KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vko12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan pikaisesti vain vierailulla. Ihan kohta menen kiltisti takaisin kässäritiedostoon :-) Enpä taida Senora uskaltaa tuota aihetta vilauttaa. Jäljet kun johtavat niin helposti sylttytehtaalle... Mutta sanotaanko näin, että aika yllättävä aihe minulle. Alunperin suunnitelma oli tehdä ihan päinvastaisesta aiheesta. Ajauduin työni vuoksi vähän "väärille urille"... Hih, tosi paljon varmaan aukes! Äärettömän AJANKOHTAINEN teema, mediaseksikäs voisi sanoa... Mutta ei ole Idols-Annaan liittyvä :-D
Todellinen raakile lähtee siis tänään ohjaajille ihan sähköisenä versiona. Vielä tosiaan kentällä käyntiä; haastatteluja, muutamaa mittaria ym. Mutta kyllä mä sen pullautan ulos ennen vauvaa, perhana!

Noin minäkin Jazz vähän ajattelin tuosta odotuspuolen ketjusta. Maman pikkuisen muistolle tuo vanha ketju :-(

Tsemppiä Ruusa ultran odotteluun! Odottavan aika on JOSKUS pitkä :-)

Vai painaa se Senora jouluvauvaa, hih :-D Eiku pukin partaa sutimaan sitten vaan oikein reippaasti!

Nyt lopetan laiskottelun. Son moro!

Tervehdys tääne!!

Ihan samoja ajatuksia mulla tuolta odotuspuolelta... jotenkin tuntuu niin väärältä kirjotella sinne nyt yhtään mitään..

Mutta mitäs teille naiset ihanaiset kuuluu ?!

Antzi: olit viritelly vissiin itselleen painonpudotushaasteen ja vauhtiin olit jo päässy! =)
Jazzin kanssa samoilla ajatuksilla, periaatteessa parempi aikaseen kun myöhään: ompahan simpat jo väijymässä valmiina! =D

Ruusalla ultra varattuna! tsemppiä =)

katzu oli saanu negan vihdoin, tällä kertaa otat varmaan onnittelut negasta vastaan mielelläsi ;)

senora: mä kans luin sen ketjun ja kommentoinkin, kunnes huomasin olevan jo vanha ketju... noh toivottavasti nuo kaikki erittäin kovia kokeneet voivat tänä päivänä paremmin. Ja oikeesti pistää vihaksi kun lukee kuinka terveydenhuollon ammattilaiset kohtelevat ihmisiä!! Kyllä tohon pitää saada muutos! aaargh! *sauhu nousee korvista*

jazz: ihan samoja fiiliksiä mullakin oli ennen np-ultraa, olin ihan varma ettei siellä ketään ole... vaikka edellisellä viikolla kuultiin ne sydänäänetkin =) ja voit uskoa että joka päivä olen nyt sitä koti-doppleria testannu.. =)

tehiksellekkin MOI =)

Plussatuulia puhkun ja puhisen kermittärille, tulkoon kaikistä pian EXIÄ!! =D

Tänään piti olla aurinkoinen päivä... ei näy täällä aurinkoa. Jospa huomenna!

ÄssÄ + tyyppi 14+1

Kirjotelkaa raskautetut ihmeessä tänne. Mukava lukea kuulumisia, kun aina ei muista/kerkeä kurkata toiselle puolen.

Mää oon ollu tämän päivän nuorimman kanssa kotosalla. Eilinen pääkipu oli aamulla vielä taustailemassa ja neitokaisella oli illalla hiukan lämpöä. Joten meidän perheen naisväki on kotona. Hyviä uutisiaki on: tuhrua ei oo näkyny! Tätiä odotellaan huomenna tulevaksi.

Jälleen vain itsestäni. Vaan terveisiä kuitenkin kaikille. Ja ihanaa viikonloppua!

olen teijän ketjua välillä lueskellut ja nyt taas pitkästä aikaa.ihanan paljon viikkoja jo ässällä ja jazzilla!!!onnea loppuraskauteen!!!ja muille paljon plussatuulia++++

Safiiri, eikä muuten ootella!!! Pöh, hulluja puhelet ;-)
Ettei vaan päänsärky olis oire. Nimim. Taitaa olla kokemusta

Moiks moiks ÄssÄ :-D

Nyt täytyy lähteä laittamaan iltapalat pöytään omalle pesueelle ja yhdelle lainalapsellekin. Noita yökylävieraita riittää tolla neitokaisella aina sillon tällön...

