Lähihoitajan työstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esteri

Vieras
En palkkaa _taas_ kysele, mutta millä nimikkeellä saa työskennellä sairaalassa, jos ei ole lähärin tutkinto vielä tehty? Siis vaikka sh-opiskelijat, jos ovat lähärin sijaisena? Onko ne perushoitajana, sairaala-apulaisena vai mikä se on? Ja minkälainen palkka on, onko paljon pienempi kuin lähärin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
Mä olen lh-opiskelija ja nyt kesän töissä sairaalassa, palkkakuitissa ja työsopimuksessa lukee Lähihoitaja Maija Meikä.

Ja viititkö vinkata kuinka paljon tienaat?

teen kesän keikkaa vuokravälitysfirman kautta ja tuntipalkka on 11.50e.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
teen nyt sh-sijaisuutta ja tuntipalkka 11,98e ja 7% miinustus sairaanhoitajan palkasta. Et aika pieni ero lähäriin :(

On todellakin, ei ole paljon eroa...

niin, onhan se oikeen sh:n palkka sen 7% eli noin 90snt parempi, mutta silti...vastuu lisääntyy aika kovasti työnluvan muuttuessa.

teen nyt sh-sijaisuutta ja tuntipalkka 11,98e ja 7% miinustus sairaanhoitajan palkasta. Et aika pieni ero lähäriin :(

On todellakin, ei ole paljon eroa...

niin, onhan se oikeen sh:n palkka sen 7% eli noin 90snt parempi, mutta silti...vastuu lisääntyy aika kovasti työnluvan muuttuessa.

*työnkuvan

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Mä olen lh-opiskelija ja nyt kesän töissä sairaalassa, palkkakuitissa ja työsopimuksessa lukee Lähihoitaja Maija Meikä.

Valmistunneen on G taulukon mukaan pikkasen vajaa 12e. LUULISIN. Espoossa työskentelen. Oon ollut kaupungilla ja yksityisellä sektorilla. Suosittelen kyllä vuokravälitysfirmoja koska hommat toimii niiiiin paljon paremmin kuin pelkän omatoimisen keikkalaisen kohdalla.

Valmistunneen on G taulukon mukaan pikkasen vajaa 12e. LUULISIN. Espoossa työskentelen. Oon ollut kaupungilla ja yksityisellä sektorilla. Suosittelen kyllä vuokravälitysfirmoja koska hommat toimii niiiiin paljon paremmin kuin pelkän omatoimisen keikkalaisen kohdalla.

pääkaupunkiseudella on palkat n. 150e/ paremmat, eli tekee siihen tuntipalkkaa n. 1e lisän.

Yhteistyössä