Kyllä lapset sitten on taitavia

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Ei hyvä jumala miten ne onnistuu näissä. Meillä on tyonnetty semmosen talon sisään aika iso palikka, siis en tiedä et miten se on sinne oikein voitu saada kun se palikka on paljon isompi kun se aukko josta se on sinne survottu :o ja nyt mun pitäs saada sitten se palikka sieltä ulos ilman että rikon kumpaakaan kappaletta :headwall:
 
;) Mun pikkuserkku näki joskus, miten äiti laittoi leipiä paahtimeen. Eipä aikaakaan, kun videot olivat täynnä leipää. Ja rusinoita tietokoneessa, tuupattu levykkeille tarkoitettuun reikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Asiaa :D Ehkä sä vaan jätät sen sinne, niinku uudeksi asukkaaksi :D

Jos olisin älynny alun alkaen jättää sen sinne, mutta kun nyt se on jumissa poikittain enkä saa sitä liikkumaan mihinkään päin ja tuolta palikan sisätä kuuluu kolina eli siellä on siis enemmän uusia asukkaita nyt :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
;) Mun pikkuserkku näki joskus, miten äiti laittoi leipiä paahtimeen. Eipä aikaakaan, kun videot olivat täynnä leipää. Ja rusinoita tietokoneessa, tuupattu levykkeille tarkoitettuun reikään.

Tuosta kannattaa jo ottaa opiksi ettei laita mitään mihinkään lapsen nähden :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
;) Mun pikkuserkku näki joskus, miten äiti laittoi leipiä paahtimeen. Eipä aikaakaan, kun videot olivat täynnä leipää. Ja rusinoita tietokoneessa, tuupattu levykkeille tarkoitettuun reikään.

:laugh: Hups!

Mä ihmetteli muutamaan otteeseen kamalaa muovin käryä, kun leivänpaahdin oli päällä. En tajunnut ensin, mistä se käry tulee, kunnes hokasin katsoa paahtimeen, niin joku lapsista oli tunkenut mustekynän sinne. Oli tekemistä saada se pois, kun oli sulanut ihan vänkyräksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
;) Mun pikkuserkku näki joskus, miten äiti laittoi leipiä paahtimeen. Eipä aikaakaan, kun videot olivat täynnä leipää. Ja rusinoita tietokoneessa, tuupattu levykkeille tarkoitettuun reikään.

:laugh: Hups!

Mä ihmetteli muutamaan otteeseen kamalaa muovin käryä, kun leivänpaahdin oli päällä. En tajunnut ensin, mistä se käry tulee, kunnes hokasin katsoa paahtimeen, niin joku lapsista oli tunkenut mustekynän sinne. Oli tekemistä saada se pois, kun oli sulanut ihan vänkyräksi.

auts, siinä on varmasti ollu kyllä oma hommansa ronkkia mustekynä paahtimesta :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
;) Mun pikkuserkku näki joskus, miten äiti laittoi leipiä paahtimeen. Eipä aikaakaan, kun videot olivat täynnä leipää. Ja rusinoita tietokoneessa, tuupattu levykkeille tarkoitettuun reikään.

:laugh: Hups!

Mä ihmetteli muutamaan otteeseen kamalaa muovin käryä, kun leivänpaahdin oli päällä. En tajunnut ensin, mistä se käry tulee, kunnes hokasin katsoa paahtimeen, niin joku lapsista oli tunkenut mustekynän sinne. Oli tekemistä saada se pois, kun oli sulanut ihan vänkyräksi.

Hitsi et mä oisin vaan heittäny koko paahtimen roskiin ja hakenu uuden. Saiko sitä sulanutta muovia edes kokonaan pois? :o
 

Yhteistyössä