LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN SURINAT VKO 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dirlittan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin... Pepisa ja paino olikin jo 69 kg... Vähän siistiä... Mulla alkaa jo vanhat housut menemään jalkaan. Onhan nää vähän vielä piukat, mutta ei mitenkään epämiellyttävästi... Vielä kun sais jotenkin tota paidan koko pienemmäksi :laugh: Mulla ahdistaa noi mun vanhat kauluspaidat tosta rinnan kohdalta.... Vaikka vanhat rintsikat on jo ihan sopivia.... :o

TUUTIS!! Jos olet koneella, niin olitko se sinä kun laitoit linkin, jossa oli niitä pikkusia sydämiä joku tehnyt?? Olen etsinyt sitä edellisestä pinosta..
Enkä muistanut, että on maanantai,, ihmetellyt missä kaikki on edellisessä pinossa.... :headwall:

Miula on ollu pinna kireellä jo monetta päivää.Kyrsii ihan hirveesti ja tuntuu et verenpaineet on noussu kaakkoon..tiedä mikä taas.Pienikin vastoinkäyminen saa savut nousemaan korvasta..esim.äsken yritin koota matkasänkyä niin en sitten millään osannut vaikka maailman yksinkertasimmat ohjeet.Blondi asialla.Toki ei mieskään saanut koottua sänkyä. :ashamed: Onko kellään carenan matkasänkyä? ja jos on niin miten ihmeessä se lukkomekanismi toimii??? :ashamed:

Meidän ruokarytmi on toistaseks ollu tämmönen
8.30 maitoa
9.45 maitoa
n.12.30 kasviksia,lihaa ja marja/hedelmäsosetta,maitoa
15.30 maitoa
18 maitoa
18.45 kaurapuuroa ja hedelmäsosetta,vettä ja maitoa
Yö aika vaihtelevasti mutta usein näin
01 maitoa
04 maitoa
Näin meillä.

Nyt pitää mennä laittaa neiti nukkumaan ja kohtahan alkaakin jo huippumalli haussa.Jospa huomenna parempi päivä
=)

sarjassamme fiksut kysymykset...mut mietityttää tämmönen. ne jotka on laittanu natusanin tai vastaavan pesuainetta kylpy veteen, niin ootteko huuhellu sen pois...siis käyttäny suihkun alla?

Vip: en muista minkä merkkinen meidän matkasänky on, enkä voi nyt mennä katsomaan kun on tytön huoneen kaapissa ja neiti nukkuu jo. Mutta kuiteski, meillä se kootaan silleen että ensin nostetaan pitkät sivut ylös yhtäaikaa ja sitten päädyt yhtäaikaa. Purkaminen taas toisinpäin eli ensin pääty rysäytetään alas ja sitten pitkät sivut.

Santti: minä en kyllä huuhtele pois. :ashamed: mutta en kyllä laitakaan kuin yhden tipan sitä kylpy veteen. Ja toisinaan pesen taas ihan ilman mitään aineita, puhtaalla vedellä vaan.

Vai että sitä ruokalistaa on kaivattu. Onneks mammoliinolla se oli, miä en nimittäin ees tiijä oisko sitä enää ollut koneella.. Ja paperikin voipi olla vaikka ja missä mun "tehokkaan" siivouksen jäljiltä :D Ja oikein annettu "kunniakin" siitä lappusesta :laugh: Nythän miä ihan ylpistyn :D

Miä oon ollut ahkera tänään. sain jopa siivottua ja kynitty nuorempien poikien päät. Oli liukuhihna meiniki päällä. Ensin hiukset sitten suihku... pojan vaihto, hiukset, suihku. Kiian kuontaloo ei viel tarvi kyniä joten Kiia selvisi kylvyllä :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Vai että sitä ruokalistaa on kaivattu. Onneks mammoliinolla se oli, miä en nimittäin ees tiijä oisko sitä enää ollut koneella.. Ja paperikin voipi olla vaikka ja missä mun "tehokkaan" siivouksen jäljiltä :D Ja oikein annettu "kunniakin" siitä lappusesta :laugh: Nythän miä ihan ylpistyn :D

Miä oon ollut ahkera tänään. sain jopa siivottua ja kynitty nuorempien poikien päät. Oli liukuhihna meiniki päällä. Ensin hiukset sitten suihku... pojan vaihto, hiukset, suihku. Kiian kuontaloo ei viel tarvi kyniä joten Kiia selvisi kylvyllä :)

Eikö edes takatukkaa siistitty.... :laugh: niinkuin aina parturissa on tapana tehdä... :D

Nyt on pääsiäinen vietetty, mies on selvinnyt vatsataudista, ja arkinen aherrus koittaa.Itsellä on ollut jotenkin vetämätön olo koko pääsiäisen ajan, tiedä mistä johtuu. Ulkoilun puutetta kait...tai sitten vaan väsymystä.....yleistä vi....sta...jne.

No jospa tämä tästä kun kevät tulee kohisten ja lumet sulaa, pääsee uloskin hiukan helpommin kun ei tartte kolmelle pukea talvi vaatteita niskaan. Ja jospa saisi uudet rattaat joskus hommattua niin olis kivempi lähteä kylille ajelemaan. :saint:

Sain meinaan jo yhdet myytyä pois. Pitää huomenna viedä matkahuoltoon, ja ne matkaavat Vantaalle uuteen kotiin.

Tässä kuva mun Joensuun tuliaisista itelleni ;)

On se hieeeeno... ;) mutta sattu kyl aivan helkutin paljon ja kestikin yhteensä jonkun 1,5tuntia teko. Mutta kyl oli sen arvosta.

