Olipa rankkaa eilen, kun piti käydä kaupungissa ihmisten ilmoilla ensimmäistä kertaa km jälkeen! Pakko oli mennä käymään veljen pojan rippikahveilla... Ei ollut oikein juhlatuulella. Ja mieskin oli työreissulla niin jouduin menemään yksin sinne ja julkisilla kulkuvälineillä... kaikkien silmien katseltavan

Tuntuu, että itellä on yleisilme ulospäin ihan masentuneen näköinen. Ei oikein hirveesti hymyilytä. Välillä toki joku asia hymyilyttääkin, mutta vähemmän. Yleensä olen aika iloinen ihminen. Toisaalta illalla taas oli ihan mukavakin olo, kun oli saanut jotain muuta ajateltavaa välillä.
Mä olen myös miettinyt tuota ammattilaisen juttusilla käymistä. Se voisi ollakin ihan hyvä juttu. Sais jollekin purkaa asiaa. Musta ainakin tuntuu, ettei muut ihmiset oikein ymmärrä tätä km asiaa, siis jotka eivät itse ole tätä kokeneet. Mullakin on läheisiä, jotka tietää asiasta ja varmasti myös välittäävät, mutta ei ne jotenkin pysty sitä käsittämään. Ja vaikka ne välittää, niin silti kukaan ei kysy (ei ilmeisesti uskalla, kun ei tiedä mitä sanoa), että mitä kuuluu ja miten jaksetaan! Ois esim. kiva, jos joku tulisi käymään ja voisi jutella asiasta.
Mites pian te ootte km:nne jälkeen alkaneet ajatella seksiä? Mulla itse asiassa eilen vähän tuli asia mieleen. Onko teillekin kaikille sanottu, että km jälkeen pitäisi oottaa ne yhdet menkat ennen kuin voi taas alkaa yrittämään raskautta? Kuinkakohan kauan niitä menkkoja saa km jälkeen odotella... Jos kroppa ei taas toimi oikein niin kun pitäisi... *huokaus* Entäpä mikähän kp nyt on menossa? Vai aletaanko ne laskemaan taas alusta asti, kunhan ne kuukautiset sieltä tulevat?
Ei varmaan parane hirveesti ajatella mitään km prosentteja, kuten antzi tuossa jo kirjoittelikin, että jonkun kohdallehan ne tilastot käy toteen

Mäkin kun olin vielä tuolla odotuspuolella huhtimammoissa, niin kirjotin, että taitaavat saada minusta sen pakollisen km saaneen siihenkin ketjuun.. Jonkun kohdallehan se aina sattuu. Paska homma. Mullakaan ei ole ketään tuttua, jolle olisi sattunut km, niin mun kohdallehan se sitten tuli.
Sanna: mielenkiintoista olisi lukea tuo teidän tarina.. Täytyypä yrittää etsiä tuo ko. lehti jostain käsiini. Nuo kohtukuolemat vasta ikäviä onkin...

Elämä on kyllä niiin niiiiin niiin superhypermegaextra epäreilua!!!!
Mä en nyt ole enää juurikaan itkenyt tätä asiaa, mutta muuten on aina ajoittain sellanen pahaolo, möykky, sisällä. Tänään on ollu vähän paska päivä asian suhteen. Maanantaina pitäisi mennä töihin. En osaa ajatellakaan, että miten edes jaksan. Mä nään töissä paljon lapsia ja odottavia äitejäkin jnkn verran... Pelottaa ihan, että miten sitä osaa suhtautua niihin. Ettei purskahtaisi itkuun...