KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö kukaan ollu testannu vielä? Höh, mää tulin jo varmana lukemaan vahvistuneista viivoista. Pakko näemmä vielä malttaa odotella...

Eilen oli toiseksi viimenen näyttö. Mulle iski sopivasti ankara pääkipu, joka viittaa lähestyvään ovikseen. Nyt oon vasta kunnolla pystyssä. Mies lähti iltaan, joten pakko oli nousta sängystä tämänki rouvan.

Katzukos se kyseli, muutetaanko Ouluun. Ei muuteta, tästä melko suoraan länteen... Koulun kanssa oon sopinu suorittavani viimeset kaks ja puoli viikkoa etänä. Tuun paikalle sitte viimeseen näyttöön.

Jahas, nyt täytyy lähteä viemään pojat painiin. Terveisiä ja halauksia ja kaikkea hyvää kaikille!

Meillä tulossa AINAKIN päivän nettipimento, kun vaihtuu liittymä.
Ajattelinkin, että pakko mun on teille se nega testata ja kertoa. Kävelin siis ihan paikalliseen apteekkiin, hurja minä :-)
Joo, ei se nega ollu. Testiajan sisällä siihen tuli ihan selvä viiva. Todella vaalea se on edelleen eli en vielä tuohonkaan luota. Perjantaina testaan uudelleen. Jos ei sillonkaan vahvaa, niin varaudun tätskyyn ja epäonnistuneeseen kiinnittymiseen.
Mutta ilmeisesti joka tapauksessa kierto meni nyt niin, että se eka oviskipuilu oli ovis ja toinen olikin kiinnittymistä. Eihän 8vrk hedelmöittymisestä voisi vielä viivaa testiin tulla??? Eikä niitä roskishaamuja 2vrk hedelmöittymisestä.
Eli kaiken sen hihittelyn jälkeen sainkin elämäni lyhimmän kierron! :-)

En tuulettele, varsinkin kun täällä esim. Tuulilla vähän apeat fiilikset.
Eikä tässä mitään tuulettelun aihetta vielä olekaan.

Palailen paremmin vielä tänään myöhemmin. Nyt mentävä syömään...

Tehis dpo 14

Tehiksen hormonielämä jatkaa siis omalla radallaan ;).
No eihän noi viivat tyhjästä tule, ja huom! Mäkin testasin kesken menneen raskauteni silloin 10 pv ovisplussasta eli sen 8 päivää hedelmöityksestä ja siitä vahvistuivat vaan, ja vika testi oli ihan vahva 14 tai 15 päivää oviksesta Eli kyllä ne voi näyttää ne testit..mutta kyllä sen pian luulis sulla vahvistuvan sen viivan jo.. bd!!!!

Ai Safiirikin on yhdistänyt pääkivun ovikseen! Mä oon ainaki parina kiertona kärsiny hedarista oviksen alla, ja kun ei siihen uskalla ottaa mitään tabuakaan!

Tehikselle onnittelut! Haleja! Ihanaa!! Eiköhän se viiva siitä vahvistu kun on roskishaamusta vahvistunut kunnon viivaksi. Mähän sanoin! :)

Sämpylle ja kaikille muille kiitokset onnitteluista ja vauvaliimasta. Sitä tässä kyllä tarvitaan. Koko ajan pieni pelko persiissä. Tänäänkin on kunnolla vihlonut reisiä, kuin supistellessa, ja selkäänkin koskee... mutta kuulunee asiaan, toivottavasti.

Kaikille kovasti haleja ja aurinkoista mieltä!

Piti vielä jatkaa...

Kaunis kiitos Omppu sanoistasi! Kyllä tässä itsekin jo kovasti toivoo onnistuvansa, mutta matalalla profiililla tässä yritän mennä. Toivon kovasti plussaa sulle kuten kaikille muille meidän ketjulaisille!

Nyt täytyy lähteä antamaan iltapalaa tytölle.

Niin ja se vielä, ruvetaanko oikeasti kehittelemään keskenmenosta selviytymisopasta. Musta se olisi hieno idea!