Hauskaa oli reissussa,ainoo vaan et pojat on hiukan räkäsiä molemmat ja Pessi ei sit viihdy vieraassa paikassa yhtään näköjään.Onneks oli hoitajia sielä.
Pessille tuli sit lauantaina ensimmäinen hammas ja pysyy hetken aikaa konttaus asennossa jo kun jalat asettelee silleen kontilleen. Oppipas tänään Pessi antaan pusukin kun tuo mun ystävä sille hetken moiskautteli niin Pessi laitto huulet supulleen ja moiskautti takas :laugh:
ihana :heart:
Peetulla oli hauskaa reissussa kun lunta oli niin paljon.Teki innokkaana lumitöitä joka pvä.

Onkos täälä jotain ihmeellistä...en oo jaksanu lukee tota edellistä pinoo enään läpi.
Meillä Pessi syö tähän tyyliin:
08 puuro + vettä
09 maito
11 kasvissose+ vettä
15 maito
17 lihasose tai kasvissose +vettä
ehkä maitoo hiukan päälle
19.-19.30 puuro ja maitoo päälle
00 maitoo/velliä
03 maitoo

Ja aika rääpäle tuo jäppinen on vaikka nuin paljon syö.Soseita vetää vähintään purkillisen kerralla ja puuroo vähintään sen 1dl...

Nyt ootan et pääsis suihkuun..jokohan nuo hiljeni tuonne...

*muoks* noi tatskan kukat ei oo punasia vaikka siltä näyttää,on aika melkein tuore tossa kuvassa..on siis ihan musta/harmaa kuva

Pesuaineiden huuhtelusta pois mà kàytàn aina aika runsaastikin pesuaineita annikan pesussa enkà kyllà ole koskaan huuhdellut.. Tyttò sitten ihanasti tuoksuu kylvyn jàlkeen =) Niin ja sitten òljyàn koko vauvan vartalon Johnsonin baby òljyllà, mutta varon laittamasta sità naamaan tai kaulaan.. Tulee hirveàn punaiseksi ja àrtyy siità. Kàytàn muuten tuota vauvaòljyà pyllyn puhdistukseenkin, siis joka kerta kun on kakka tullut niin eka noilla puhdistuspyyhkeillà ja sitten lopuksi vielà vanulapulla òljyllà ja sitten sinkkirasvaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Nyt on pääsiäinen vietetty, mies on selvinnyt vatsataudista, ja arkinen aherrus koittaa.Itsellä on ollut jotenkin vetämätön olo koko pääsiäisen ajan, tiedä mistä johtuu. Ulkoilun puutetta kait...tai sitten vaan väsymystä.....yleistä vi....sta...jne.

No jospa tämä tästä kun kevät tulee kohisten ja lumet sulaa, pääsee uloskin hiukan helpommin kun ei tartte kolmelle pukea talvi vaatteita niskaan. Ja jospa saisi uudet rattaat joskus hommattua niin olis kivempi lähteä kylille ajelemaan. :saint:

Sain meinaan jo yhdet myytyä pois. Pitää huomenna viedä matkahuoltoon, ja ne matkaavat Vantaalle uuteen kotiin.

:o no ei kai niitä ainokaisia näkyviä haivenia voi enempää harventaa :D

Eikös myö jo sovittu ettet siä TAAS uusia kärryjä osta :kieh: :laugh:

yksàiti on hieno tatska! Itellàni ei rohkeus riità kyllà noin suuren tatuointiin, ei ainakaan nàkyvàllà paikalla.. Joskus oon ajatellut ettà koko selàn olisi kiva tatuoida. Mulla tuolla ylàselàssà lapaluun ylàpuolella on jo tribaali perhonen ja nyt olisi kiva sitten saada joku toinen Annikaan liittyvà mutta en vaan ole keksinyt ettà mikà ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:

Eikös myö jo sovittu ettet siä TAAS uusia kärryjä osta :kieh: :laugh:

No joo, mut jos miä saan ne Oran tuplikset myytyä, niin isäntä lupas että saan ostaa semmoiset jotka mahtuu auton konttiin. Se kyllä sanoi myös että ei olis uskonu et saisin yhdetkään rattaat myytyä......miksköhän se semmoisia kuvitteli. Minähän olen vanha kauppias....... :D :laugh: :laugh:

yksäidillä hieno tatska,ja mähän taisinkin sanoa et se sattuu ja niin vietävästi :laugh: :D

me käytetään pesuaineena natusan bedtime bathia ja eipä oo huuhdeltu pois,tosin en sitä pullo tolkulla laitakkaan,ihan pari tippaa..ja kylvyn jälkeen natusanin iiiihanan tuoksuista rasvaa..rasvatakkaan ei tarviis mut ollaanpa rasvattu :D

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
yksäidillä hieno tatska,ja mähän taisinkin sanoa et se sattuu ja niin vietävästi :laugh: :D

me käytetään pesuaineena natusan bedtime bathia ja eipä oo huuhdeltu pois,tosin en sitä pullo tolkulla laitakkaan,ihan pari tippaa..ja kylvyn jälkeen natusanin iiiihanan tuoksuista rasvaa..rasvatakkaan ei tarviis mut ollaanpa rasvattu :D

Semmoisesta vihertävä tekstisestä putkilosta jossa on aloeveraa ja muuta....?

Meillä on sitä ja se tuoksuu tosi ihanalle. :heart: :D

Yhteistyössä