Kivat viikonloput kaikille! Odotellaan sitä aurinkoista lämmintä keliä :-)

Perjantaita, jesss!!!

Viinilasi kourassa täällä istuskelen koneella ja ajattelinpa muutaman rivin raapustaa...
Kiitos vaan kaikille, jotka pohdiskelitte mun ongelmaa ;) Päädyttiin nyt kuitenkin odottamaan ensi syksyä ja julkisen puolen hoitoja. Rahaa ei kuitenkaan liikaa ikinä ole, niin ihan oman kukkaron kannalta perutttiin VL:n hoidot. Onneksi on kesä tulossa ja kesäthän tunnetusti menee niin nopeasti, että syksy ja hoitojen aloitus on käsillä tuota pikaa... =) Olen mää kans, nyt jo manailen syksyä saapuvaksi, vaikka kesästäkään ei ole kuin vasta lupaus ilmassa... Mutta ymmärsitte varmaan pointin.

Suru-uutisia Mamalta, nuo vetää aina mielen hiljaiseksi ja surulliseksi. Eikös nyt voisi jo riittää tuo yhden ihmisen koetteleminen!

Kaikesta huolimatta, ihanaa viikonloppua naiset! Aurinkoa päiviinne,
toivoo Tiuhti

Viikonloppuja!

Voi kun kamalía uutisia mamista. :( EI sitä vaan tosiaan pysty ymmärtämään miksi...?!

ON: Kävin gynellä eilein. Oli tosi rento ja mukava. :) Kierrossa on kaikki ok, eli ei siitä huolta. Kysy kuitenkin haluaisinki testata tuota ovulaatiota että kehittyykö sitä hormonia tarpeeksi vai ei. Meillä ei olisi tosiaan yhtään ylimääräistä ja verikoekin maksaa sen 70 yksityisellä! Mutta ajattelin että sitten ainakin saisi lääkitystä jos on tarpeen joten menen ensi vk verikokeeseen. Jos ne arvot on ok niin ei lähetä tässä vaiheessa uusimaan muita testejä. Sitten vaan odotellaan! :) Tosin sanoin miehelle ettei tässä pyhästä hengestä raskaaksi tule... ;) Olen kuittaillut sen´ovisajan pihtailusta oikeen urakalla! :D Lupasi ensi kierrosta ryhdistäytyä. ;) No, eilen illalla vähän heiluteltiin peittoja mutta siitä ei tod.näk. ollut enää mitään hyötyä lapsen saamisen kannalta.

Omanapainen viesti taas... Olen töissä ja pitäisi vissiin noita lapsukaisiakin vahtia! ;) Katsovat kyllä nyt tyytyväisenä videota mutta kai se alkaisi olla aamupalan aika.

18/n.28

moikkelis! mamalla tosiaan ollut epäonnea, en osaa muuta sanoa, pahoittelut sinne!

sitten taas vähän omaa napaa:
eli täti vieraili viikko sitten, nyt eilen sit alkoi kummallinen limailu jo nyt???? rinnat oudon arat ollu tädin vierailusta asti ja on edelleen???? ja halutkin on korkealla mutta miestä en ole saanut houkuteltua peiton alle yhtä aikaa =(
jos nyt sit viikonloppuna kun lapsetkin on isällään....

meidän koiruudesta vielä: on tullut meillekin jopa kyselyjä pennuista että haluttuja ovat vaikka hinta ei mikään halpa, mutta hyvä tietää kasvattajan kannalta ettei jää pennut myymättä.
nyt tota miestä viettelemään..... =))))
heippa!

missäs kaikki luuraa? taitavat olla ulkoilemassa kaikki kun näyttää olevan ihana ilma ulkona... itellä ei tuu lähettyä kun lapset isällään eikä sitä koiruuttakaan ole jota käyttäis ulkona. no täytyy lähteä ruoan laittoon kun lapset kohta kotiutuvat. aurinkoista sunnuntain jatkoa!!!

Huomenia kaikille

Olipa viikonloppuna ihanat ilmat, ulkona tuli ainakin oltua :)

Nyt on paljon huojentuneempi mieli, kun sai arvot nollille. Nyt vaan toivotaan, että ovulointi käynnistyy normaalisti.