Plussatuulia kaikille! Ja haleja ja pusuja ja kaikkee ihanaa!

Mulla on pää niin tyhjä. Selasin viestit uudelleen, jotta voin kommentoida, enkä taaskaan muista, mitä piti :-)

Katzulle toivotaan ainakin kovasti sitä korkeampaa arvoa, huomennahan sen saat tietää???

Mulla jotakin huono omatunto nyt tuosta mahdollisesta plussauksesta. Täällä olis niin monta, jolle sen olisin suonut ennen mua! Kuten sanoin, toi Jazzin plussa oli niin ihana juttu, että omalla tuloksella ei niin ollutkaan enää väliä... ;-)
Olisin teille, joilla ei vielä yhtään omaa, suonut plussan ensin. Mulla olisi ollut toki aikaa sitä odotella. No hmm, paitsi tää ikä :-D
Just joo, tätä tää sitten on, naisen elämä! Hormonihuuruja vaan teillekin!

Myönnän, tänään se raskas olo palautui iltapäivällä. Siksi mä sinne testikauppaan uskalsin marssia :-) Vähän taisin vetää höplästä tossa edellisessä viestissä...
Olo muuttui aika huonoksi, kun lounaasta kului aikaa. Ja tissit alkaa olla turpeat.

Isännän ylläri meni nyt vähän pieleen. En voikaan sitä ihan suunnitellusti toteuttaa noin "laihalla tuloksella". Ajattelin tänään paljastaa, mitä olen touhuillut tällä kertaa selän takana. Kun saadaan lapset nukkumaan, niin lähtee tunnustukset :-D

Hei vielä mietin sitä, että eihän 2vrk hedelmöittymisestä voi vielä olla yhtään raskaushormonia elimistössä? Eikös sitä ala vasta kiinnittymisen myötä erittyä??? Yritän vaan vielä kelailla kiertoa, hih hih :-)

Tehis dpo 14 eli rv 4??????????????????????????????????????????

Jazz ja Tehis: Valtavasti onnea molemmille.. toivottavasti otatte meistä vielä monta mukaan ex-kermitteihin..

Täällä alkaa yksin keittiössä touhuaminen.. kun tuo miesväki väsähti jo tuonne makuuhuoneen puolelle.. Pääsen kakunpohjien ja voileipäkakun kimppuun.. huomenna sitten aamulla punktioon ja illalla pienet 30 pirskeet.. joten iltapäivällä käväsen varmaan tilannetietoja kertomassa..

Öitä!

täällähän niitä plussia tulee oikeen urakalla!!! onnea kaikille!

eipä oo taas vähään aikaan kerinnyt koneelle ja nyt oli niin paljon luettavaa, että en edes muista enää kaikkea.

ON: olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja aloittanut "laihiksen" pojan kanssa kävellään pari tuntia päivässä. ja enää ei syödä mitään herkkuja.
ovis aika on varmaan näillä hetkillä menossa. en oo mitään tikutellut yms. mutta epäilen niin. mutta tulee jos on tullakseen. sen sit näkee ens kuun puolivälissä.

Tehikselle paaaaaljon onnea!!!! Älä suotta pode huonoa omaatuntoa plussasta. Minä ainakin soisin kaikille lapsia haluaville niin paljon lapsia kun he haluavat joten ihan olet plussasi ansainnut. :) Toivotaan että meille lapsettomillekin vielä plussat tulee, uskotaan siihen. :)

Toi keskenmenosta selviystymisopas on ihan loistava idea! Tuli mieleen että voisin tuonne kouluunkin vihjaista että tällaiselle opinnäytetyölle voisi olla kysyntää... Olisi kiva jos siinä olisi erilaisia kertomuksia keskenmenoista ja jos jollain olisi vaikka päiväkirjamuotoisestikkin kuvausta siiten miten pikkuhiljaa elämä alkaa voittamaan.

