siellä näkyy puhelinnumerot. Että silleen.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tää keskustelu näkyy sitten ap googlessa ja siellä näkyy puhelinnumerot. Että silleen.
Ajattelin vaan siltä varalta jos mies vaikka googlaa sen naisen numeron niin se näkee tän ketjun. Tai nainen miehesi numeron.
Mä kyllä eroaisin tuollaisesta miehestä. Ei vaikuta kovin luotettavalta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en luuule. Täytyy seurailla lokitietoja ja jos tämmöne jatkuu niin teen sille stopin.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tää keskustelu näkyy sitten ap googlessa ja siellä näkyy puhelinnumerot. Että silleen.
Kokeilin, ei näy.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nainen vitsailee härskisti niin ei se silloin tarkoita, että hänellä on hormonit ylikierroksilla vaan osoittaa erikoista huumoria. Sama pätee sinkkumiehiin. Miksi ihmeessä miehen pitäisi muuttaa huumorinsa kokonaan sen takia, että on varattu? Sen ymmärrän, että rajoittaa tuota huulenheittoaan puolisonsa seurassa, mutta muuten en. Huumori on osa ihmisen persoonallisuutta.
Puhelinnumeroiden vaihtaminen ei täsmää sen kanssa, että kyse olisi huumorista!
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tää keskustelu näkyy sitten ap googlessa ja siellä näkyy puhelinnumerot. Että silleen.
Kokeilin, ei näy.
HHHaaak sanalla.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Jos nainen vitsailee härskisti niin ei se silloin tarkoita, että hänellä on hormonit ylikierroksilla vaan osoittaa erikoista huumoria. Sama pätee sinkkumiehiin. Miksi ihmeessä miehen pitäisi muuttaa huumorinsa kokonaan sen takia, että on varattu? Sen ymmärrän, että rajoittaa tuota huulenheittoaan puolisonsa seurassa, mutta muuten en. Huumori on osa ihmisen persoonallisuutta.
Puhelinnumeroiden vaihtaminen ei täsmää sen kanssa, että kyse olisi huumorista!
Kyseessä on vanha tuttava, jonka numero on kadonnut/muuttunut. Eli periaatteessa numeronvaihto on tapahtunut jo aikaisemmin. Sitä paitsi todennäköisesti eivät enää ikinä keskustele.
Kokeilin, ja samantien löysin. Ei sillä että mä niitä numeroita mihinkään tarvitsisin...Alkuperäinen kirjoittaja v:Kokeilin, ei näy.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en luuule. Täytyy seurailla lokitietoja ja jos tämmöne jatkuu niin teen sille stopin.
Entäs ihan perinteinen avoimuus ja keskustelu....lokitietojen kyyläämisen ja vakoilun sijasta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:VOi ei nyt mulle tuli vahingossa oikeat numerot...!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua kiinnostaa myös, että miten sait näkyviin nuo?
Oliko messenger keskustelu vai?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mua jäi vaan mietityttää et mitä JOS nainen olisi ollut mukana ja lämmennyt miehen jutuille.. Olisiko mies mennyt niin pitkälle että olisi sopinut tapaamisen vaivai olisiko peruutttanut jutuissansa.. en tiiä.. itketttäää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin.. meillä on ollut miehen puolelta ennenkin luottamuspulaa.. ja on tehnyt paljon eri asioita mitä en voi anteeksi. Esim. pyytänyt meidän kotiin, meidän sänkyyn exänsä.. Exä ei suostunut tosin mutta mitäköhän sitten olisi tapahtunut jos exä olisi suostunut.. ken tietää..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua kiinnostaa myös, että miten sait näkyviin nuo?
Siis joo.. Omissa tiedoissa->Keskustelujen lokitiedostot..
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tää keskustelu näkyy sitten ap googlessa ja siellä näkyy puhelinnumerot. Että silleen.
Kokeilin, ei näy.
HHHaaak sanalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin.. meillä on ollut miehen puolelta ennenkin luottamuspulaa.. ja on tehnyt paljon eri asioita mitä en voi anteeksi. Esim. pyytänyt meidän kotiin, meidän sänkyyn exänsä.. Exä ei suostunut tosin mutta mitäköhän sitten olisi tapahtunut jos exä olisi suostunut.. ken tietää..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minua kiinnostaa myös, että miten sait näkyviin nuo?
Siis joo.. Omissa tiedoissa->Keskustelujen lokitiedostot..
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin.. meillä on ollut miehen puolelta ennenkin luottamuspulaa.. ja on tehnyt paljon eri asioita mitä en voi anteeksi. Esim. pyytänyt meidän kotiin, meidän sänkyyn exänsä.. Exä ei suostunut tosin mutta mitäköhän sitten olisi tapahtunut jos exä olisi suostunut.. ken tietää..
![]()
Todella törkee tyyppi. Oikeesti sä ansaitsee paljon paremman miehen!