Nyt täytyy jatkaa taas työntouhua, kiire kun ei ota hellittääkseen

Terveisiä vaan kaikille maailman toiselta laidalta! Mielenkiintoinen reissu oli ja tuli tarpeeseen. Ihanista ylläreistä en tiedä; ei harmainta hajuakaan onko ovista ollut tässä kierrossa vai ei. Tänä aamuna katselin kalenteria pitkästä aikaa ja totesin, että reilut neljä viikkoa on viime kuun tuhrujen alkamisesta. Eli kaipa sitä kohta vois alkaa odotteleen tätiä. Tällä hetkellä ei kyllä ole tuntemuksia puoleen tai toiseen. Ja lisää omaa napaa; olen saanut uuden työpaikan :) Olen tosi tyytyväinen ja vähän ihmeissäni, kuinka tässä nyt näin kävi. Eli sen sijasta, että olisin nyt työnnellyt vaunuja, aloitankin uuden työn. Elämä voi todellakin yllättää! Mutta eihän tämä poista sitä tosiasiaa, että mielummin olisin niitä vaunuja työnnellyt näissä upeissa maaliskuun säissä. Ehkäpä sitten ensi vuonna.

Pikaluin viimeaikaiset tapahtumat; ensinnäkin haluan myös osoittaa syvät pahoitteluni Mamalle ja perheelle.

Niksulle terkkuja (jos käyt lueskelemassa täällä) ja onnea uudesta aluevaltauksesta töissä! Ymmärrän sinua täysin, olisin itse tehnyt samoin. Nytkin vielä hieman mietityttää, että pitäiskö pitää taukoa tässä yrityksessä, mutta kun minulla tuota ikää alkaa olla turhan paljon tuohon odotteluun.

Katzulle suurenmoiset onnittelut nega -tuloksesta! Nyt varmasti helpotti aika tavalla.

Kaprikselle onnea ultrakuulumisista ja Ruusalle tsemppiä ultran odotteluun. Terkkuja kaikille muillekin ex-kermiteille ja kiva, kun olitte käyneet meitä täällä tsemppaamassa! Tehis onkin ollut ahkerana, koskas saat kommentteja ohjaajaltasi?

Antzikin on ollut tosi ahkerana opiskelujen kanssa. Onko sormi jo alkanut parantua? Ja gynelläkin olit ehtinyt käydä. Hieno homma!

Entä onko Peetu jo parantunut? Tosi rohkea teko sanoa itsensä irti!

Senoralle ja Safiirille haleja tätivierailun takia. Epistä :( Mutta jouluvauvahan olisi kiva vai mitä se Senora on suunnitellut?

Tiuhtia ei sitten tarvitse pahoitella tätivierailusta, kun sitä jo odottelit. Ja totta on, mitä puhuit; kevät ja kesä menee yleensä nopeasti ja sitten heti syksyllä pääsette eteenpäin.

Olikohan muuta? Tässä päälimmäiset ainakin; täytyy mennä vakoilemaan ex-kermittien kuulumisia, kunhan ehdin. Vilkutuksia ja halauksia kaikille tasapuolisesti!

Tuuli

moikkelis ja tuulille tervetuloa koto suomeen!
ihme kyllä jalat on nyt ollu jo kolme päivää hyvät, se oli varmaan sit joku virus ja parani itsestään kolmessa viikossa =)
tänään sit alkoi se uusi koulutus, vaikuttaa erittäin mukavalta vaikkakin haastavalta. lomaakin onneksi on viikon verran kesällä. ihanaa elämä alkaa pikkuhíljaa hymyilemään!
heippa!

Pikainen pyörähdys. Mieliala jo korkeammalla. Vissiin tuo mahtava auringonpaiste vaikuttaa positiivisesti. Ei jaksa olla tädille pitkään vihainen.

Tänään meidän keskimmäinen täytti neljä vuotta. Niin se aika vaan rientää. Juhlimme virallisesti ens sunnuntaina mummilassa.

Terveisiä kaikille. Tämä menee taas. Oikein ihanaista maaliskuun viimeistä viikkoa!

Heippis!!!

tervetuloa Tuuli! Ihanaa jos oli onnistunut ja mielenkiintoinen loma, vähän tarkempaa hehkutusta, kiitos ;)))
Ja ONNEA työpaikasta!!!!! Loistavaa!
ja toivotaan, että joudut heti pähkäilemään sekä uutta työtä ja sitä miten kerrot raskaudesta uudelle pomolle :)

Safiirin keskimmäiselle onnittelut! Onkin jo iso tyttö/poika (en muista kumpi =/ ...)

ketkäs jännäilee seuraavaks? muistakaa käydä päivittelemässä jännäyslistaa...
tosin aika monella taitaa olla täti juuri häädetty tai ovis juuri ollut?! ei taida olla ihan tämän hetken jännääjiä... no peukutan silti varoiks.