Täällä mennyt ilta vähän apeasti, tuli ikävä enkelityttöä. Itkettyäni tunnin verran alkoi helpottamaan. Eipä se ihme ole että vielä välillä itkettääkin, vastahan tästä on reilu 3kk synnytyksestä. Koe meni kai ihan ok, ainakin läpi. Tosin kysymys oli just siitä kappaleesta jonka hyppäsin yli kun oli musta aika epäolennaista..! Onneksi oli luennoilta jäänyt päähän jotain.

Ohhoh, määhän oon ekana tänään linjoilla!

Samaa sanon Tehikselle ku Antzi, teikäläisen plussa ei oo meiltä muilta pois. Ollaan varmaan kaikki ihan oikeasti ilosia uutisestasi. Muistakki tulla sitte perjantaina kertoon vahvasta viivasta! Tässä itte ku rämpii jossain kierron puolessa välissä, on ihana kuulla välillä hyviäki uutisia...

Antzille extrahalaus. Pikkuisenne on aina teidän elämässä mukana, tarkkailemassa "siellä jossain", mitä äiskälle ja isälle kuuluu. Koita jaksaa!

Ääh, nyt meinaan alkaa parkuun ja oppitunti alkamaisillaan. Pakko lopetella...

Tehikselle onnentoivotukset :)

Täällä sitä vartutaan iltapäivää, jotta saan tietää eilisen päivän labravastauksen tuloksen. Jos on edelleen kohollaan, niin toivon että oikeasti saan selvyyden mitä sit jatkossa. Seurataanko arvoa aina vaan vai mitä???????????

Täytyypi taas jatkaa töitä. Mukavaa päivää kaikille

Tehikselle ja miehelle VALTAISAT ONNITTELUT! Huisin hienoa :)! Varmasti viiva vahvistuu. Ja tuulettaa saat ihan niin paljon kuin sielu sietää!!!! Meistä jokainen on plussansa ansainnut, se on varma! Enhän minä voi syyttää tästä omasta tilanteesta ja myöhään aloittamisesta ketään muuta kuin itseäni, joten en ole vihainen ja katkera kenellekään muulle kuin itselleni. Olen yritännyt olla kirjoittamatta kaikkein mustimpia ajatuksiani täällä, ettei se veisi teidän muiden plussailoa, mutta enpä taida olla sitten kovin hyvin onnistunut :(

Mietin tuota sinun kiertoasi ja kuten itsekin totesit niin se oli nyt historiallisen lyhyt eli sen ekan ovisplussan sait kp 15 niinkö se oli? Tuo vahvistaa mietteitäni siitä, että minunkin pitäisi jostain saada taiottua yksi normaali kierto niin olisi edes jotain onnistumisen mahdollisuuksia. Ennen keskenmenoahan minulla oli ihan normaaleja kiertoja (muistaakseni ainakin 26 ja 31 päivän kierrot). Minä en ole viime päivinä pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin sitä lääkäriä...olen hirveästi alkanut pelätä, että josko minulle on muodostunut kysta tai jotain muuta vastaavaa.

Ok nyt lähden täältä levittelemästä ikäviä mietteitä näiden ilouutisten keskellä. Antzille paljon lämpöisiä haleja! Helpottaa, kun saa välillä itkeä kunnolla. Voi kun pääsisitte pian kokemaan onnellisia hetkiä plussan muodossa!

Ja Jazz kaikista peloista huolimatta nyt vaan vahvaa uskoa ja positiivisia ajatuksia kehiin! Kyllä se onnistuu :) Ja minä olen ainakin täysillä mukana selvitymisoppaan teossa.

Mukavaa päivää ja terveisiä kaikille tasapuolisesti,

Tuuli

Tuuli: Kyllä sä mun puolesta voit kirjoittaa ne mustimmatkin ajatuksesi meille. Jossain hyvin syvällä itsekin tulee. aika usein oltua. Viimeisimmän täti vierailun jälkeen hyvin pitkäänkin. Elämähän koostuu näistä ylä- ja alamäistä sekä joskus pitkään tasaisesta, joten ei mustemmat ajatukset vie pois keneltäkään kokemaansa iloa.

