T
Tehotyttö.
Vieras
Ihan pikaisesti vain vierailulla. Ihan kohta menen kiltisti takaisin kässäritiedostoon
Enpä taida Senora uskaltaa tuota aihetta vilauttaa. Jäljet kun johtavat niin helposti sylttytehtaalle... Mutta sanotaanko näin, että aika yllättävä aihe minulle. Alunperin suunnitelma oli tehdä ihan päinvastaisesta aiheesta. Ajauduin työni vuoksi vähän "väärille urille"... Hih, tosi paljon varmaan aukes! Äärettömän AJANKOHTAINEN teema, mediaseksikäs voisi sanoa... Mutta ei ole Idols-Annaan liittyvä :-D
Todellinen raakile lähtee siis tänään ohjaajille ihan sähköisenä versiona. Vielä tosiaan kentällä käyntiä; haastatteluja, muutamaa mittaria ym. Mutta kyllä mä sen pullautan ulos ennen vauvaa, perhana!
Noin minäkin Jazz vähän ajattelin tuosta odotuspuolen ketjusta. Maman pikkuisen muistolle tuo vanha ketju :-(
Tsemppiä Ruusa ultran odotteluun! Odottavan aika on JOSKUS pitkä
Vai painaa se Senora jouluvauvaa, hih :-D Eiku pukin partaa sutimaan sitten vaan oikein reippaasti!
Nyt lopetan laiskottelun. Son moro!
Todellinen raakile lähtee siis tänään ohjaajille ihan sähköisenä versiona. Vielä tosiaan kentällä käyntiä; haastatteluja, muutamaa mittaria ym. Mutta kyllä mä sen pullautan ulos ennen vauvaa, perhana!
Noin minäkin Jazz vähän ajattelin tuosta odotuspuolen ketjusta. Maman pikkuisen muistolle tuo vanha ketju :-(
Tsemppiä Ruusa ultran odotteluun! Odottavan aika on JOSKUS pitkä
Vai painaa se Senora jouluvauvaa, hih :-D Eiku pukin partaa sutimaan sitten vaan oikein reippaasti!
Nyt lopetan laiskottelun. Son moro!