miehellä liian iso.... k18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna mennä vaan! Oma edellinen petiseuralainen omasi hyvinkin ison kalun, alkuun tuntui kun olis neitsyyden menettäny toiseen kertaan, mutta ah miten ihana se alku kireyden jälkeen oli!!! Niin paljon parempi kun aikaisempi vakisuhteessa... (seuraavaa tapaamista odotellessa...) ;)

Kokeile paksulla dildolla tms koekappaleella kuinka paksu vehje sisääsi mahtuu. Vertaat saatua tulosta miehen elimeen niin tiedät onnistuu yhdyntä

Jos pituutta on liikaa niin sano että ei työnnä pohjaan saakka.

Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Mä olen kerran törmännyt sellaiseen hummeriin ettei mun yhden käden sormet mennyt sen ympäri vaikka kuinka puristin :kieh:

Oikeesti? :O

Mun edellisellä oli niin iso, että tiukkaa teki toisinaan. Mutta kyllä mulla sormet ympäri silti ylsi. En haluis ees kokeilla sitä isompaa...

Toisaalta, jos se olis lyhyt ja paksu.... mm

Tuskin sillä on isompi kuin Ron Jeremyllä. Ja siitä taas eräs näyttelijä kertoi oman kokemuksensa että häntä oli jännittänyt ihan hirveästi sen kanssa makaaminen, mutta ei se ollutkaan ollut niin kamalaa, kun sillä oli niin iso ettei se saanut sitä kunnolla seisomaan, eli oli sellainen puolikova :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Mä olen kerran törmännyt sellaiseen hummeriin ettei mun yhden käden sormet mennyt sen ympäri vaikka kuinka puristin :kieh:

Oikeesti? :O

Mun edellisellä oli niin iso, että tiukkaa teki toisinaan. Mutta kyllä mulla sormet ympäri silti ylsi. En haluis ees kokeilla sitä isompaa...

Toisaalta, jos se olis lyhyt ja paksu.... mm

mulla on ilmeisesti sitten aika pienet kädet, jos iso kulli on sellainen että sormet ei mahdu ympäri :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
siis miehellä mitä olen tapaillut on liian iso omasta mielestä ei olla päästy akti touhuihin mutta sillä alkoi seisomaan kun oltiin saunassa ja oli todellakin ISO. onko muilla kokemusta asiasta?

Sama ongelma täällä. Eikä olla kaikesta kiihkeydestä huolimatta päästy vielä yhdyntään asti, luulen että mies pelkää satuttavansa. Menen ehkä tänään sit liukkariostoksille.

Yhteistyössä