ON: Tää karkkilakko ottaa kyllä koville. Vieläkin on ihan kamala karkinhimo. Lakossa olen nyt ollut kaksi viikkoa. Purkkaa olen yrittänyt jauhaa pahimpiin vieroitusoireisiin. Kaupassa olo on myös tuskaa, kun ne karkkihyllyt on siinä kassojen vieressä. Argh! ; )

Ruusa

kylläpä on hiljaista ketjussa, kun Senora etelässä, Jazz ja Tehis plussanneina :))
Täytyy meidän muiden nyt oikein terästäytyä ja kirjoitella enempi ja TSEMPPAILLA toisiamme!

Tuulille, niin kyllä ainakin minun puolesta saat (täytyy) kirjoittaa niitä synkimpiäkin ajatuksia tänne)
Sitä vartenhan nämä kirjoittelupalstat ovat, että saa purkaa huonoa mieltä silloin kun siltä tuntuu, eikä vain heti km jälkeen...
Onneksi sinulla (ja minulla) on huomenna se lääkäri ja saat varmasti apua kierron lyhentämiseen!!!
Ja täytyy taas todeta, että meillä esikoinen sai alkunsa n.6vk:n kierrosta. Ovis oli kp 20+ en tarkkaan enää muista, mutta paljon...

Pikku2:lle tsemppiä punktioon! Toivottavasti ei ole kauhean kivulias ja todella toivon, että tuotta hedelmää :)
Tule sitten kertomaan kuulumiset kuhan jaksat.

Ja tehikselle, että älä tosiaan pode yhtään huonoa omaatuntoa plussattuasi.
Kuten monesti sanottu, niin ei ole meiltä muilta pois.

Antzille tullut ikävä tyttöään =((
Varmaan vielä monta kertaa tulee itku, mutta niin sen varmaan kuuluukin tulla..
on niin iso menetys teillä ollut, että sitä saa surra vaikka 30 vuoden päästä.
Ja tapahtuneesta on kulunut todella vähän aikaa loppupelissä, niin mielestäni olet loistavasti päässyt eteenpäin (koulu, painonpudotus, laihdutus.....) että täytyy vain kadehtia miten vahva olet! Itse varmaankin kierisin vielä itsesäälissä...
Mutta hali vielä *rutistaa*

Tule Katzu sitten heti kertomaan mitä sanovat verikokeesta!

Halit kaikille ja niitä kuuluisia +++ kaikille!!!!

Kapris 13/??

...olipa taas kirjotettu nopeempaan kuin aivot toimii, eli saahan sitä olla alamaissa ja kirjoitella siitä muulloinkin kuin heti keskenmenon jälkeen piti laittaa, mut näytti vähän hassulta..

kapris edelleen

Tervehdys!

Onpa täällä tapahtunut taas!!:)) Wau, onnea Jazz ja Tehis!!!!!
Rupeaa tämä porukka kerrankin vähenemään!

Minulla ei erikoisempia, odottelen menkkojen alkavan viikonloppuna... vielä ei ole tuhru vuotoa tullut, ihme, mutta jospa alkavatkin oikein lorinalla kerralla kun tulevat..
Ollaan lähdössä Lappiin lauantaina, joten voi olla etten ehdi sitä ennen tänne enää kirjoittamaan.. On vielä muutama tehtävä jotka pitäsi saattaa loppuun ja lähettää opettajille ja sitten alkaisi kova pakkaaminen, kun täytyy ottaa tytölle paljon tavaraa mukaan:)

En nyt muista mitä kaikille oli tapahtunut, kun oli kolme sivua tullut täyteen, kun viimeksi täällä kävin lukaisemassa teidän juttujanne...
Mutta oikein mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille ja plussatkaa sillä aikaa, kun olen reilun viikon pois... Palailen sitten asiaan, kun kotiudumme!

niin ja Tehis, ei minua ainakaan harmita vaikka plussasit ennen "meitä", kuten sanottu, se ei ole meiltä mitenkään pois ja se että jokaisen aika tulee vielä saada se oma plussa, että kukin omalla ajallaan!! Turhaan huolehdit, kyllä me vielä tykätään susta:)))

Ja Jazzille, pidän täällä peukkuja että nyt pääsette maaliin asti, olisi todellakin jo teidän aika onnistua!!