Hyvä kun Peetun jalat kunnossa ja koulutus vaikuttaa kivalta.

(.) torstaina ultra ja kyllä pelottaa nyt vielä enemmän kuin tohon ekaan meno, on nimittäin niin EI raskaana olo =((( ei väsymystä, ei mitään enää... tosin, eihän ne oireet/oireettomuus kyllä kerro sitä totuutta, joten täytyy vaan olla luottavainen, että se sydän sykkii siellä edelleen vinhasti!!

ihanaa alkanutta viikkoa kaikille kermeille ja kovasti plussia puhaltelen!!

Karpis

meilläkin on torstaina esikoisen 6v- synttärit, joita sit vietetään viikonloppuna. pitäisi likalle käydä ostamassa tiimarista prinsessa-aiheiset kakkulautaset, mukit, pillit sun muut, niitä ilman ei kuulemma tule synttäreitä, ainakaan kunnollisia =) kaikki on nykyään niin tarkkaa neiti-tulevalle eskarilaiselle =)))
nyt täytyy valmistautua huomiseen koulupäivään
hyvät yöt

Heipä hei!

Täällä valmistaudutaan (taas) kielen kokeeseen. Blaah, noloa, mutta en ole lukenut kun en löytänyt muistiinpanoja..! :( Noooo....

Pikkuisten synttäreitä on sitten lähiaikoina. :) Onnea onnea!

Tuulille tervetuloa takasin ja onnea työpaikasta!!!

Joku kyseli sormestani. :) Juu onhan tuo paranemaan alkanut, ei ole enää se ihokohta vereslihalla joten kipu on huomattavasti pienempi! sen sijaan kynsi ei ole paljoa kasvanut. Tänään pitäisi varata aika sinne ke verikokeeseen. Jännittää kamalasti tulos! No, jos siellä jotain häikkää on niin hyvähän se on tietää. Eipä kai muuta tänne suuntaan. :) Palataan asiaan!

antzi kp 21/n.28

Nostetaanpa hieman ylöspäin :)

Tänne ei oikeastaan kuulu mitään sen uudempaa tai ihmeempää. Töitä olisi riittämiin ja kotonakin on kaaos, kun remontit on vähän jäissä. No jospa nekin siitä etenisi.

Viikonloppuna olisi tupla 1v synttärit tiedossa. Pääsee syömään kaakkua :)

Mukavaa aurinkoista päivää kaikille

Heipat teille Kermiteille!

Tuulille kovasti onnea uudesta työpaikasta, hieno homma!

Kaikille teille ihanaa ja aurinkoista päivää ja HURRRRJAN paljon plussatuulia!

T. Jazz

Tuuli, teretulemast kotomaahan taas ja kovasti onnea uudesta työpaikasta!
Toivottavasti saatais pian lähetellä sulle lisää onnitteluja ;-)

Tuuli taisi kysellä tuosta lisurihommasta. Enpä tiedä millon voi kommentteja odotella. Kakkosohjaaja ainakin ilmoitti, että ei tänä keväänä ehdi katsoa. Hällä 20 gradua/lisuria jonossa, JEEEEE! Täällä repeytyy pelihousut jos toisetkin mikäli työn eteneminen on ohjaajista kiinni. Pääohjaaja on kans niin kiireinen, että saapa nähdä.... No, minä teen työtä eteenpäin vaikkei kommentteja tuliskaan.

Puhureita taas kovasti ketjuun, PUUUUUUUUUH!

Huomenta!

Missäs kaikki luuraa?

Täällä pudottiin alas ja kovaa. Tein ma testin ja plussaa näytti. Ei ihan tasapaksut viivat, mut ihan selvästi näki ettei tiirailla tarvinut. Kävin apteekista ostaan apteekin oman testin aamuksi. Ti aamuna testi olikin sit tyylipuhdas nega. Itkuhan siinä tuli. Kävin sit tk:ssa ja ottivat verestä arvot. Hcg oli 5 eli nega.
Tulis nyt se prkl akka kylään ni pääsis yritteleen uuteen kiertoon. On se ihana et näissä vauvahaaveissa pääsee tippuun alas pilvilinnoista hetkessä.

Anteeksi omanapaisuuteni! Nyt pakko lähtä kiikuttaan lapsonen tarhaan.

Terveisiä kaikille, Tl