Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:Hitsien hitsit. Olen kerännyt niitä liberon merkkejä. Nytkun niitä sinne lähetin ja tuli kivasti pisteitä, tuotevalikoimasta siellä ostoskorissa oli hävinnyt tuotteita |O Voihan sanonko mitä, me Eemilin kanssa olis haluttu ainakin se kirahvi, sekin oli pois :/ Toivottavasti olis vaan väliaikaisesti vaikka loppuneet. Ei me mitään sängynpäädyn pehmusteita tartteta, omastakin takaa. Sillonko mun siskolla oli lapset pieniä, oli paljon parempia ne jutut siellä!
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:LillaStina Tänään sain aineet Milekolta ja tiistaina viimeistään maksan ne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Dirlittan APUA! Tuu neuvomaan tässä kalustuksessa...:headwall: Mä en keksi millään miten nää olis järkevä laittaa :headwall: :headwall: Mikään ei ole hyvä ja mikään ei toimi :headwall: :headwall:
Isäntä käski kysyä sulta jeesiä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Meikäläinen sitten haksahti Tupperware myyjäksi, tai siis mua on houkuteltu siihin hommaan. Vielä en osaa sanoa aloitanko vaiko enkö. Mulla kun on tuo lastenhoidollinen ongelma......
Eikä kyllä mieskään oikein lämmennyt ajatukselle että emäntä juoksisi illat esittelemässä muovikippoja. Mutta toisaalta tehän ostaisitte multa eiks vaan...joohan.....![]()