Terkkuja kaikille! Sulkeudun taas koulutehtävieni pariin!

T: Anu kp25/28

Punktiosta kotiuduttu..

Toimenpide oli kivulias niin kuin edellinenkin, mutta tällähetkellä olo on parempi.. ei oikeastaan koske edes.. tietysti aristaa, mutta taidan selvitä levolla ja ilman kipulääkkeitä.. 34 munarakkulaa saatiin kerättyä ja isännän siimähännät olivat mainioita.. 18 000 000 jotain ja hyvin liikkuvia ja oikean muotoisia, joten lippu korkealla.. nyt sitten laboratoriossa maljalla toivotaan, että mahdollisimman moni munasolu hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan.. Huomenna soittelen labraan ja kysenlen tilannetta.. perjantaina on sitten alkion siirto.. Mitä todennäköisemmin siirretään vain yksi.. lääkäri oli sitä mieltä. No, kyllähän siellä on osaava ja ammattitaitoinen henkilökunta ja tekevät varmasti kaiken meidän parhaaksi.. Sairaslomaa lääkäri kirjoitti tältä istumalta 12.2. asti ja määräsi lepäilemään.. joten poika taitaa saada monet villasukat + matonkuteita alkaa tulla kerätolkulla ja vaatehuone hieman uuden ilmeen.. Tuo vaatehuone on sellainen ikuisuusprojekti, mutta pikku hiljaa..

En jaksanut eilen sitä voileipäkakkua kyhätä, joten tarpeet odottaa keittiössä.. eli kakun kimppuun..

Palailen vielä myöhemmin..

Arvo on nyt 16 eli lasku suunnassa, siinä meni ne viimeisetkin toivon rippeet ;)

ensi ti uusi koe ja sit keskiviikkona polille lääkärin vo:lle ilmeisesti ultralla katsoo

Mutta se on hyvä merkki, että on laskusuunnassa. Merkki s itä, että elimistössäsi on kaikki hyvin ja vähitellen palautuu keskenmenosta. Alat olla valmis uuteen yritykseen.

byääähhhh!!!
Nyt kieritään taas itsesälissä ja paljon.
Miehellä todettiin eräs tauti/sairaus, joka voi pahimmillaan estää lapsensaannin kokonaa =((((((((
En kestä!
Kokoaika olen ajatellut, että oli toi km yksi iso koettelemus meille ja yhdessä siitä selvisimme, mutta kyllä olen kuitenkin luottanut siihen, että vauvan vielä saamme....
No eipä olekkaan enää niin varmaa... =(((((

Sori omanapaisuus, mutta nyt ei pysty muuta ajattelemaan.
palaan myöhemmin

kapris kp?? ei enää väliä =(

Katzu: *halauksia* Johtuiko tuo arvon nousu vieläkin keskenmenosta? Aika kauan tuntuvat hormonit olevan koholla, en olisi uskonut.

Hiljaista tosiaan on, mutta yrittään tosiaan tsempata toinen toistamme vaikka aktivistimme : ) olisivatkin muissa puuhissa....

pikku2: Melkoinen saalis, jos nyt jotain ymmärrän näistä hoidoista. Saatte aika monta olkea noita munasoluja. Pidän peukut pystyssä teille. Ajattelehan sitten siirtopäivänä kauniita ajatuksia, vaikka hieman hankalaa se varmasti siinä pöydällä onkin. Tuollaisen ohjeen siskoni sai käydessään hed. hoidoissa. Mukavaa että sait samantien kunnolla sairaslomaa, niin voit ottaa rauhallisemmin : )

Anu:Voimia koulutehtäviin. Mukava matka teilläkin tiedossa. Aiotko testailla vai oliko tässä kierrossa yritys päällä? Iloista lomaa joka tapauksessa.

Ruusa