Kysykää jotain:), mä en halua mennä ulos nyt, vaan olla netissä:D haha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
on se ihme kun sä et osaa muutakaan sanoa:). Miks juuri tää asia sua niiiiin paljon vaiva? Sekin jo kerro jostain... katkerudesta.... kun ei ole muuta puhen aihetta vaan juuri se asia vaiva sua ja monia palstalaisia, ihmellistä

aika läppä, mainitsin tämän asian ehkä ensimäistä kertaa, korkeintaan toista kertaa :D ja taas se katkeruus sieltä tuli.. kai mä vaan olen katkera ja kateellinen, vaikken mistään hinnasta vaihtais elämääni sun elämään.

Etkä sitä paitsi vastannut mun kysymykseen :) vastaisitko, tai lopeta näiden kysykää avausten tekeminen :)

Viimeksi muokattu:
Kukaan ei ole parantunut HPV:stä rokotteella. Joskus virus lähtee elimistöstä itsestään immuunipuolustuksen voitettua viruksen.

Sulla siis tietoa, että Milannan saama terapeuttinen rokote ei ole tehonnut yhteenkään tapaukseen, vaikka virallisten tutkimustulosten mukaan 50% teho/virus poistunut, onko ne siis ihan spontaaneja paranemisia mielestäsi???

Huh huh taas...

Vai ei suomalaiset naiset osaa pitää itsestään huolta,vai on harvinaista,että osataan neljää kieltä...
Hmm juupa juu.
Ja kun puhutaa,että osataan neljää kieltä niin kuinka se osaaminen määritellään?

Mut joo Suomi on paska maa,suomalaiset on perseestä,varsinkin suomalaiset naiset jotka saavat miehensä alkoholisoitumaan,heidän miehet eivät voi puhua naisilleen,eikä kukaan jaksa ees kattella mammoja jotka ei ittestään osaa pitää huolta.
Ja me suomalaiset ollaan vaan niin kateellista ja katkeraa porukkaa..
Tietty näinhän sen on oltava. :D

Viimeksi muokattu:
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota kuina usein venakko palstailee ;)
Kuka hullu notkuisi palstalla ollessaan lomalla, rapakon toisella pulen jossa vuorokausirytmikin on erilainen ;)
Jos näihin klo aikoihin uskominen ei venakko nuku siellä ollenkaan ja päivät nukkuu :D

[QUOTE="harmaa";26372391]Onko kukaan kiinnittänyt huomiota kuina usein venakko palstailee ;)
Kuka hullu notkuisi palstalla ollessaan lomalla, rapakon toisella pulen jossa vuorokausirytmikin on erilainen ;)
Jos näihin klo aikoihin uskominen ei venakko nuku siellä ollenkaan ja päivät nukkuu :D[/QUOTE]

Miksi ei saisi palstailla? En minäkään ulkoilisi, jos ulkona olisi +40 astetta. Järkevää pysytellä sisätiloissa päivän kuumimmat tunnit.

[QUOTE="vieras";26372479]Miksi ei saisi palstailla? En minäkään ulkoilisi, jos ulkona olisi +40 astetta. Järkevää pysytellä sisätiloissa päivän kuumimmat tunnit.[/QUOTE]

Jokainen saa käyttää oman vapaa-aikansa,kuten parhaiten näkee,mutta musta on outoa,että ihminen joka täällä tuntuu olevan paikalla joka päivä aamulla ja illalla sekä toisinaan päivällä alkaa muita palstailijoita netissä notkumisesta arvostelemaan.:D

Yhteistyössä